Şimdi Ara

ARÇELİK 5273 BEDAVA BAKIM KAMPANYASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
12.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aynı durum benimde bugün başıma geldi, servis tarafindan arandim ve hafta sonu için randevulaştik bakalim ne olacak? Yeni bir gelişme yaşayan varsa paylaşirsa sevinirim, bende sonucu haberdar ederim:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srdrgkdmr

    Aynı durum benimde bugün başıma geldi, servis tarafindan arandim ve hafta sonu için randevulaştik bakalim ne olacak? Yeni bir gelişme yaşayan varsa paylaşirsa sevinirim, bende sonucu haberdar ederim:)

    Haziran ayında bizimkini de değiştirdiler. Plastik kapasitör metali ile değiştirildi, temizlik bakım vs yapılmadı.
  • Ozaman muhtemel kusurlu bir parça ve onun degişimi için masallar:)
  • Yangına sebep olduğu ve yüklü tazminat ödendiği söyleniyor.
  • Bugün servis geldi ve sadece parça degişimi yapip gitti, nedenini ise bu parçanin zamanla işlevini yitirip elektrik tüketiminin artmasına neden oldugunu bu sebepten degişimini yaptiklarini söyledi. Yorum sizin arkadaşlar...



     ARÇELİK 5273 BEDAVA BAKIM KAMPANYASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srdrgkdmr -- 17 Aralık 2016; 20:53:08 >
  • Resimdeki çikan parca, net degil resim ama, parçanin içi ısıdan erimiş lehim gibi birşey kapagini zorlayip taşmış gibi bir haldeydi?
     ARÇELİK 5273 BEDAVA BAKIM KAMPANYASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srdrgkdmr -- 17 Aralık 2016; 20:52:07 >
  • Vayy bize sıra yeni geldi demekki 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni de aradılar bugün, akşam gelecekler bakalım.
  • hsnunal kullanıcısına yanıt
    Gelsinler Hocam, Ürünün arkasında durmaları iyidir.
  • Değiştirdikleri parça bu. Yenisi metal kaplı.

     ARÇELİK 5273 BEDAVA BAKIM KAMPANYASI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizi de aradılar, 10 yılı geçen dolaplarda çok elektrik yaktığı için yapıyoruz diyor arçelik :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 17 Mayıs 2017; 15:40:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum benimde başıma geldi. Geçen yıl gelip değiştirdiler buzdolabındaki parçayı.



    Az önce ise kurutma makinesi için aradılar. Düşeniyim size dönerim dedim. 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba benzer bir konu yıllar(!) sonra benim başıma olumsuz bir şekilde geldi.
    Marka farklı ama google amca bu konuyu önüme getirdi

    Marka: VESTEL
    Arayan Servis: VESTEL Genel Merkez
    Konu: VESTEL Ücretsiz Bakım Kampanyası
    Amaç (sebep): 10 yılı aşan buxdolaplarında enerji kontrol ünitesinin, herhengi bir voltaj düşmesi sonucu beyaz eşyanın bozulmaması ve/veya yangına sebeiyet vermemesi için rutin bakımı yapılacak.

    27 Aralık 2018 günü VESTEL Genel merkezden yönlendirilen servis.
    28 Aralık Cuma Günü İstanbul ili Esenyurt ilçesi Mevlana Mah. ev adresimizde
    Buzdolabının TİMER ünütesini değiştirdi.
    (parça adı yanlış olabilir, zira eski parça verilmedi, servis formu düzenlenmedi)

    Ürün değişiminini biz talep etmedik, buzdolabında bir şikayetimiz yoktu.
    VESTEL in 10 YILI aşan Buzdolaplarında gereken mecburi bir işlem olduğu söylendi.

    Parça değişiminden sonra 24 saat geçmeden BUZGOLABI ÇALIŞMAZ OLDU...
    Işıkları yanıyor fakat SOĞUTMA YAPMIYOR.

    HAFTA SONUNA denk gelen bu talihsiz olay
    buzdolabında bulunan bütün ürünlerin bozulmasına neden oldu.
    Zararımı kim tazmin edecek.
    Mağduriyetimi kim ve nasıl çözecek.

    Sizlerle paylaşmak istedim.
    Saygılarımla.




  • Bu aksam ben de arandim 444 0888 numarasindan 2016 agustos ayinda kullanmaya basladigimiz buzdolabı icin priz topraklama kontrolu yapilacak ve bir parca degisecek dendi. Tam olarak enerji verimi icin oldugunu iddia etse de ben musait degilim arastirip size donus yaparim deyip kapattim. Merak ettigim servis boyle bir seyi talep ediyor biz kabul etmezsek sorumluluk disinda kalir mi buzdolabi? Sorunsuz calisan cihazi acip parca degisecekler, belki tikir tikir calisan makine sonrasinda teklemeye baslayacsk vs. acikcasi vakit ayirmak zor geliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daci

    Bu aksam ben de arandim 444 0888 numarasindan 2016 agustos ayinda kullanmaya basladigimiz buzdolabı icin priz topraklama kontrolu yapilacak ve bir parca degisecek dendi. Tam olarak enerji verimi icin oldugunu iddia etse de ben musait degilim arastirip size donus yaparim deyip kapattim. Merak ettigim servis boyle bir seyi talep ediyor biz kabul etmezsek sorumluluk disinda kalir mi buzdolabi? Sorunsuz calisan cihazi acip parca degisecekler, belki tikir tikir calisan makine sonrasinda teklemeye baslayacsk vs. acikcasi vakit ayirmak zor geliyor..
    Değişecek parçanın buzdolabını bozma riski yok denecek kadar azdır. Aşırı ısınmadan dolayı yangın çıkarma riskine karşılık kondansatörü değiştiriyorlar. Risk var diyemiyorlar tabi ortalık ayaklanmasın diye :)

    Avrupa'lı bir firma olsa yangın riski vs. var diye açık ve net olarak söylerdi.




  • Konu hirtlasin arkadaşlar, yine arıyor Arçelik ve topraklama vb. Kontroller ile kablo degisimi yapacağını soyluyor buzdolabında bilginize.

    Aslında güzelce güvenlik sebebiyle değişim yapacağız deseler daha güzel olurdu ama maalesef dolambaçlı yoldan soyluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.