Şimdi Ara

Bellona Mobilya Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba
    Konuyu umarım doğru yere açmışımdır. Başımdan geçen ve hala çözüme kavuşmayan bir konu için yardımınızı ve konuyu mümkün olduğunca üstlere taşımanızı istiyorum ki bu rezillik herkes tarafından görülsün. Olay şubat ayından bugüne sürüyor. Geçen yaz Ankarada Büşra Mobilya mağazasından yeni evimin mobilyalarını aldım. Ancak salon takımındaki 3lü koltuklardan birinin oturma yerinde kumaş sökük geldi. Olması muhtemel bir durum ancak sıkıntı bundan sonra başladı. Teslimat yapan kişilere durumu söyledim. Koltuğu istemediğimi, sağlam bir şekilde yenisinin gelmesini söyledim. Resmini çekip durumu bildirmemiz lazım dendi. Ben ise durum ne olursa olsun kullanılmamış ayıplı bir mal olduğu için yenisi ile değişimini istedim. Adamlar resmini çekip gitti. Aradan yaklaşık 2 hafta geçti bana bir dönüş olmayınca mağazayı aradım. Bizim satış temsilcimiz olan R....hanım ile görüştüm. Koltukta değişim olmayacağını kumaş değişikliği yapacaklarını söylediler. Ben ise kullanılmamış bir üründe tamir kabul etmeyeceğimi yenisiyle değişimini istediğimi söyledim ancak her ne hikmetse kumaş değişikliği tamirattan sayılmıyormuş. Yeni sıfır koltukta o zımbalar sökülüp yerine kumaşı monte etme için farklı yere zımba atılacak ve bu tamir olmayacak. R....hanım durumu mağaza müdürüne ileteceğini ve geri dönüş yapılacağını söyledi. Bunun üzerine Bellona müşteri hizmetlerini aradım. Bir şok da o konuşma üzerine yaşadım. Görüştüğüm kişi suçu bana atıp neden teslim aldınız o şekilde dedi. Sinirlerim iyice tavan yaptı. Adamlar götürmedi ki koltuğu ne yapayım sırtıma alıp ben mi götüreyim dedim. Kapatıp başka bir müşteri temsilcisiyle tekrar görüştüm ve şikayet kaydı oluşturdular. Bu esnadan sonra olayı şikayetvara taşıdım. Tabi bu esnada mağazadan cevap bekliyorum ama gelmiyor. Yine ben aradım. Bu sefer mağaza müdürünü istedim ve mağaza müdürü U...bey ile görüştüm. Adam bana kumaş değişikliği yapalım diye ısrar etti. Hatta kendisi 0 km araba almış onda da kadranda mı nerde bir sorun varmış. Üründe değişiklik değil tamir yapılmış ve süreç böyle işliyor dedi. Sizin başınıza gelen şey normal değil, siz de hakkınızı arayın dedim. Ve ısrar ederek yeni koltuk değişikliğini kabul ettirdim. Süreç bitti mi? Tabi ki hayır bu daha yarısı. Aradan geçen yaklaşık 15 20 gün sonra koltuğu almak için geldiler. Ancak içimde bir şüphe vardı. Bunlar koltuğu değil kumaşı değiştirirler diye aklıma geldi ve koltuğun altında bulunan astarın iç kısmına kalemle işaret koydum. Sanırım tahmin ettiniz sonrasını. Neyse adamlar koltuğu söküp evden çıkardılar ancak eşya değil çöp taşıyorlar sanki. Zorla asansöre sokmaya çalışma. Elinden düşürüp yere atma vs derken yazık değil mi böyle götürüyorsunuz dediğimde bana "abi nasıl olsa sana yenisi gelecek bu depoya gidecek" dediler. Neyse dedik buna da. Yaklaşık 1.5 ay sonra teslimat için beni aradılar yeni koltuk gelecek müsait misiniz dediler. Koltuk geldi. İlk sorduğum soru bu yenisi değil mi, kumaş değişikliği yapılmadı oldu. Biz bilmiyoruz depodan gelen neyse o dendi. Adamlardan önce ambalajı söküp işaret koyduğum yere baktım ve sonuç eski koltuğun kumaşı değişip