Şimdi Ara

BITURBO Insignia mı var? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
4.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    o değil de 2.0 biturbo 195 beygirlik bir makine ile 0-100 ü 4 çekerde 9sn yapmak gerçekten mühendislik başarısı.
    Karşılaştırma açısından:
    2.0ctdi biturbo 195 bg insignia awd 9sn
    2.0tdi 150 bg passat fwd 8.7sn,
    2.0tdi 190 bg passat fwd 7.7sn
    2.0tdi biturbo 240 bg passat awd 6.1sn
    2.0tdci 150 bg mondeo fwd 9.3sn
    2.0tdci 180 bg mondeo fwd 8.3sn
    2.0tdci biturbo 210 bg mondeo awd 7.9sn
    1.6dci biturbo 160 bg talisman fwd 9.4sn
    2.0 BlueHDi 180 bg 508 fwd 8.5sn


    Önden çekişle 4 çekeri karşılaştırmışsın. Aktarma kaybı, ağırlık, uzun dişli oranları ne olacak? Her şey 0-100 değil. 100Den sonra açar arayı insignia.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    hocam bmw f30 3.28ia ile 3.28ia xdrive tezinizi çürütüyor. Genelde 4x4 ler 0-100ü aynı kasa-aynı motorun 2 çekerlisinden daha iyi. 160'dan sonra 4x4'ün o bahsettiğiniz dezavantajları başlıyor. 4x4 düşük hız ve viteste patinaja daha az patinaja girme eğilimde olduğundan ağırlık vb. kayıpları tölare edebiliyor.
    BITURBO Insignia mı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    hocam bmw f30 3.28ia ile 3.28ia xdrive tezinizi çürütüyor. Genelde 4x4 ler 0-100ü aynı kasa-aynı motorun 2 çekerlisinden daha iyi. 160'dan sonra 4x4'ün o bahsettiğiniz dezavantajları başlıyor. 4x4 düşük hız ve viteste patinaja daha az patinaja girme eğilimde olduğundan ağırlık vb. kayıpları tölare edebiliyor.
    BITURBO Insignia mı var?

    Hocam bahsettiğin araç bmw ve arkadan itiş. Yani arkadan itiş araca önden çekiş koymakla önden çekerli araca arkadan itiş koymak arasında fark var. Bmwnin aktarmada ne kadar iyi olduğunuda bilmeyen yoktur. Yani bir zahmet aynı kalsın. Zaten aktarma kaybı önden çekişte fazla olmaz. Arkaya vermeye başlayınca işler değişiyor. İnşallah anlatabilmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    o konuda haklısınız. önden çekiş ile arkadan itiş arasında fark mevcut. Önden çekişe 4x4 koymak en az 100kg ağırlık demek. Ama yine de 100kg 4x4 2000cc motorlu 400-450nm torklu biturbolu bir bir araç için, 0-100'de tölare edilebilecek bir ağırlıktır diye düşünüyorum.
  • 1.2 1.4 100 bg arabalara binenler sürekli şöyle 0.5 - 1 saniye farkları karşılaştırmaları yapıyolar ya çıldırıyorum.


    yolda yanlarından biturbo insignia geçse salyaları akar iç çeke çeke bakarlar.

    hepsi ken block zaten özellikle istanbul trafiğinde sürekli kickdown yapıp slalom falan yapıyolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 25 Mayıs 2017; 15:52:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    o konuda haklısınız. önden çekiş ile arkadan itiş arasında fark mevcut. Önden çekişe 4x4 koymak en az 100kg ağırlık demek. Ama yine de 100kg 4x4 2000cc motorlu 400-450nm torklu biturbolu bir bir araç için, 0-100'de tölare edilebilecek bir ağırlıktır diye düşünüyorum.

