Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.673
Cevap
64
Favori
1.131.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun olmasın diye çoğun sildim.
    Klima açık kullandım. gorele2000'in yazadıkları genel olarak doğrudur. Klima kompresörünü açmazsanız klima çalışmaz. Ben klima komresörü açık olarak kullandım.
    Normlade zaten klima açık kalıyor. siz ayar menüsünden girip klimayı kapatabilitorsunuz. Bu durumda yakıt tasarrufu yapıyor ancak klimanın soğutmasını devre dışı bırakmış oluyorsunuz. Klima kompresörü kapalıysa ekranda "ECO" yazısı görünüyor.
    Ben klima kompresörü açık olarak kullandım.
    Eğer ki klima komresörü açık olarak ayarlanmışsa auto'ya aldığınızda klima dış hava sıcaklığına göre devreye girer.
    ekranda "ECO" yazmıyorsa klima komresörü açık demektir.
    Sıcaklığı ayarlarsınız. auto'ya alırsınız, tüm hava kanallarını açık tutarsınız başka hiç bir şey yapmazsınız.
    Havanın nerelerden, hangi hızda üfleneceğini klima sistemi kendisi ayarlar. Örneğin üfleme hızını arttırısanız auto devreden çıkar, ya da üfleme yapılan kanalalrı değiştiriseniz auto yine devreden çıkar...

    Depoyu doldurduktan sonra ne tükettiğimi yazacağım. Ama tüketimle ilgli yukarıda yazmış olduğum cevapların ilelebet arkasındayım

    Bu gün test ettim. Gaza sakin basıyorsanız ve düz yoldaysanız 2200 devirde vites atıyor.
    Devir 1700 civarına gelince (1000-2000 arası 5 cizgi var) vites düşürüyor. 90 km hız 1800 devir civarna geliyor. 90 sınıra yakın. 6. viteste gidiyor. ama bazen 5'de atabilitor. Ama 95 civarı kesinlike 6. viteste gidiyor...

    arz ederim


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Klima nın auto tuşunda olması klimayı-klima kompresörünü kullandığınız anlamına gelmez.......

    Ortadaki klima tuşun tıklayıp AC ikonunu işaretlemeniz lazım. Bu şekilde bildiğimiz anlamda klima açılmış olur, klima konpresörü devreye girerek....

    auto mod : klima yı açtığınız anlama gelmez, auto mod bir havalandırma çeşitidir astra otomatik klimada...
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 29 Nisan 2007; 3:20:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ

    belki de gaz pedalına yeterli basmıyorum (araba yeni olduğu için fazla nazik davranıyorum heralde)





  • Bunlar da 6. vites 90 km meselesi ile ilgili resimler.
    Yaklaşık 10-15 saniye ara ile çekilmiş 3 resim ve yol.
    arz ederim

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 29 Nisan 2007; 12:43:21 >
  • bence 6.vites 90 icin yetersiz kaliyor 100den sonra daha mantıklı sanki
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Bunlar da 6. vites 90 km meselesi ile ilgili resimler.
    Yaklaşık 10-15 saniye ara ile çekilmiş 3 resim ve yol.
    arz ederim

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları

  • quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Bunlar da 6. vites 90 km meselesi ile ilgili resimler.
    Yaklaşık 10-15 saniye ara ile çekilmiş 3 resim ve yol.
    arz ederim

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları



    racai@ kardeş yardımların için ve bizi bilgilendirdigin cok tşk edrim.
  • cosmonun içini gösteren bir kaç resim ekledim.
    En fazla 400 k koyabilirsiniz diyor ama koyamoyorum. O nedenle resimleri bayağı bir küçülttüm.
    Koltuklar farklı diyordum onları koydum.
    Sürücü tarafında ayak koyma yeri var sağ tarafta. Orayı paspas kapamıyor. Otomatik viteste genelde ayağınızı oraya koyuyorsunuz.
    Bu nedenle bir döşemeciye paspas kestirdim. Kenarlarını ördüler, altınada cırt bant diktirdim. Onunda resmini çekip koydum. 15 YTL aldılar.
    Hız sabitlemeyi çektim. Alttaki düğmeye basında o andaki hız sabitleniyor ve kafıza alınıyor. Göstergelerde yeşil renkli işareti var o yanoyor.
    Bu durumdayken alttaki düğmeye basarak hızı arttırıyorsunu, üsteki düğmeye basarak hızı azaltıyorsunuz (sabitlenecek hızdan hahsediyorum).
    Gaza basarsanız normal şekilde hızlanoyorsunuz. Gazdan ayağınızı çekince eski hıza geri geliyor. Allta görünmeyen bir düğme var. Ona basınca hız sabitleme devreden çıkıyor. Frene basında da hız sabitleme devreden çıkıyor.
    Devreden çıktıktan sonra üstteki düğmeye basarsanız iptal etmeden önce kaydedilen hız geri çağrılıyor.


