Şimdi Ara

Başarsoft Ailesine Ege gezisi teklifi?!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok

    Mapshare?... Haritayı kendiniz düzeltmek...?!!! O zaman neden harita alıyorsunuz?!!!!!

    Kiralık arabalarda takılı TA. Haritalar ile Bourgogne auxerre- marseille arasında 8 gun boyunca tek hatalı yere- yone sokmadan hatasız gezdirdi.

    Ancak TA'nin Türkiye'deki performansı düşük diye duydum.

    Eczane restoran kapandı mı takip edilmez bu arada... Bu tip veriler belediyelerden alınıyor... Oturup tek tek dükkan kontrol edecek halleri yok.

    POİ'si zayıf oluversin. Yanlıs adrese götürmesin. Var olan yerleşim merkezlerini hatasız göstersin... Yanlıs yoldan göz gore gore götürmesin...

    Tüm bunlar alan calışması ile olur... Alan çalısmasında da öncelikler belli aslında. Bu cihazları kullananlar A-B grubu olacağına gore, A-B grubu da tatil yörelerine gittiğine gore, ağırlığını her tatil döneminden önceki guncelleme icin buraya vereceksin.

    Satis rakamlarını kullanarak bölgeleri guncelleme icin kategorize etmek vs. gibi hususlarda akıl vermemize gerek olmadıgını düşünüyorum.





    Selamlar EnisTgok

    Eczane restoran kapandı mı takip edilmez bu arada... Bu tip veriler belediyelerden alınıyor... Oturup tek tek dükkan kontrol edecek halleri yok.

    POİ'si zayıf oluversin. Yanlıs adrese götürmesin. Var olan yerleşim merkezlerini hatasız göstersin... Yanlıs yoldan göz gore gore götürmesin...

    demissiniz:

    Maalesef keske oyle olsaydi diyorum.
    Belediyelerde sihhi muesseselere bakan bir birim vardir, bir de isyeri ruhsatlari veren genel bir birim.
    bu birimlerde firmalarin tabelalarinda ne yazdigi degil, ticari ismi yazar,
    Yani Everest Dagcilik Malzemeleri diye bir sirket olmayabilir, sirketin adi Alp Gida insaat tekstil turizm tic ve san ltd sti, der ve bir de adresi vardir.
    Bu bilgileri de size kagitta bile hic bir belediye vermez.. (isterseniz deneyebilirsiniz !)
    Yani maalesef oyle degil.. keske olsa..

    POI si zayif oluversin:
    Arkadasinizla bulusacaginiz zaman Kosuyolu'ndaki Mado da bulusursunuz, ya da siteniz, Medical parkin arkasindaki yesil duvarli sitedir..
    Turkiye'de insanlarin cogu adreslerini tam bilmez..
    Dolayisi ile POI si bizden zayif oldugu icin yillarca TA ve NT den daha basarili olarak gorulduk...
    Bu stratejik bir karardir, biz sahada gormedigimiz POI'yi veritabanina eklemiyoruz.. Boylece, neredeyse karsilastigimiz tek sorun, buraya yeni eczane acildi, sizde yok.. veya burada restoran vardi kapandi oluyor..

    Para cekmek icin ATM aradiginizda, yeni acilmis bir ATM'yi gostermemis olabiliriz, ama e5 in iki sokak arkasi yerine bir sokak gerisinde bir ATM varmis gibi yapmayiz... daha az sok yasarsiniz bizde diyebilirim..

    Dolayisi ile Turkiyede basarili bir haritam var diyebilmek icin POI niz zengin olmak zorunda...

