Bakanlığının 2021 yılı çalışmaları hakkında bilgi veren Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, Covid-19 salgınından dolayı "ülke bazlı tanıtım" stratejisi geliştirdiklerini belirterek dünya seyahat hareketinin Türkiye'ye yönelmesini sürekli kılmak amacıyla hedef pazar çeşitliliğine gittiklerini söyledi. İl bazlı markalaşma ve tanıtım çalışmalarını başlattıklarını söyleyen Bakan Ersoy, 2021’de ana hedef pazarların yanı sıra; Orta Avrupa (Polonya, Macaristan,Sırbistan) ülkeleri, Batı Afrika (Gana, Gine, Gambiya) ülkeleri ve Güneydoğu Asya (Malezya, Endonezya, Singapur) ülkelerinin gündemlerinde olacağını belirti. 81 ile özel tanıtım Bakan Ersoy, Türkiye'nin turizm gelirlerini artırmak, ürün çeşitliliğini vurgulamak ve bölgelerin turizmden hak ettiği payı almasını sağlamak amacıyla Türkiye'nin turizm platformu olan "GoTurkey" platformunu, değişen trendlere uygun bir yapıyla, golf turizmi, müzeler, kültür rotaları, inanç turizmi, gastronomi, alışveriş gibi 50'yi aşkın başlık altında ve 81 ile özel tanıtım çerçevesinde geliştirdiklerini kaydetti. 2020 sonunda başlayan, 2021'de de sürdürecekleri proje kapsamında; Türkiye'deki turizm destinasyonlarının çeşitlendirilmesi, marka bütünlüğünün sağlanması, etkin tanıtım yapılması ve kaynakların verimli kullanımı amacıyla 81 ile yönelik, il bazlı markalaşma ve tanıtım çalışmalarını başlattıklarını söyleyen Ersoy, projenin sonuçlarının yine il bazlı oluşturulan 'hedef kartları' üzerinden takip edileceğini aktardı. |
Bildirim