Şimdi Ara

Bir Oyunun Optimizasyonu Nasıl Yapılır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
4.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aradan baya zaman geçmiş. Kardesim oyunu yayinladiysan link ver bi bakalim. Gercekten merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hancerkarizma kullanıcısına yanıt
    Hocam %99 u bitti diyebilirim son testlerden başarıyla geçerse yayınlayacağım, yayınlayınca pm atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu biliyorsundur ama yine de yazayım oyuna sprite atarken çözünürlüğü 2 ve katları şeklinde olsun (çok fazla sprite kullanıyorsan)
    128x128 256x256 512x512



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Al1mert -- 10 Ağustos 2018; 1:5:10 >
  • Al1mert A kullanıcısına yanıt
    Sorunu önceden çözmüştüm ama yine de teşekkürler, spritelerin çoğunluğu 32*32 ve dediğiniz gibi bir kısmı 2 nin katlarından ilerliyor ama bazı spritelerde bunu bozmak zorunda kaldım ama oyuna etki edeceğini düşünmüyorum oyunda yaklaşık 600 tane sprite var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sensei İtachi -- 10 Ağustos 2018; 1:17:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya merak ediyorum hangi yazımı dilini kullanıyorsunuz. Unity, AndEngine, Libgdx, Android studiyodamı yapıyorsunuz. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hancerkarizma -- 6 Ağustos 2019; 23:53:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hancerkarizma

    Ya merak ediyorum hangi yazımı dilini kullanıyorsunuz. Unity, AndEngine, Libgdx, Android studiyodamı yapıyorsunuz. ?
    Gamemaker üzerinden yapıyormuş. Pascal muhtemelen.
  • Sensei İtachi kullanıcısına yanıt
    oyunun bir videosunu görebilirsem düzeltmen gereken şeyler için yardımcı olabilirim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.