Arkadaşlar merhaba, Size akıl danışmak istiyorum ama önce konuyu anlatayım. Evimde 9 parça arçelik ürünü var bunlardan biride yukarıda modelini verdiğim 55 inç 139 ekranlık televizyon. Mayıs 2015'te geldi. sorun şu ki tv açıkken bir süre sonra ekran sararıp görüntü gidiyor ve sadece ses yayını kalıyor ancak kapatıp açınca sorun kalmıyor. konuyla ilgili ben şikayetvar da şikayetimi yazdım. hatta arızanın videosunu çektim, ve servise ürünle birlikte verdim. bakın arıza budur diye. adamlar arıza tespit edilemediğinden ürünü geri getiriyorlar bugün. ben de tekrar şikayet açtım ve servise işi hakem heyetine taşıyacağımı söyledim. bunun için ürünü getirmeyin ben oraya gelip servise girdi çıktı yaptırayım dedim. (maksat 3 arızam dolsun, hakem heyeti yolu açılsın) ancak servis bana sonraki şikayetlerimde ürün gelip yerinde incelenecek dedi. şimdi sorum şu, ürünü gelip yerinde incelemeleri benim hakem heyetine müracatıma bi engel teşkil eder mi ve ilave olarak takip etmem gerekn bir yol var mı? bu link benim şikayetvarda açtığım konu: https://www.sikayetvar.com/arcelik-televizyon-ses-var-goruntu-yok#gorusmeler
Bunlardan aynı şikayetten başı yanan ve servis yolunu aşındıran benzer şikayetler;