Şimdi Ara

Baskı balatanın 14 yıl gitmesi neyi gösterir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Beyler 200-300 bin civarına araç arıyorum, Lada Skoda vs. baktım.


    Araçlardan birinin baskı balatası 300 küsur bin km boyunca sadece 3 defa değişmiş, araç sahibi baskı balatayı 2010'da aldım 2024'te (yani bu sene) değiştirdim dedi.


    Arabanın piston, subapları vs. orijinal sadece contaları yeniledik dedi.


    Bu araçların piston subap vs. değişmeden 300 bin km gitmesi mümkün müdür?


    Neredeyse 20 küsur yıllık arabaların subapları 20 sene / 300 bin km dayanır mı?


    Lada'nın baskı balatası 14 sene gidiyorsa bu araç yılın çoğunda yatıp sadece uzun yol için çıkan araçlardan olabilir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-222C11B50 -- 4 Kasım 2024; 14:54:24 >







  • 206 Stw pug 450k km de motor açılmadı: masraflar

    bakımlarda ne yapılıyorsa o +

    -70 binde enjektörler garantiden değişti ,şıkırdama

    -300binde baskı balata

    -350binde turbo ,krank kasnağı

    -

  • araçların ilk sahipleri olarak 245binde fabia benzin düz

    170binde octavia dizel otomatik sattım

    istanbul trafiğinde kullanılan fabianın periyodik bakımları haricinde sadece fren balataları ve 180binlerde baskıbalatayı değiştirdim o kadar.

    Octavia ise dsg olmasına rağmen aşırı zorladığında hissedilmeyecek titremesi vardı o kadar.

    ailede 2000 lada vega vardı km sayacı bozuktu 300-400bini fazlasıyla devirmiştir tık demedi.


    Kısaca araca insan gibi binilirse, bakımları zamanında yapılırsa, kronik bir sorunu yoksa ve limitlerinde kullandılarsa uzun süre motora anahtar değmeden kullanılabilir.

  • Aracın devamlı uzun yolda kullanıldığını gösterir.

  • piston sübap dediğiniz şey dayanır elbet, iyi bakılan,düzgün yağ bakımları yapılan, doğru yağ kullanılan arabalar, özellikle sarı taksiler.. 500.000km daha motor kapağı açılmamış araçları abilerinizden öğrenebilirsiniz. Conta bile araç hararet yapmazsa değişmeye gerek yoktur.


    insan gibi binilip bakımları zamanında yapılırsa günümüz araçları 500 bini rahat devirir..

  • pixelbs kullanıcısına yanıt

    Bakımlar 15 bin aralıkta mıydı?

  • her aracın bakım aralığı farklıdır.

    vag grubu 15bin

    japonlar genelde 10bin

    renault 20bin

    vs vs

  • gercekbeko G kullanıcısına yanıt

    Fabia 1.4 galiba.


    1.2'ler Skoda'nın eski blok 1.3 diye biliyorum.

  • Arabayı amcam kullanıyor , ilk sahibi ,

    arac sıfır alındı ,şirkette kullanıldı ,

    bu şöfördü ,işten ayrılırken arabayı da aldı ,

    hala biniyor .

  • pixelbs kullanıcısına yanıt

    1.2-1.4?

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    20 yaş 300 bin km normal mıdır hocam?

  • 1,4 hdi

  • 1.4 16valf 101hp

  • 300 bin km'nin tamamını uzun yolda yaptıysa normal. Yapmadıysa normal değil.

  • antalyada 2018 euro 6(adblue'sız) 1,3 multijet fiorino taksi olarak kullanıldı 255bin km'de değiştirildi ilk baskı balatası


    mobil 0w30 orjinal kendi satıcısından + sadece shell mazot ile 350bin km oldu tık yok. ne duman ne öksürme bişey

  • gercekbeko G kullanıcısına yanıt

    1.4'ler VW motoru ve çok sağlam, 132 N/m tork ve 75 beygir birleşince dizel araba gibi düşük devirde çok rahat giden bir Polo ortaya çıkıyor.


    O Polo'yu 2005'te Highline paket otomatik olarak sıfır almıştım, benim aracım 100 beygirdi, 2005 Polo'da far, yağmur sensörleri, kararan ayna vs. vardı, 2015 Fluence Icon'a geçtim neredeyse donanımlar aynıydı dijital klima vs. ta o zaman vardı.


    Sonra Polo'yu çok boşladılar.

  • Ka7 kullanıcısına yanıt

    Turbo 200 bin gidiyor diyorlar yalan o zaman o laf.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Senede 12 600 km yapmış, 2015'te araba 195 bindeymiş muayene kayıtlarına baktım

  • Bizim millet cins , atıyorum üst kapak conta değiştirdin hemen neden diyor arıza mi oldu vs diyor

    Bende 1998 model araba var 173 binde orjinal bu sene üst kapak conta değişmek istiyorum çünkü kauçuk lastik ve sürekli soğuk sıcak vs görmüş parça

    Piston subap değişmeden 400-500-600 bin giden LPG'li taksiler bile var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 multijetlerde


    euro 5'lere 5w30 partiküllü


    euro6'lara 0w30 partiküllü


    adblue'lı euro 6'lara 0w20 koyuluyor.


    eğer kötü marka - piyasada bolca sahtesi olan c*str*l gibi bozuk yağ konursa , km'si geçirilirse ,

    araba çok sıkıştırılırsa sürekli . ne turbo dayanır ne enjektör ne pompa vs

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.