Şimdi Ara

Asus n550jk ekran sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Asus N550JK- CN167D kullanıcısıyım garantim devam ediyor. Bilgisayarım 1 kez kulaklık girişi yüzünden garantiye gitti geldi ve bu sorunu ondan sonra almaya başladım. Ekranım bir süre sonra değişik renkler içermeye başladı ve normal ekranda ise( google chrome,oyunlar,int. explorer vb.) ekranım sürekli yeşil. masaüstünde ise birçok renk birbirine girmiş şekilde ve açılan bir şeyin izide kalıyor. Ekran kartım GE-FORCE GTX850M 4GB ve güncellemleri yapılmış durumda. Garantiden geldikten bir süre sonra yapmaya başladı bunu ve sonra geçmişti. Daha sonra yani bugün sabahtan beri bilgisayarım aynı şekilde. Araştırdım ve hiç bir yerde çözüm bulamadım. Pil olaylarını yüksek performans,güç tasarrufu vb olarak değiştirdim ama yine aynı. Bir çözüm bulabilecek veya daha önce bu sorunu yaşamış arkadaş varsa yardım edebilecek birisi var mı ? (Garantiye yollamak dışında) Gerekli resimleri yükleyeceğim.
     Asus n550jk ekran sorunu Asus n550jk ekran sorunu Asus n550jk ekran sorunu Asus n550jk ekran sorunu Asus n550jk ekran sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayceyhan12 -- 2 Nisan 2015; 23:17:27 >







  • aynı durum bende var bilen varsa yazsın lütfen
  • MühendisMurat hocam bakabilir misin acaba?
  • Dostum kartında veya panelinde sıkıntı var, basit bir sorun değil bu.

    Servisten sonra oldu ise içini açtıktan sonra toplarken sıkıntı oldu sanırım, aklıma gelen bu, geçmiş olsun tekrar garantiyle uğraşacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 16 Ekim 2015; 15:14:49 >
  • KARDEŞ AYNI SORUNDAN BNDEDE VAR O GARANTİDEN DOLAYI OLAN BİR SEY DEĞİL BEN BİLGİSAYARIMI 1 SENEDİR KULLANIYOEUM BU 2 KEZ BASIMA GELDİ İLK 6 AY ÖNCE OLDU 2 HAFTA SÜRDÜ SONRA KENDİLİGİNDEN DÜZELDİ SİMDİ YİNE OLDU 2 AYDIR BOYLE KALDI RESMEN BENDE GARANTİYE YOLLAMAYI DUSUNUYORUM AMA 1 AY BOYUNCA UZUN SÜRER DİYE YOLLAMAKDA İSTEMİYORUM HANGİSİNİ YAPICAMI SASIRDIM BİRİSİ ÖNERİDE BULUNURSA SEVİNİRİM :)
  • Donanımsal bir problem var. Servise yollayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Player

    aynı durum bende var bilen varsa yazsın lütfen















    Merhaba, aynı sorun bende de var. Sorun anakart veya ekran kartından kaynaklanıyor mu diye harici ekran bağlayıp test ettim. Harici ekranda ne titreme ne de çizgi oluşuyor ama aynı anda kendi ekranında sorun devam ediyor. Laptopumun garantisi biteli 2 ay oldu. Yani içini açabilirim. Ancak benim çözebileceğim bir problem mi emin olamadım. Siz nasıl çözdünüz? Garantiye verdiyseniz nasıl bir işlem uyguladı? N550jk'daki titreme sorununun videosunu da kaydettim bu arada.










  • ridsl R kullanıcısına yanıt
    Hocam ben garantiye yolladım. Onlar hallettiler ama nasıl bir çözüm uyguladılar maalesef bilmiyorum
  • Aynı bilgisayar, aynı sorun bende de var. Nasıl düzeltilir,tamiri ne kadar sürer ve en önemlisi, tamir edilirken formata gerek duyulur mu bilmiyorum Bu sorunu yaşayıp da sorunu çözülen varsa bu konuda beni aydınlatabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flexi kablonun değişmesi gerek. Eğer tamir ettirecekseniz başında durun yada tanıdık birine yönlendirin yoksa anakart tamiri vs diye 300-400 lira para istiyorlar. 50 liraya alıp kendiniz bile değiştirebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umutkurtuluss -- 18 Ocak 2019; 15:46:32 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.