Şimdi Ara

asus zenfone 6 şebeke sorunu..! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
18.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    şebeke çekmemesorunu yaşayanlar, garabtiden çıkarmaktan korkmuyorlarlsa telefonu açın, pil koruma üzerindeki plakayıda vidalarından çıkarın, orada anten kablosunu göreceksiniz. Youtube da telefonun nasıl açılacağı videoları var zaten çok kolay. Anten kablosu yerinden çıkmış olabilir, eğer açarsanız görürsünüz pek sağlam durmuyor. Benim telefonda öyleydi, 5 dk'da açtım çıkan kısmı yerine oturttum, kapattım.

    Şu anda sıkıntı yok.

    Konu eskidi ama garanti bittince artık sökmeye karar verdim. Hocam 13 adet vida var hepsini söküyor muyuz ayrıca açılınca baya bir anlamadığım yerler var gibi video da izlediğim kadarı ile anten bölümü nerede acaba alt üst sağ sol tarif edebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • uzun zaman oldu hatırladığım kadarıyla sağ üst tarafa doğruydu, ne kadar vida söktüğümü hatırlamıyorum ama sökmişsem bile zor bir şey değildi, 5 dk'lık bir iş, zaten o kabloyu görünce sıkıntının o olduğunu anladım, yerinden çıkmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    uzun zaman oldu hatırladığım kadarıyla sağ üst tarafa doğruydu, ne kadar vida söktüğümü hatırlamıyorum ama sökmişsem bile zor bir şey değildi, 5 dk'lık bir iş, zaten o kabloyu görünce sıkıntının o olduğunu anladım, yerinden çıkmıştı.

    Sarı renkli takıldığı yer iki tane sağ üst ve alt fakat bir sıkıntı yoktu lehimli gibi geldi bana ama büyük ihtimal takmalıdır bu da sizinki gibi sonuç aynı diğer telefonların çektiği yerde çekmiyor mesela asansör ev için de bazı noktalar falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla telefon bir yakınımındı hala kullanıyor, ben güzel telefon old düşünüyorum fiyatına göre, İnşallah çözersiniz sıkıntıyı, kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gandalff




    Hocam sorun hat kopma sorunu değil cihaz belli yerlerde mesela ev içinde bazı odalarda çekmiyor fakat aynı vodafone hattı başka cihazda çekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunla cihazı 3 ay kullandım,

    Kullandıgım sim kart 64 kb lik büyük karttan kesilme şeklindeydi.Avea.

    Orijinal Mikro kart talep ettim, verdiler, baktım ki üzerinde 128kb yazıyor.

    Kart açıldı ve ilk iki gün güzel çekiyordu.

    Sonra eski haline döndü, sürekli kopma, hat gitmesi v.s.

    Çekmediği anda aynı kartı sony telefona taktık, 4 çubuk çekti.

    Sony telefondaki vodafone hattı asusa taktık, çekmedi. Servis yolu gözüktü

    Böyle telefon yapacağın tava yap tencere yap kardeşim !

    çekme durumunuzu şuradan kontrol edebilirsiniz:

    AYARLAR menüsünün en altında TELEFON HAKKINDA ya gir

    DURUM a gir

    SIM DURUMU na tıkla

    SİNYAL GÜCÜ ne bak

    ne kadar eksi sayıda ise o kadar iyi çeker, -112 den yukarısı çekmiyor, -60 , -70 civarı süper çeker.

    .Baz istasyonuna ne kadar yakınsanız o kadar düşük sayı görürsünüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubulga -- 5 Eylül 2016; 21:10:21 >




  • Yetkili servis cihaza yazılım attı, tamamdır dedi verdi ancak değişen hiçbir şey yok, düşük sinyal alma gücü sebebiyle sürekli hat kopması son sürat devam ediyor.

    Cihaz sorunlu.

    Bundan sonraki durak tüketici hakem heyeti
  • Arkadaşlar Asus 'un telefonlarında genel yazılımsal veya donanımsal sorun olduğu görülüyor, yetkili servis bunu kabul etmiyor, test yaptık 'ok' diye belge veriyor, çünkü burası TÜRKİYE, tüketici hakem heyeti kararı sonrası asus merkez para iadesini kabul etmedi, icraya verdim 2 günde ödemeyi çatır çatır yaptırdım.

    Darısı diğer mağdurların başına.

    Bir akrabamın aldıgı asus telefonun sim kart algılamama sorunu sebebiyle vakit geçirmeden iade etmesini tavsiye ettim.
  •  asus zenfone 6 şebeke sorunu..!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

     asus zenfone 6 şebeke sorunu..!


    Ben bi defa gönderdim servise garantisi de bitti sanırım hakem heyetine başvuru yapabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk 6 ay içinde üründeki tespit ettiğiniz kusur fabrikasyon kusur sayılıyor, yani ayıplı mal, ayıplı malı doğrudan iade almak zorundalar, almıyorlarsa ilçe tüketici hakem heyetine(ikametgahınızdaki kaymakamlık binasında) ürün faturası, kimlikle, varsa servis onarım fişiyle gidip bir dilekçe yazıyorsunuz, tamamdır

    Sizin ürünün 2 yıllık garanti süresi dolmuşsa, hiçbir hakkınız bulunmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 4 Ekim 2017; 1:51:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.