Şimdi Ara

BİR İNDESİT BOZDOLABI HİKAYESİ ve MEDİAMARKT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Birkaç gün önce Antalya Mediamarkt broşüründe 25-27 aralık arasında kampanya olduğunu öğrendim gittim ve İndesit TAAN 6 FNF ( TK ) No Frost buzdolabı satın aldım.Fiyat uygundu 769 TL artı 120 TL de 5 yıl garanti uzatma garantisi ile aldım.Bu salı günü oldu ve görevli arkadaşa perşembe günü öğleden sonra eve getirmelerini rica ettim.

    VARAN 1 : Mediamakt'ın 0 850 ile başlayan bir numarası var...Perşembe dışarıda biraz işim olduğundan dükkanı arayayım da sorayım kaçta getirecekler..ona göre bizde evde olalım.AMA NE MÜMKÜN?Numara sürekli meşgul..meşgul...meşgul...Netten baktım bunların Antalya numarası yok mu...YOK!Mecbursun o numarayı arayacaksın.Ya acil bi işimiz olsa?Eve kadar getirip evde kimseyi bulamasalar???

    Neyse..Allahtan öğlen 3 civarı bi telefon geldi...15 dakikaya getiriyoruz dediler...Tamam dedik bizde evdeyiz....Neyse getirdiler....Saat 3:30..

    Bu arada satıcı çocuk bize arayacağımız servis numarasını vermeyi unutmuş...E iyi dedik...tamam internetten buluruz...

    444 50 10...tamamdır arayalım...

    VARAN 2 :Şimdi başlıyor! TAM 45 DAKİKA bekledim bağlanmayı...telsiz telefonun şarjı bitti!

    VARAN 3 :Bu sefer cepten aradım ve şikayet bölümünü tuşladım...Bi saniye ayrılmayın dedi..birisi çıktı dedim kardeşim 45 dakika oldu falan filan...Yoo dedi beyefendi biz hemen açtık...Dedim orası neresi... Antalyaya 40 km uzaktaki ilçe Serik servisi...Kapattım...

    VARAN 4 : Tekrar şikayeti aradım bu sefer Antalya merkezden servisi bağladılar..Görüştüm...Akşam 6 buçuk 7 dediler..8 buçukta geldiler...

    Allahtan gelen arkadaşlar ilgili ve yardımseverdi...Buzdolabını arka odaya taşıdık falan filan..saat 9 oldu...Şu anda işi bitirdik...

    Uzun lafın kısası... BU KADAR SÜRMEMELİYDİ ARKADAŞ!!! Yani resmen sinir harbi olduk!!!







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihankilic

    Birkaç gün önce Antalya Mediamarkt broşüründe 25-27 aralık arasında kampanya olduğunu öğrendim gittim ve İndesit TAAN 6 FNF ( TK ) No Frost buzdolabı satın aldım.Fiyat uygundu 769 TL artı 120 TL de 5 yıl garanti uzatma garantisi ile aldım.Bu salı günü oldu ve görevli arkadaşa perşembe günü öğleden sonra eve getirmelerini rica ettim.

    VARAN 1 : Mediamakt'ın 0 850 ile başlayan bir numarası var...Perşembe dışarıda biraz işim olduğundan dükkanı arayayım da sorayım kaçta getirecekler..ona göre bizde evde olalım.AMA NE MÜMKÜN?Numara sürekli meşgul..meşgul...meşgul...Netten baktım bunların Antalya numarası yok mu...YOK!Mecbursun o numarayı arayacaksın.Ya acil bi işimiz olsa?Eve kadar getirip evde kimseyi bulamasalar???

    Neyse..Allahtan öğlen 3 civarı bi telefon geldi...15 dakikaya getiriyoruz dediler...Tamam dedik bizde evdeyiz....Neyse getirdiler....Saat 3:30..

    Bu arada satıcı çocuk bize arayacağımız servis numarasını vermeyi unutmuş...E iyi dedik...tamam internetten buluruz...

    444 50 10...tamamdır arayalım...

    VARAN 2 :Şimdi başlıyor! TAM 45 DAKİKA bekledim bağlanmayı...telsiz telefonun şarjı bitti!

    VARAN 3 :Bu sefer cepten aradım ve şikayet bölümünü tuşladım...Bi saniye ayrılmayın dedi..birisi çıktı dedim kardeşim 45 dakika oldu falan filan...Yoo dedi beyefendi biz hemen açtık...Dedim orası neresi... Antalyaya 40 km uzaktaki ilçe Serik servisi...Kapattım...

    VARAN 4 : Tekrar şikayeti aradım bu sefer Antalya merkezden servisi bağladılar..Görüştüm...Akşam 6 buçuk 7 dediler..8 buçukta geldiler...

    Allahtan gelen arkadaşlar ilgili ve yardımseverdi...Buzdolabını arka odaya taşıdık falan filan..saat 9 oldu...Şu anda işi bitirdik...

    Uzun lafın kısası... BU KADAR SÜRMEMELİYDİ ARKADAŞ!!! Yani resmen sinir harbi olduk!!!