    Saygilarimla,

    Alim K.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Şahsi fikrimi hep yazdım,kışın 5-10 bin nüfusu olupta yazın bu sayı 50-60 binlere çıkan yerlerin çoktan olması lazım.GPS kullananları hep kendimiz gibi düşünüyoruz,oysa çoğunlukla tatilde vs. kullanılmakta.Ben yazlık yerlerde gördüğüm neredeyse tüm yabancı araçlarda tomtom gördüm hep,aşina olduğum içinde hep sordum bulamadığınız yer varmı diye,hep aldığım yanıt hayır gayet güzel oldu.Sonra tabiki ortalıkta tomtom kötü yazan olmaz o adam belli yazlık bölgelere gidiyor yani A grubunun hep yoğun olduğu yerler adamlarda buradan vuruyor zaten

    Sıkıntı şu tomtom,navteq haritayı navigasyon için yapıyor.başarsoft bunu devlet birimleri için yapıyor ama navigasyon amaçlıda veriyor.Türkiye'de tomtom 'un kaybetme nedeni ise buradaki partneri


    Dogru soze ne denir...!!

    cok cok dogru:

    Bir kac mesaj once yazilmis bir rakami duzelteyim, bir arkadasimiz 200 uc yuz TL lik cihazlarin %20 30 u haritadir demis... Ferrari almistim coktan.. ! bu yaziyi da sekreterime yazdiriyor olurdum telefonla ! :-)

    Degil.. cok cok cok daha az..
    sebebi:
    o rakamin icinde %18 kdv var,
    %25-30 o urunu aldiginiz magazanin kari var.. geriye kalan %50 nin icinde biz donanim, ithalat, garanti, yazilim ciktiktan sonra kalan yerdeyiz...

    Nereye gelecegim:

    Bahsi gecen uluslararasi devlerin biri gecen yil 400 kisi calistirdi.. Turkiye haritasi icin... milyar dolarlari var cunku :-)
    Biz nasil finanse ediyoruz.. Emniyetti, ulastirmaydi, saglik ti filan derken bakanliklar, valilikler, belediyeler... ne yapabilirsek...
    Dolayisi ile evet.. her yil sahil seridini guncelleyemiyoruz.. (aslinda bu sene parasizliktan degil, ekipsizlikten sahile cikamadik)
    Ama 2011 sonundan itibaren
    1. her release de buyuksehirler de ana arterler
    2. her yil trafik yogunlugu buyuk olan yerlerde mutlaka sokak seviyesine kadar

    guncelleme politikasina geciyoruz...

    Yani sabreden dervis diyorum..

    Saygilarimla,

    Alim K.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan



    Bahsi gecen uluslararasi devlerin biri gecen yil 400 kisi calistirdi.. Turkiye haritasi icin... milyar dolarlari var cunku :-)
    Biz nasil finanse ediyoruz.. Emniyetti, ulastirmaydi, saglik ti filan derken bakanliklar, valilikler, belediyeler... ne yapabilirsek...
    Dolayisi ile evet.. her yil sahil seridini guncelleyemiyoruz.. (aslinda bu sene parasizliktan degil, ekipsizlikten sahile cikamadik)

    Saygilarimla,

    Alim K.


    Bu işler için en ideali Üniversitelerin Mühendislik Fakultelerinde okuyan öğrencilerin stajı düşünülebilir. Bundan yıllar öncesinde bu şekilde staj yapan arkadaşlarım olmuştu, yollarda kavrulmuşlardı ama olsun ,ücretide iyiydi :)
  • İzmir'liyim, İzmir'deyim. Bu mesajı da Çeşme'den yazıyorum 30 senedir her yılımın en az 3 ayı da Çeşme'de geçer.

    Çeşme son yıllarda oluşan haddinden fazla popülerliği sebebiyle, hızlı ancak bir o kadar da çarpık bir gelişim içerisine girdi. Bu bağlamda oluşan yapılaşma neticesinde hemen tüm yollardaki kurallar, yönler, kaplama tipleri(asfalt, taş parke vb.) sürekli olarak değişiyor. Çift yönlü ana arterler mobil levhalarla tek yöne dönüştürülebiliyor.
    Bir de grup grup evler birleşip kendilerine 'site' statüsü kazandırmaya başladılar ki bu da POI'ler açısından çok önemli bir detaydır.
    Hepsinden öte mevcut belediyeler trafik düzeni ile aldıkları bir kararı ertesi gün değiştirdikleri için ortada net bir düzen de yoktur. Dolayısıyla bunun da verilere yansıması çok zordur.
    Yabancı firmalar isterlerse 10000 kişi çalıştırsınlar, 3 ayda 1 güncellenen bir haritanın yukarıda anlattığım durumda olan Çeşme'de hiç bir faydası olmayacaktır.

