Şimdi Ara

Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
401
Cevap
36
Favori
32.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • canmuhabbet41 C kullanıcısına yanıt
    Sanırım o olay süresi uzun gece yarışlarında oluyor.Ben spa 1 saatlik yarışta uzun kısa far yaptığımı hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedense bu tarz yani kerp bol pistlerden nefret ediyorum. Saolsun bu kanaldaki arkadaşın yararlı videoları var banada faydası oldu. Normalde 1:58 dönebildiğim bu pistte 1:56 ya düşebildim. İlk zamanlar 2.00 gibi dönüyordum bu pistte ben yapamam falan diyordum içimden fakat istediğim aralığa geldim ama hala pistten nefret ediyorum kariyerde mecburen oynamak zorundayız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyunda kişisel olarak baya geliştim ama ayarsızlıktan genelde agresif setup kullanıyorum sanki spada düzlük hızlarım düşük. YouTube da olan ayarlarda 2-3 tur atınca lastikler bitiyor lastik yönetimi kötü ayarlar kısacası. Üzüldüğüm nokta da adam akıllı Türk oyuncu yok lig vs olsa çok güzel olurdu yurtdışında ligler var ama onlarda ingilizce konuşma şartları var.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 23 Haziranda konsollara da geliyor bu çok iyi haber. Ön siparişe henüz açılmadı. Sırf bu sim için pc toplamayı düşünüyordum önce bi konsolda gördükten sonra karar vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulutKedisi

    Oyunda kişisel olarak baya geliştim ama ayarsızlıktan genelde agresif setup kullanıyorum sanki spada düzlük hızlarım düşük. YouTube da olan ayarlarda 2-3 tur atınca lastikler bitiyor lastik yönetimi kötü ayarlar kısacası. Üzüldüğüm nokta da adam akıllı Türk oyuncu yok lig vs olsa çok güzel olurdu yurtdışında ligler var ama onlarda ingilizce konuşma şartları var.



    Evet bende bu konuda müzdaribim :) Kendi grubumuzda bile 1 elin parmağını geçmiyor oynayan.. Yüksek SA değerli odalara girmeye çalışıyom ama gönül ister şöle 90 kişilik özel serverlara kadar dolup taşan kaliteli kişilerle yarışabilmek.. Bulursan banada haber ver valla :)




  • DriveMaN kullanıcısına yanıt
    Alıntıyı yeni fark ettim kusura bakma. Galiba bırakıcam oyunu çünkü 90SA odalarda bile aptal insanlar var biz ilk 3-4 yarışıyoruz keyifle 1.48 ortalama ile dönerken adam monzada 1.55 dönüyor ve ben size yol vermek zorunda değilim burası f1 değil diyor. Sinirden ekrana kafa atıcam bigün. İracing i yavaş yavaş satın alıcam başka yol yok gibi.
  • Anladım, bana pek denk gelmiyo 90 üstünde ama illaki oluyo tabi böyle şeyler..
  • Merhaba

    Setup indiriebileceğimiz platformlar var mı bildiğiniz? En büyük yarış forum sitesinde güzel setuplar var ama çok dağınık. David Perel de site açti fakat setuplar deli gibi pahalı 25 Usd
  • yakuza001 kullanıcısına yanıt
    Oyunda güzel fren alışkanlığı edinirsen üst sıralarda olabilirsin. Genelde agresif setup kullanıyorum mesela nurburringde porsh 2019 agresif setup 1.54hot 1.55-56 yarış içi ortalama gidebiliyorum.

    Spa için bu setup fena değil ben 2.17 hotlap 2.18-19 yarış içi ortalama dönebiliyorum.


    Monza da Mercedes bana göre çok iyi agresif setup la 1.47.200 hot 1.48 ortalama.

    İlk defa yarışacağın pist olursa Aston Martin 2019 tercih et çok dengeli bir araç özellikle yağışlı havalarda.