    Bir de bir şey soracağım:
    Kullanma kılavuzunda sport düğmesine basınca direksiyonun sertleştiği (doğrudur),
    gaza daha hızlı tepki verileceği ve daha yüksek devirlerde vites atılacağı (doğrudur),
    vites geçişlerinin daha hızlı olacağı (doğrudur) ve
    amortisörlerin sertleşeceği söyleniyor. Bunu anlamak mümkn değil (bence).
    Acaba amortisörlerin setleşmesi tüm sport düğmesş olan araçlarda var mı yoksa bunun için IDS plus mı olması gerekiyor BİLEN VAR MI?
    Opele mail attım bakalım cevap gelecek mi?

    arz ederim

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları


     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 1 Mayıs 2007; 19:41:41 >




  • @racai dostum, yaşadığım yerde Opel bayi olmadığından (burada genellikle Fiat, Reno, VW çok tutulur ve tanıdıklarımın hemen hepsinde Astra Classic var) (İş ortağım bile 2006 nın başında Astra Classic aldı) senden rica etsem, 1,75-1,80 boyundaki birinin sürücü koltuğu ve Sürücünün arkasındaki koltukta oturduğu fotoğrafları ekleyebilirmisin.
  • racai@ sport tuşu biliyorsun ya easytronic şansımanla beraber oluyor yada düz vites+IDS plus birlikte oluyor...

    Süspansiyonun sertleşmesi yani adaptif süspansiyon IDS plus ile beraber olduğunda geçerli zaten ıds plus geniş anlamda bu...

    Resimleri tam boy eklemek için:,,

    www.imageshack.us
    buraya resminizi upload edin.
    direct image yazılı bölümü copy edin ve buraya yapıştırın. Yapıştırdığınız linkin önüne ve arkasına üstte bulunan image ' ekleyin...

    [simage]copy paste edilen link[/simage]
    Tabiyi ortadaki yazı bir resim linki olduğu zaman image yazısıda çıkmıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Nisan 2007; 1:34:35 >
  • Fircam arkadaşımın dediğine katılıyorum, tabiki bütün arabalar alışkanlık yapar ve bir süre sonra daha iyi kullanırsın, benim bu arabayı alırken ki düşüncem az yaksın orta düzey bir kullanım sunsun yeterdi. Canımın sıkılması şuana kadar çok yakmam ve en alt düzeyde kullanım almam, bu fiyata örneğin Toyota benzinli alırdım ve aşşağı yukarı aynı yakardım ve üst düzey kullanım (performas, benzinli motor sesizliği, benzinlinin kullanım rahatlığı vs) elde ederdim diye düşünüyorum. Ama Recai arkadaşımın dedikleri ve senin yorumlarını değerlendirerek kullanmaya çalışıyorum. Deviri 2200 çivarında tutmaya ve kalkışlarda birazdaha maharetli olmaya .İnşallah alışkanlığım artar ve yakıt tüketimi de normal seviyelere iner ve ben 35000 ytl aldığım arabayı zarar edip satmam.
    Bir yorum daha arabanız 3500km civarına geldiğinde yağ kontrolü yapın benimki eksiltmişti.
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    racai@ sport tuşu biliyorsun ya easytronic şansımanla beraber oluyor yada düz vites+IDS plus birlikte oluyor...

    Süspansiyonun sertleşmesi yani adaptif süspansiyon IDS plus ile beraber olduğunda geçerli zaten ıds plus geniş anlamda bu...


    gorele2000 cevabın için teşekkür edeceğim öncelikle, lakin tam anlayadım yada kafam karıştı.
    Ben bildiklerimi yazayım sen düzeltiver.

