Şimdi Ara

Asus N551VW-CN007T Kullanıcıları Kulübü || 6700HQ ve GTX960M (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
592
Cevap
22
Favori
35.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M2 değilde miniSata portumuz var galiba.

    Burada da m2 nedir mSata nedir anlatımı mevcut.
    https://www.youtube.com/watch?v=-EM7Xx2ZAqc

    Açıkçası 2 GB okuma / yazma gibi cihazlar gelecekse bizim bu cihazlar ezik kalacak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeytanTilki

    Arkadaslar ben bir gaflette bulunup esupport dosyasını sildim. Acaba C:\esupport dosyasını upload edebilicek bir arkadaş var mı acaba

    Arkadaşlar yok mu esupport klasörünü upload edebilicek kimse wetransferde olur.

    ymertsunucu@gmail.com
  • Asus N551VW-CN007T Kullanıcıları Kulübü || 6700HQ ve GTX960M

    Üründe sanırım 3 adet slot var. 2 adet msata ssd, 1 adet sata2 hdd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygrkmklnc -- 23 Şubat 2016; 18:16:16 >
  • sayın laptop sahipleri c'nin içindeki esupport dosyasını upload edebilicek var mı
    driver kurulumları için gerekli yardımcı olabilirmisiniz
  • buradan tek tek indirmek yerine esupport dosyasının ıcındekı asuswız.exe ile tek seferde tum hepsının kurulumları yapılabılıyor. bu yuzden o dosyayı bu kadar ıstıyorum.
  • SeytanTilki kullanıcısına yanıt
    ASUS Live Update Utility dosyasını indirerek hepsini otomatik kurabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can7Ugurcan -- 23 Şubat 2016; 22:31:37 >
  • Slm ben bu cihazı 26.01.2016 da aldım benim sorunum facabookda farkettim yon tuşları veya Mouse ile aşağıya indiğimde ekran saniyelik kararıp geliyor aldığım yere götürdüm iade servis cevaplayacak dediler sonuç servis yazılım yüklemiş expoler ayarını yapmışlar sorun çözülmüşmüş ben 5 günlükken iade istemiştim olmadı mahkemeye taşıdım sorunu hayırlısı artık burda okuduklarıma bakarsam birçok kişi sorun yaşamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozo80 -- 24 Şubat 2016; 6:16:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mozo80 M kullanıcısına yanıt
    Başka arkadaşlarda da aynı sorun vardı. Güncellemeyle sorunları çözülmüştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oradan olmuyor maalesef. sadece bi dosya upload ı istiyorum. Standart bir dosya ama ihtiyacım var.
  • ygrkmklnc kullanıcısına yanıt
    Güncellemelerini tam yaptım olmadı serviste yeniden sistem kurmuş expoler ayarını yapmış sorun çözülmüşmüş ama soğudum neticede 5 günlük cihaz iadesi yapılması gerekirdi diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ygrkmklnc kullanıcısına yanıt
    http://laptopmedia.com/review/asus-n551vw-review-although-the-n552-is-around-the-corner-the-new-n551-is-still-affordable-powerful-and-perfect-for-multimedia/

    N552 modeli muhtemelen sizin bahsettiğiniz. Bizimkinde sadece mSata var maalesef.
  • benim pc için değişim raporu çıkmış geçen çarşamba vermiştim 1 haftada çıkmış.. ellerindede n551vw kalmamış..sanırım dahada gelmeyecek..n552vw yı beklesem diyorum ama fiyatı ne olur bilemiyorum..yada başka ne alabilirim bilmiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 24 Şubat 2016; 10:25:30 >
  • http://laptopmedia.com/highlights/inside-asus-n551vw-disassembly-internal-photos-and-upgrade-options/

    linkte son fotoğrafta anakartın üzerinde msata portu var hocam. Ama biz ekleme yapmak istersek garanti dışı kalır tabi. Serviste taktırmak gerekir.

    @mozo80 hocam yazılımsal bir sorunu güncellemeyle çözdüler ise değişim raporu vermezler. Siz 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz orası ayrı.
  • ygrkmklnc kullanıcısına yanıt
    Güncelleme ile değil sistem yeniden kuruldu kuruldu ve expoler ayarı yapıldı diye cevap gelmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozo80 -- 24 Şubat 2016; 10:47:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar uçmuş. 4000 TL altında satan yer yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygrkmklnc

    http://laptopmedia.com/highlights/inside-asus-n551vw-disassembly-internal-photos-and-upgrade-options/

    linkte son fotoğrafta anakartın üzerinde msata portu var hocam. Ama biz ekleme yapmak istersek garanti dışı kalır tabi. Serviste taktırmak gerekir.