gelmiş.... boşuna kurulum yapmayın istemiyorum bunu deyip tekrar mağaza ve depo müdürleriyle görüştüm. Adamlar resmen kumaş değişti işte kullanın demeye getirdi halbuki yenisi gelecek denmişti. Yenisi gelecek dediniz kabul etmiyorum dalga mı geçiyorsunuz bu koltuğu evden alırken resmen yere atarak götürdüler ne bileyim içinde bir yerin kırılmadığını yeni bir sorun çıkmayacağını dedim. Uzun bir tartışmadan sonra tamam yenisi gelecek dendi. Yine uzunca bir süre olan 1.5 ay bekledim ve yeni koltuk geldi. Ve sürpriz..... bu sefer de başka bir yerde sökük var. O kadar çok bıktım ki artık bi şekilde kullanayım yeter diye düşündüm ama teslimat yapan görevliler abi bu sökük genişler deyince hadi dedik tekrar arayalım. Bu sefer kumaş değişikliğini kabul ettim çünkü gına geldi. Haftanın 6 günü çalışıyorum. Haftaiçi tek tatilim pazartesi ve o gün de düğünüm için eksik şeyleri tamamlamaya çalışıyorum. Koltuk gelecek mobilya gelecek beyaz eşya gelecek denince mecburen o gün evde durmak zorundayım çünkü ailemle aynı şehirde değilim yani evde duracak kimse yok. Bu arada mağazadan tekrar cevap bekledim. Ramazan bayramı da araya girince bayramdan sonra biz size döneriz dendi ama dönüş oldu mu tabi ki hayır yine ben aradım. Sürekli bi erteleme sürekli bir biz sizi ararız yalanları havada uçuyor. Bugün yine müşteri hizmetlerini aradım bakalım ne olacak ancak resmen paramla rezil oldum.
    1 hafta sonra şehir dışına çıkmam gerekli ve ay sonu düğünüm var. Sonrası malum balayı vs derken 1 aydan fazla müsait olamayacağım. Mobilyaların taksidi bitecek ama hala sağlam bir şekilde teslimat yapılmadı. Süreç esnasında özür dilemeyi geçtim bir kusura bakmayın bile duyamadım. Nasıl bir mağaza anlam veremedim. 1 ay önce başka bir mağazadan mutfak masası aldım bin liraya. Sandalyeler farklı renk geldi. Adamlar kaç kez arayıp bilgi verdiler süreci takip ediyoruz merak etmeyin diye. Bu Büşra Mobilya denen rezil yer bırakın aramayı sorunu bile çözemedi hala. 20 binlik mobilya için adamlar müşteriyi umursamazken bin liralık masa için adamlar sürekli bilgi verip özür diliyorlar.
    Yazı baya uzun oldu ama arada anlatamadığım ufak sinir bozucu ayrıntılar da var. Sizden bir ricam daha Bellonada tanıdığı olan varsa yardımlarınızı bekliyorum. Ve lütfen konuyu üste çıkarın. Ekşi'ye taşıyabilen olursa da sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • mağduriyetiniz oldukça can sıkıcı oldum olası ısınamadım bu firmalara ne tasarımlarına ne de sistemlerine. Evlenirken iki adet yorgan almıştım(anne ısrarıyla) birini yalanla dolanla bir ay oyaladılar geldi gelecek diye en sonunda gidip paramı geri aldım. maalesef kapılarından adım atanlarda ve alışveriş yapanlarda suç, bu firmalardan neden alışveriş yapılır ki uzak durmakta fayda var.
  • srtc39 kullanıcısına yanıt
    Büyük firmayız bir müşteri kaybetsek ne olur ki düşüncesiyle hareket ediyorlar ama acayip can sıkıcı durum düşmanımın başına gelmesin diyorum. O koltuklara oturmak gelmiyor içimden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende de aynı sorun yaşandı, ne yapacağımı bilemedim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bellona, istikbal vs.
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.