    Ben enjoy düz viteste de sport var sanıyordum, o zaman yanılıyorum demekki easytronicte var ben düz hatırlıyorum (mu?).

    IDS plus denilen paket için opel sitesinde yazan şu= "IDSPlus paketi: sürekli süspansiyon kontrolü, ESPPLUS, Elekt. Çekiş. Kont., Hıza duyarlı
    parametre kontrollü elektrohid. direksiyon, Spor sürüş modu ve alçaltılmış spor şasi Comso modelinde IDSPlus paketi altında satılmaktadır." ayrıca not düşülmüş: IDSPlus Paketi: 1,3 CDTİ motor seçeneğinde sunulmamaktadır denmiş.
    Opele mail atmıştım bugün aradılar, telefonda görüştüğüm kişiye "IDSPlus Paketi: 1,3 CDTİ motor seçeneğinde sunulmamaktadır denmiş" dedim o bendeki dokümanda tam tersi var dedi. Ayrıca sorularıma cevap almak için yetkili servise gitmemi söyledi. Dedim ki onlar bilmez. O dediki siz gidin, bir cevap alamazsanız tekrar bizi arayın. Dedim: tamam...

    opelin spor sürüş modu dediği nedir?
    adaptif süspansiyon denen şey sürekli olarak yol şartlarını kontrol eden ve ona göre amörtisörlerin sertliğini ayarlayan
    bir sistem değil mi? kullanama kılavuzunda spor sürüş modunda sadece amörtisörlerin sertleşeceği yazıyor devamlı olarak bir kontrolden söz etmiyor.

    Ben söyle anladım. İki sistem var. Birisinde sadece süspansiyon sertleşiyor. Diğerinde süspansiyonun sertliği devamlı olarak kontrol ediliyor ve ayarlanıyor. Yanlış mı anladım?


    TC dedikleri çekiş kontrol sistemi var mı bizim arabada? ESP plus içerisinde geliyor mu? TC dedikleri patinaj öneleme sistemi mi yani ASR?




  • benim bildiğim ids plus olmayan araçlarda ne süspansiyon sertleşiyor nede direksiyon kutusu direkleşiyor. sadece vites daha yüksek devirde değişir otomatiklerdeki sport tuşu ile.
    tc dedikleride asr değildir. doğrudur patinaj önleme sistemidir ama asr esp nin başka bi firmaca yorumudur açılımıda anti spin recovery. benim bildiğim bendeki gtc de tc yi yani patinaj kontrolünü esp üzerinden yapıyor çünkü tam patinajı engellemiyor ancak patinaj yüzünden savrulmaları engellemeye çalışıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    racai@ sport tuşu biliyorsun ya easytronic şansımanla beraber oluyor yada düz vites+IDS plus birlikte oluyor...

    Süspansiyonun sertleşmesi yani adaptif süspansiyon IDS plus ile beraber olduğunda geçerli zaten ıds plus geniş anlamda bu...


    gorele2000 cevabın için teşekkür edeceğim öncelikle, lakin tam anlayadım yada kafam karıştı.
    Ben bildiklerimi yazayım sen düzeltiver.

    Ben enjoy düz viteste de sport var sanıyordum, o zaman yanılıyorum demekki easytronicte var ben düz hatırlıyorum (mu?).

    IDS plus denilen paket için opel sitesinde yazan şu= "IDSPlus paketi: sürekli süspansiyon kontrolü, ESPPLUS, Elekt. Çekiş. Kont., Hıza duyarlı
    parametre kontrollü elektrohid. direksiyon, Spor sürüş modu ve alçaltılmış spor şasi Comso modelinde IDSPlus paketi altında satılmaktadır." ayrıca not düşülmüş: IDSPlus Paketi: 1,3 CDTİ motor seçeneğinde sunulmamaktadır denmiş.
    Opele mail atmıştım bugün aradılar, telefonda görüştüğüm kişiye "IDSPlus Paketi: 1,3 CDTİ motor seçeneğinde sunulmamaktadır denmiş" dedim o bendeki dokümanda tam tersi var dedi. Ayrıca sorularıma cevap almak için yetkili servise gitmemi söyledi. Dedim ki onlar bilmez. O dediki siz gidin, bir cevap alamazsanız tekrar bizi arayın. Dedim: tamam...

    opelin spor sürüş modu dediği nedir?
    adaptif süspansiyon denen şey sürekli olarak yol şartlarını kontrol eden ve ona göre amörtisörlerin sertliğini ayarlayan
    bir sistem değil mi? kullanama kılavuzunda spor sürüş modunda sadece amörtisörlerin sertleşeceği yazıyor devamlı olarak bir kontrolden söz etmiyor.

