Hattınızı "kapatmak" için bir operatörün "ana bayisi"ne gidiyorsunuz. Gerekçelerinizi söylüyorsunuz, gerekçeleriniz tek tek dosyanıza eklenerek talebiniz genel merkeze iletiliyor. Ve bayi görevlisi size belgeyi göstererek 24 saat içinde merkezden aranacağınızı söylüyor. Evet 24 saat dolmadan (23 saat 27 dk) aranıyorsunuz. Görevli tabii ki sizi ikna etmek için 15 dakika konuşuyor. Çağrı merkezinin bile ses düzeni muhteşem bir operatör olduğu için bir şeyi 5 defa söylüyorsunuz. 20 defa daha kapatın diyorsunuz. Cayma bedeli ile tehdit edilip en sonunda talebiniz kabul ediliyor ve hattınız kapatıldı şu tarihte son faturanız gelecek bilgisi veriliyor. Telefonu kapattıktan 10 dakika sonra hattınız faturasız olarak güncelleniyor. Hele ki normalde talep etseniz ortalama 3-4 gün süren bu süerç 10 dakika içinde gerçekleşiyor. Çağrı merkezini arıyorsunuz. Tam 7 kişi sizi bir birime aktarıyor hepsine en az 3 dakika durumu bildiriyorsunuz. Son görevli size "hattınız faturasız biz birşey yapamıyoruz" bayiye gidin diye tekrar yönlendiriyor. Sizce kendi bacağına eden bu operatör hangisidir? Sonuç olarak; Başka bir operatörün bayisine gidip sorun yaşadığınız operatörden eş dost akraba 25 kişiyi pahalı ama sistemi adam gibi talebinizi dinleyen operatöre taşıyorsunuz. |
Bildirim