Şimdi Ara

AURİS YOL TUTUŞ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 3 hafta kadar Auris 1.6 Comfort kullanma şansı buldum, açıkçası bu araçtan almayı da planlıyordum, araba çoğu yönden hoşuma gitti, ama bir şey aklıma takıldı, keskin virajlarda frenleme (tabi sert fren değil) yaptığımda arabanın stabilitesi bozulur gibi oluyor, bir ikincisi yüksek hızda örneğin bir astra kadar güven vermiyor, görüşleriniz neler acaba



  • Valla arkadaşım bende 2004 yaris 1 var yol tutuş değilde daha çok yol bırakış olduğunu söyleyebilirim.80 km hızlarda virajlara girmek gerçekten yürek istiyor.(Bilenler için Antalya kundu oteller bölgesi yolundan bahsediyorum)toyota marka araçlar bilindik ucuz olsun ama 10 tane hava yastığı koyayımda 5 yıldızlı olsun düşüncesiyle üretilmeye devam ettikçe onlardan alman arabalarındaki yol tutuşu beklemek bence hayal olur.
  • ben 1.6 comfort kullanıyorum ve yol tutuşundan oldukça memnunum daha dün keskin bi virajı biraz hızlı aldım, içerde ben yana kaydım ama araç banamısın demedi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: resniper

    Valla arkadaşım bende 2004 yaris 1 var yol tutuş değilde daha çok yol bırakış olduğunu söyleyebilirim.80 km hızlarda virajlara girmek gerçekten yürek istiyor.(Bilenler için Antalya kundu oteller bölgesi yolundan bahsediyorum)toyota marka araçlar bilindik ucuz olsun ama 10 tane hava yastığı koyayımda 5 yıldızlı olsun düşüncesiyle üretilmeye devam ettikçe onlardan alman arabalarındaki yol tutuşu beklemek bence hayal olur.


    cok yanlış ve bilgisizce yazılmış bir yorum.
  • auriste ve son toyotalarda ebd yani elektronik fren gücü dağıtıcısı mevcut

    virajda fren yaptığında yol yuzeyi ve atalet kuvveti etkisi ile aracın yönü değişmek ister buna karşı tekerlek hız sensörlerinden gelen bilgiye göre ebd her bir tekerleğin fren gücü ile + veya - yönde oynar ancak bunu savrulma başlayınca anlar ve mudahele eder siz o boşluğu fark edip tedirgin oluyorsunuz aslında fren sisteminiz çok iyi çalışıyor.

    süspansiyon ise konfora yönelik olduğu için (astra kadar sert değil) sizi tedirgin ediyor ancak ben 80 90 km hızlarda ana yol çıkışlarını rahatlıkla dönebiliyorum(geniş tam dönüşler) ve araçla 220 km hıza kadar çıktım bence yeterli ancak bir miktar rüzgar yol yuzuyinden etkilendiği doğru

    e her artıdın eksisi vardır size tavsiyem yetkili bayilerde auris için tte nin (toyota teknic europa) ürettiği orjinal sport helezon setinden taktırın araç yuksekliği 2,5 cm kadar azalırken yol tutuş iyileşiyor ve tatlı bir sertlik geliyor araca konfaru bozmuyor ve garantiyi etkilemiyor.

    şu anki fiyatını bilmiyorum ancak 550 ytl idi işçiliği siz servisinizle görüşün bence hayırlı yolculuklar.




  • ASTRA İLE KARŞILAŞTIRMIŞSIN...
    FOCUSTAN SONRA EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ İLE....
    TABİKİ ONDAN DAHA KÖTÜ YOL TUTUŞU OLACAK...
  • Goruslerim bu aracin yol tutusunun cok iyi oldugu yonunde..
    Yukarida deniz arkadasimiz cok dogru aciklamis astra kadar sert suspansiyonlara sahip degil. Ben kendi aracimin aynisindan ancak helezon seti takili olani denedim bir de kisa bir sure astra kullanmis biri olarak bu yaylarla onun yol tutusunu yakaladigini soyledim..

    Hiz konusunda guven vermeme sorunun icin bir arkadasimin yorumunu sana pm atabilirim istersen. Kendisinde 1.6Fsi golf var. Burda yazinca tartisma cikiyor cunku..
  • Alfa 156,yeni Corolla ve Focus u mukayese edersem;

    156 ilk metrelerden itibaren yola tırnaklarını geçirmiş gibi hissettiriyor,gerçektende çok iyi yol tutuyor ancak amortisörleri sert.

    Corolla en az Alfa gibi hissettiriyor üstelik çok daha rahat,kontrollü girilen virajlarda gayet stabil,yüksek hız stabiliteside çok iyi ancak yüksek hızlardaki ani manevralarda çok sert tepkilerle savrulabiliyor,tesellisi başarılı yönlendirme yeteneğiyle kontrol altına alınabilmesi.

    Focus konforda ikisinin arasında bir yerde; normal kullanımda bir Corolla - 156 ya göre yol tutuşa dair bir üstünlük sezilmiyor ancak ani manevralarda araç sanki altında ray varmış gibi yolu kesinlikle bırakmıyor,çok abartırsanız fizik kurallarını yenemiyorda tabi,bu konuda Corolla dan iyi olduğunu anlamak zor değil ancak 156 dan iyi mi henüz tecrübe edemedim..


