Şimdi Ara

Asus N550JX Ekran Problemi (ASUS Pişmanlıktır 2.Defa Servis)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
2.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba

    Yaklaşık 2-3 gündür boy gösteren bir ekran problemi ile karşı karşıyayım.Sorunu bir türlü anlayamadım.

    Bilgisayarı alalı daha 1 ay olmadı.Laptop'un ekran kapağını aşağı yukarı oynattığım zaman ekran siyah oluyor yani ekranda hala ışık var ama siyah.Sonra FN+F7 yaptığım zaman ekran geri geliyor.

    Bazen yapmıyor tabii.

    Sizce problem nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hazretidentist -- 6 Ekim 2015; 12:20:32 >



  • Sorun hala devam ediyor.Artık açılırkende siyah ekranda kalıyor.Bazen beyaz dalgalanmalar ortaya çıkıyor.Bu bilgisayarı aldığım güne lanet olsun...Sorunsuz diye ASUS tercih ettik başımıza gelene bak.Bi de işin aksi tarafı yurtdışındayım Aralıkta dönücem....
  • Ekranda beyaz dalgalanmalar ortaya çıktı ve artık sürekli böyle FN+F7 de fayda etmiyor hala devam ediyor..

    Bu bilgisayarı aldığım güne lanet olsun...Bu kadar dandik bir marka olamaz ya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün uzun uğraşlarım sonucunda zar zor Windows 10 dan Windows 8.1e döndüm.Tüm driverları kendi CDsinden yükledim.Harici monitörde kullanırken hiçbirşey yokken bilgisayarın ekranı bu şekilde idi
     Asus N550JX Ekran Problemi (ASUS Pişmanlıktır 2.Defa Servis)
     Asus N550JX Ekran Problemi (ASUS Pişmanlıktır 2.Defa Servis)

    Bazen dalgalanmalarda yapıyordu..Bugün sabah bilgisayarı açtım.Yine aynı siyah ekran ve siyah ekranda dalgalanmalar vardı.Daha sonra reset attım ekran düzelmişti.
    Şuan 1680x1050 çözünürlükte kullanıyorum..Şuanlık sorun yok gibi ama bu sorunun nedenini bir türlü çözemedim..

     Asus N550JX Ekran Problemi (ASUS Pişmanlıktır 2.Defa Servis)




  • İnternette bu sorunla karşılaşan bi kaç kişi var.Söyledikleri hep aynı şeyler ve bana göre bu cihaza değişim olsa bile ilerde aynı sorunu tekrar yapacaktır.Ya Intel HD 4600 FULL HD ekrana yeterli gelmiyor ya da LCD Connection bağlantılarında tasarım sorunları var.

     Asus N550JX Ekran Problemi (ASUS Pişmanlıktır 2.Defa Servis)
  • 1680x1050de işe yaramadı..Hala aynı sorunu yapıyor...Durduk yere 3-4 ay bilgisayarsız kaldık..
  • 1 ay olmuş daha garantiye ver üretim hatası gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: choyrn

    1 ay olmuş daha garantiye ver üretim hatası gibi

    Hocam yurtdışındayım ve bulunduğum yerde bu adamların resmi servisi yokmuş..Aralıkta dönücem Türkiye'ye..Kaldım öylece başka servise göstersem garanti gidicek resmi serviside yok.3-4 ay bilgisayarsızım anlayacağın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimle aynı sorunu yaşayan birinin videosunu buldum sorun böyle başlamıştı..


    -Bios güncel
    -Driverların hepsi güncel
    -Windows güncellemeleri açık

    Yine Black Screen ile ilgili bu videoda ekrana gelen bağlantı kablosunun sorunlu olduğu söylenmiş


    Bilgili arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim ben bu bağlantı kablosunu kendim değiştirsem cihaz garantiden çıkar mı?




