Şimdi Ara

Bağımsız Süspansiyonlu B Sınıfı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • peugeotun 20X lerden bi tanesini liftte görmüştüm pek ilgim alakam olmadığı için fransızlara dikkatimi fazla çekmedi, ama B segmentte gördüğüm torsiyon çubuklu H akstan farklıydı, demek sadece yurtdışı için değil bizde de o peugeottan var ama hangi 200 serisi ???

    yokya, buda torsiyon çubuklu değil mi ?

    Bilenler ?

     Bağımsız Süspansiyonlu B Sınıfı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro_g -- 21 Şubat 2013; 10:58:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    .Öncülük anlamında C sınıfında Focus, hafi ticaride yeni doblo


    Doblo'nun reklamda bağımsız süspansiyon diye söylediği gerçek anlamda bağımsız değil, bildiğin torsiyon çubuğu.

    Adamlar bağımsızı "makaslı değil" anlamında kullanıyor.

    Hadi ya.. Yani Fiat'ın internet sitesinde Doblo teknik özelliklerinde arka süspansiyon için "Bi-link tam bağımsız, helezon yay ve denge çubuğu" cümlesi tamamen uydurma mı?
  • Dobloda torsiyon çubuğu yoktur. Pek B segmenti gibi gözükmese de yeni Mercedes A serisinde var. Gerçi C segmenti de değil, Premium B diyelim
    A1'lerin de hepsi bağımlı, fiesta da, i20 de... Değişiklik sadece poryada olabiliyor, o da konforu ve tutunmayı etkileyen bir değişiklik değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    .Öncülük anlamında C sınıfında Focus, hafi ticaride yeni doblo


    Doblo'nun reklamda bağımsız süspansiyon diye söylediği gerçek anlamda bağımsız değil, bildiğin torsiyon çubuğu.

    Adamlar bağımsızı "makaslı değil" anlamında kullanıyor.

    Hadi ya.. Yani Fiat'ın internet sitesinde Doblo teknik özelliklerinde arka süspansiyon için "Bi-link tam bağımsız, helezon yay ve denge çubuğu" cümlesi tamamen uydurma mı?

    Doblo'da torsiyon çubuğu var dedim ama yanılıyor olabilirim.

    Doblo'nun arka takım şeması şöyle bir şey. Bu sistem tam bağımsıza benziyor.

     Bağımsız Süspansiyonlu B Sınıfı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    .Öncülük anlamında C sınıfında Focus, hafi ticaride yeni doblo


    Doblo'nun reklamda bağımsız süspansiyon diye söylediği gerçek anlamda bağımsız değil, bildiğin torsiyon çubuğu.

    Adamlar bağımsızı "makaslı değil" anlamında kullanıyor.

    Hadi ya.. Yani Fiat'ın internet sitesinde Doblo teknik özelliklerinde arka süspansiyon için "Bi-link tam bağımsız, helezon yay ve denge çubuğu" cümlesi tamamen uydurma mı?

    Doblo'da torsiyon çubuğu var dedim ama yanılıyor olabilirim.

    Doblo'nun arka takım şeması şöyle bir şey. Bu sistem tam bağımsıza benziyor.

     Bağımsız Süspansiyonlu B Sınıfı


    Evet bunların arasındaki tek bağlantı viraj çubuğu. Doblo daha yeni geçti ve daha geliştirmesi gereken çok şey var. İlk önce ticari araçtan değil de binek otomobilden başlaması gerekiyordu bağımsıza Fiat'ın.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.