Şimdi Ara

B ve C sınıfındaki en iyi yalıtım testleri ve değerleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
8.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konudan sonra bayilerde seat kalmaz.
  • Civic ve özellikle lancer döktürmüş. Çok süper araba çok iyi araba diyen bir grup vardı lancer hakkında. İnceleyince b sınıfı kalitesinde olduğunu görmüştüm. Daha öncede dedim dinletemedim. C sınıfı kalitesinde bir araç değil. İçine oturunca bile anlıyorsunuz. Fiyatına göre iyi derseniz bir şey diyemem ama(2. el)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma sapan bir test. Audi a1 67 dB iken Audi a3 nasıl 68 dB olabilir?
  • punto,c3,rio premium poloyla aynı
  • Yanlış veriler bence. B segmentinde yalıtımda yeni kasa i20 nin eline kimse su dökemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon hiç şaşırtmasın, ışıklarda beklerken stop mu etti diye gaz verip devire baktıgım çok olmuştu.golfü olan bi arkadaşım yine ışıklarda beklerken başkan araba çalışıyor mu ? diye sormuştu.. Golfun süspansiyonları daha iyi ama motor ve kabin sessizliğinde Leon .. herkese iyi geceler ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Testin doğruluğunu son sıralardaki japonlardan anlayabiliriz.

    Japon araçları hiç bir zaman yalıtım konfor işçilik anlamında kendilerini ispat edemediler

    Kaldı ki ben çok koyu bir mazda hayranıyımdır. Eskiler tanır bilir beni

    Japon markalarının en iyi başardığı iş bence motor üretimi

    Sen motorun canını almak dahi istesen o motor can vermiyor

    Şuan 2013 Focus III Tit Smart Paket Dizel aracım var içerisinde çok fazla

    Teknolojik oyuncak olmasına karşın ben ilk arabam olan 98 Mazda nın

    4 teker 1 direksiyonunu arıyorum o saf sürüş keyfini arıyorum

    Sürüş dinamikleri açısından bugüne kadar kullandığım hiç bir araba

    Benim beklentilerimi karşılayamadı.




  • Elin Japonu ne yapsın şimdi. Adamlarda kaymak gibi asfalt var Dacia'yı bile o yola koysan yol sesi gelmez. Ona göre araba yapıyorlar herhalde. Tabi aynı araba Türkiye'ye gelince işler değişiyor.
  • Yalnız dikkatinizi çekerim araçlar arasındaki farklar eskiye nazaran çok daha az. Misal c sınıfına bakarsanız 66db ile 68db arasındaki fark çok büyük değildir. Hafif hissedilir ama öyle büyük bir fark yaratmaz kulağınızda. Dolayısıyla bugün artık çoğu aracın izolasyonun 6-7 sene öncesine göre çok daha iyi seviyelerde olduğunu görebiliyoruz.

    Burada dikkat edilecek asıl nokta 67 db gürültü oranı verilen aracın o gürültüyü çıkarırken baskın gürültü kaynağının ne olduğu? Yani gürültünün temelini motor sesi mi, rüzgar sesi mi, lastik/davlumbaz sesi mi yapıyor bu çok önemli. Özellikle motor ve lastik sesi kafa şişirir, rüzgar sesi daha katlanılabilirdir. Kimi arabalarda genel izolasyon oldukça kuvvetlidir ama tasarımından dolayı rüzgar izolasyonu zayıftır, bu genel izolasyonu daha zayıf olup genel olarak karma bir gürültü çıkaran araca göre daha az rahatsız edicidir. Misal golfte o hızlarda rüzgar ve motor sesi duymazsınız, biraz yol sesi gelir lastiklerinden ve davlumbazlarından o 67 db ondan geliyordur. Ama mesela bir auristeki 68, motor ve yolun karışımından geliyor ve arada 1db olmasına rağmen daha rahatsız edici. İki aracı da kullandığım için bu farkı biliyorum.

