Şimdi Ara

Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: lbc_kocak

    Bu sayfa toshiba konusu gibi olmuş ama yazıyım ben yine...

    1500tl ye kadar limitim var ve şuan begendigim modeller genelde 1700 civarında..

    2.53 ghz 3mb cashe
    3-4 gb ram
    ve 1024 ekran kartı (paylaşımsız)

    bu özelliklerde bi pc istiyorum ama dedigim gibi benim araştırdıklarım hep 1700 civarı..
    bu özelliklerde olupta 1500 civarı olan bi pc modeli biliyomusunuz arkadslar..
    birde sizce 1500 tl ye kadar en iyi alabilcegim pc hangisidir sizce..

    http://www.pcdepo.com/asp/product/50605/SAMSUNG-R522-JS02TR-P8700-4G-320G-15-6-WIN7P-HD465

    O fiyata o makine harika gerçekten istediğin özelliklerle bire bir örtüşüyor burun kıvırma bence başka da iyisini bulamazsın




  • toshibe servisi korkuttu açıkcası

    samsung kalitesi nasıl ki fiyat olarak çok iyi ler
  • servisini bilmem ama fiyat performans oranı toshiba'da düşük.
    benim bi laptopı almamda en büyük etken fiyat performans oranıdır, bu oran bence datronlarda oldukça yüksek 2005'den beri kullanıyorum bi sıkıntı da yaşamadım. Hiç servise bile gitmedi. Ama şunu da söylüyeyim içi tozlandı diye servisi aradım gelip temizledi demiş bi kardeşimiz, laptopın içinin tozunu bile başkasına temizletecek kadar kullandığınız alete yabancıysanız titanyumdan laptop olsa yine sıkıntı yaşarsınız. Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lbc_kocak
    bu pcdepo sitesi güvenilirmi ve laptop için vardigi garanti firma garantisimi yoksa samsungun orjinal garantisimi..

    yani kacak felan degil dimi bu site piyasadan cok ucuz fiyatı ürün yurt dısı olablirmi??

    Pcdepo güvenilir bir site, distribütör garantili ürünler satıyor . Kacak değil .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1989


    quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    Bir problem yaşamışsınız ama bu problem herkeze olacakmış gibi yazıyorsunuz.
    Benim teknoloji bilip bilmediğimi nasıl tespit ediyorsunuz?
    Toshiba kullandım arıza gösterdiğinde gönderdim mis gibi tamir edip gönderdiler.
    Dubai de arızalandı ordada tamir oldu, avrupadada tamir oldu, bir tanesinede bak bu bizim laptop buda alım satım belgeleri garanti belgeleri var demedik laptopu verdik tamir ettirdik çıktık.
    Dediğim gibi kendi sorununuzu tüm toshiba ürünlerinde var sanmayın, eğer öyle sanacaksanızda başkalarını eleştirirken nasıl yazacağınızı öğrenip yazı yazın.


    Biz toshibanın ürününe laf etmiyoruz , servisine laf ediyoruz .Git toshibamagdurlari.com a gir servisle ilgili sorunları oku , servisin nasıl ilgisiz ve berbat olduğunu gör. Ben toshibanın türkiye servisinden memnun değilim bu yüzden toshibayı kötülüyorum.Senin toshibanı sağlam gönderdiler diye servis iyi mi oluyor

    Arkadaşım,..
    siz toshiba'yı hangi mağazadan aldınız?,bir...

    İkincisi,..
    ben daha önce acer kullanıyordum,3 defa arıza verdi,sonra son arızasında 30 işgününde teslim edemeyince Teknosa bana acer ın satış değerinden çek verdi ve ben de üstüne 350 tl vererek toshiba 505-110 aldım ve jet gibi ,üstelik daha kulanışlı ve şık biçok bakımdan.sorun çıkarırsa teknsa dan yenisini alırım,tabi 30 gün sonra...

    Yani aldğınız mağaza da önemli,unutmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALBATROS58 -- 8 Aralık 2009; 19:15:27 >




  • bu sitede tüm samsung ürünlerine kalmadı dio
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LÜTFİ AKARÇAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1989


    quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka




    Arkadaşım,..
    siz toshiba'yı hangi mağazadan aldınız?,bir...