    100 kilodan fazladır rakipleriyle arasındaki fark. Çünkü opeller genelde daha ağır oluyor rakiplerinden. Bir de geniş jant lastik kullanıyor insignialar. 0-100de ağırlık çok önemli oluyor. Uzunda önemini azaltabilir ancak. Şu da yanlış anlaşılmasın. Ben opelin aktarması çok iyi demiyorum. Ama kötüde değil. Bahsi geçmeyen şeylerden biride şanzıman mesela. Şanzımanın yapısı değil sadece. Dişli oranlarıda önemli. Opel dişlileri uzun tutuyor. Uzun yolda sessizlik, konfor olarak dönüyor bu da. Şahsen ben ağır ve uzun dişli oranları olan araçları seviyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • insigniaya opele çamur atmaktan bıkmayan arkadaşlar nedense yollarda hiç yoklar.

    vw 0-100 değerleri normal ölçümlerde daha ağır çıkıyor.

    şöyle de bir şey var inanmayan bakabilir 2.0 bitdi 240 beygir passat 100-200 hızlanmada Insıgnıa 1.6T aracımla aynı yürüyor. internetten bakabilirsiniz.

    sonra yollarda 4 de 200 km hız yapınca aynadan baktığımda passat kalmıyor. bunu yaşayanlar vardır aranızda
  • sen 1.6 180 liği everestten aşağı sallasan belki 2.0bitdi 240 lıkla birlikte yürür.
    BITURBO Insignia mı var?

    @cesmuru
    hocam opelin şanzıman oranlarını ben de seviyorum ama, biz bu arabalarla her gün 160km/h + hızlarda seyehat etmiyoruz. Işıklarda gaza dokununca birazcık ileri fırlasın. Aynı olay ford için de geçerli.

    @hysteria_
    hocam hayatım boyunca 2.0 altında arabaya sahip olmadım. Burada amaç birşeyleri yarıştırmaktan ziyade, bu durumları online ortamda sık sık dile getirip firmaları bir sonraki nesilde daha efektif araçlar yapmaya zorlamak olmalı. bknz. yeni insignia'da üzerinde durdukları şey bir önceki nesile göre 100kg hafifliği. Bunlar güzel şeyler. Şöyle eat6 seriliğinde tam otomatik bir şanzıman ile 195lik biturbo insignia 0-100'de 7.5sn nin üzerine çıkmazdı ve en az 1 lt daha az yakardı diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 25 Mayıs 2017; 17:33:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    sen 1.6 180 liği everestten aşağı sallasan belki 2.0bitdi 240 lıkla birlikte yürür.
    BITURBO Insignia mı var?

    @cesmuru
    hocam opelin şanzıman oranlarını ben de seviyorum ama, biz bu arabalarla her gün 160km/h + hızlarda seyehat etmiyoruz. Işıklarda gaza dokununca birazcık ileri fırlasın. Aynı olay ford için de geçerli.

    @hysteria_
    hocam hayatım boyunca 2.0 altında arabaya sahip olmadım.

    ben sana teknik verileri abartı diyorum sen bana ne atıyosun Türkçen var mı aslanım senin?

    aç izle internetten videoları




  • ciddi kedi kullanıcısına yanıt
    teknik veri değil dostum bunlar. direk kullanıcı testlerinden alınmış veriler koyuluyor bu siteye.
    illa video mu koyalım.
    325bg lik insignia 2.8 v6 opc 160 a kadar dizel 2.0 ve kendisinden 100bg düşük bir araca tokatlanıyor.https://www.youtube.com/watch?v=8a7X7BfMNcI
    aynı araba 2.0 tfsi 280bg lik passata 220ye kadar arkadan ağlayan gözlerle bakıyor.https://www.youtube.com/watch?v=vEDmZ58Q0ds
    bu da konu başlığındaki araç bi turbo insignia vs biturbo passathttps://www.youtube.com/watch?v=ai83kkn_aWM
    sen diyorsun ki 1.6 180 lik insignia 240bg lik passatı geçiyor.
    Senden 1.6 180 lik insignia nın 240bg lik passatı geçtiği video linki bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 25 Mayıs 2017; 17:42:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    1590kg manuel insignia biturbo 195 8.6sn
    1584kg 2.0tdci powershift mondeo 180 bg 8.3sn
    200kg nerede? Bu arada aktarma başarısızlığı konusunda ford ile opel arasında bir fark yok. Ford powershift sayesinde biraz daha iyi ivmeleniyor.
    190lık passat fwd dsg 1474kg ama 0-100ü 7.7sn gerçekten iyi bir değer.