    Ben söyle anladım. İki sistem var. Birisinde sadece süspansiyon sertleşiyor. Diğerinde süspansiyonun sertliği devamlı olarak kontrol ediliyor ve ayarlanıyor. Yanlış mı anladım?


    TC dedikleri çekiş kontrol sistemi var mı bizim arabada? ESP plus içerisinde geliyor mu? TC dedikleri patinaj öneleme sistemi mi yani ASR?





  • quote:

    Orjinalden alıntı: gandalft

    .... 2200 çivarında tutmaya ve kalkışlarda birazdaha maharetli olmaya .İnşallah alışkanlığım artar ve yakıt tüketimi de normal seviyelere iner ve ben 35000 ytl aldığım arabayı zarar edip satmam. Bir yorum daha arabanız 3500km civarına geldiğinde yağ kontrolü yapın benimki eksiltmişti.
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.



    öncelikle. teşekkür bizden....

    Otomatik vites 2200'de vites büyültüyor, 1750 civarında gelice vites küçültüyor. Tabbi bu dediğim gaza sakin basınca ve 2. vites ve üzerinde
    ve düz yada hafif az eğimli yolda. Yokuşta (şehir iç için) araba gitsin diye ister istemez gaza basıyorsunuz o zaman 3000'de vites büyülyor.
    Siz zaten farkındasınızdır ama hiç kullanmamış olanlar için söylüyorum: yokuşta bazen öyle oluyor ki siz 4000'e kadar çıkmanız gerektiğini biliyorsunuz.

    Şöyle ki: yokuş var, vitesi 3000'de atarsanız siz vitesi atana kadar devir 1700'ün de altına ineceğini ve arabanın çekmiyeceğini biliyorsunuz.
    O nedenle yokuşun uzunluğuna ve dikliğine göre 3500-4000 devire kadar çıkıp vites atıyorsunuz.
    Onun yerine bazen de hızınızdan feragat ederek 2500 de sabit kalıp vites atmadan da devam edebiliyorsunuz (yokuş kısaysa mesela)...
    Cümleler biraz düşük oldu. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir...

    Sizin uzun yolda 6. viteste 100 km/saat sabit hızda tüketim değeriniz nedir? Söylediğiniz kadar yakmaması gerek diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fkboran

    .... senden rica etsem, 1,75-1,80 boyundaki birinin sürücü koltuğu ve Sürücünün arkasındaki koltukta oturduğu fotoğrafları ekleyebilirmisin.


    Benim boyum 175. Unutmazsam yarın öbürgün arka koltukların foroğrafını çekip koyarım. Ki ben benimle aynı boyda olan kimin
    arabasına bindiysem koltuğu hep geri çekmişimdir. Dizimke direksiyon direği arasında 5 cm kadar boşluk olmadan rahat edemen.
    Dizlerim direksiyon direğine temas etmeden kullanırım. Dolayısıyla kendi ayarlamış olduğum koltuğa göre arka koltukların resmini çekerim...
    Ama arkası yeterince geniş diyebilirim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: racai
    ... Dizimke direksiyon direği arasında 5 cm kadar boşluk olmadan rahat edemen.
    Dizlerim direksiyon direğine temas etmeden kullanırım. Dolayısıyla kendi ayarlamış olduğum koltuğa göre arka koltukların resmini çekerim...
    Ama arkası yeterince geniş diyebilirim...


