Şimdi Ara

BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
542
Cevap
14
Favori
45.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuya renk gelsin.
    Bu aracın sürüşünü çok beğendim

    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]




  • Oyunu bende az önce almış bulunuyorum, direksiyon ile oynayanların shift+B yapmaları tavsiye ediliyor direksiyonun lineer olması için.
  • Grafikler ve çarpışma çok iyi görünüyor. keşke direksiyon üzerinde ellerde olsaydı.
  • bir video çekip koyma imkanınız var mı?
  • Herşeyi çözdümde şu direksiyon sorununu çözemedim. Şimdi benim pedallarda y ekseninde +,- yönleri var ( Gaza bastığımda + frene bastığımda - )
    Freni yapıyorum bu sefer gaz devre dışı kalıyor.
    Gazı halledince de tam tersi.
    Yardımcı olabilecek biri var mı ?
  • T.Blackeye. kullanıcısına yanıt
    Hangi marka direksiyona sahipsiniz? Forumda nerdeyse bütün direksiyonların input'ları mevcut. Ben DFGT'yi kullanıyorum ancak baya bi lag var, ilk yamada düzelecektir sanıyorum, şu an direksiyonlada pek oynanabilir değil kanımca.
  • ninapersson N kullanıcısına yanıt
    Markasını bilmiyorum ucuza almıştım snopy falandır tahminen. Direksiyonun dönüşünde hiç lag yok bende ama gazla freni ayarlayamadım
  • T.Blackeye. kullanıcısına yanıt
    Maalasef thrustmaster, logitech ve fanatec hariç diğer markalara destek gelmesi çok zor, büyük yapımcıların oyunları bile tam destek vermiyor. Aslında input ayarları istenildiği gibi değiştirildiği için yapılabilir ama kurcalamak lazım veya forumdan yardım isteyin bence.
  • ninapersson N kullanıcısına yanıt
    Olsa da pek zevk vereceğini sanmıyorum ama klavyeden iyi olurdu en azından. Bir tek yaxisi +- gibi göstermemiz lazım foruma bakarım biraz sonra. Teşekkür ederim
  • Rigs Of Rods'un gelişmiş hali işte. Grafikten başka hiç bir farkı yok.
    Gerçi tabi grafik yoksa tü kaka, grafik varsa "görüp görebileceğiniz en iyi sürüş ve hasar dinamikleri"
    İş grafikte bitiyormuş meğersem.


    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]
    BeamNG.drive (Erken Erişim) [ANA KONU]




    Hiddetlenmiyorum da, daha önce bu görüntülere "tü kaka" diyen bazı arkadaşlarım bu yeni simülasyonu görünce "Uff harika lan arabalar falan süper dağılıyor" diyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Aslında bu oyunun çıkmasının en büyük nedeni Rigs of Rods.
    Az zaman ayırmadım RoR'a sabah akşam denemeler yapardım kamyon üstüne kamyon koyup tırla taşımaya kadar
    Rigs of Rod'ta optimizasyon sorunu giderilirse ben onunla devam ederim. Arkasında büyük bir mod desteği var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninapersson

    http://www.gamershell.com/download_102365.shtml

    Bu linkten indirebilirsiniz.

    Teşekkür ederim
  • ror da iyi
  • Şu an için oyunu ror la kıyaslayabilirsiniz ancak ror yıllardır yerinde sayıyor(mod desteğini saymıyorum). Drive'a ise yapay zeka gelecek, ayrıca yarışlar ve ralli etaplarıda dahil edilecek. FFB desteğide geldiği zaman eşssiz bir deneyim olacak bence.
  • RoR maalesef yavaş ilerliyor. Ama şu ki herkes Drive'ı direk başlı başına bu fiziklerin sahibi sanıyor. Ancak esas sahibi RoR'dur.
    Sadece Ogre grafik motoru ve buna bağlı optimizasyon sorunları hariç bence Ror daha iyi.

    Drive'ı da denedim de, arabanın yürümemesi için her şeyi yapmışar. Kağnı gibi. Hele bayır yukarı gideyim dedim de, imkânı yok arabanın yürümesi için. Bir de, debriyajı bırakır bırakmaz arabanın kasası yürümeye bununla birlikte tekerlekler dönmeye başlıyor. Oysa RoR'da tekerlekler döner ve kasayı onlar taşır. Kasa kendi halinde yürümez. RoR oradan da kazanıyor.

    Rigs Of Rods grafikleri sağlam olsa, optimizasyonu iyi olsa, piyasada ne Drive kalır ne Spin Tires kalır o kadar söylüyorum.

    Çünkü Drive'dan daha sağlam sürüş fiziklerine sahip, Spin Tires'tan da daha iyi off road fiziklerine sahip.
  • 3.5 saattir multiplayer halletmeye çalışıyoruz.Oyunun altyapısı var ama oyun içine bağlamamışlar multiplayer.Şuan serverimizi kurduk ancak bağlanırken oyundan atıyor.
  • takibe aldım konuyu güzele benziyor
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Drive henüz alpha aşamasında desem yeterli olur sanıyorum, hiç bir oyunun fanboyluğunu yapmam ama en azından oyunların eşit şartlarda kıyaslanmasını tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninapersson -- 9 Ağustos 2013; 21:26:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninapersson

    Drive henüz alpha aşamasında desem yeterli olur sanıyorum, hiç bir oyunun fanboyluğunu yapmam ama en azından oyunların eşit şartlarda kıyaslanmasını tercih ederim.

    RoR'da daha 0.38.64 sürümünde. O da emekliyor daha. Sadece çok yavaş emekliyor.
    Benim kızdığım nokta, milletin RoR'daki hasarı falan görünce "Iyy maket gibi" derken, buna hayran kalmaları.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Bu konu içerisinde Ror'a ithafen yazılmış iyi veya kötü bir yorum göremedim veya anlayamadım. Zaten her iki oyunda Beam hasar modunu kullanıyorlar. Ror 2011 kasımda çıkmış ve büyük ihtimal artık yerini drive'a bırakacak, zaten potansiyele baktığınız zaman olması gerekende bu gözüküyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.