Acayip yozlaşmışlık var kendilerinde. Sanayide çoğu usta bunlardan iyi. Bunun yanında servisten servise memnuniyet değişiklik gösteriyor. Avek Ümraniye den hiç memnun değilim bu sebeple. Acarlar, Erel bir nebze daha iyiydi. |
Bagaj içinde paslanma (2. sayfa)
-
-
Benim araçta da bagaj kapağı tavan arası boya atması mevcut. Paslanma oluşmuş nasıl oluştu bilmiyorum. Araç
2016 model garantiden yapacaklar. 12 yıl paslanma garantisi veriyor firmalar. Bence biraz daha bastırın sert çıkın derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın o bölgesinde daha önce bir sıvı teması olmuş sanırım. Daha önceki mesajınızda belirtmişsiniz, jant temizleyici vb bir kimyasal o bölgelere soçradıysa uzun süre müdahale edilmediyse korozyona neden olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tavsiyeniz var mı hocam çözüm konusunda? Zımpara kullanıp boya atsam yeterli olur mu? WD40 kullansam etkisi olur mu?
-
Kesinlikle zımpara boya işine girip müdahale etmeyin. Sentetik tiner tarzı bi malzemeyle öncelikle yüzeyi silin. Eğer korozyon boya katmanlarını geçmiş, tırnağınızla kavlatmak istediğinizde pas tırnak arasına geliyorsa o zaman belki bir ihtimal rötuş yaparsınız.
Tavsiyem profesyonel bir oto bakım yapan bir yere göstermeniz. Bazen boyaya müdahele etmeden yüzeyden seramik kaplama tarzı işlemler ile onarabiliyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
fotograflari ilk gordugumde kimyasal bir sey gibi gelmisti bana da.
curuk degil yuzeysel pas gibi gorunuyor. ustaya katiliyorum ince bir zimpara ile temizleyip boyardim, o bolgeye ayni sekilde boya atmak cok zor o yuzden vernikte olabilir. pas donusturucu bulabilirseniz kesin cozum olur. WD40 bir ise yaramaz, en fazla gecici sure ilerlemesini durdurur.
-
Otoparkta kalıp küflenen Tesla nın videosuna denk gelmiştim. Islak ıslak brandanın altında kalmış olması etkili olabilir diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rutubet yapmış olabilir. Yıkadım öyle koydum içeriye. Teşekkürler cevabınız için.
-
Merhaba, daxtor55, aynısı hem de tıpatıp benim 2017 jetta da var, satın alırken fark etmedim, pandizot, bagaj askılığı, bagaj amortisörü, bagaj yayları, arka koltuk kilit mekanizmaları, bagaj çakmaklığı, kriko, bijon hepsi paslı idi, aracı alırken ekpertiz de yaptırdım, araç full orjinal, boya dahi yok. Ama malesef almış oldum. Kaporta ustasına götürdüm, temizlettim, sprey boya ile boyattım, araca 1 yıldır biniyorum, bir sorun yok, gayet kullanışlı ama malesef paslardan dolayı hâlâ içime sinmiyor. Yapacak bir şey yok gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Suzuki sandım geldim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
Ben hiçbir işlem yapmadım.Arada bakıyorum ilerleme yok gibi. Benim araçta da boya yok ama malesef pas oluştu içeriden. Bagajın içinde bulundurulan kimyasallara,rutubetlere dikkat etmek gerekiyor. Benim araç siyah ve çok ısınıyor içeriden yaz aylarında havalandırma yapmak gerekli arada.4 ay kadar kullanmadım aracı garajda kaldı rutubetli bırakmamaya dikkat ettik.
-
Önceki sahibine ulaştım, yurtdışına gitmiş, araç 6 ay kadar garajda kalmış, sanırım bagajda ıslak bir şeyler bırakmış, ondan olmuş olabilir dedi. Bir de kışın bu araçların arka camları içten çok buğu yapıyor, araç kaloriferleri bunu kurutmaya yetmiyor, bu da etken olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bagaj havalandırması çok önemli Jettalarda. Bagaj derin olduğundan havadar olması lazım. Bende yurtdışına gidip garajda bırakıyorum aracı. Arada havalandırıyorlardı. Benimkinin pas yapmasının sebebi oto yıkama malzemeleri de olabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X