    İzmir'e bağlı sahil ilçelerinin hepsinin en ücra dağ yollarına kadar bilirim, işim gereği. Buralarda da hep iGO açıktır. Kullandığım harita en günceli dahi değildir. Ancak 1-2 önemsiz detay haricinde hiçbir sıkıntı yoktur.

    İstanbul-İzmir arasında 2 popüler rota vardır, biri Gebze-(İzmit)-Bursa-Balıkesir-Manisa-İzmir'dir diğeri de Tekirdağ-Çanakkale üzerindendir. 2'sinde de eksiklikler mevcuttur ama bu eksiklikler yolu uzatacak cinsten değildir. Yollar vardır ama bilgileri statüleri eksik/yanlış olduğundan seçilen rota algoritması bazı yerlerde gereksiz U'lar sola/sağa dönüşler 'teklif' etmektedir.

    En nihayetinde tüm bu navigasyon araçları sadece 'asiste' eder, karar mekanizması sürücüdedir.




  • Vallahi Alim bey sahili geçen yıldan beri update etmediğini itiraf etmiş,10 gün önce bir önceki igo haritası ile geldim hiç sorun görmedim Marmarisin Sögütünün Cumhuriyet mah.kadar gittim olduğu kadar yoluda vardı piosuda vardı ha bir Meşhur Ahtapotcu Mehmetin yeri eksikti sahilde olsun okadar yahu ...Ya arkadaşlar bu işi sizler galiba çok kolay sanıyorsunuz elbette eksik şeyler olacak ama Başarsoft bence halen en iyi harita ve mantıkları değişmezse en iyiside olmaya devam edecek.
    Şu anda Garminin yeni haritasını indirdim bakıyotum bir çok yer güncellenmiş Gökçeada ve Bozcaada'da var,gerektiğinde bende eleştiririm vakti ile çokta eleştirdim şifresini için forum yönetiminden destek alamadığım bilgecik nikimle..

    Herkese kolay gelsin ama olabildiğince yapılıyor gereksiz eleştirmeyelim bence daha güvendiğiniz harita varsa buyrun alın kullanın benim yok arkadaşlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodycik
    İzmir'e bağlı sahil ilçelerinin hepsinin en ücra dağ yollarına kadar bilirim, işim gereği. Buralarda da hep iGO açıktır. Kullandığım harita en günceli dahi değildir. Ancak 1-2 önemsiz detay haricinde hiçbir sıkıntı yoktur.

    Bodycik'e katılıyorum. Harita bu haliyle fazlasıyla yardımcı, ancak güncelleme hızı değişiklere yetişemiyor. Tüm Türkiye'de sokak adları ve noları yeni sisteme göre değişti, bir çok yerde yeni inşaatlar yapıldı, yollar yapıldı, ancak hala güncellenemedi. Kolay kolay da güncelleneceğe benzemiyor. Değil Başarsoft, hangi firma olsa bu durumu atlatması zaman alırdı. Bize düşen onlara yardımcı olabilecek doğru geri bildirim vermektir.
  • Şimdi arkadaşlar; bu konuyu 1 haftadır izliyorum. Alim bey cevap vermez buna dedim ama cevap verme inceliğini göstermiş.

    Başarsoft haritalarıyla ilgili zaten bir konu bulunmakta; (Bilmeyenler için yazayım). Bu konuda bütün hata bildirimlerinizi veya soru bildirimlerinizi oraya yapabiliyorsunuz.

    BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri.

    Ama forumda bazı arkadaşlar var, sadece muhalefet yapmak için var olan türden kişiler; açıkçası onların ekmeğine yağ sürülmüş yada onlar tarafından açılmış "Kasıtlı Bir Konu" olduğunu düşünüyorum.