    Şu önemli noktayı da unutmamak lazım aracın üstündeki lastikler yol ve lastik sesini çok dramatik anlamda değiştirebiliyor. Yani sert hamurlu bridgestone, pirelli, hankook gibi lastiklerle, yumuşak hamurlu continental, michelin, nokian gibi lastikler arasında çok bariz ses farkı var. Aracının yol sesinden rahatsız olan başta yumuşak lastiklere geçmeyi düşünmeli. Bu testlerde verilen araçların hepsinin üstünde çeşit çeşit lastikler olacağından, hepsinin farklı jant ve lastik yanak çapları olduğundan tam olarak net bir kıyaslama olduğunu söyleyemeyiz. 16 jant araç, 17 jantlı olan araçtan daha az yol sesi yapar, aynı şekilde 55 yanak, 45 yanaktan daha az ses yapar. Bunlar hep önemli detaylar.

    Yani işin özeti bu tablolar pek kullanışlı değil, aracı sürmeden tam olarak nasıl bir izolasyon karakterine sahip olduğunu göremezsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    Saçma sapan bir test. Audi a1 67 dB iken Audi a3 nasıl 68 dB olabilir?

    a1in üstünde 55 yanak 15 teker, a3ün üstüne 45 yanak 17 teker varsa a3 gayet de güzel daha gürültülü olabilir yol sesi ile.
  • seat iyi para yedirmis. buna da ancak seatciler inanir.

    Hem golfe hem leona sahip cihanair in de yorumu ortada :) uzatmaya gerek yok
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sizler hiç gitmeyin bu forumdan emi oku oku gül.

    Para yedirmişmiş.

    Bu kadar bilgisizce konuşmak yerine bi arabalara binmeyi deneseniz ?

    Bahsi geçen dayanak gösterdiğiniz kişi Leon alır en iyi Leon olur, Golf alır en iyi Golf olur, Volvo alır en iyi Volvo olur. Şimdilerde A3 düşünüyor en iyi tabii ki A3.

    Kendi deneyim ve gözlemlerinizle konuşunuz lütfen, fikrine 1 kişinin bile itimadı kalmamış insanların yorumlarıyla değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • son_samuray kullanıcısına yanıt
    Yazınızı notepad'de açıp; 'bul' bölümüne 'Japon', Tümünü Değiştir bölümüne ise 'Fransız' yazıp Enter'ladıktan sonra tam doğru bir nitelik teşkil edeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu testler insanları belli markalara kanalize etmekten öte bir değer taşımaz arkadaşlar . Aynı ebatta , aynı marka lastikleri ,aynı yol şartları ve aynı zamanda beraber test etmedikten sonra hiç bir kıymeti yok . Hatta tüm şartların eşit olduğu durumlarda bile ses izlenimi farklı olabilir . Bizzat test edip karar verilmeli , kağıt üstündeki rakamlarla bu iş olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fottili kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize ilaveten aradaki farklar 1 desibel, 6o'la 70 arasindaki fark kulakla anlasilacak kadar mi bilmiyorum. Konunun uzmani varsa konussun, yoksa komik bir tartisma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Testi yapan Adac

    http://www.arabainceleme.com/2014/01/almanyada-buyuk-skandal.html?m=0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag grubunu üst sıralara çıkarmak için fazlasıyla kasılmış subjektif liste

    Araçların motorları bilinmiyor yakıt türü bilinmiyor vites dişli oranları bilinmiyor tork-güç/devir grafiği bilinmiyor ...

    100 km de A araç 60db B araç daha gürültülü 90db olsun; 60 km de A 40db gelirken B çok daha sessiz 20db olabilir.

    Adac ın yapacağı liste çobanın çaldığı kaval
  • Leonun yalitiminin a3 ten iyi oldugunu dusunen arkadaslara karismayin, o guzel kafanin tadini cikarsinlar. Mis gibi, piril piril...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adac a vw ne kadar verdi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    Saçma sapan bir test. Audi a1 67 dB iken Audi a3 nasıl 68 dB olabilir?

    a1in üstünde 55 yanak 15 teker, a3ün üstüne 45 yanak 17 teker varsa a3 gayet de güzel daha gürültülü olabilir yol sesi ile.

    Dediğiniz mantıklı. Ama hala testin düzgün olduğunu düşünmüyorum. Leonun a3 ten (ve golften de) daha sessiz olması mesela.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.