iyi akşamlar arkadaşlar, Bir sorunumu sizlerle paylaşmak istedim ve bilginiz olması amacıyla yazıyorum.N5233 NMBE model, 3. 5 yıldır kullandığım ve maalesef çok pişman olduğum bir buzdolabım var. İlk senesinde motoru değişti daha sonra derin dondurucuda birden bire ortaya çıkan karlanma probleminden dolayı elektronik devresi değişti. Son olarak motoru arızalandı derin dondurucu ve buzdolabının içerisindeki tüm dondurulmuş sebze ve etlerim çözüldü ve kullanılamaz hale geldi. Müşteri hizmetlerinden servis talep ettik. MERTER servisini yönlendirdiler. Gelen arkadaşlar ariza tespitini yapıp istenirse yedek bir buzdolabını arıza ya da degişim yapılana kadar verilebileceği söylendi. Bugün içinse ters dönüş yapılarak parça değişimi önerdiler.Ne yaptım ne ettiysem müşteri hizmetlerine mallarının sorunlu olduğunu kabul ettiremedim.En sonunda tüketici mahkemesine başvurarak hakkımı arayacağım.Ben yandım sizler yanmayın arkadaşlar.Bir daha TÜRK malımı tövbe......