    İkincisi,..
    ben daha önce acer kullanıyordum,3 defa arıza verdi,sonra son arızasında 30 işgününde teslim edemeyince Teknosa bana acer ın satış değerinden çek verdi ve ben de üstüne 350 tl vererek toshiba 505-110 aldım ve jet gibi ,üstelik daha kulanışlı ve şık biçok bakımdan.sorun çıkarırsa teknsa dan yenisini alırım,tabi 30 gün sonra...

    Yani aldğınız mağaza da önemli,unutmayın...



    --------------------------------------------------------------------------------

    Bende teknosadan aldım , adamlar tutanak vermiyor mahkemeye başvuramıyorum sınavlarım bitsin tekrar servise gönderecekler heralde , tekrar söylüyorum toshba marka olarak fena değil ama yetkili servisi berbat .Kendime kızıyorum laptop alırken neden toshiba yı araştırmadım diye , artık tecrübe kazandım herşeyi araştırıyorum tavsiye ederim




  • Geçen gün Toshiba A300 marka laptopumun BIOS'unu göçerttim yanlışlıkla. Hemen Toshiba servisine verdim. 4 gün sonra cep telefonumuza laptopumum işlemlerinin tamamlandığı bilgisi geldi ve ertesi gün gidip aldım.
  • arkadaşım ben tozunu başksına temizletiyorum demedim. Önce doğru düzgün oku sonra cevap ver. Fanı tozlu diye komple gelip fan takımını değitirdiler dedim fanını temizlettiler demedim. Servis kalitesindeki farkı vurguladım.Millet modem ne bilmezken biz bu forum akımını başlattık. Benim evimde senin rüyanda bile göremeyecceğin kadar işe yaramayan bilgisayar var. Benim ilk tanıştığım bilgisayar IBM 5160 XT. Teknoloji çöplüğümün rafında duran senden yaşlı bilgisayrlarım var benim. Konuşuyosak boş konuşmuyoruz burda.

    Arkadaşlar ben deneyimleri paylaşıyorum. Bir sürü bilgisayar geçti elimden kullanmadığım bir kaç marka kaldı. En son Dell XPS M1530 aldım. daha önce pek piyasada satılmadığı için delle yaklaşmamıştım. Ama şuan kesinlikle Dellden vaz geçmem adamlar gelip bilgisayarı evde tamir ediyor. Oda tamamen parça değişimi. Bakın ben 2500 tly gittim bu bilgisayarı aldım bir telefon ediyorum en geç 3 gün içinde gelip istediğim parçayı değiştiriyorlar arkadaş 2300 tly gitti toshiba aldı dinlemedi beni şimdi uğraşıp duruyo parasını geri almak için uğraşıyor. Arkadaşımızın biri nerden aldığınızında önemi var demiş. Ben golddan aldım bilgisayarı aldığı günden bu yanada tek bir kere muhattap olmadım gold ile. Neden çünkü gerek yok Çünki Dellin servis anlayışı mükkemmel. Tamamiyle ücretsi telefon hattından (0800lü ankesörden kartsız bie arıyabiliyosunuz) arıyosunuz sorununuzu belirtip 2 gn bekliyorsunuz. İki gün sonra amerikadan uçak kargo ile gönderilmiş parçalarınız Koç sisitem teknisyenleri tarafından evinize getiriliyor (özel kutuları içerisinde uçak kargo etikleride üzerinde görüyosunuz) ve max 30 40 dakika içinden takılıyor. Sizde yok bilgisayarım daha kargodamı acaba serviste çizilirmi bozulurmu diye düşünmüyorsunuz.

    Bilmeyen arkadaşalrımız dellin yerinde destek hizmeti ilegili bilgiyi aşağıdaki linkten öğrenebilir. Ben tekirdağda oturuyorum ve tekirdağ birinci bölgede hemen geliyor parçalrım.
    Ayrıca forumdaki sayfamızında linkini veriyorum ordada görebilirsiniz nasıl canımız sıkılınca parça değiştirdiğimizi.
    Ve bide Koç sistem teknisyeni Tarık beyin salonumda bilgisayarımın çizildiği için SecreenCoverı değiştirirken çektiğim resmi var.