    @mozo80 hocam yazılımsal bir sorunu güncellemeyle çözdüler ise değişim raporu vermezler. Siz 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz orası ayrı.



    birde 14 gün içinde cayma hakkım yokmuş vatan öyle diyor.




  • mozo80 M kullanıcısına yanıt
    Vatanbilgisayar.com'dan alıntı:

    "Ürünümden memnun kalmazsam nasıl iade ederim ?
    Mesafeli satışlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, Tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin alışverişe konu ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme ve sözleşme niteliğindeki metinde yazılı olan usul ile cayma bildiriminde bulunarak sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu, cayma hakkı kullanımı kapsamında tüketicinin almış olduğu ürünü iade edebileceği veya değiştirebileceğini ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren 20 gün içerisinde Vatan Bilgisayar olarak malı geri almayı taahhüt ederiz.
    Almış olduğunuz ürünü iade etmek veya değiştirmek istemeniz halinde, ürünün size ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde tarafımıza ürünü iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmanız gereklidir. Bu bildirimi 0850 222 56 56 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
    Önemli:
    İade veya değişimini istediğiniz üründe veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum tespit edilmesi halinde üründe iade veya değişim işleminin yapılması mümkün değildir."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygrkmklnc

    Vatanbilgisayar.com'dan alıntı:

    "Ürünümden memnun kalmazsam nasıl iade ederim ?
    Mesafeli satışlarda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, Tüketicinin hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin alışverişe konu ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme ve sözleşme niteliğindeki metinde yazılı olan usul ile cayma bildiriminde bulunarak sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu, cayma hakkı kullanımı kapsamında tüketicinin almış olduğu ürünü iade edebileceği veya değiştirebileceğini ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren 20 gün içerisinde Vatan Bilgisayar olarak malı geri almayı taahhüt ederiz.
    Almış olduğunuz ürünü iade etmek veya değiştirmek istemeniz halinde, ürünün size ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde tarafımıza ürünü iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmanız gereklidir. Bu bildirimi 0850 222 56 56 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
    Önemli:
    İade veya değişimini istediğiniz üründe veya ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, hasar, yırtılma ve benzeri bir durum tespit edilmesi halinde üründe iade veya değişim işleminin yapılması mümkün değildir."

    aşağıdaki gibi gelişti bunu asus servisine mail attım

    20.01.2016 aldığım Ayıplı urun olan Asus N551VW LAPTOP facebook da yon tuşları ile hareket ettirdiğimde ekranda kararma oluyordu sitem geri yükleme ile geri çekmeme rahman sorun düzelmedi cihazın yazılım güncellemelerini tam olarak yaptım düzelmeyince bu arıza sebebiyle satıcıya 26.01.2016 da sabah para iadesi için teslim etim ama satıcı servis karar verecek dediğinden servise tüm ısrarlarıma ramen gönderdiler ve 09.02.2016 ya kadar asusu her aradığımda ürün elimize geçmedi servis yoğunluğundan dolayı kayıt açamıyor olabilir beklemem soylendi ve satıcı telefonuma ürününüz serviste bekliyor diye mesajlar geldi bu süre içinde 2 tarafıda aradım sonuç elde edemediğim gibi mahdur ve çaresiz bırakıldım ve 2 gün önce asus müşteri hizmetlerini aradığımda sıfırdan cihaza yazılım yüklenerek sorunun çözüldüğünü söylediler ben 4 hakkımdan biri olan para iademi istiyorum eğer verilmeyecek ise tüketici dernekleri ve 175 den aldığım bilgi doğrultusunda pazartesi hakkımı aramak için dava açacağım servis expertiz raporunu bana mail olarak atmanızı rica ediyorum.satıcı halen laptopumun para iade edilmediği gibi şuana kadarda kullanmam için laptopda verilmedi yasal süreci başlatacağımı bildiririm ürün Not : servis expertiz raporunu .....@hotmail.com adresine yollamanızı bekliyorum.satıcı bu ürün ayıplı olduğunu hem yazılı hemde müşteri hizmetlerine gosterdim elimdede size mail attığım ama indirmediğiniz ürüne ait sorunun videosuda mevcut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozo80 -- 24 Şubat 2016; 12:15:42 >




  • şimdi dava açtım mecburen 5 günlük cihazı iade almadılar ve ürün dün gelmiş satıcının eline toplam 29 gündür bekliyorum satıcı 26.01.2016 iade için verdim ama servis benim elime 09.02.2016 da geçtir diyor satıcı ise bana attığı maillerde 04.02.2016 da servise teslim edildi diye mesajları var resmen adliyede ara hakkını der gibi davrandılar yazık dava açmak içinde 150 tl harcadım sonucu bekliyecem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozo80 -- 24 Şubat 2016; 11:41:57 >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.