    Çok bilen ve eleştiren arkadaşlar da bağcıyı dövmeye çalışmaktan ziyade; cihazlarında tutulan .gpx kayıtlarını Başarsoft'a göndersinler de insanlara yardımcı olsunlar.

    Bu bir, ikincisi;

    Navigasyon cihazı sahibi olduğum günden bu yana, 3 kez İzmir'e gittim; ilk seferinde iGO8 kullandığım cihazımla, son 2 seferimde de Primo'lu cihazımla.
    Hepsinde de Başarsoft haritası vardı. Hiç bir yere, hiçbir sokağa yanlış götürmedi beni... Yapmayın yahu, insaf... Bu yazdıklarınızı okuyan da İzmir baştan sona hatalı sanacak, inanacak sizlere...

    Saygılar herkese...




  • Kullanıcılar haritadan memnun olmayıp şikayet edince "Siz şimdi oturduğunuz yerden şikayet ediyorsunuz da adamların işi ne kadar zor biliyor musunuz bir düşünün bakalım. Şu kadar yol şu kadar dükkan var" muhabbetine girmek çok saçma bence. Çünkü burada kimse hatır gönül işi yapmıyor. Şikayet edenlerin büyük çoğunluğu haritanın parasını verip almış insanlar. (Korsan kullananların hiçbir şeyden şikayet etme hakkı yok.) Bir alışveriş içinde de müşterinin parayı verip karşılığını alamayınca şikayet etmesi kadar doğal bir şey yok. Haritadan memnun kalmayan başka harita dener, müşteri kaybeden şirket daha büyük yatırım yapıp daha iyi harita yapmaya çalışır bu sefer herkes o şirkete geri döner öteki beriki derken en iyi sonuca böyle ulaşılır. Serbest piyasa bunu gerektirir zaten. Herkesin de yapması gereken satın aldığı ürünle alakalı şikayetlerini çekinmeden belirtip ona göre aksiyon almak bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Şimdi arkadaşlar; bu konuyu 1 haftadır izliyorum. Alim bey cevap vermez buna dedim ama cevap verme inceliğini göstermiş.

    Başarsoft haritalarıyla ilgili zaten bir konu bulunmakta; (Bilmeyenler için yazayım). Bu konuda bütün hata bildirimlerinizi veya soru bildirimlerinizi oraya yapabiliyorsunuz.

    BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri.

    Ama forumda bazı arkadaşlar var, sadece muhalefet yapmak için var olan türden kişiler; açıkçası onların ekmeğine yağ sürülmüş yada onlar tarafından açılmış "Kasıtlı Bir Konu" olduğunu düşünüyorum.

    Çok bilen ve eleştiren arkadaşlar da bağcıyı dövmeye çalışmaktan ziyade; cihazlarında tutulan .gpx kayıtlarını Başarsoft'a göndersinler de insanlara yardımcı olsunlar.

    Bu bir, ikincisi;

    Navigasyon cihazı sahibi olduğum günden bu yana, 3 kez İzmir'e gittim; ilk seferinde iGO8 kullandığım cihazımla, son 2 seferimde de Primo'lu cihazımla.
    Hepsinde de Başarsoft haritası vardı. Hiç bir yere, hiçbir sokağa yanlış götürmedi beni... Yapmayın yahu, insaf... Bu yazdıklarınızı okuyan da İzmir baştan sona hatalı sanacak, inanacak sizlere...

    Saygılar herkese...

    Şuraya yazmayayım diyorum ama....

    Networking nedir bilenler bilmeyenlere anlatsın öncelikle.. Burada ziyadesiyle yapılıyor.

    Buradan sonrasını tane tane yazayım...

    Ben bu u-ru-nü pa-ra ve-rip al-dim... !!

    Hem para verip hem de şirket icin çalışacağım oyle mı?!!!!

    Parayı neden ödüyoruz o zaman?!

    Açık etmeyin kendinizi bu kadar... Burası şirket bülteni degil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok


    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Şimdi arkadaşlar; bu konuyu 1 haftadır izliyorum. Alim bey cevap vermez buna dedim ama cevap verme inceliğini göstermiş.