  • O kadar Asus fanı var forumda monsterdan daha iyi diyor ama Monsterda hata olunca çatçat cevap geliyor Mosnter müşteri hizmetleri cevaplıyor Asus tırt nerde bizim asuscular

    https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-n550jv-ekran-problemi.154121/

    bu konudaki de aynı sorun dalgalanmalı fotoda almış garanti başından savmış oku ordakini benzer aynı seri modelde 2-3 kişinin konusu var sorun kronik bir sorun demektir elden yapabilecek bileyin yok garantinin yapmasını ümit et linkteki arkadaşa yapılan gibi olmasın 3 kez servise gitmiş anca değişim yapmış

    Bizim tvdede benzeri olmuştu samsung direkt değiştirdi bu onların hatası kullanıcılık bir durum değil...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz0071

    O kadar Asus fanı var forumda monsterdan daha iyi diyor ama Monsterda hata olunca çatçat cevap geliyor Mosnter müşteri hizmetleri cevaplıyor Asus tırt nerde bizim asuscular

    https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-n550jv-ekran-problemi.154121/

    bu konudaki de aynı sorun dalgalanmalı fotoda almış garanti başından savmış oku ordakini benzer aynı seri modelde 2-3 kişinin konusu var sorun kronik bir sorun demektir elden yapabilecek bileyin yok garantinin yapmasını ümit et linkteki arkadaşa yapılan gibi olmasın 3 kez servise gitmiş anca değişim yapmış

    Bizim tvdede benzeri olmuştu samsung direkt değiştirdi bu onların hatası kullanıcılık bir durum değil...

    Bulunduğum yerde şuanlık servis yok ne yazık ki 3 ay sonra Türkiye'ye dönücem ancak o zaman verebilirim.Ancak benim merak ettiğim konu bulunduğum yerde herhangi bir servise götürsem ekrandaki bağlantı kablosunu değiştirsem cihaz garanti dışı kalır mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Carl Elfman

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz0071

    O kadar Asus fanı var forumda monsterdan daha iyi diyor ama Monsterda hata olunca çatçat cevap geliyor Mosnter müşteri hizmetleri cevaplıyor Asus tırt nerde bizim asuscular

    https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-n550jv-ekran-problemi.154121/

    bu konudaki de aynı sorun dalgalanmalı fotoda almış garanti başından savmış oku ordakini benzer aynı seri modelde 2-3 kişinin konusu var sorun kronik bir sorun demektir elden yapabilecek bileyin yok garantinin yapmasını ümit et linkteki arkadaşa yapılan gibi olmasın 3 kez servise gitmiş anca değişim yapmış

    Bizim tvdede benzeri olmuştu samsung direkt değiştirdi bu onların hatası kullanıcılık bir durum değil...

    Bulunduğum yerde şuanlık servis yok ne yazık ki 3 ay sonra Türkiye'ye dönücem ancak o zaman verebilirim.Ancak benim merak ettiğim konu bulunduğum yerde herhangi bir servise götürsem ekrandaki bağlantı kablosunu değiştirsem cihaz garanti dışı kalır mı?

    Yaptığın işlemde laptop içini açacak şekilde bir işlem varsa asusda garanti dışı orda bi mandal-sticker tarzı bişey oluyor kopma-çıkması ile garanti dışı kalıyor orasına elleşmediğin sürece sorun olmaz...

    Müdahale olduğunu anlarlarsada sorun çıkabilir asus kullanmadım garantisi nasıldır bilmem monster gayet esnekti acer ise kullanıcı hatası çıkarmak için akla karayı seçerdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz0071


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Carl Elfman

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz0071

    O kadar Asus fanı var forumda monsterdan daha iyi diyor ama Monsterda hata olunca çatçat cevap geliyor Mosnter müşteri hizmetleri cevaplıyor Asus tırt nerde bizim asuscular

    https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-n550jv-ekran-problemi.154121/

    bu konudaki de aynı sorun dalgalanmalı fotoda almış garanti başından savmış oku ordakini benzer aynı seri modelde 2-3 kişinin konusu var sorun kronik bir sorun demektir elden yapabilecek bileyin yok garantinin yapmasını ümit et linkteki arkadaşa yapılan gibi olmasın 3 kez servise gitmiş anca değişim yapmış

    Bizim tvdede benzeri olmuştu samsung direkt değiştirdi bu onların hatası kullanıcılık bir durum değil...

    Bulunduğum yerde şuanlık servis yok ne yazık ki 3 ay sonra Türkiye'ye dönücem ancak o zaman verebilirim.Ancak benim merak ettiğim konu bulunduğum yerde herhangi bir servise götürsem ekrandaki bağlantı kablosunu değiştirsem cihaz garanti dışı kalır mı?