    Aynen bende öyle, ben yaklaşık 1.80 boyundayım. Eniştem yaklaşık 1.85, ne zaman onun arabasına binsem (Opel Vectra) muhakkak koltuğu 5-6 cm geri iterim, ancak o zaman rahat bir sürüş pozisyonu alıyorum. Bizim enişte neredeyse direksiyonu kucağına oturtarak kullanıyor arabayı
  • Yukarıdaki mesajlarda anlattığım üzere kendi koltuk ayarıma göre arka koltukların resmini yolluyorum.
    Arka koltuk üzerinde kasko kitapçığı var, A4 boyutlarında (29 cm uzun kenarı)
    arz ederim

    NOT: ön koltukarın ayarı yukaridaki resimlede olduğu gibidir...

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları


     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 1 Mayıs 2007; 19:43:30 >




  • @racai dostum, öncelikle sana teşekkür etmek istiyorum yardımcı olmak için elinden geleni yapıyorsun. Fotoğraflara bakınca gayet geniş alan görünüyor. Teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alsidoga

    Arkadaşlar, bende 4 ay önce astramı alacağım zaman burda başlık açmış ve kafama takılan birçok sorunun cevabını burda bulmuştum. Ben arabanın tüketimi hakkında tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    Bu hafta sonu istanbuldan Balıkesirin bir ilçesine geldim. Aksaray-İkitelli-Sultanbeyli-Körfezi dolaşarak bizim ilçe. Şu anda tam 560 km. İstanbul içinde yaklaşık 50 km, burda da yaklaşık 30 km.şehir içinde kullandım.Diğer km.ler şehirdışı. Aksaraydan 60 YTL lik yakıt aldım ve Balıkesirden merkezden 20 toplam 80 YTL. Şu anda yol bilgisayarına göre 120 km.gidebileceğim bunu 40 km. olarak kabul edersek toplam 600 km/80 YTL

    Yol bilgisayarına göre kullanılan yakıt. 29.3 lt.*2400=70,320/560 =125 ykr 100km.5.3(yol bilgisayarı)

    Araç 10050 km.de. Ortalama hız hafızam beni yanıltmıyorsa 65 idi.Bazı yerlerde 140-185 km/h arasında, ama genelde 100 km/h da kullandım.Araçta Cruise Control var. Düz yollarda genelde bu metodla kullandım.MAAŞALLAH diyelim.


    aracından memnun musun artıları ve eksilerini yazarmısın




  • Herşeyden önce aynı sınıf baka bir aracın yanına yaklaştığınızda farkınız hissediliyor. Araba uzun yolda çok iyi, hiç üzmedi beni ama aynı şey araca alışana kadar şehir içinde geçerli olmuyor.Ben şu anda alıştım ve arabamda 10.000'i geçti daha bi performans kazandı gibime geliyor.

    En güzel tarafı şu, Eskiden benzinli arabam vardı bir yere gidecek olduğumda ya da gezmek istediğimde 2-3 sefer düşünürdüm ve genelde de vazgeçerdim. Şimdi öyle birşey yok çok şükür, araba 4 ayda 10000 oldu hesap et artık.

    Artıları (Şahsi görüşüm)

    -Karizmatik (bady kit çok yakışıyor)
    -Yol tutuş harika
    -Frenler çok iyi
    -İşçilik iyi
    -Mp3 Player, ses kalitesi çok iyi
    -Doğru devir ve vitesde düşük yakıt
    -İkinci el piyasası iyi
    -6 Vites
    -Triger kayışı yok, zincir var
    -Düşük vergi (1300 yukarısı motorlara oranla yılda 200 ytl kar)

    Eksileri

    -Biraz daha sert direksiyon (ama yol tutuş için gerekliymiş)
    -Sert amortisörler (Bu da aynı şekilde)
    -1. Vites ağır diyorlar, ben çok memnunum ama eğer öyle bişey varsa bile 2. vites bu açığı fazlasıyla kapatıyor. Kaldıki 6 vitesli bir araçta 1. vitesin ağır olması çok normaldir,yoksa 6. vitese sıra gelmezdi
    -Birde servisleri kötü diyorlar, benim gittiğim yer oldukça iyi.
    - Aklıma gelenler bunlar