    Aklınızı kullanın arkadaşlar. Servisi iyi olan markaları tercih edin. Bilgisyardır elektornik cihaz sorun çıkarmaz diye birşey yok. Önemli sorun çıkardığında ürünün arkasında duran iyi bir marka kullanmanız. Bakın Nvidia 8600larda sorunlu çıktı hiç bir bilgisayar firması çıkıp demedi bunlar sorunlu Ama dell ne yaptı dediki size 1 yıl garanti uzatıyorum. Hatta ekran kartı yanmasından dolayı ömür boyu garanti veriyorum. Yani benim ekran kartım olurda yanarsa isterse garantisi bitmiş olsun gelip anakartımı değiştirecekler bunuda bana direk dell callcenterdaki Murat bey söyledi. Bunun ötesinde para ile garanti uzatma şansım var.

    http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/landing_pages/tr/nbd_service?c=tr&l=tr&s=gen

    http://forum.donanimhaber.com/m_20054574/mpage_33/fromTicket_/key_buraky88//tm.htm#35790210

    şu anlattıklarımın tek bir tanesini toshiba sağlıyormu hayır. Peki ozaman? ozamanı belli işte bilgisayar çöplüğümde bir tane toshiba var bitanesinide sattım kurtuldum

     Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum


     Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakyilmaaz -- 10 Aralık 2009; 17:49:32 >




  • alın buda dell yerinde destek servisi hakkında bilgi

     Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum
  • Şu toshiba servis olayını bi çözeyim hemen paraya kıyıp dell XPS1640 alacam buraky88 arkadaşım dell servisi hakkında bilgi verdiğin için teşekkürler , biz toshibada muhatap bulamıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhan1989 -- 10 Aralık 2009; 17:58:07 >
  • arkadas 1500 tl ye ne alayım demıs
    900 lirasını bana ver
    600 lirayada bi netbook al
    geç :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraky88

    arkadaşım ben tozunu başksına temizletiyorum demedim. Önce doğru düzgün oku sonra cevap ver. Fanı tozlu diye komple gelip fan takımını değitirdiler dedim fanını temizlettiler demedim. Servis kalitesindeki farkı vurguladım.Millet modem ne bilmezken biz bu forum akımını başlattık. Benim evimde senin rüyanda bile göremeyecceğin kadar işe yaramayan bilgisayar var. Benim ilk tanıştığım bilgisayar IBM 5160 XT. Teknoloji çöplüğümün rafında duran senden yaşlı bilgisayrlarım var benim. Konuşuyosak boş konuşmuyoruz burda.

    Arkadaşlar ben deneyimleri paylaşıyorum. Bir sürü bilgisayar geçti elimden kullanmadığım bir kaç marka kaldı. En son Dell XPS M1530 aldım. daha önce pek piyasada satılmadığı için delle yaklaşmamıştım. Ama şuan kesinlikle Dellden vaz geçmem adamlar gelip bilgisayarı evde tamir ediyor. Oda tamamen parça değişimi. Bakın ben 2500 tly gittim bu bilgisayarı aldım bir telefon ediyorum en geç 3 gün içinde gelip istediğim parçayı değiştiriyorlar arkadaş 2300 tly gitti toshiba aldı dinlemedi beni şimdi uğraşıp duruyo parasını geri almak için uğraşıyor. Arkadaşımızın biri nerden aldığınızında önemi var demiş. Ben golddan aldım bilgisayarı aldığı günden bu yanada tek bir kere muhattap olmadım gold ile. Neden çünkü gerek yok Çünki Dellin servis anlayışı mükkemmel. Tamamiyle ücretsi telefon hattından (0800lü ankesörden kartsız bie arıyabiliyosunuz) arıyosunuz sorununuzu belirtip 2 gn bekliyorsunuz. İki gün sonra amerikadan uçak kargo ile gönderilmiş parçalarınız Koç sisitem teknisyenleri tarafından evinize getiriliyor (özel kutuları içerisinde uçak kargo etikleride üzerinde görüyosunuz) ve max 30 40 dakika içinden takılıyor. Sizde yok bilgisayarım daha kargodamı acaba serviste çizilirmi bozulurmu diye düşünmüyorsunuz.