    Yaptığın işlemde laptop içini açacak şekilde bir işlem varsa asusda garanti dışı orda bi mandal-sticker tarzı bişey oluyor kopma-çıkması ile garanti dışı kalıyor orasına elleşmediğin sürece sorun olmaz...

    Müdahale olduğunu anlarlarsada sorun çıkabilir asus kullanmadım garantisi nasıldır bilmem monster gayet esnekti acer ise kullanıcı hatası çıkarmak için akla karayı seçerdi

    Valla kafayı sıyırıcam hocam..Geçen sene HP'deki kronik hata olan atikmpag.sys yüzünden tam 1 sene bilgisayarsız kaldım..Tam kurtulduk derken şimdide bu çıktı başımıza şeytan diyor al aşağı at olmaz olsun böyle şans




  • Geçmiş olsun bro umarım asus ilk seferde değişim yapar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • madem servise yollayamıyorsun torx bulup onunla kasayı açıp ekran kablosunu iyice tuttur derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    madem servise yollayamıyorsun torx bulup onunla kasayı açıp ekran kablosunu iyice tuttur derim.

    Garanti dışı kalmayacağını bilsem burda başka servise götürücemde işte bilemiyorum bi de hazır garantiden oluruz durduk yere

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapağı açtın diye garanti dışında kalma diye bir şey yok benim bildiğim. zaten açıldığında garanti dışında vs. kalacak diye bir şey olsa özel seallar olur zaten kapak açıldığında bu bozulurdu.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    kapağı açtın diye garanti dışında kalma diye bir şey yok benim bildiğim. zaten açıldığında garanti dışında vs. kalacak diye bir şey olsa özel seallar olur zaten kapak açıldığında bu bozulurdu.

    Vidalar gelende boyalıdır, siz vidalara tornavida vurduğunuzda o boyalar az yada çok kalkar.Teknik servise gönderdiğinizde bu anlaşılır ve laptop garanti dışı kalabilir demiş birisi..Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum..



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Carl Elfman

    quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    kapağı açtın diye garanti dışında kalma diye bir şey yok benim bildiğim. zaten açıldığında garanti dışında vs. kalacak diye bir şey olsa özel seallar olur zaten kapak açıldığında bu bozulurdu.

    Vidalar gelende boyalıdır, siz vidalara tornavida vurduğunuzda o boyalar az yada çok kalkar.Teknik servise gönderdiğinizde bu anlaşılır ve laptop garanti dışı kalabilir demiş birisi..Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum..

    O dediğin 90'larda kaldı artık bir çok insan böyle laptoplar alıp SSD vs. takıyor dolayısıyla kasasını açmak durumunda kalıyor. Böyle durumlarda zaten uyarı bulunur, vidaların üzerinde etiket vs. olur "Warranty void if seal is broken." yazar. İç donanıma müdahale (hardiski açmak mesela?) etmediğin sürece bir şey olmaz. Kasayı açmaktan kastım tabi komple sökmek değil back plate'i açmak. Benim bildiğim bunu yapmak garantiyi geçersiz kılmıyor.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Carl Elfman

    quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    kapağı açtın diye garanti dışında kalma diye bir şey yok benim bildiğim. zaten açıldığında garanti dışında vs. kalacak diye bir şey olsa özel seallar olur zaten kapak açıldığında bu bozulurdu.

    Vidalar gelende boyalıdır, siz vidalara tornavida vurduğunuzda o boyalar az yada çok kalkar.Teknik servise gönderdiğinizde bu anlaşılır ve laptop garanti dışı kalabilir demiş birisi..Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum..

    O dediğin 90'larda kaldı artık bir çok insan böyle laptoplar alıp SSD vs. takıyor dolayısıyla kasasını açmak durumunda kalıyor. Böyle durumlarda zaten uyarı bulunur, vidaların üzerinde etiket vs. olur "Warranty void if seal is broken." yazar. İç donanıma müdahale (hardiski açmak mesela?) etmediğin sürece bir şey olmaz. Kasayı açmaktan kastım tabi komple sökmek değil back plate'i açmak. Benim bildiğim bunu yapmak garantiyi geçersiz kılmıyor.

    Bu videodaki 2.35den sonra yapılan işlemi yaptırsam garanti gitmez mi sizce?

    https://www.youtube.com/watch?v=9Ps0yqEKbac



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.