Şimdi Ara

Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.068
Cevap
14
Favori
178.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sedona borla almayı düşünüyom
  • Dediğim markaları istanbulda yeşil bisiklet , kaçkar bisiklet ve delta bisiklet gibi büyük bisiklet mağazalarından temin edebilirsiniz.

    sahinoz31 bisikletinle neler yapabildiğin bisikletinini kalitesini belirlemez. Bianchi eskisi gibi değil. 10 senedir türkiyede üretim yapıyor ve ne yazıkki kalite/fiyat konusunda çok kötüler.Profesyoneller bisikletlerin kalitelerini kadro alaşımı, üzerindeki komponentler gibi şeylere göre verirler "hoplayıp zıplama" sayılarına göre değil.

    Bana inanmıyorsanız dediğim bisiklet mağazalarını arayın sorun. Bianchi diyince size ne diyecekler bakalım.
  • Verdiğin bianchi orion linkine de bakarsak , aynı fiyata değil shimano tourney,altus çok daha iyi komple acera bisiklet bulunduğunu görebiliriz. Buyrun linki : Amoeba Hussar :http://www.amoeba.com.tr/
    www.erdoganlarbisiklet.com
    Erdoğanlar Bisiklet | Türkiye'nin en büyük online bisiklet mağazası
    http://www.erdoganlarbisiklet.com/store/product_info.php?cPath=24_33&products_id=836



    Yada başka bir alternatif Trek 3700 :
    www.erdoganlarbisiklet.com
    Erdoğanlar Bisiklet | Türkiye'nin en büyük online bisiklet mağazası
    http://www.erdoganlarbisiklet.com/store/product_info.php?cPath=24_125&products_id=835




  • Benim demek istediğim Bianchi ile Ümit gibi saçma bir markayı bir arada tutamazsın. Ben o zaman bilmiyordum o yüzden Bianchi almıştım yoksa senin dediklerinin daha kalite olduğu her yanından belli zaten. Ama Bianchi alan da başını derde sokmuş olmaz. Zararlı çıkarsın demekle fiyatı fazla demek istediysen haklısın, ama kesinlikle çok sağlam ürünler. Zıplama sayıma bakmıyorum ama 6 yıllık agresif sürüşten etkilenmeyen bisiklete kalitesiz denmeyeceği kesin.
  • tabi canım zaten aynı kefeye konmaz zamanında bende kullandım bianchi sağlamdırlar. Ama fiyat/performans oranları kötü yani gereksiz pahalı. Neden o fiyata daha iyisi varken kötüsünü alalım dimi?
  • Bizim burada bir yokuş var.İlerden hızımızı alıp oradan iniyoruz.İbre 35-40 km/s arasında oynuyordu.En fazla o kadar yaptım daha hızlı gidebilirdim.Korktum bisiklet dağılır diye kardeşimin bisikletiydi.
  • ben en fazla 35 filan yapmistim
  • Beldeyama Cumulus la 12 de düz yolda 65 yaptım. Nasıl mı? Scooter lı bir arkadaşın omzuna bie elinizle tutunarak. Sakın denemeyin kolunuz çıkabilir. :)
  • quote:

    tabi canım zaten aynı kefeye konmaz zamanında bende kullandım bianchi sağlamdırlar. Ama fiyat/performans oranları kötü yani gereksiz pahalı. Neden o fiyata daha iyisi varken kötüsünü alalım dimi?


    O konuda haklısın zaten gördükçe içim gidiyor bu bisikletleri. Zamanında pek bilgim yoktu sadece sürmeyi bilirdim
  • dün arkadaşımın kymco grand dınk 250 scooter'ına asılarak gittim ve tam 72 km/h hız yaptım bisikletle
    sonrasında da bir acı fren sıktım...
  • Hızlı giderken yavaşlamak için kademeli artırarak ön freni sıkın da bakın arka sağa sola yalpalıyor çok zevkli.
  • Ben topraklı yolda arkayı bazen bilerek çok sıkıyorum lastik baya bir aşınıyordur heralde ama sola doğru kayıyor alet adrenalin doruklarda tabi :P
  • Arkayı sıkarsan zaten kayar o normal. Ben ön freni sıkmayı diyorum önü sert sıktıkça arkadan ağırlık azalıyor ve arka taraf yalpa yapmaya başlıyor sağa sola. Bu aynen motorlarda da böyle, ilk bisiklette olduğunda korkmuştum da sonra alıştım hemen. Size tavsiyem arkayı sadece kaygan zeminlerde kaydırın yoksa baya aşınıyor lastik, mesela kapalı otoparkların zemini kaymak gibi oluyor gidin oralara arka freni sıkıp 90 derece dönmeye çalışın ayağı hiç yere koymadan, çok yararlı bi hareket. İki tekeri birden zıplatmaya çalışın, pedalları geri iterek tutuş sağlarsınız, bisikletin arkasını bu şekilde kontrol etmek hiç zor değil. Bunları çalışıp yapınca motorsiklette de zorlanmıyor insan, uçuşlar hariç Az pratik yapsam onlar da tamam olacak ama çok az sürebiliyorum bu Pazar süremedim şimdi bu hafta da süremem yine yarışlar var. Oof of canım çok pis çekiyor ama para yok işte