    @jimhendrix
    hocam farklı yol şartlarında çekilen alakasız videolardan yapılan birleştirmelere çok takmamak lazım. İnsignia kötü değil ama çift turbodan bahsediyoruz minumum turbo lag, maksimumu tork aralığı vs vs. Bu motorun hakkı 7.5sn altıdır. Aynı ağırlıktaki mondeo 180bg motorun hakkı 8 sn altıdır. Ford, opel gibi markalar rakiplerine bakıp bir şeyleri yanlış yaptığını anlamalı.
    BITURBO Insignia mı var?
    BITURBO Insignia mı var?
    BITURBO Insignia mı var?

    1.6 dizeli biz kullanıyoruz araba flexride ile 1650 kilo azıcık üsturuplu salla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    teknik veri değil dostum bunlar. direk kullanıcı testlerinden alınmış veriler koyuluyor bu siteye.
    illa video mu koyalım.
    325bg lik insignia 2.8 v6 opc 160 a kadar dizel 2.0 ve kendisinden 100bg düşük bir araca tokatlanıyor.https://www.youtube.com/watch?v=8a7X7BfMNcI
    aynı araba 2.0 tfsi 280bg lik passata 220ye kadar arkadan ağlayan gözlerle bakıyor.https://www.youtube.com/watch?v=vEDmZ58Q0ds
    bu da konu başlığındaki araç bi turbo insignia vs biturbo passathttps://www.youtube.com/watch?v=ai83kkn_aWM
    sen diyorsun ki 1.6 180 lik insignia 240bg lik passatı geçiyor.
    Senden 1.6 180 lik insignia nın 240bg lik passatı geçtiği video linki bekliyorum

    Bütün alıntılarınızı okudum tamamen vw fanlığı yapıyorsunuz. Attığınız bu videoların hepsinde sürücü etmeni var ne malum böyle olacağı. Markayı kötülemeye çalışırsın tamam da akla mantığa sığacak şekilde kötüle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    yanlış anlamadım değil mi? opel astra 1.4t ile maks hız 235 diyorsunuz birkaç sitede 205 falan da

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    kendi aracım mondeo 2.0tdci. vw grubundan nefret ediyorum ve hiçbir zaman almayacağım arabalar. O paraya premium araba almıyorsam gider 2.0tdci 180 lik mondeo alırım ama, sırf vw grubundan nefret ediyorum diye bu motor + şanzıman kombinasyonunun hakkını yediremem. Bir şeye sahip olduğunuz için en iyisi odur demekten vazgeçin.
    Sürücü etmeninden bahsetmişsiniz manuel olsa anlarım da, araçların tümü otomatik, sürücü etmeni ne ki burada?
    senin araç ağırlık olarak EU normlarında 1650kg bak o attığım resimlerde biturbo insignia eu normlarında 1775kg bu noktada da sallanacak bir şey göremiyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 25 Mayıs 2017; 18:9:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    sen 1.6 180 liği everestten aşağı sallasan belki 2.0bitdi 240 lıkla birlikte yürür.
    BITURBO Insignia mı var?

    @cesmuru
    hocam opelin şanzıman oranlarını ben de seviyorum ama, biz bu arabalarla her gün 160km/h + hızlarda seyehat etmiyoruz. Işıklarda gaza dokununca birazcık ileri fırlasın. Aynı olay ford için de geçerli.

    @hysteria_
    hocam hayatım boyunca 2.0 altında arabaya sahip olmadım. Burada amaç birşeyleri yarıştırmaktan ziyade, bu durumları online ortamda sık sık dile getirip firmaları bir sonraki nesilde daha efektif araçlar yapmaya zorlamak olmalı. bknz. yeni insignia'da üzerinde durdukları şey bir önceki nesile göre 100kg hafifliği. Bunlar güzel şeyler. Şöyle eat6 seriliğinde tam otomatik bir şanzıman ile 195lik biturbo insignia 0-100'de 7.5sn nin üzerine çıkmazdı ve en az 1 lt daha az yakardı diye düşünüyorum.

