Şimdi Ara

B ve C Sınıfı Dizel Ekonomik Aile Arabası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
4.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni civic +garanti kapsamında LPG.
  • Tabii ki Aveo. Sorman hata bir defa.
  • Yeni aveo fiyat,yakıt ve donanım olarak cazip geliyor ama rüştünü ispatlayana kadar almak cesaret işi. Fiat lineaya bir türlü ısınamadım. Bu arada kafamdaki sıralama
    1- C4
    2- megan3
    3- Yeni aveo
    alternatif olarak focus ve golf var ama teknik verilerini araştırdıktan sonra listeyi güncellemek lazım. Fiyatlar bu kadar yükseltikden sonra beklentiler çok arttı. Umarım biraz düşer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: uppermost

    Focusun yakıt tüketimi yüksek diye biliyorum, toyota hem hız sabitlemeden hem de sarı gösterge ışıklarından kaybediyor. Golf konusunda rahat ve konforlu olması dışında bilgim yok, yakıt tüketimi nedir ?
    Bu arada 0.5 yakıt tüketim farkı bile 30 bin kmde 600 Tl civarında fark ediyor. Şehir dışında 4 lt yi geçmeyen arabalar işeme daha çok gelir.



    focus şehir dışında 4 lt yi geçmez. ben 90 sabit hızda 3.7 3.8 yakıyorum hem de benim araba 113 binde. ayrıca sınıfının yan rüzgarlardan en az etkilenen ve en iyi yol tutan(bmw 1 den sonra) arabasıdır bu yüzden sık uzun yol kullanımları için focus mükemmeldir

    ''bmw 1'den sonra'' ? size steve sutcliffe yazılarını tavsiye ederim.
    (@autocar)

    iyi günler.




  • Maceraya hic gerek yok. Bence C sinifinda rustunu kanitlamis dizel modellere yonelmeniz yerinde olur. Bu da sizi Corolla/Focus/Jetta/Golf/Megane/Astra altilisina cikarir.


    Bunlar arasindan ben butce anlaminda Focus TDCI ile Megane dCi sizin isinizi gorur dusuncesindeyim. Megane icin biraz kasarsaniz, kampanya vs. de olursa sifir da gelebilir belki. Ayrica Megane Focus'tan belirgin bicimde daha az yakacaktir. Ama ikinci elde 45 derseniz listedeki araclarin hepsinin olmasa da cogunun temizini bulursunuz.

    Gelgelelim bence bu ikinci en iyi seceneginiz. Birinci seceneginiz ise bence su olmali:

    Opel Astra Sedan 1.3 CDTi Enjoy Plus = 46.411TL. Performans abidesi degil ama aile icin gayet yeterli olur. Donanimi (cc dahil) yerinde. Sifir arac. Ikinci el ile ugrasacaginiza ya da B sinifina gonul indireceginize hic dusunmeden alin derim... Bu fiyatlara orta kalite bir markanin donanimli C sinifi dizel aracini bir daha bulamazsiniz...
  • Hocam Megane 3 al demiyorum ne bindim ne sürdüm sadece onların ithal olanları var head up display var gösterge olayına bende bitikim.. O sebeple bak diyorum.. Onun dısında dışarıdan bakan biri olarak söylüyorum istanbulluyum ama gittiğin yolu biliyorum şahsen ben o kadar param olsa 2.elde de degerini koruyan bir araba alırdım o kadar uzun yola dizel en iyi secim zaten.. Ben golf veya focus almak isterdim şahsen o paraya.. Ama 2009 bir Toyota dizele bindim sinemada tv izler gibi seyahat ediyorsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: uppermost

    Focusun yakıt tüketimi yüksek diye biliyorum, toyota hem hız sabitlemeden hem de sarı gösterge ışıklarından kaybediyor. Golf konusunda rahat ve konforlu olması dışında bilgim yok, yakıt tüketimi nedir ?
    Bu arada 0.5 yakıt tüketim farkı bile 30 bin kmde 600 Tl civarında fark ediyor. Şehir dışında 4 lt yi geçmeyen arabalar işeme daha çok gelir.