    Genel olarak ta yazıyorum . Tavsiye olarak agresif setupın tc abs dengesini pek elleme oynasan bile en aracına göre 1-2 arttır veya düşür. Mesela monzada yarış öncesi TC 4 ABS 4 ise lastikler iyi duruma gelince 3-2 veya 2-2 yapabilirsin. Tarzına göre araç seçmekte önemli Porsh gaz verince önden kayan bir araç ama 220ye kadar en hızlı araç ayrıca sarı uyarı vermeden vites atmanda önemli böyle hızlı gitmek için incik boncuk çok şey var. Frenleme sırasında seri vites düşürmelisin gibi. Slipstreamda en hızlı araç AMG mesela tabi bunlar benim hissettiklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap için teşekkürler. Ben de aslında seninle paralel düşünüyorum. AMG GT3 çok iyi bir araç ama pistine göre değişiyor. Bazı pistlerde çok hantal kalıyor bariz olarak. Porsche konusunda ise ben bir türlü o arabayı stabil süremiyorum. Aslında çok keyifli bir araç ama yüksek hızlarda en küçük hata yaparsan kontrol etmek çok zor oluyor.

    Aston'u denemedim hiç onu da deneyeyim yeni çıkanı. Fakat okuduğum kadarıyla Aston da çok hızlı değil diyorlar. Deneyimlemek lazım.

    TC ve ABS konusunda genelde ben 4 den fazla kullanmıyorum fakat pro'ları görüyorum max 2 kullanıyorlar yağışlı değilse hava tabiki de. TC'yi 2 ye düşürmek önerin mantıklı olabilir bunu deneyeceğim

    Setup konusu çok büyük muammma. Verdiğin siteyi görüştüm ben de ama orada da çok fazla setup yok. Deneye yanıla kendimiz yapacağız anlaşılan setupları.

    Bu arada corona da varken herkes evdeyken şöyle bir DH yarışı vs falan yapsak ne güzel olur




  • GTWorldyoutube
    GT Rivals Esports – Round 1 @ Laguna Seca - GT World Challenge America 2020
    https://www.youtube.com/watch?v=4ba07_FERu0&feature=youtu.be

    Gt Rivals Esports - Round 1 @ Laguna Seca GT World Challange America 2020


    Geçenlerde monza da vardı Bi yarış güzel etkinlikler düzenleniyor. Çok iyi bir potansiyel var aslında şu karantina günlerinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yakuza001 kullanıcısına yanıt
    Aynen Aston yavaş araba özellikle düzlükler de ara açılıyor. Suzuka da en iyi araç Aston. İlk virajda full atak yaparak içten girebilirsin alıyor virajı inanılmaz derecede. Geçen gün 30dk lık yarışta 80sa 9.luktan araç geçe geçe 4.lüğü yükseldim ilk defa oyundan bukadar büyük keyif aldım yarış sonu yazışmaktan save almayı unuttum. 2.01 ortalama dönüyor araç risksiz şekilde başka araçlarda risk alman lazım ki 2.00 nin altına düşsün. Yine zanvoortda pors en iyi 2-3 virajda dikkat etmen gerekiyor alışınca 1.35-1.36 çok rahat dönüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3.10 sürümü yayınlandı. İlerleyen hafta gelecek asıl güncelleme olacak diye yazıyor Kunos un FB hesabında bakalım ne olacak

    İngilizcesi olmayanlar çeviriye koysunlar

    1.3.10:
    GENERAL:
    - Numerous 2020 liveries as special bonus content.

    GAMEPLAY:
    - Free game modes (QR and CRW) now always use the same logic for opponent generation to maximize opponent count in the given season instead of event.
    - Added AI forced pitstop protections to avoid double pits (forced pitting will now wait for the scheduled if stint ends in less than 10 minutes, except for fuel).
    - Fixed race flags during win flags (wrong finish line comms).
    - Fixed missing deflated tyre (puncture) state in saved games.
    - Early yellow/white flag spotter warning / removed it when too close or during pit.
    - Cars are now ghosted during formation lap also in SP.
    - Quick Race and Custom Race Weekends modes now work like MP in terms of numberplate/banner sponsoring.