    Firmanın tele servisinin alt yapı çalısmaları devam ediyor 70 kişilik bir kadro egitim sürecinde 4. Ay gibi 7 gün 24 saat hizmet sağlanacak sekilde sekillendiriliyor bundan bu sistemde sizi tusladiginiz sehrin Servisi'ne yönlendiriyor buradaki servis Meşgulse bekleme sorunları yasanabiliyor geçici bir sorun pek yakında bunlar bitecek gelen servis çalışanlarının ilgili olması güzel 2. Adımıda firmanın servis elemanlarının heryerde bu sekilde olmaları üstüne çalısmalar başlayacak zaten. Hayırlı olsun umarım sorunsuz kullanırsınız çıkarlarına uymayan arkadasımızda kendinden bekleneni yapmış şikayet msji sanıp agızı sulanarak gelmiş ama aradığını bulamamış ve çamuru atmak icin yerini hazırlamış hadi hayırlısı. Not güle güle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aggressor19 -- 28 Aralık 2012; 0:07:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1500TL ye Statik dolap alacaktıki film film olsun degilmi :D
  • Evet arkadaşlar bu son mesajımdan sonra bir gelişme oldu İndesit Company 'den -forum üzerinden- hemen bir mesaj aldım ertesi gün :

    "merhaba,

    müşteri hizmetlerini aradığınız ve servis kaydı yaptırdığınız telefon numaranızı bizimle paylaşırmısınız.

    Tüketici hizmetleri departmanımız ile paylaşıp yaşadığınız sorunun bir daha yaşanmaması için gerekli bilgilendirmeleri yapacağız.

    ürününüzü iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

    Indesit Company Beyaz Eşya Pazarlama A.Ş
    Pazarlama Departmanı "

    Aslında hem şaşırdım hem de sevindim.En azından sesimi duyurabildiğime sevindim ve kendilerine teşekkür ettim.Beni ayrıca konu ile ilgili bilgilendirirlerse de burada herkesle paylaşacağımı ilettim araya hafta sonu girdi herhalde birkaç güne bi açıklama gönderirler diye düşünüyorum.

    Gelelim ürüne ... ve ilk izlenimlere....

    Aslında biz evde bu buzdolabını ikinci buzdolabı olarak kullanıyoruz...Antalyada yazın büyük kolaylık çünkü evdeki baharatlar bile bozuluyor...hanım herşeyi bu dolaba koyuyor ve çok rahat ediyor...mesela karpuz mutfaktaki buzdolabını çok dolduruyor...bölüp bu arka dolaba koyuyoruz...evimizin camekanlı arka balkonunu ardiye gibi kullanıyoruz ve taaa 15 yıl önce ilk evlendiğimizde aldığımız Bosch marka ve traktör gibi çalışan hiçbir zaman memnun olmadığımız eski buzdolabının ÇOK ŞÜKÜR no frostu bozulunca fiyat da uygun olunca hemen gittim aldım bu İndesiti.Çok marka takıntılı değilim ve illa şu olsun diyen de değilim ama 3 yıl önce aldığımız mutfaktaki Hotpoint-Ariston buzdolabı iyi çıkınca hanımın da isteğiyle bu İndesiti aldık.Yani bu işlerden çok anlayan biri değilim ama görüntü ve dizayn gayet hoş.Sessiz çalışması ve fazla elektroniğinin olmaması bizi cezbetti sonuçta ne kadar çok elektronik o kadar çok bozulma ihtimali diyerek aldık ve hanımın dediğine göre gayet güzel memnun şimdilik...Elbette biraz zaman geçmeden kullanmadan daha fazla birşey söyleyemeyeceğim. ...

    Beyaz eşya konusu aslında tamamen şans işi..Bizim mesela eski Bosch buzdolabı gerçekten bize çok sıkıntı çektirdi...İmkanımızda yoktu o zamanlar değiştiremedik uzun yıllar ...aynı buzdolabını kuzenim de almıştı yıllar önce onlar da öyle memnun değillerdi....

    Ama mesela çamaşır makinesi de Bosch ve geçen sene gelen tamirci abi bu makineler gerçek makine çelik kazan seni hiç olmadı 5 - 10 yıl daha götürür demişti...Hanım da makineden çok memnun hiç değiştirmeyi düşünmüyor..15 yıllık o da.

    Bosch elbette kötü bir marka değil...ancak demek ki o model buzdolabında ..veya o partide üretimde bişey yanlış olabilir...Bu tamamen şans işi...

    Bakalım inşallah bu İndesit uzun yıllar götürür bizi .....




  • Yalniz ben ortada olay goremedim adamlar teslim.etmis ayni gunde kurulmus :) bu insanlari hicbir zaman memnun edemezsin.kanitida burda.tek sorun 45dk telefon acilmamis :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de teslimat kısmında bir sorun yok. Aldığınız yer büyük bir mağaza, oradaki telefon müşteri hizmetleri değil de mağaza telefonu olduğundan vakit ayırma şansları az. Zaten teslimat için sizi teslimat şirketi arıyor.

    Ancak çağrı merkezinden 45 dakika bekleyip hizmet alamamanız anormal bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can kırıkları.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihankilic

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    Yalniz ben ortada olay goremedim adamlar teslim.etmis ayni gunde kurulmus :) bu insanlari hicbir zaman memnun edemezsin.kanitida burda.tek sorun 45dk telefon acilmamis :))

    Sen dalga geçiyorsun herhalde.. 45 dakika çok büyük bir markanın telefonunu arayıp alt tarafı kurulum için randevu almak için ulaşamamak ne demek?İnsanları memnun etmek de zor diyorsun da...İndesitin kendisi bile durumun farkına varmış araştıracaklarını belirterek özür diliyorlar...Sen ortada olay yok diyorsun...YOK ARTIK!


    indesit kendi çapında gelişmiş bir firmadır lg gibi alt yapı sorunu var çağrı merkezleri vs vs kendini geliştircek gibide durmuyor maalesef

    4. Ayda çağrı merkezi yenileniyor 70 çalışan alındı çağrı merkezi icin neye dayanarak geliştirecek gibi de durmuyor diyorsun??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aggressor19 -- 7 Ocak 2013; 14:29:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.