  • yokuş yukarı 180 yaptım hemde 45 derecelik bi açıydı
  • Ben de yarış bisikletimle bayır aşağı bir hız denemsi yapayım dedim 75 Km/h hıza ulaştım ve arabaya yandan çok kötü şekilde patlattım
    ve gözümü hastanede açtım. Memlekette hız yapmak bu trafik ve yollarda artık delilik geliyor bana. Bu hızdayken durmamız neredeyse imkansız. Bir daha bu kadar hızlı kullanacağımı zannetmiyorum.
  • Uzun bir yokuşta 60 yapmıştım ama rüzgar fena vuruyor korktum daha fazla olmadı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Arkayı sıkarsan zaten kayar o normal. Ben ön freni sıkmayı diyorum önü sert sıktıkça arkadan ağırlık azalıyor ve arka taraf yalpa yapmaya başlıyor sağa sola. Bu aynen motorlarda da böyle, ilk bisiklette olduğunda korkmuştum da sonra alıştım hemen. Size tavsiyem arkayı sadece kaygan zeminlerde kaydırın yoksa baya aşınıyor lastik, mesela kapalı otoparkların zemini kaymak gibi oluyor gidin oralara arka freni sıkıp 90 derece dönmeye çalışın ayağı hiç yere koymadan, çok yararlı bi hareket. İki tekeri birden zıplatmaya çalışın, pedalları geri iterek tutuş sağlarsınız, bisikletin arkasını bu şekilde kontrol etmek hiç zor değil. Bunları çalışıp yapınca motorsiklette de zorlanmıyor insan, uçuşlar hariç Az pratik yapsam onlar da tamam olacak ama çok az sürebiliyorum bu Pazar süremedim şimdi bu hafta da süremem yine yarışlar var. Oof of canım çok pis çekiyor ama para yok işte



    ben zaten trialci değilim. Olsam dj bisikletlerden alırdım. Toprak zeminde arka tekeri kaydırmaktan bahsediyorum dağ bisikleti yani. Asfaltta neden kaydırayımki? gereksiz.




  • Ufakken 15 kms ile bmx kullanıyordum T şeklinde virajda önüme zembil gibi çıkan arabaya bmx yi geçirmiştim. Ön teker ve dizim mefta oldu adamda da ehliyet yoktu sanırım suratı un gibi olmuştu ve ufak olduğumdan hakkımı alamadım pedere ön tekerlek masrafı çıkardım güç bela ona yanarım. Birde virajdan hemen çıkarken ne göreyim adamın biri yolun sağına park edecek üstüme geliyordu beni görünce durdu (durmasa muhtelemen hastanelik olurdum), o zamanlar ön fren iptaldı ve yine bmx idi seleyi geri çekince arka fren oluyordu çok sert bir fren yaptım 20 kms ile arka lastik kilitli arka taraf sola kayıyordu o haliyle 10 metre kadar kayıp adamın arabasının kaputuna oturdum.
  • Tamam istersen toprakta yap canım Ben sadece güzel toprak bulması zor diye otopark önerdim yoksa aynı dediklerimi toprakta da yapsan olur farketmez. Asfaltta kaydırılmaz çok pis aşınır, benim dediğim otoparklar beton hani şu Migros'ların önü gibi Ben de trail'ci değilim ama biraz denge çalışmak için böyle şeyler yapıyorum eskiden beri. Motorsiklete de çok çok yararı oldu iyiki yapmışım cins hareketleri.
  • geçmiş olsun.verilmişsadakanız varmış. başınızda kask varmıydı acaba? bu hızları trafikte denemek çok çok tehlikeli. ben kask ve eldivenli olarak belli yollarda ve sabahın erken saatlerinde hızlı kullanıyorum. bunun dışında tamamen defansif kullanıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: eorhan83

    Ben de yarış bisikletimle bayır aşağı bir hız denemsi yapayım dedim 75 Km/h hıza ulaştım ve arabaya yandan çok kötü şekilde patlattım
    ve gözümü hastanede açtım. Memlekette hız yapmak bu trafik ve yollarda artık delilik geliyor bana. Bu hızdayken durmamız neredeyse imkansız. Bir daha bu kadar hızlı kullanacağımı zannetmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.