    Birde arkadaşlar, araba da kolçak yok. Cosmo ve elegance donanımda var. ENJOY ve essentia modelinde yok. Bu da konforu biraz düşürüyor. Orjinali serviste 243 YTL. Ben kendim yaptırdım, çok yakıştı arabaya.Üstelik koltuk delmek bir yere vidalamak yok.Bardaklık ve eşya muhafaza yeri çok kullanışlı oldu.Yarın unutmazsam fotoğraf ekleyeceğim.Size de sunmak isterim.
    -
    quote:

    Orjinalden alıntı: gdemir11


    quote:

    Orjinalden alıntı: alsidoga

    Arkadaşlar, bende 4 ay önce astramı alacağım zaman burda başlık açmış ve kafama takılan birçok sorunun cevabını burda bulmuştum. Ben arabanın tüketimi hakkında tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    Bu hafta sonu istanbuldan Balıkesirin bir ilçesine geldim. Aksaray-İkitelli-Sultanbeyli-Körfezi dolaşarak bizim ilçe. Şu anda tam 560 km. İstanbul içinde yaklaşık 50 km, burda da yaklaşık 30 km.şehir içinde kullandım.Diğer km.ler şehirdışı. Aksaraydan 60 YTL lik yakıt aldım ve Balıkesirden merkezden 20 toplam 80 YTL. Şu anda yol bilgisayarına göre 120 km.gidebileceğim bunu 40 km. olarak kabul edersek toplam 600 km/80 YTL

    Yol bilgisayarına göre kullanılan yakıt. 29.3 lt.*2400=70,320/560 =125 ykr 100km.5.3(yol bilgisayarı)

    Araç 10050 km.de. Ortalama hız hafızam beni yanıltmıyorsa 65 idi.Bazı yerlerde 140-185 km/h arasında, ama genelde 100 km/h da kullandım.Araçta Cruise Control var. Düz yollarda genelde bu metodla kullandım.MAAŞALLAH diyelim.


    aracından memnun musun artıları ve eksilerini yazarmısın





  • selamlar... 1 aydır opel astra cdti kullanıyorum.. 2006 model enjoy spor paket.. ikinci el aldım.. Arabadan cok memnunum.. bazı arkadaşlar 1. vitesin hantallığından bahsetmiş ama tüm dizel araclarda zaten 1. viteste bi serilik beklememek lazım.. bnm pederin 5.20d si bile 1. viteste ölü... bnm yakıt tuketimim sehir içinde ist. trafiginde 6.2 ile 6.5 arasında degişiyor ki bence yeteerli bi deger... 8-9 litrelerden bahseden yada aracın sehir içinde kullanışlı olmadıgını iddia eden arkadaslar cok yanılıyolar bence.. 15 000 bakımı da 240 ytl masraf cıkardı ki buda normal bence.. perf. gelirsek ben yokuş aşagı 200 gordum son hız olarak... fakat bnm tavsiyem bu arabayı bu hızlarda uzun sure kullanmamak sonucta motor ufak (bunu bana soyleyen usta ahbabımdr ve 30 yıllık araba ustasıdır... kendisi 1.3 cdti astra kullanmaktadır.. tofaş-fiat yetkili servisi olmasına ragmen bu arabayı tercih etmesi bnmde gozumu kırpmadan bu arabayı almama sebep olmuştur ) ara hızlanmalar 60-100... 80-120 gbi.. bindiğim tum 1.6 benzinlilerden daha iyi diyebilirm buna 316i bmw de dahil.. aracın kronik sorunlarına gelince.. sabahları marş basmama-korna calmaması ve direksiyondan gelen tıkırtı ları serviste bir gunde hallettiler ( opel odak cevizlibağ).. aracım donanımı yeterli ama keşke biraz daha araştırıp daha donanımlısını alsaydım diyorum.. bnm dusuncelerime gelrsek.. bu araba bu fiyata alınabilecek hem iç hem de dış görünüs olarak en spor araba ve buna ragmen en eko. arac... bnm aracım siyah.. cam filmi yaptırdım bide araba yerden biraz yuksek diye 4.5 luk koni yay taktım cookk guzel oldu araba hem keyifle izliyorum hemde keyifle biniyorum :)




  • @at2010; aracını iyi günlerde kullanmanı dilerim. Allah kaza bele vermesin. Aracını kaça aldın. Aldığında Kaç km idi. ekstra paket varmı yoksa Enjoy Spor Baz modelmi?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.