Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (477. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.673
Cevap
64
Favori
1.125.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 475476477478479
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • önceki mesajlarda arama kısmını bilmediğim için soruyorum astra 2008 model 1.3 cdtı var yazılım attıran var mı? performans durumu yakıt durumu etkileniyor mu? araca bu yazılımın bi zararı var mı? aracım daha 150.000 km yeni buldu 9 yıldır bende yazılımı ilk defa duydum
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Posmort3m -- 8 Temmuz 2020; 13:23:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BABASCARFACE

    önceki mesajlarda arama kısmını bilmediğim için soruyorum astra 2008 model 1.3 cdtı var yazılım attıran var mı? performans durumu yakıt durumu etkileniyor mu? araca bu yazılımın bi zararı var mı? aracım daha 150.000 km yeni buldu 9 yıldır bende yazılımı ilk defa duydum

    Gördüğüm kadarıyla Bursa'dasın. Sanırım 2CR Garage ın bir bayisi olacaktı. Bir sor dilersen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur8888

    Arkadaşlar, 2012 model Astra H kasa 1.3 CDTİ aracıma, Şaşmaz tarafında servis yada usta öneriniz olabilir mi?
    Hatta şöyle de sorayım, motor yağı, yağ filtresi ve mazot filtresini ben alacağım sadece işçilik/montaj yapacak güvenilir bir usta arıyorum.

    Yardımlarınız, önerileriniz ve tavsiyeleriniz olursa, ilgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.


    Vmax Performance ı öneririm.
  • Arkadaşlar benim kapı kollarında soyulma vardı, uzun bi süre böyle kullandım yedek parçası da tek kısmın var diğer kısmın yok kopmle kapı kolu değişmesi lazımdı o da baya tuzluydu falçatayla sökülen kısımları komple kaldırdım ama çizik falan oldu şimdi hep nasıl kurtulabilirim bu durumdan tavsiyeniz var mı ? Folyo kaplama, boyama, oje vs başka bir şey lütfen yardım edin
    http://i.hizliresim.com/LyDRab.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Artles -- 4 Nisan 2017; 22:21:2 >
  • 2 gün önce arıza sembolü yandı, hani şu anahtar olan,

    Buraya yazmadan bayaa bii araştırdım, hata kodlarını görmeyi öğrendim ve ekteki fotolarda görülen hata kodlarının anlamınıda buldum ama sadece tekini bulabildim. İlk 4 hane okuyun denmiş ama ekrana 2 ayrı hane geliyor.

    ECN 226408

    birde ECN 068304

    Lütfen yardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0683 bulabildim arıza kodlarında açıklamada, "

    Isıtma bujisi kontrol modülü ile motor elektroniği iletişim hatası"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muminp

    Merhaba,

    156000 kmde 2008 model opel astra 1.3 cdti aracımda triger zinciri kopmasıyla yolda kaldım, size danışmak istediğim şöyle bir sorunum var;

    1- Bu araç 8 yıl boyunca 15.000 km de bir 8 defa YETKİLİ serviste bakıma girdi, dışarda işlem görmedi
    2-130.000 ve 145.000 bakımında servisteki arkadaşlara triger değişmesi gerekiyor mu gerekirse değiştirelim diye sorduğumda verilen cevaplar: Bu araçların zinciri motor ömrü kadardır, bizim periyodik bakımımızda böyle bir madde yok dendi. Eğer ses yaparsa gelirsiniz değiştiririz denildi.

    60 km hızla giderken, öncesinde ve sonrasında hiç anormal bir ses yokken çekiş gitti ve zincir koptu. Araç 8 yıllık ve garantisi de yok. Belki de bir sürü masraf çıkacak,yetkili serviste, servis tavsiyesiyle tiger değiştiren oldumu?

    Yetkili servis değil de Özel servisin tavsiyesiyle 10. yılında 180 bin kmdeyken değiştirdim ben de ömürlük diye okumuştum hatta usta ile inatlaşmıştım bu parça değişmiyormuş diye.Çıkardığında yıpranma pek yoktu ama bollaştığını gördüm.Belki daha giderdi ama ne kadar gideceğini muamma.

    Tahminimce yetkili servisin triger zincirini açıp kontrol etmesi gerekiyordu ama o parçaya ulaşmak zor geldi bir şey olmaz diyerek bakmadılar.Çünkü benim usta değiştirmek için baya uğraştı.Parçası ucuz ama işçiliği zor bir olay o yüzden bulaşmak istememişlerdir.

