Şimdi Ara

Avrupa'da ilginç liderlik savaşı: Dacia Sandero vs Tesla Model Y (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dacia sandero, bir ara ülkemizde suv sınıfında sayılıyordu, ben onu otomobil statüsüne bile sokmam.bildiğin teneke, tek artısı renault motoru.

  • citroen nasil yok şaşırdım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt

    Konunun tomografisi bu mesajla çekilmiş. Bitmek bilmeyen aşağılık kompleksi ve yaşadığı toprakları kötüleme güdüsü var. Ama sanayi ve teknolojide ilerlemekle bunu aşabileceğimize inanıyorum.

  • Renault parasına Dacia satmaya kalkarsan kimse almaz . Geçen bir yılda Türkiye'de fiyatı en çok artan araç Daçia olmuş

  • Dacia niye tutuluyor diyordum avrupada da adamlar bisiklet niyetine onu alıyormuş anladım

  • stableRevulation kullanıcısına yanıt
    Voaaaayyy, ne diyorsun...

  • Dor Niro kullanıcısına yanıt

    Adam "Dacia alıyorlar ama kapsamlı sağlık sigortaları var" diye savunma yapıyor hala. Bunlar hiç eğitilmiyor  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa'da trafikte ve yollarda bir tane eski otomobil göremezsiniz Türkiye'de ise durum çok farklı bizim ülkemizde her yaştan eski ve yeni otomobili trafikte ve yollarda görebilirsiniz. Avrupa ile Türkiye arasında yaşam standartları, alım gücü arasında dağlar kadar değil uçurumlar kadar fark vardır. Üstelik orada insanlar bizimkiler gibi marka takıntılı da değillerdir. Bizim insanımız ise marka takıntılıdır. Orada insanlar beklentilerini ve ihtiyaçlarını karşılayan araçları alırlar Dacia ucuz otomobildir bu hem ülkemizde hemde dünyada Dacia markası böyle bilinmektedir

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    AB de araç ucuz yürütmek, bakım, işçilik pahalı. TR de araç pahalı, nispeten yürütmek ve işçilik işi bilen için AB ye göre uygun.

    Dolayısıyla AB vatabdaşları ucuz ve eski aracı yürütmeye çalışmak yerine 8 yıl sonra çöpe atıp yenisini alıyor. 10 bin euroya aldığı arabaya 8 yıl sonra tamir ettirmek için 10 bin euro vermek yerine gidip aynı paraya yeni modelini alıyor.

    Biz ise aynı aracı 30 yıl kullanıyoruz. Yani biz daha çevreciyiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt

    Avrupadaki dacianın özelliklerini bilmiyorum da Türkiyedekinden çok farklı olduğuna eminim. En azından 4 hava yastıklı değildir en az 6 hava yastıklıdır. Bu istatistik avrupayı gösteriyor. Almanya ingiltere norveçi vs değil. Bu ülkelerin içinde bizden hallice Romanya filan da var yani Almanyada az satılıp Romanyada fazla satılıyor olabilir birde orda her evde iki araç oluyor. Biri 400 beygir diğeri ufak şehiriçi aracı. Mesela almanyada 2 hava yastıklı egea sat bakalım satılıyor mu? O yüzden onlara özel Cross üretiyoruz. Ama Romanya pekala egea satarsın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.