Şimdi Ara

Avea Tarifelerinde Kontör Atış Periyotları Nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mfiz


    quote:

    Orjinalden alıntı: nebuzaradan

    Yanıt geldi, ama beğenir misiniz bilmem. Yorumsuz aktarıyor ve yorumu size bırakıyorum.


    Değerli Müşterimiz;



    Zaman ayırarak bize yazdığınız için teşekkür ederiz.



    Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Avea için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve eleştiri büyük önem taşımaktadır. Tarafımıza iletimde bulunduğunuz için tekrar teşekkür ederiz.


    Konu ile ilgili yardım edebilmemiz için Avea Müşteri Hizmetleri'ni (cep telefonunuzdan 500, sabit hatlardan 4441500 tuşlayarak) aramanızı rica ederiz.




    Nasıl bir cevaptır bu? Daha doğrusu cevap mıdır? Hoş değil...


    Anladığıma göre avea bu konuda açık davranmak istemiyor.
    Cevap çok yoruma açık olmuş.Bunun altından çok fazla kıl,tüy,yün yorumları çıkar.Ama ben burada bırakıyorum ve Aveanın dakika bazlı fiyatlama yapmadığı anlamıyla noktalıyorum.




  • Araştırma için sarfettiğin çabaya teşekkürler nebuzaradan.
  • Yorum yapmayayım dedim ama dayanamadım yine. Ben bu cevabı saygısızlık olarak görüyorum. İki satır yazıp çok kısa bir yanıt bile verememişler. Ben bugüne kadar Telsim'e ne zaman mail atsam, ya arayarak ya da maille en geç ertesi gün sorunumu çözerler. Avea da bu yaklaşımı göstermeliydi. Görüyorum ki yapılan yorumlar haksız değilmiş. Bu arada, bir arkadaşımın ayrıntılı faturalarını inceledim. Avea'da da 6 sn'de bir ücretlendirme var. Onların yanıtına gerek kalmadı yani. Avea bu şekilde devam ederse değil müşteri kazanmak, aksine elindekileri de yitirecek gibi geliyor. Müşteri hizmetleri anlayışı böyle olmamalı... Herkese saygılar.
  • çok adaletsizce.bence 10 dakikası 2 knt se o 10 dakikayı ister 5 görüşmede ister tek görüşmede doldursun öle atması gerkeir kntrün.bu sistemi yapmak çok zor birşey mi yoksa işlerine mi öle geliyor.
  • Hatırladığım kadarı ile ilk kontörlü hatlar çıktığında turkcell de öyle idi.Görüşmede kont.hakkını bitirmediysen sonrakinde kullandırıyor idi.Tabi artık işlerine gelmiyor.uygulamıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebuzaradan

    Yorum yapmayayım dedim ama dayanamadım yine. Ben bu cevabı saygısızlık olarak görüyorum. İki satır yazıp çok kısa bir yanıt bile verememişler. Ben bugüne kadar Telsim'e ne zaman mail atsam, ya arayarak ya da maille en geç ertesi gün sorunumu çözerler. Avea da bu yaklaşımı göstermeliydi. Görüyorum ki yapılan yorumlar haksız değilmiş. Bu arada, bir arkadaşımın ayrıntılı faturalarını inceledim. Avea'da da 6 sn'de bir ücretlendirme var. Onların yanıtına gerek kalmadı yani. Avea bu şekilde devam ederse değil müşteri kazanmak, aksine elindekileri de yitirecek gibi geliyor. Müşteri hizmetleri anlayışı böyle olmamalı... Herkese saygılar.


    Telsim'in müşteri hizmetleri konusundaki görüşlerine katılıyorum. Emeğin ve bilgilendirmen için teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.