    Bence Auris daha dengeli ağırlık merkezi ile virajları Corolla dan iyi alıyordur.




  • Aslında Golf de aklımdaydı ama motor seçeneklerini görünce vazgeçtim, gönül rahatlığı ile alınabilecek motor ve versiyonunun 45.000 YTL'den başlayacağını tahmin ediyorum ki bu çok fazla, artı japon araçlarına özellikle de Toyota'ya çok eskiden beri sempati duyuyorum, motoru çok iyi, sorunsuz, mütevazi,ne eksik ne fazla araçlar üretiyorlar Auris'te EBD'nin olduğunu bilmiyordum,supermiş, durum boyleyken Auris en iyi tercih olarak görünüyor, diğer bütün özellikleri gayet başarılı zaten, parasını hakediyor yorumlarınız için çok teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainyday -- 14 Eylül 2008; 14:44:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rainyday

    Aslında Golf de aklımdaydı ama motor seçeneklerini görünce vazgeçtim, gönül rahatlığı ile alınabilecek motor ve versiyonunun 45.000 YTL'den başlayacağını tahmin ediyorum ki bu çok fazla, artı japon araçlarına özellikle de Toyota'ya çok eskiden beri sempati duyuyorum, motoru çok iyi, sorunsuz, mütevazi,ne eksik ne fazla araçlar üretiyorlar Auris'te EBD'nin olduğunu bilmiyordum,supermiş, durum boyleyken Auris en iyi tercih olarak görünüyor, diğer bütün özellikleri gayet başarılı zaten, parasını hakediyor yorumlarınız için çok teşekkürler

    Baska sorularin olursa yardimci olmaya calisiriz
    Hayirli olsun simdiden




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--


    quote:

    Orjinalden alıntı: rainyday

    Aslında Golf de aklımdaydı ama motor seçeneklerini görünce vazgeçtim, gönül rahatlığı ile alınabilecek motor ve versiyonunun 45.000 YTL'den başlayacağını tahmin ediyorum ki bu çok fazla, artı japon araçlarına özellikle de Toyota'ya çok eskiden beri sempati duyuyorum, motoru çok iyi, sorunsuz, mütevazi,ne eksik ne fazla araçlar üretiyorlar Auris'te EBD'nin olduğunu bilmiyordum,supermiş, durum boyleyken Auris en iyi tercih olarak görünüyor, diğer bütün özellikleri gayet başarılı zaten, parasını hakediyor yorumlarınız için çok teşekkürler

    Baska sorularin olursa yardimci olmaya calisiriz
    Hayirli olsun simdiden

    teşekkürler mutlaka sizlere danışacağım




  • Ben de Auris elegant sahibiyim. Benim aracımda vsc (ESP)var gerekli anlarda gerçekten güven veriyor. Ancak esp yi düşünmeden konuşmam gerek. Buyüzden şöyle bi yorum yapabilirim. Eski 2004 model golften kesinlikle daha iyi bir yol tutuşa sahip. Zaten birçok dergide de yol tutuşu iyi not almış. Süspanisyonu konfordan çok güvenliği ön planda tutarak ayarlanmış. Süspansiyon sistemi yüksüz iken bence mükemmel çalışıyor (yol tutuş bakımından)Ayrıca direksiyonun tepkileri de çok net. Ancak düz gidişte yüksek süratlerde rüzgarın da etkisi ile çok hafif sağa sola gitme olabiliyor. Yani yüksek süratte çok stabil değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: monastery

    Ben de Auris elegant sahibiyim. Benim aracımda vsc (ESP)var gerekli anlarda gerçekten güven veriyor. Ancak esp yi düşünmeden konuşmam gerek. Buyüzden şöyle bi yorum yapabilirim. Eski 2004 model golften kesinlikle daha iyi bir yol tutuşa sahip. Zaten birçok dergide de yol tutuşu iyi not almış. Süspanisyonu konfordan çok güvenliği ön planda tutarak ayarlanmış. Süspansiyon sistemi yüksüz iken bence mükemmel çalışıyor (yol tutuş bakımından)Ayrıca direksiyonun tepkileri de çok net. Ancak düz gidişte yüksek süratlerde rüzgarın da etkisi ile çok hafif sağa sola gitme olabiliyor. Yani yüksek süratte çok stabil değil.

    Stabil olmamasi da yukseklikten kaynakli aslinda. Bu sorunda spor helezon yaylarla 3cm alcaltilarak cozuluyor




  • evet söylediğiniz gibi 3 cm lik alçaltma söz konusu. Bu sayede stabilitede iyileşme görülebilir. Ben bi ara düşündüm ancak sonra malum bozuk yollarımız konfordan ödün vermemek için yaptırmadım. Çokda gerekli değil bence.
  • Corolla da pek alçak değildi,yüksek süratte bana göre oldukca stabildi ancak eski modellerdeki gibi yere yakın olsaydı çok daha güven veren bir sürüşü olurdu kesin.
  • Yol tutuşu kötü değil
  • Auris'in yol tutuşu gayet güzeldir. Ben hiçbir sıkıntı çekmedim şimdiye kadar. Sizin de çekeceğinizi sanmıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.