Şimdi Ara

Astra-Megane dizel +Honda JAZZ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • astrayı kaçabulmayı hedefliyorsun?
    Bana sanki arada pek fark yokmuş gibi geldi...
  • max 28 bin e bulmayı hedefliyorum... 2007 model temiz bişi




  • Fokus
  • arkadaşlar dizel alacağım için hiç 70-80 binde araba bakmıyorum max 40 bin araç çok temizse belki 50 bin km olsun istiyorum...


    http://www.sahibinden.com/full_orjinal_kaza_boya_yok-33WQQaXQQ17628484WQQpXQQdisplayitem

    bu araç aradığım tarzda bir araç mesela fiyatta son ne yapar bilmiyorum ama bunun gibi bişi almam lazım...En son kararıma göre otomatik vites alayım diyorum istanbul trafiğinde hem manuel hemde acemilik olunca çok zorlanacağımı düşünüyorum....
  • Arkadaşlar şu Honda JAZZ lar hakkında yardımı dokunabilcek varsa çok mutlu olurum...otomatikleri nekadar yakıyor acaba....200*220 kuruş gibiyse çokta dizel diye diretmenin anlamı yok piyasada da bolca var bu araçtan yeni modellerinde birkaç değişiklik yapılmış bunlar ciddi şeylermidir yoksa çok önemli değilmidir...

    yardımlarınızı bekliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf1907

    Arkadaşlar şu Honda JAZZ lar hakkında yardımı dokunabilcek varsa çok mutlu olurum...otomatikleri nekadar yakıyor acaba....200*220 kuruş gibiyse çokta dizel diye diretmenin anlamı yok piyasada da bolca var bu araçtan yeni modellerinde birkaç değişiklik yapılmış bunlar ciddi şeylermidir yoksa çok önemli değilmidir...

    yardımlarınızı bekliyorum...


    Yeni kasa honda jazz kullanıyorum şehiriçinde 20 kuruş civari yakıyorum yola bağlı olarak 17-18 kuruş yaktığımda oluyor.Uzun yolda ise 4.5 litre civarı tüketimi yakalamak oldukça kolay.

    Yeni kasasıyla,eski kasası arasında oldukça fark vardır;

    Tasarım değişti sonuçta yeni bir kasa.

    1.4 83 beygir i-dsi motoru yerine 1.4 100 beygir i-vtec motora geçildi.

    Yakıt tüketimi olarak eski jazz şehiriçinde 7.2lt benzin tüketirken 100km'de yeni jazz 6.5 litre tüketmekdetir fabrika verisi olarak.

    Çok daha canlı bir motora sahip yeni kasa'sı.

    Onun dışında Güvenlik donanımında değişiklikler var eski kasa bazı jazz'lardada perde hava yastığı vardı fakat yeni kasa'larda standart olarak Ön,Yan ve Perde hava yastıkları Standart.Onun dışında VSA (Esp) standart olarak sunuluyor.

    Jazz'lar oldukça sorunsuz araçlardır,tüketimi düşük,dışarıdan küçük içeriden büyük bir araçdır.Çoğu C segmentinin sunamadığı diz mesafesi ve bagaj kapasitesi var.

    Yeni kasa'ları donanım olarakda C seğmentini aratmaz.

    Far sensöründen,yağmur sensörüne,cam tavanı,dijital kliması,elektrikli ısıtmalı katlanır yan aynalarından,Usb ve aux girişine,4 cam otomatiğinden,ön arka kol dayamasına ağzına kadar dolu bir araç.Hatta 2010 modellerinde koltuk ısıtması dahi mevcut

    İçeride kullanılan malzeme kalitesi güzeldir,koltuk kumaşları gerçekten çok hoş ve koltukları çok rahattır.



    Onun dışında yeni kasa için konuşuyorum negatif yönlerine gelicek olursak 140-150 km civarında içeri rüzgar sesi alır.

    Motoru 3500-4000 devire kadar o sessizdirki çalıştığını farketmezsiniz hatta rölantide marşa dahi basma ihtimaliniz var motor stop etti diye fakat 4 devirden sonra 7bin'e kadar Vtec yapısı yüzünden motor çığlık çığlığa..Aslında benim çok hoşuma gidiyor bu tarz bi araçdan beklenmicek kadar güzel bir motor sesi var

    Tekerlek davlumbazlarında yalıtım eksikliği var yol sesi rahatsız etmiyor bu konuda fena değil fakat taşlı yollarda vs lastikten seken taşlar davlumbazlara çarptıkça ses yapıyor.Ziebart'da yalıtım yapılarak önlenebiliyor fakat onunda maliyeti 300-400Tl.

    Benim araçımdaki gibi 185/55/R16 lastik varsa yoldaki ufak çukurları dahi rahatlıkla hissedebilirsiniz.

    Ayrıca bu lastik şuan piyasada pek bulunamadığı için fiyatıda el yakıyor.




  • Hocam çok teşekkür ederim aynı okulda okumuşuz...Ben yeni mezun sayılırım dersler bittide staj ı teslim etcem


    Aklımda dizel bir araç vardı hep ama 20 kuruş yakacak benzinli araçta üzmez bizi 2009 model 2. eller 30 bin civarı isteniliyor sence ederi bumdur yoksa bira dah aaraştırmaya değermi...Bu arada ben %90 otomatik almayı düşnüyorum...Haftaya karar verilip alıncak sanırım...

    Peder bey in 18-20 sini nasıl 30 lara çıkarcam bilmiyorum bakalım am abu araç benimde çok hoşuma gitti gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf1907

    Hocam çok teşekkür ederim aynı okulda okumuşuz...Ben yeni mezun sayılırım dersler bittide staj ı teslim etcem


    Aklımda dizel bir araç vardı hep ama 20 kuruş yakacak benzinli araçta üzmez bizi 2009 model 2. eller 30 bin civarı isteniliyor sence ederi bumdur yoksa bira dah aaraştırmaya değermi...Bu arada ben %90 otomatik almayı düşnüyorum...Haftaya karar verilip alıncak sanırım...

    Peder bey in 18-20 sini nasıl 30 lara çıkarcam bilmiyorum bakalım am abu araç benimde çok hoşuma gitti gerçekten



    Yeni kasasında otomatik i-shift yani otomatikleştirilmiş düz vites'dir.Eski kasa'larda ise teknoloji harikası Cvt şanzıman kullanılıyordu kullanıpda memnun olmayan yoktu.Yeni yarı otomatik şanzıman herhangi bir yarı otomatikten farklı değil sadece arızası vs çile çektirmez insana.

    Okula yolunuz düşerse haftaiçi aracı inceleyebilirsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.