    Kısacası yetkili servis olayının pek bir numarası olmadığını görmüş olduk.İş ustalarda bitiyor.Yetkili servisler çok ucuza adam çalıştırınca bu işlere şaşırmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur8888

    2 gün önce arıza sembolü yandı, hani şu anahtar olan,

    Buraya yazmadan bayaa bii araştırdım, hata kodlarını görmeyi öğrendim ve ekteki fotolarda görülen hata kodlarının anlamınıda buldum ama sadece tekini bulabildim. İlk 4 hane okuyun denmiş ama ekrana 2 ayrı hane geliyor.

    ECN 226408

    birde ECN 068304

    Lütfen yardım.





  • Arkadaslar selam kısa sure once peugeot 5008 imi sattım ve yeni araç arayısındayken bu ilanla karsılastım. Sizler gibi tecrubeli arkadaslardan yorum bekliyorum bu hafta arac isini halletmek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur8888

    2 gün önce arıza sembolü yandı, hani şu anahtar olan,

    Buraya yazmadan bayaa bii araştırdım, hata kodlarını görmeyi öğrendim ve ekteki fotolarda görülen hata kodlarının anlamınıda buldum ama sadece tekini bulabildim. İlk 4 hane okuyun denmiş ama ekrana 2 ayrı hane geliyor.

    ECN 226408

    birde ECN 068304

    Lütfen yardım.

    Merhaba

    Ecn 226408 mazot filtresinde su var demek

    Ecn 068304 kızdırma bujisi bir veya birden fazlası patlamış demek kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler,
    Acaba hepsini mi değiştirmek lazım?
    Bir de acaba 2 sorun mu var demek yoksa biri eski olabilir.
    Hangisi günceldir? acaba? ilk hatamı, 2.hatamı?
    çünkü yetkili servise götürmüyorum, benim ustada hatayı gidermiş ama kayıttan silmemiş olabilirmi?
    çünkü mazot filtresi su hatası geçen sene giderilmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur8888

    Teşekkürler,
    Acaba hepsini mi değiştirmek lazım?
    Bir de acaba 2 sorun mu var demek yoksa biri eski olabilir.
    Hangisi günceldir? acaba? ilk hatamı, 2.hatamı?
    çünkü yetkili servise götürmüyorum, benim ustada hatayı gidermiş ama kayıttan silmemiş olabilirmi?
    çünkü mazot filtresi su hatası geçen sene giderilmişti.


    Merhaba kızdırma bujisi manuel olarak kontrol edilip değiştiriliyor hangisi patlaksa onu değiştirin usta hepsini değiştirelim diyebilir bana demişti ben sadece patlağı değiştirdim diğeri arızayı kayıdı için tech2 cihazına bağlatıp sildirin. Öyle deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar çok şükür hallettik.
    Dediğiniz gibi bujilerin 4 üde patlamıştı:(
    Ustada şaşırdı ama niye kontrol etmemiş hiç aslında kızdım:)
    Ayrıca mazot filtresindeki su arızası ortadan kalktı bujileri değiştirince:))
    Sanırım eski veriydi o,
    Yalnız bujiler değişince arabada son 2-3 aydır olan garip metalimsi ses ortadan kalktı, sanki balata, lastikten gelen sürtme sesi gibiydi.
    Araba şimdi yağ gibi kayıyor:))çok sevindimm bir ohh çektim:))
    Ustama sorunca 4 bujide ölü, bu araba nasıl gitmiş diye, usta sadece ilk çalıştırmada geç alır yoksa sonra sorun olmaz aslında dedi..
    Bence her servis yada usta ziyaretinde kontrol ettirilmeli. Fazla pahalıda deil.
    4 buji değişim 100-TL. verdim.
    İyi akşamlar.
  • Geçmiş olsun ilginç 4 kızdırma bujizisinde patlak olması..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.

    2008 1.3 cdti enjoy dizel 130.000 km aracım yaklaşık 5-6 bin km dir şöyle bir sıkıntı yaratıyor yardıcı olursanız çok sevinirim.