    Başarsoft haritalarıyla ilgili zaten bir konu bulunmakta; (Bilmeyenler için yazayım). Bu konuda bütün hata bildirimlerinizi veya soru bildirimlerinizi oraya yapabiliyorsunuz.

    BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri.

    Ama forumda bazı arkadaşlar var, sadece muhalefet yapmak için var olan türden kişiler; açıkçası onların ekmeğine yağ sürülmüş yada onlar tarafından açılmış "Kasıtlı Bir Konu" olduğunu düşünüyorum.

    Çok bilen ve eleştiren arkadaşlar da bağcıyı dövmeye çalışmaktan ziyade; cihazlarında tutulan .gpx kayıtlarını Başarsoft'a göndersinler de insanlara yardımcı olsunlar.

    Bu bir, ikincisi;

    Navigasyon cihazı sahibi olduğum günden bu yana, 3 kez İzmir'e gittim; ilk seferinde iGO8 kullandığım cihazımla, son 2 seferimde de Primo'lu cihazımla.
    Hepsinde de Başarsoft haritası vardı. Hiç bir yere, hiçbir sokağa yanlış götürmedi beni... Yapmayın yahu, insaf... Bu yazdıklarınızı okuyan da İzmir baştan sona hatalı sanacak, inanacak sizlere...

    Saygılar herkese...

    Şuraya yazmayayım diyorum ama....

    Networking nedir bilenler bilmeyenlere anlatsın öncelikle.. Burada ziyadesiyle yapılıyor.

    Buradan sonrasını tane tane yazayım...

    Ben bu u-ru-nü pa-ra ve-rip al-dim... !!

    Hem para verip hem de şirket icin çalışacağım oyle mı?!!!!

    Parayı neden ödüyoruz o zaman?!

    Açık etmeyin kendinizi bu kadar... Burası şirket bülteni degil..




    gpx kayıtlarını başarsofta göndermekmi ? sebep ne, başarsoft çalışanımıyız maaş mı alıyoruz.
    gitsinler hatalarını kendileri düzeltsinler. buradan bilgi toplamak kolay.
    Bence kimse kayıt felan yollamasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rain_ex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok


    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Şimdi arkadaşlar; bu konuyu 1 haftadır izliyorum. Alim bey cevap vermez buna dedim ama cevap verme inceliğini göstermiş.

    Başarsoft haritalarıyla ilgili zaten bir konu bulunmakta; (Bilmeyenler için yazayım). Bu konuda bütün hata bildirimlerinizi veya soru bildirimlerinizi oraya yapabiliyorsunuz.

    BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri.

    Ama forumda bazı arkadaşlar var, sadece muhalefet yapmak için var olan türden kişiler; açıkçası onların ekmeğine yağ sürülmüş yada onlar tarafından açılmış "Kasıtlı Bir Konu" olduğunu düşünüyorum.

    Çok bilen ve eleştiren arkadaşlar da bağcıyı dövmeye çalışmaktan ziyade; cihazlarında tutulan .gpx kayıtlarını Başarsoft'a göndersinler de insanlara yardımcı olsunlar.

    Bu bir, ikincisi;

    Navigasyon cihazı sahibi olduğum günden bu yana, 3 kez İzmir'e gittim; ilk seferinde iGO8 kullandığım cihazımla, son 2 seferimde de Primo'lu cihazımla.
    Hepsinde de Başarsoft haritası vardı. Hiç bir yere, hiçbir sokağa yanlış götürmedi beni... Yapmayın yahu, insaf... Bu yazdıklarınızı okuyan da İzmir baştan sona hatalı sanacak, inanacak sizlere...

    Saygılar herkese...

    Şuraya yazmayayım diyorum ama....

    Networking nedir bilenler bilmeyenlere anlatsın öncelikle.. Burada ziyadesiyle yapılıyor.

    Buradan sonrasını tane tane yazayım...

    Ben bu u-ru-nü pa-ra ve-rip al-dim... !!