    Bilmeyen arkadaşalrımız dellin yerinde destek hizmeti ilegili bilgiyi aşağıdaki linkten öğrenebilir. Ben tekirdağda oturuyorum ve tekirdağ birinci bölgede hemen geliyor parçalrım.
    Ayrıca forumdaki sayfamızında linkini veriyorum ordada görebilirsiniz nasıl canımız sıkılınca parça değiştirdiğimizi.
    Ve bide Koç sistem teknisyeni Tarık beyin salonumda bilgisayarımın çizildiği için SecreenCoverı değiştirirken çektiğim resmi var.

    Aklınızı kullanın arkadaşlar. Servisi iyi olan markaları tercih edin. Bilgisyardır elektornik cihaz sorun çıkarmaz diye birşey yok. Önemli sorun çıkardığında ürünün arkasında duran iyi bir marka kullanmanız. Bakın Nvidia 8600larda sorunlu çıktı hiç bir bilgisayar firması çıkıp demedi bunlar sorunlu Ama dell ne yaptı dediki size 1 yıl garanti uzatıyorum. Hatta ekran kartı yanmasından dolayı ömür boyu garanti veriyorum. Yani benim ekran kartım olurda yanarsa isterse garantisi bitmiş olsun gelip anakartımı değiştirecekler bunuda bana direk dell callcenterdaki Murat bey söyledi. Bunun ötesinde para ile garanti uzatma şansım var.

    http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/landing_pages/tr/nbd_service?c=tr&l=tr&s=gen

    http://forum.donanimhaber.com/m_20054574/mpage_33/fromTicket_/key_buraky88//tm.htm#35790210

    şu anlattıklarımın tek bir tanesini toshiba sağlıyormu hayır. Peki ozaman? ozamanı belli işte bilgisayar çöplüğümde bir tane toshiba var bitanesinide sattım kurtuldum

     Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum


     Arkadaşlar 1.500 Tl ye Kadar Notebook almak istiyorum


    Arkadaşım öncelikle paylaşımın için teşekkür ederim. Bu bahsettiğin servis olayı çok önemli bir cihaz 3 senede 1 kere bozulup seni, servislik hizmeti ve muhattap bulma yüzünden sürüm sürüm süründüreceğine 3 senede 3 kere bozulsun daha iyi. Ben toshiba kullanıcısıyım ve inanınki birda bana kimse toshiba aldıramaz (birde samsung) kesinlikle bu 2 markadan uzak durun çünkü ikisede çok berbat bir servis ağı var. Servis sahışları ilgilensede onlara destek veren bir distribitör yok. Bende temisletmeye verdim bir kere 6 ay sonra notebook'umu ve heryerinde cizikle geri aldım, üstünede 70 lira para verdim. Bir arkadaş da toshiba notebook'nu dubai de tamir ettirmiş, doğrudur 10 numara servis hizmeti verip belki notebook unu evide tamir etmişlerdir ama biz dubai de değiliz! Toshiba yetkili servisi bana kendi söyledi burada toshiba servisi 5 para etmez diye dikkatinizi çekerim. Ama bu sadece türkiye için geçerli. Bu arada servis hizmeti olarak hp compaq iyi hizmet veriyor. Adamlar telefondan cihazın seri numarasını sorup kargo parasınıda kendileri karşılayıp kargo ile yedek parça (batarya) yolluyorlar. İşte anlayış budur. Bendce bir ürün almadan önce servis hizmetini iyice araştırmak lazım. Notebook alacak olan arkadaşım git bir mağazaya bir sürü notebook var ekran kartı harici 512 işlemcisi çift çekirdek en az 2.00 ve min. 3 mgz ram 15" monitor lü, kendi hoşuna giden kasayı sec al. burada ne deseler sana boş. Ayırdığın parayla da bu dediklerim çok rahat alınır ve gayet de iyi oyun oynarsın. Sadece toshiba alma yeter. Belki bu yazdıklarımızı toshiba yetkilileri duyarda kendilerine çeki düzen verirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrSwaH -- 11 Aralık 2009; 19:56:58 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.