Şimdi Ara

Benzin zamlarını tınlamayan cub Honda İnnova 125i (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
13.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    Cup zaten sehir ici kisa mesafeler icin bir motrsiklettir vardero transalp gibi motorlarla kiyas bile edilemez bikere klasmanlari farkli 2. Si arkadaslar baslikta yakisindan bahsetmisler motor dedigin heybetli duracak denmis aynen dogru ama sehir icinde beni heybeti falan ilgilendirmez ben islevine bakarim bu tamamen secim meselesidir ancak her buyyk makine kullanan cup olmasada ufak cc li bir moor bulundurur sehir ici icin 2 sinin kullanim alani cok cOk farklidir cunku...


    Az önce şehirlerarasında biraz bastım km 200'de daha, rahatça 110-120 sabit hızda gidebiliyor titreşim yok, motor açıldığında 130-135 maksimum hızlardan bahsediliyor.

    Kısaca sırf şehir içi motoru demek yanlış.

    Sehirler arasindandan kastin nedir onu belirtmen lazim tekrardan soyluyorum bu motorla sehirler arasi mantikli degil ben cikmam hem motorun yapisi hem cc olarak yetersiz hi gidersin o baska ama o yol o motorla cekilmez ornegin bn bodrumda yasiyorum burdaki anayollarda kullanilir 20 30 k mesafe olan yerlerde ama hadi bakalim bin yap 200 300 km cekilmez cekilmez imkani yok eziyete donusur ... Tabi herkesin kendi secimi istersen 500 km gidersin




  • Şehirlerarası gitmediğim şey değil 450 km dinlenmeden yorulmadan Cgl 125 ile gidiliyorsa bu hepten gider.

    Tecrübesiz sürücüler uzak dursun o ayrı konu yeterince hızlanamayıp araç geçmkte zorlann çıkabilr. Ancak şehirlerarası yolda 125'lik gidemez diye birşey yok. br 125 ile hatta 70 cc Honda mopet ile dünyayı turluyorlar mutlaka haberiniz vardır.

    Rodajdan bahsedilmiş, doğudur fazla zorlamadan rüzgar arkada 110-120 hızlara rahat çıktı bağırma diye bir durum yok,

    Vitesi kullanım hız limitleri belirtilmiş 1. vites 40, 2. vites 65, 3. vites 100, 4. vites 130. Rodaj sırasında bu değerlere ulaşamıyor, zamanla ulaşsa da zorlamıyorum vites yükseltiyorum. Anlayın işte yavaş yavaş alıştırıyorum hız yapmaya.

    Kullanım kılavuzunda bagaj tam yüklü halde 130 km/h'ı aşmak tehlikelidir diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 19 Mayıs 2011; 22:21:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control
    Şehirlerarası gitmediğim şey değil 450 km dinlenmeden yorulmadan Cgl 125 ile gidiliyorsa bu hepten gider.

    Tecrübesiz sürücüler uzak dursun o ayrı konu yeterince hızlanamayıp araç geçmkte zorlann çıkabilr. Ancak şehirlerarası yolda 125'lik gidemez diye birşey yok. br 125 ile hatta 70 cc Honda mopet ile dünyayı turluyorlar mutlaka haberiniz vardır.

    Rodajdan bahsedilmiş, doğudur fazla zorlamadan rüzgar arkada 110-120 hızlara rahat çıktı bağırma diye bir durum yok,

    Vitesi kullanım hız limitleri belirtilmiş 1. vites 40, 2. vites 65, 3. vites 100, 4. vites 130. Rodaj sırasında bu değerlere ulaşamıyor, zamanla ulaşsa da zorlamıyorum vites yükseltiyorum. Anlayın işte yavaş yavaş alıştırıyorum hız yapmaya.

    Kullanım kılavuzunda bagaj tam yüklü halde 130 km/h'ı aşmak tehlikelidir diyor.

    Valla arkadasim sen gidebilirsin beni sarmaz kusura bakma 125 cc ile bana eziyet heleki belimde sakatlik varken o derece yoramam kendimi ben fikrimi dile getirdim turkiyede sehirlerarasi 125 cc ile yolculuk yapan kac kisi gordun derim ayrica cup olarak bak titan yada cbr yada hyosung yada kawasakiden bahsetmiyorum onlarin beygir gucu bir cup a gore daha fazla yine.bi nevi cekilebilir ama benim sahsi gorusum tekrardan belirtiyorumki cup la ben o yola ne cikarim nede o yolu cekerim 450 km... Bunda kendime guvenmem falan degil emin ol yeterli tecrubem var...




  • Motorun gücü özllikle torku yeterli 3000devirde max tork 100 ortalama hızda rahatça götürüp 120-130 gibi hızlara da çıkabiliyor. Şehirlerarası yollar için yeterli.