    Hem para verip hem de şirket icin çalışacağım oyle mı?!!!!

    Parayı neden ödüyoruz o zaman?!

    Açık etmeyin kendinizi bu kadar... Burası şirket bülteni degil..




    gpx kayıtlarını başarsofta göndermekmi ? sebep ne, başarsoft çalışanımıyız maaş mı alıyoruz.
    gitsinler hatalarını kendileri düzeltsinler. buradan bilgi toplamak kolay.
    Bence kimse kayıt felan yollamasın


    İyi, siz göndermeyin o zaman; ben gönderiyorum. Yaşadığım şehre , ülkeme bir katkım olsun karınca kararınca...




  • İsteyen firmaya yardımcı olur, isteyen eğer firmanın hatalı olduğunu düşünüyorsa mahkemeye verir, hakkını orada arar. Haritayı kullanıyorum, cihaz bana oldukça yardımcı oluyor, gördüğüm hata ve eksikleri de bildiriyorum. Bunda ne sakınca olabilir? İnanmayanlara sözüm yok. Ben para verdim, onlar herşeyi eksiksiz vermek zorundalar demeniz için, piyasa şartlarının da eksiksiz oluşmasını bekleyeceksiniz. Eğer tüm araçlarda GPS zorunlu olsaydı ve 10 tane harita hazırlayan firma bulunsaydı, bu dediğiniz gerçekleşebilirdi. Malesef şimdilik imkansız. Amaç bağcı dövmek mi? Daha kısa sürede, daha kaliteli üzüm yemek mi? Ben Alim beyin açık sözlülüğü ve dürüstlüğüne inanıyorum. Kendisini ne gördüm, ne tanıdım. Firmasi ile de, hiç bir ilişkim yok. Ama yazdıklarından, tanımam gerektiğini düşünüyorum. Saygılar.
  • Üslup tercihi yanlış olunca anlatılmak isteneni gölgeliyor.
  • geçen hafta istanbuldan marmarise gittim, harita konusunda sorun yaşamadım.. egenin diğer kısımlarını bilemiyorum..
  • Başarsoft kendi sayfasında 2001.7 haritası için POI (Point Of Interests; İhtiyaç Noktaları) 621.919 diyor ama lütfen onu güncellein kapanan yerler hala 2011.3 haritasında bile var. Özellikle sağlık, benzinlik, tamirci, eczane,
    önemli olan sayının artması değil,
    Doğru POI noktasının olması,
    Aradığında bulabilmen,
    Diğer bir talep lütfen adres yanına mümkünse telefonda eklesinler, hiç değilse kapanan yerse gitmeden telefonla önceden aranabilir,
    son durum öğrenilebilir. Harita güncellemesi oluncaya kadar daha faydalı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neonal

    Kullanıcılar haritadan memnun olmayıp şikayet edince "Siz şimdi oturduğunuz yerden şikayet ediyorsunuz da adamların işi ne kadar zor biliyor musunuz bir düşünün bakalım. Şu kadar yol şu kadar dükkan var" muhabbetine girmek çok saçma bence. Çünkü burada kimse hatır gönül işi yapmıyor. Şikayet edenlerin büyük çoğunluğu haritanın parasını verip almış insanlar. (Korsan kullananların hiçbir şeyden şikayet etme hakkı yok.) Bir alışveriş içinde de müşterinin parayı verip karşılığını alamayınca şikayet etmesi kadar doğal bir şey yok. Haritadan memnun kalmayan başka harita dener, müşteri kaybeden şirket daha büyük yatırım yapıp daha iyi harita yapmaya çalışır bu sefer herkes o şirkete geri döner öteki beriki derken en iyi sonuca böyle ulaşılır. Serbest piyasa bunu gerektirir zaten. Herkesin de yapması gereken satın aldığı ürünle alakalı şikayetlerini çekinmeden belirtip ona göre aksiyon almak bence.