    REPLAY:
    - Reworked spawn/despawn replay cars to avoid increasing memory allocation on random access in MP replays.
    - Fixed no focused car on start of the spectator replays (and consequential HUD issues).
    - Fixed MP car spawing/despawing during rewind replay.
    - Fixed wrong driver during highlights for swap driver replays.
    - Fixed pit barriers for gallery replay.

    UI/HUD:
    - Updated delta time behaviour to stints - delta timer will now reset to stint best.
    - Updated delta timer appearance and added reference laptime item.
    - MFD pit info panel screen separated from pit strategy page and added HUD option for visibility.
    - Better widget auto repositioning with hidden items.
    - Added light indicators on the HUD and option in HUD settings.
    - Fuel widget now includes fuel/lap calculation.
    - Wider track map layout for Mount Panorama.
    - Added option for dashboard display rendering on the HUD (per-car view setting).
    - Windshield Banners now selectable in custom cars interface.
    - Fixed desync between leaderboard lines and showed lines in the official leaderboard HUD.
    - Fixed helicam name.
    - Added look L/R camera speed to cameraSettings.json (lookAroundSpeed).
    - Added in-car showroom camera - toggle with CAMERA button, use mouse/gamepad to navigate.
    - HUD left and right margins no longer offset the centre when not having equal values.
    - Show the official position in RT widget for all opponent cars when the player car has session-over flag.
    - Stint timer now hidden for spectators in MP swap gameplay.
    - HUD, hide on long-press of cycle HUD page up/down button.
    - MFD, added previous/next page action bindings.
    - Added TC Cut and Engine Map per-step control bindings.
    - Showroom filter now defaults to "official".
    - Broadcast overlay additions and restyling.
    - Updated setup screen images.
    - Moved UseGamepadForFreeCamera settings to cameraSettings.json.
    - MFD pages now all hide the mouse cursor.
    NOTE: menuSettings.json in User/Documents/Assetto Corsa Competizione/Config will now reset and some of the menu-related settings will need to be set up again.

    GRAPHICS:
    - Fixed a floating white line in the pits on Brands Hatch.
    - Fixes to Mount Panorama horizon image.
    - Fixed F1 camera cycle active during intro sequence.
    - Fixed fake car shadow projection rotations and revised shadow maps on all cars.
    - Fixed glitchy secondary driver animations in replay and spectator mode.

    PHYSICS:
    - New suspension bumpstop calculation.
    NOTE: we advise to check your old setups by clicking at least once on the ride height and then controlling bumpstop window in the setup!
    - Fine tuning of influence of wet surfaces at slipangle peak and aquaplaning, on slick tyres.
    - New tearing feature on tyre wear if tyres are pushed way over their peak slip angle for an elongated time.
    - Steer angle and clock added to shared memory.

    MULTIPLAYER:
    - Fixed MP cars having higher low speed than real (and smoke generation when stopped).
    - Enabled meatball flags for lights off in wet and night sessions in MP.
    - Cutting penalties no longer register on the UI when player's session is over.
    - Scripted formation speed-delta phase is now 70kph instead of 60kph.
    - Increased tolerance for auto-teleport during the formation lap.

    AUDIO:
    - Fixed ramp volume during camera changes for low main volume.
    - Smoother replay time jump with audio and video fading.
    - Support for chassis sound volume in audio settings (separating it from tyre and brakes).
    - Audio channel/memory optimizations on camera change and car despawn.
    - Fixed free camera audio listener location priority away from the focused car (cars without audio using the free camera around the world if the player car is in the pit).
    - "Green flag/go go go" race comms now grouped as starting message.
    - New spotter/crew chief audio messages.
    - FMod Studio: improved damage sound spatialization.
    - FMod Studio: improved sound dynamics on throttle for all cars.

    VR:
    - Fixed mouse in freecam in VR.




  • 1.3.10 güncellemesinden sonra 1.3.11 hotfixx geldi. Fakat pek htofiz gibi değil 4 GB update

    1.4 için büyük güncelleme olacak diyorlar bakalım neler gelecek.