    birader 5.40i ye de binebilirsin m5'e de binebilirsin ben ortaya genel konuştum kimseyi hedef alarak konuşmadım. yorumlarınızda haksızsınız demedim, söylediğiniz şeyler de doğru.

    ancak;

    geçenlerde bu forumda hangi arabayı kullanıyorsunuz diye yapılan ankette forumun kullandığı araçları gördük. trajikomik bir kitle var burda. altlarında hayal ettiği araçların tekerleğini alacak değerde araçları yok ama her konuya girip 200.000 liralık arabalara b.k atıyorlar.

    yok 0-100 değeri 0.5 saniye daha azmış da yok bilmem neymiş. bi de gelmişler bunu araç alım kıstası olarak belirliyorlar. ben insanların burada neredeyse asla ulaşamayacağı araçlar hakkında doğru dürüst bilgi sahibi bile olmadan yaptığı saçma sapan yorumlardan bahsediyorum.

    adam 1.2 poloya biniyor 200 bg insignia gitmiyor diyor. gitmiyor dediği araç ile gidiyor dediği araç arasındaki hızlanma farkı 0.5 ya da 1 saniye.

    siz hayatınızda d sınıfı araç alacak bi adamın 0.5 veya 1 saniye 0-100 hızlanması bir diğerinden daha az/fazla diye seçim yaptığını gördünüz mü çok merak ediyorum allah aşkına? 136lık insigniadan bahsetsek bir nebze diycem bi de, kullanmış biri olarak söylüyorum gayet yeterli olmasına rağmen beni kesmeyen bi performansı var. ama performans bekleyen adam 1.6 lt dizel motorlu araç mı alır?

    her neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 25 Mayıs 2017; 18:18:14 >




  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Ne yazsanız da nafile Kuga forumunda bir adam vardı baya eski 75bg clio sahibi ama 180beygir kugaya gitmiyor demişti. Ben bu tür insanlara çok gülüyorum sanki günlük hayata hepinizin altında 330i ler 340i ler var da 0dan 100 8-9saniyede çıkan araçları begenmiyorlar ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendindenvazgeçenadam K kullanıcısına yanıt
    Hocam duz yolda 220'yi geciyor,egimine gore 255-260 goren var. fotograf,video paylasiyorlar,bende de 1.4t var ben de inanmiyordum gormeden once. Deli cesareti ama baska birsey degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    teknik veri değil dostum bunlar. direk kullanıcı testlerinden alınmış veriler koyuluyor bu siteye.
    illa video mu koyalım.
    325bg lik insignia 2.8 v6 opc 160 a kadar dizel 2.0 ve kendisinden 100bg düşük bir araca tokatlanıyor.https://www.youtube.com/watch?v=8a7X7BfMNcI
    aynı araba 2.0 tfsi 280bg lik passata 220ye kadar arkadan ağlayan gözlerle bakıyor.https://www.youtube.com/watch?v=vEDmZ58Q0ds
    bu da konu başlığındaki araç bi turbo insignia vs biturbo passathttps://www.youtube.com/watch?v=ai83kkn_aWM
    sen diyorsun ki 1.6 180 lik insignia 240bg lik passatı geçiyor.
    Senden 1.6 180 lik insignia nın 240bg lik passatı geçtiği video linki bekliyorum

    sen de galiba tokat yiyince ağlayan passatcılardansın ? araya bi sürü başka model karıştırmışsın. ben onlarla ilgili yorum yapmadım

    ben sana diyorum ki 1.6t insigniayla 2.0 tdi 240lık passatın 100 den sonraki hızlarına bak. anlıyor musun dediğimi ??

    insignia 100-200 21.5 saniye aç izle. passat 240lık 100-200 22 sn. arada 60 beygir fark var 2.0 1.6 farkı ve dsg manuel farkı var?




  • ciddi kedi kullanıcısına yanıt
    senden video linki bekliyorum hala.
    https://www.youtube.com/watch?v=j2yC8tiqDnU şu videodan bahsediyorsan yazılımlı araba+ kadrandan ölçmüş. GPS+stock araç videosu bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 26 Mayıs 2017; 13:1:38 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.