    hayır yanlışınız var bence.
    şikayet etmek, ürünü beğenmemek tabiiki herkezin hakkı.
    yanlız şikayet etmenin, hataları bildirmenin bi yolu yordamı vardır.
    "alim bey haritanız işe yaramaz, beni 10 kere yanlış yola soktu, bilmem ne" demektense. alim bey, şu markay cihazı şu model haritanızda şöyle bir sıkıntılı durum var. nedir ne değildir. dersin. baktın düzeltmedilermi yada sana olumlu olumsuz dönmedilermi gidersin başka marka cihaz harita alırsın. yada kullanmazsın. istanbuldan bodruma tek başına sora sora gidersin.

    hangi araba markasının mühendisi var buralarda? hangi beyaz eşya müdürü var buralarda?
    yani alim bey gibi yada benzeri kişilerin burada olup bizlerin şikayetlerini dinlemesi, yeni projelerinden burada bahsetmesi bile +1 önde demektir.

    dediğim gibi tabiiki şikayet edeceğiz. ama usulüne göre yapacağız.

    arabanızın beğenmediğiniz bir yerini gidin satıcı adama söyleyin bakalım ne yapacaklar size?
    örneğin, arabayı aldın, mağazadan çıktın kildi bozuk ne yapıyorlar? hemen aşağıda servise sokuyorlar tamir ediyorlar size 0 araç vermiyorlar. ki bu bahsettiğim en ufak sorun.
    adamlar kazalı araçları tamir edip 0 diye satıyor.




  • şu yazılanları okudum ve gerçekten çok üzüldüm.....çünkü bunu yapan dünya devi şirketler değil google yada nokia gibi....bunu yapanlar başarsoft ailesi yerel bir şirket...kendileri eminim ellerinden geleni yapıyorlardır eksik oldukları konuları onlara iletirseniz, kendi yararınıza değil onların yararına tavsiyede bulunursunuz...yukarıdaki bir arkadaş ben yardım etmem harita geliştirmeye demiş..zaten hep sizin gibiler yüzünden ülke gelişmiyor yerel şirketlere destek olmuyorsunuz....amaç burda birbirimize destek olmak ve haritaları geliştirmek yapabilidiğimiz kadarını..size oturunda harita yazın demiyoruz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 22 Ağustos 2011; 21:16:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    şu yazılanları okudum ve gerçekten çok üzüldüm.....çünkü bunu yapan dünya devi şirketler değil google yada nokia gibi....bunu yapanlar başarsoft ailesi yerel bir şirket...kendileri eminim ellerinden geleni yapıyorlardır eksik oldukları konuları onlara iletirseniz, kendi yararınıza değil onların yararına tavsiyede bulunursunuz...yukarıdaki bir arkadaş ben yardım etmem harita geliştirmeye demiş..zaten hep sizin gibiler yüzünden ülke gelişmiyor yerel şirketlere destek olmuyorsunuz....amaç burda birbirimize destek olmak ve haritaları geliştirmek yapabilidiğimiz kadarını..size oturunda harita yazın demiyoruz....



    :))) Google da Nokia'da yerel taşeron kullanır. Google map'in taşeronu kim bakın bakalım..

    Maalesef buradaki bayraktarlar yüzünden iyi isler yapmaya çalışan Basarsoft firmasını hirpalamaya çalışıyor durumuna düşüyor aldığı malda defo olan tüketici.

    Oysa ki olay cok net.. Para vererek aldığınız urunun hatası nedeniyle basınıza ciddi bir kaza vb. gelebilir. Ve bunun sorumlusu size urunu satandir.

    Burada Next firmasının sahibi, sorumlusu olsa muhatabımız o.. Ama o yok onun yerine harita tedarikçisi var.

    Bir de maalesef kendilerini bu harita ve markalara adamış, takım amigosu gibi her mesaja cevap veren. Müdahil arkadaslar var.

    Sevgili müdahil arkadaslar, bir kısmınız mecbursunuz bunlara cevap vermeye is gereği hadi onu anladık.. Benim su lacoste'den defolu cikan rüzgarlik icin de Lacoste firmasını mı savunacaksınız.. ?!