    1.3.11 için yapılan minör değişiklikler aşağıdadır

    Changelog v1.3.11

    - Fixed a potential crash when using trackIR with helmet camera.
    - Added ignition/engine running indicator to speedo/rpm widget.
    - MFD will now only store its state when HUD is removed from screen (potential fix for stutter when cycling MFD pages after HDD power down)
    - Fixed currently viewed car label indicating wrong car brand in replay under specific conditions.
    - Fixed nationality information not transferring correctly for MP opponents in the broadcast HUD.
    - Broadcast HUD TAB leaderboard now scrolls on mouse input.
    - Fixed MP car showroom not displaying cars when official filter was selected under specific conditions.
    - Tyre tearing model fine tuning.
    - Audi R8 EVO preset setups strategies fixes.
    - Huracan EVO fine tuning.
    - Huracan ST Paul Ricard aggressive setup.
    - Huracan ST preheated tyres fix.
    - Wet tyres rear radius correction.
    - Minor rearrangement of the lights and ignition indicators.
    - Fixed the flash light HUD indicator getting stuck in the Mercedes.




  • Bir update geliyor herşey bozuluyor. Şimdi mouse ikonu kayboldu ekranda 45dk serverda pite girdim benzin alamadım yarış heba oldu. Sonra direksiyona atadım tuş. Daha önceden tüm Aİ ler her tur pite giriyordu vs vs gelen gideni aratıyor. Gereksiz Hud koymuşlar tahmini süre ekranı tutarsız ışık tabelası gereksiz tabi bana göre. Tek baktığım lastik durumu benzin göstergesi. Spa ya ne ettilerse agresif setup bile kerplere çıkınca arabanın arkası geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de tc ve abs lerle break bias ayarlarini yaris esnasinda yaparken ekrana buyuk olarak geliyordu. Simdi o da gelmiyor. Dedigin gibi tek olumlu guncelleme tur basina yakit tuketimi ve bir kac tane yeni livery oldu. Kanaatimce 1.4 u bekliyorlar developer Aris in anlattigina gore 1.4 cok buyuk guncelleme olacak is bu ay bitmeden gelecekmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ara mount panoramoya ve suzukaya sarmış durumdayım çok keyifli geliyor. Diğer pistleride sıkılmışım. 2 pisstede Aston Martin 19 kullanıyorum suzuka 2.02 civarı mount 2.03 civarı dönüyorum agresif setupla fakat araçta hata var mount ilk viraj çıkışı Aston 2. Vites daha devir gelmeden kesiciye düşüyor mecburen 3 atıyorum zaten ağır araç boğuluyor .Replayde izliyorum o sorun görünmüyor. Geliştiriciye geri dönüş atmayı denicem bakalım. Rampa aşşağı en hızlı araç aston) Bentley bile yakalayamıyor ) Yalnız mount gece gündüz döngüsü muhteşem yapmışlar manzara harika oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mount cok zor geliyor bana. Baska simlerde denedim ama burda bir turlu alisamiyorum. Aston ile denemedim ama deneyecegim. Suzuka cok keyifli. Ozellikle aksam donmedolapta bile isiklandirma yapmislar dun de zaten 12 hours Suzuka vardi RLM in duzenledigi. Kunostan Developer Aris in yayininda M6 GT3 surduler cok cabim cekti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakuza001 kullanıcısına yanıt
    Önceden NFS shift2 de mount sürmüştüm tabi o arcade oyun sim olarak ilk bende a.c.c oldu. Alışınca hatasız gidebilirsin erken fren yapa yapa fren noktası kendi kendine oluşur. Monza spa nurb gibi pistlerde daha çok hata yapıyorum mesela oda artık pistlerden sıkıldığımdan oluyor sanırım. Kyalami ve Paul Richard fena değil. Misano ve zolder dan nefret ediyorum brands hatchte kötü başım dönüyor bu pistlerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bareber oynamak isteyen olursa dc ye gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BulutKedisi -- 24 Nisan 2020; 10:24:43 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.