    focus şehir dışında 4 lt yi geçmez. ben 90 sabit hızda 3.7 3.8 yakıyorum hem de benim araba 113 binde. ayrıca sınıfının yan rüzgarlardan en az etkilenen ve en iyi yol tutan(bmw 1 den sonra) arabasıdır bu yüzden sık uzun yol kullanımları için focus mükemmeldir

    ''bmw 1'den sonra'' ? size steve sutcliffe yazılarını tavsiye ederim.
    (@autocar)

    iyi günler.

    sutcliffe?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicolasanelka39

    Hocam Megane 3 al demiyorum ne bindim ne sürdüm sadece onların ithal olanları var head up display var gösterge olayına bende bitikim.. O sebeple bak diyorum.. Onun dısında dışarıdan bakan biri olarak söylüyorum istanbulluyum ama gittiğin yolu biliyorum şahsen ben o kadar param olsa 2.elde de degerini koruyan bir araba alırdım o kadar uzun yola dizel en iyi secim zaten.. Ben golf veya focus almak isterdim şahsen o paraya.. Ama 2009 bir Toyota dizele bindim sinemada tv izler gibi seyahat ediyorsun..

    sinemada tv izlemek ilginç bir fantazi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdengecti__


    quote:

    Orijinalden alıntı: nicolasanelka39

    Hocam Megane 3 al demiyorum ne bindim ne sürdüm sadece onların ithal olanları var head up display var gösterge olayına bende bitikim.. O sebeple bak diyorum.. Onun dısında dışarıdan bakan biri olarak söylüyorum istanbulluyum ama gittiğin yolu biliyorum şahsen ben o kadar param olsa 2.elde de degerini koruyan bir araba alırdım o kadar uzun yola dizel en iyi secim zaten.. Ben golf veya focus almak isterdim şahsen o paraya.. Ama 2009 bir Toyota dizele bindim sinemada tv izler gibi seyahat ediyorsun..

    sinemada tv izlemek ilginç bir fantazi


    Mobilden yazıyorum af buyur :-)
    İyi tespit :-)
    Demek bayağı heyecan yapmışım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: uppermost

    Focusun yakıt tüketimi yüksek diye biliyorum, toyota hem hız sabitlemeden hem de sarı gösterge ışıklarından kaybediyor. Golf konusunda rahat ve konforlu olması dışında bilgim yok, yakıt tüketimi nedir ?
    Bu arada 0.5 yakıt tüketim farkı bile 30 bin kmde 600 Tl civarında fark ediyor. Şehir dışında 4 lt yi geçmeyen arabalar işeme daha çok gelir.



    focus şehir dışında 4 lt yi geçmez. ben 90 sabit hızda 3.7 3.8 yakıyorum hem de benim araba 113 binde. ayrıca sınıfının yan rüzgarlardan en az etkilenen ve en iyi yol tutan(bmw 1 den sonra) arabasıdır bu yüzden sık uzun yol kullanımları için focus mükemmeldir

    ''bmw 1'den sonra'' ? size steve sutcliffe yazılarını tavsiye ederim.
    (@autocar)

    iyi günler.

    sutcliffe?

    autocar'ın james may'i diyebiliriz. editör, test şoförü.




  • Auris der kacarim
  • Kimse Opel Meriva dememiş. Sınıfında bu kadar iç hacme sahip olup da bu kadar donanımı böyle ekonomik motorla sunan başka bir araç yok.

    Ayağınızı denk alın.
  • Bence de 2.ele yönelseniz nasıl olur? Toyota corolla ya da golf gibi.Fakat illaha sıfır istiyorum derseniz megane ya da ceed bulunabilir o paraya.Biraz sağlamcıyım sanırım ben o yüzden daha piyasası olan markaları seçebilirdim VW,TOYOTA gibi.
  • Opel meriva değil ama martda gelecek olan yeni scenic çok hoş görünüyor. Büyük ihtimalle 60 dan başlar. Şuan için beklemediğim, benim gibi bu tarzda araba arayan arkadaşlar için rehber olabilir. Bu arada opel astra hem sarı gösterge ışıkları, hemde bakım masraflarnın yüksek olması, ayrıca kasanın çok eskimesi nedeniyle pek düşünmüyorum. Şuan için kur farkından fiyatların düşmesini bekliyorum.
  • yeni civic mümkünse LPG yada
    dizel civic için bekle
  • Kia Cee'd SW
    Ş. içi: 5,2 Ş. dışı: 4,2 Ort.: 4,5