    Dikiş yerlerindeki hataları koordinat vererek göndereyim mı lacoste'a ?!!!
    Ne dersiniz?!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok


    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    şu yazılanları okudum ve gerçekten çok üzüldüm.....çünkü bunu yapan dünya devi şirketler değil google yada nokia gibi....bunu yapanlar başarsoft ailesi yerel bir şirket...kendileri eminim ellerinden geleni yapıyorlardır eksik oldukları konuları onlara iletirseniz, kendi yararınıza değil onların yararına tavsiyede bulunursunuz...yukarıdaki bir arkadaş ben yardım etmem harita geliştirmeye demiş..zaten hep sizin gibiler yüzünden ülke gelişmiyor yerel şirketlere destek olmuyorsunuz....amaç burda birbirimize destek olmak ve haritaları geliştirmek yapabilidiğimiz kadarını..size oturunda harita yazın demiyoruz....



    :))) Google da Nokia'da yerel taşeron kullanır. Google map'in taşeronu kim bakın bakalım..

    Maalesef buradaki bayraktarlar yüzünden iyi isler yapmaya çalışan Basarsoft firmasını hirpalamaya çalışıyor durumuna düşüyor aldığı malda defo olan tüketici.

    Oysa ki olay cok net.. Para vererek aldığınız urunun hatası nedeniyle basınıza ciddi bir kaza vb. gelebilir. Ve bunun sorumlusu size urunu satandir.

    Burada Next firmasının sahibi, sorumlusu olsa muhatabımız o.. Ama o yok onun yerine harita tedarikçisi var.

    Bir de maalesef kendilerini bu harita ve markalara adamış, takım amigosu gibi her mesaja cevap veren. Müdahil arkadaslar var.

    Sevgili müdahil arkadaslar, bir kısmınız mecbursunuz bunlara cevap vermeye is gereği hadi onu anladık.. Benim su lacoste'den defolu cikan rüzgarlik icin de Lacoste firmasını mı savunacaksınız.. ?!

    Dikiş yerlerindeki hataları koordinat vererek göndereyim mı lacoste'a ?!!!
    Ne dersiniz?!!



    peki bizim katkı sağlamamız mümkün mü? eklediğim poi leri haritadan başara?




  • Herkes aldığı ürünün hakkında filan kısmını okusa durum bu boyutlara gelmez.

    Bu kısımdan alıntı...

    quote:

    8.1. Lisans Sağlayıcı, Yazılım Ürünü'nün olabilecek en iyi şekilde üretildiğini fakat Yazılım Ürünü'nün özelliğinden ve teknik sınırlamalardan dolayı, Yazılım Ürünü'nün tümüyle hatasız olduğunu garantilemediğini, Lisans Sağlayıcı'nın, Kullanıcı tarafından alınan Yazılım Ürünü'nün tümüyle hatasız olması gerektiğine dair herhangi bir sözleşmeye bağlı olmadığını Kullanıcı'ya bildirir.
    8.2. Lisans Sağlayıcı, Yazılım Ürünü'nün, Lisans Sağlayıcı veya Kullanıcı tarafından tanımlanan herhangi bir amaç için uygun olduğunu ve Yazılım Ürünü'nün herhangi başka bir sistem, cihaz veya ürünle (yazılım veya donanım) birlikte çalışacağını garantilemez.
    8.3. Lisans Sağlayıcı, (bilgisayar programı, dokümantasyon ve Veri Tabanı hataları da dahil olmak üzere) Yazılım Ürünü'nde oluşacak herhangi bir hataya bağlı zararlar ile ilgili hiçbir sorumluluk kabul etmez.
    8.4. Lisans Sağlayıcı, Yazılım Ürünü'nün tanımlanan herhangi bir amaç için uygun olmaması ile oluşacak zararlar, veya başka sistemler, cihazlar veya ürünlerle (yazılım veya donanım) oluşacak birlikte işlerlik eksikliğinden kaynaklanan zararlar için hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmez.


    Hal boyleyken boşuna tartışma oluyor,bildiren bildirir bildirmeyen icin yapacak bir şey yok.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.