Samsung s3 neo cep telefonum mevcut.Bu cihazı 2 oldu servise gönderiyorum sorunu açıkça belirtmeme rağmen herhangi bir çözüm üretemediler.
İlk gönderdiğimde birşey yok deyip geri gönderdiler.
İkinci gönderdiğimde pil ve bataryasını değiştirdiler.
Sorum şu olacak;
Cihaz değişimi yada para iadesi hakkını nezaman elde edebilirim. Üstelik her gönderdiğimde kendim 11 tl kargo parası ödemekteyim.
bu zamana kadar kaç kez servise ürün yolladım hiç kargo parası vermedim neden kargo ödüyorsun ki?
değişim hakkın 3 kere aynı sorun veya 4 kez farklı sorun meydana gelirse doğar diye biliyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim.
Servis kargo ücretini sizin ödemeniz gerekiyor dedi.Telefon 4 aylık bu arada. 3.kez aynı sorun ile geri göndereceğim ama bu sefer para iadesi yada değişim isteyeceğim.
yalnız bişey yok deyip gönderdikleri zaman bunu saymıyo olabilirler
Bence sayılıyor olabilir elimde servis raporu mevcut. 1 hafta içinde yeniden geri gönderiyorum bu sefer batarya ile usb kablosu değişiyor. Açık açık adamlara diyorumki Mobil veri açıkken şarj bitiyor telefon ısınıyor.
bendede s3 neo var aynı sorun varda normal mobil veride ısınma diye sorun etmiyorum
discovery vardı daha önce 4 ü aynı sorun toplam 6 kere yolladım değiştirmediler :)
ben mobil veri kullanmak zorundayım o yüzden benim için önemli bir durum bu. Biraz fazla verdik samsung garantili alalım sorun yaşamayalım diye düştüğümüz durumlara bak.