    Arac sabah yani arac sogukken calıştıgında herhangi bir sorun olmayıp, gün içerisindeki diğer calışmalarda rolanti düşürüyor. Rolanti düşüyor araba stop edecek gibi oluyor titriyor geri rolanti yükseliyor. Bazen stop ettiğide oluyor. Her çalışmada bunu 6-7 kez yapıyor. Ortalama 20 saniye sonra normale dönüyor. Aynı zamanda 1-2-3 viteslerde devir 1500 1800 arasında anlık gaz kesiyor silekeleme oluyor aracta. Sanki lpg li araclar gibi. Ustanın biri egr valfinden dedi temizledi olmazsa değişecek dedi, opel özel servisindeki usta müşürden dedi temizledik devam ederse değişecek dedi. Devam etti bende değiştirmedim. Ama artık iyice rahatsız olur oldum. Bunun sebebi nedendir bilen varsa cozumu neysr yardımcı olursanız sevinirim. Bircok kişi sabah sogukken mi yapıyor diyor hayır sabah stabil normal çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Aracınızdaki sorunun aynısı bendede var. Benim arac dizel 1.3 cdti. Arac 1-2-3 uncu viteslerde 1500 1800 devir aradında bendede yapıyor saliselik gaz kesme ve silkeleme. Ayrıca bende sabah ilk calısmsında normal ama sonraki gun içindeki calısmalarda ilk 15-20 saniye 5-6 kez rolanti düşürüp istop etme noktasına gelip rolantiyi tekrar topluyor. Bazen stop ettiğide oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cahit15264 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bende rölanti düşürme ve istop etmeye yaklaşma yoktu.



    Uzun yola çıkacağım zaman full depoya würth enjektör temizleyici koydum. Yolculuk esnasında motor ısındıktan sonra 30-35 dakka aracı 4000 devir civarlarında yüksek devirli kullandım. Genelde 3. veya 4. viteste. Bu uygulamadan sonra bir daha hiç gaz kesme olmadı. 15 gün geçti üzerinden.



    Tabi bu yaptığım sizde kesin sonuç vericek diye bir şey yok. Enjektör temizliyiciyi Po dan 25-30 lira arası bir ücrete aldım. İnternet üzerinden daha uygun fiyatlar bulabilirsiniz.



    Ürün linki :
    www.hepsiburada.com
    Würth Dizel Enjektör Temizleyici 300 ml Fiyatı - Taksit Seçenekleri
    http://www.hepsiburada.com/wurth-dizel-enjektor-temizleyici-yeni-nesil-300ml-p-OTEV04893567?magaza=Hepsiburada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim benimde enjektör temizleyici aklımdaydı tereddüt ediyordum. Bende deneyeyim faydası olur insallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen fikir yürütüyorum. Kesin şundandır demiyorum ona göre okuyun derim.

    Şimdi ilk çalıştırma halinde zor çalışıyorsa ve rölantide de sorun varsa ne demektir? Benim aklıma yeterli yakıt iletimi yok gibi geldi. Özellikle zor çalışma diyince. Yani ateşlemede sorun yoksa yanma odasına yeterince yakıt ulaşmazsa devir düşebilir. Yakıtı depodan enjektörlere ileten yakıt pompası. Pompanıza baktırın bir de bakalım. Tabii bu durumu arıza kodu olarak da almanız lazım. Sonra kötü yakıt kullanmışsanız tüm enjektörlerin noozle yani nozulları tıkanmış olabilir. Esasında dizel motorların enjektörleri çok basınçlı çalışır. Zor tıkanması lazım.

    Hadi bir deneyin bakalım enjektör temizleyicisini ne olacak? Bir de yetkili servisinize bir danışın derim bu enjektör temizleyiciyi kullanmadan önce. Onay aldıysanız da nasıl kullanmanız gerektiğini iyi öğrenin derim. Sanırım yarım veya çeyrek depo yakıt olmalı idi ve yine yanlış hatırlamıyorsam devirli bir kullanım isteniyordu. İşte enjektör basıncı fazla olacak ki o pislik atılsın.

    Bir de vakum sorunu olabilir. Herhangi bir açıklık varsa bir vakum/basınç sorunu olabilir. İçerde sıkışması gereken hava sıkışamaz ve kaçarsa yine bu gibi yanma sorunları olması lazım.

    Yani siz yakıt sisteminizi kontrol ettirin.
    Ateşleme sisteminizi kontrol ettirin.

    Aracınızı Op-Com, Tech2, GM MDI ile kontrol ettirin derim öncelikle veya şu pedallar vasıtasıyla bir hata kodu var mı kontrol edin. Yine yazın bakalım neler olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 475476477478479
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.