    Denemeden 125 cc yetersiz diyemezsiniz, ancak trcih meselesidir 250-500cc 4 silindir daha iyi ses verir gibi nedenler kişiseldir.
  • arkadaşlar yorumları okuyunca dayanamadım siteye üye oldum. yazma isteği duydum.

    http://www.muratcanbek.com/category/hobilerim

    arkadaşlar yukardaki link deki benim

    burdan kontak açtım. istanbul-bilecik-afyon-burdur-antalya-sahilden-kumluca finike-kaş-aydın-izmir-balıkesir bursa yalova-izmit-istanbul

    toplamda 2450 km sorunsuz

    maksimum hızı düşük olabilir ama dünyanın en sağlam motorsikleti siz onu eskitemezsiniz o sizi eskitir.

    3000 km de aldım 2008 model şu anda 58.000 km de

    sorunsuzluk arıyorsanız doğru adres innova parçaları bakımları çok ucuz hatta çin mallarından bile ucuz

    orjinal ön arka dişli zincir set 45 tl inanmayan kızıltoprak honda mototali arasın...

    bmw 1100 gs le yolda kaldım africayla yolda kaldım ama innovayla lastik patlaması dışında sorun yaşamadım...


    hem sağlam hem ekonomik olsun diyorsanız bırakında biraz selesi rahat olmasın.....



    bu motor saygıyı hakediyor


    olimposta bir japonla karşılaştım innovayla gelmişti japonyadan asyayayı dolaşarak


    saygılarımlaaa..........




  • @Muratcan küçük motorla,125 cc'lye vs. uzun yol yapılamaz diyenlere en güzel cevabı vermiş .
    Biz çekilelim
  • Honda İnnova süper motor...
  • Bu sesi duyunca uygun performans egsoz takmak şart oldu.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ec3gBhqaAnk
  • beyler yabancı sitelerde dolaşırken birşey dikkatimi çekti...aynı innova tipinde wave125 ler var Türkiyeye getirilmiyomuş...acaba onla bizim innova arasında fark varmıdır... yada sadece isimlerimi değişik
  • Sadece egsoz eski tip, stop farklı sinyalleri içinde. Uzakdoğuya Wave adıyla pazarlıyor Honda.
  • Eksileri rahat değil.. Rüzgarda savruluyor.. Ama o kadar artısının yanında devede kulak bunlar..
  • Cbf 150'lerle virajlı dağ yollarında gazladık. Cbf 150 vites sayısı avantajıyla rampa çıkışlarında devrini daha iyi koruyabiliyor ve yüksek devirde gidiyor. Virajlarda bariz şekilde üstün monoshock arka amortisör lastik ve teker çapı avantajı var. Yollar kısmen ıslaktı o yüzden temkinli viraj yaptık. İnnova 5 vites olsa hiç şansları yok.Yine de 4'ünü de geçebildim gerçi 4. arkadaş yol verdi.

    2 tane 2011 Cbf 150, 1 tane 2010,1 tane de 98 model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 6 Aralık 2011; 0:48:13 >
  • Kullanma kılavuzunda tavsiye edilen tek yağ 10w-30 numara, ancak hiçbir yerde bulamadım ben de Mobil 1 5w-30 araba yağı koydum biraz performansı düştü sanki,sanırım ince geldi yağ.

    Kullanma kılavuzunda 0,8lt yağ kapasitesi gözüküyor, yağı yağ çubuğunun tırtıklı kısmının üstüne kadar mı dolduracağız. Motor yeniyken ölçtüğümde tırtıklı ufacık bölgenin üstünde silindirik kısmın ortasına yakındı.

    10w-30 tavsiye edebileceğiniz bir motosiklet yağı var mı.

    Kilometreyi 7 ayda 7100'e getirdim. Kilometre avcısı bu ufaklık. Hiçbir masraf çıkarmadı,ufak bir çivi girdi arka lastiğe lastik patlamadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 6 Aralık 2011; 1:23:05 >
  • ben şu an 10-40 yağ kullaıyorum ve bayağda memnunum max. speed şu anlık 130 km/h
  • cbf 150 iyi motor ben çok memnunum....pişman olmazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HASAN SAHBAZ

    ben şu an 10-40 yağ kullaıyorum ve bayağda memnunum max. speed şu anlık 130 km/h

    Öyle yapacağım Repsol 10-30 bunun orjinal yağı ama bayisi yok Eskişehir'de.
  • bende bendeki cbr 125 gri turuncu ile övünüyordum az yakıyor diye :D
  • Demin karda 4-5 km dolaştım mahalle caddelerinde ön frene basıp yavaşlamadan kilitleniyor teker. Arka frene hafif basıp ön frenle desteklemek en iyisi, arazide krosla fren yapmanın benzeri.

    İnnova kara iyi tutunuyor tam not aldı tekerleri ince ve yarı otomatik debriyajın kaydırması da patinajı önlüyor kaygan zeminde bir büyük vitesle gidince emniyetli oluyor.

    Çok keyifli.
  • ikinci motor olarak daha yeni aldım,tam olarak kullanamadım daha
    ama yakıt ekenomisi,pratikliği cezbetti.
    hatta ben bu aletle toroslarda ofroad yapmayı düşünüyorum.
  • Hayırlı olsun süspansiyon arazide fazla zorlanmaz cros tip lastik takanları gördüm Edremit'de dişli değişimiyle neden olmasın, bu bücür çok marifetlidir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.