    Bagaj Hacmi: Koltuk Dik Konumda (lt) 534
    Koltuk Yatık Konumda (lt) 1.664

    Cruise Control var. İç mekanı geniş ikinci sıra oldukça rahat. Bagaj oldukça iyi, bebek arabasından sonra baya yer kalır sanırım
    Süspansiyonlarının sert oluşu biliniyor. ESP yok, bir üst pakette var, üst paket sadece otomatik olarak sunuluyor.
    Göstergeleri sizin sevmediğiniz Opel ve Toyotadakine yakın, kırmızıya yakın bir renk.
    Ayrıca yakın zamanda kasa değiştirecek.

    Cee'd Sportywagon MOTION Düz vites 1.6 Dizel 115 ps 45.300 TL
    Cee'd Sportywagon MOTION EURO V Düz vites 1.6 Dizel 115 ps 47.600 TL
  • Polo listenizde olmalı bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kobrakai -- 12 Şubat 2012; 11:13:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: uppermost

    Focusun yakıt tüketimi yüksek diye biliyorum, toyota hem hız sabitlemeden hem de sarı gösterge ışıklarından kaybediyor. Golf konusunda rahat ve konforlu olması dışında bilgim yok, yakıt tüketimi nedir ?
    Bu arada 0.5 yakıt tüketim farkı bile 30 bin kmde 600 Tl civarında fark ediyor. Şehir dışında 4 lt yi geçmeyen arabalar işeme daha çok gelir.



    focus şehir dışında 4 lt yi geçmez. ben 90 sabit hızda 3.7 3.8 yakıyorum hem de benim araba 113 binde. ayrıca sınıfının yan rüzgarlardan en az etkilenen ve en iyi yol tutan(bmw 1 den sonra) arabasıdır bu yüzden sık uzun yol kullanımları için focus mükemmeldir

    ''bmw 1'den sonra'' ? size steve sutcliffe yazılarını tavsiye ederim.
    (@autocar)

    iyi günler.

    sutcliffe?

    autocar'ın james may'i diyebiliriz. editör, test şoförü.

    yani? bmw 1 serisi focus dan daha mı kötü yol tutuyor demek istiyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut111907

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: uppermost

    Focusun yakıt tüketimi yüksek diye biliyorum, toyota hem hız sabitlemeden hem de sarı gösterge ışıklarından kaybediyor. Golf konusunda rahat ve konforlu olması dışında bilgim yok, yakıt tüketimi nedir ?
    Bu arada 0.5 yakıt tüketim farkı bile 30 bin kmde 600 Tl civarında fark ediyor. Şehir dışında 4 lt yi geçmeyen arabalar işeme daha çok gelir.



    focus şehir dışında 4 lt yi geçmez. ben 90 sabit hızda 3.7 3.8 yakıyorum hem de benim araba 113 binde. ayrıca sınıfının yan rüzgarlardan en az etkilenen ve en iyi yol tutan(bmw 1 den sonra) arabasıdır bu yüzden sık uzun yol kullanımları için focus mükemmeldir

    ''bmw 1'den sonra'' ? size steve sutcliffe yazılarını tavsiye ederim.
    (@autocar)

    iyi günler.

    sutcliffe?

    autocar'ın james may'i diyebiliriz. editör, test şoförü.

    yani? bmw 1 serisi focus dan daha mı kötü yol tutuyor demek istiyorsunuz?

    öncelikle cevabımın bu kadar gecikmesinden dolayı özür dilerim.

    ardından, günaydın.

    ben demiyorum, onlar diyor. ha bana soracak olursanız ruhsuz 1series ne kadar iyi yol tutarsa tutsun, direksiyon başındayken asla focus gibi hissettiremez.

    iyi günler.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.