Şimdi Ara

bmv vs honda (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • donanım olarak nereye sınıfının arabası değil. git boş standart paket al sonra buralarda çamur at. 2011 aynı sınıf araçta muadillerinde olup onda olmayan ne var söyler misin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    İkisi ile arka arkaya 80-100km ş.içi veya ş.dışı yol yapan araba kullanmayı seven biri Civic'in yüzüne bakmaz. Gidişi, duruşu, yalıtımı, malzeme kalitesi gibi konularda Civic daha zayıf kalır. Performans olaraksa 0-200'de 2 kata yakın fark vardır.

    size katılıyorum, şehir içi kullanımda pek fark anlaşılmayabilir , fakat otobanda bmw ile 200 ve üstü hızlarda, civice göre 100 ile gidiyormuş hissi verir , esas fark burda anlaşılır, bunu bilen ve yaşayan zaten civice dönüp te bakmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi somet 16 -- 23 Şubat 2017; 15:21:3 >
  • Arasinda 6 yil var, ben Honda derim. Ne kadar performansi dusuk diyorlar da, Civic motor ve yakit olarak sizi uzmez, ayrica 6 yil garantisi var. Hondanin atmosferik motoru eski diyorlar da, hala en saglam motordur.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    1-Arka kapılarda eşya gözü

    2-standart multimedya ekranı

    3-Elektrikli park freni

    4-Saçma sapan bir yere konulmamış cam açma butonu

    5-Soyulmayan şaft tüneli (D sınıfı bir araçta ilk defa şart tünelinin soyulduğunu 320 de gördüm)

    6-En ufak kasiste patinaja düşmüyor yine rakipleri

    7-Konfor (Hayatımda süspansiyonu böyle rezil bir araba görmedim bu sınıfta)

    8-Soyulmayan kapı kolları (Kapı kolu tuttukça soyuluyor)

    9-Geniş iç mekan (Sanırım sınıfının en dar arabası 320dir)

    10-Bi-xenon far. 70-80 milyar piyasası olan 2011 model bir arabadan bahsediyoruz farları sarı. Şahin değil bmw bu rezillikten başka birşey değil sarı far.



    Ben buraya sayfalarca da yazarım kötü yanlarını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    1-Arka kapılarda eşya gözü

    2-standart multimedya ekranı

    3-Elektrikli park freni

    4-Saçma sapan bir yere konulmamış cam açma butonu

    5-Soyulmayan şaft tüneli (D sınıfı bir araçta ilk defa şart tünelinin soyulduğunu 320 de gördüm)

    6-En ufak kasiste patinaja düşmüyor yine rakipleri

    7-Konfor (Hayatımda süspansiyonu böyle rezil bir araba görmedim bu sınıfta)

    8-Soyulmayan kapı kolları (Kapı kolu tuttukça soyuluyor)

    9-Geniş iç mekan (Sanırım sınıfının en dar arabası 320dir)

    10-Bi-xenon far. 70-80 milyar piyasası olan 2011 model bir arabadan bahsediyoruz farları sarı. Şahin değil bmw bu rezillikten başka birşey değil sarı far.



    Ben buraya sayfalarca da yazarım kötü yanlarını.

    Üfürükten teyyare olmuş.
    Arka kapıda eşya gözümü yani sebep? civicte arkaya havalandırma koymamışlar haberiniz varmı?
    araba 2006da çıkmış yollara multimedianın standart olmamasımı sıkıntı? 2010 modellerdede 2011 modellerdede biraz fazla verirseniz var multimedia harddiskli falan ekran. hatta mercedesteki gibi ucuz tabletler gibi değil. komple konsol değişiyor.

    mekanik el freni gelenekti zaten f30dada devam etti.
    cam açma butonu nerde? koltuk altında falanmı?

    süspansiyon w205 amg c serisinden sert değil bi defa. yol tutuş konusunda f30dan bile iyi olduğunu söylüyor e90dan f30a geçenler.
    400 torklu araç patinaja düşüyor demek. hmmm

    ya 70-80 milyarlık arabada bixenon yok diyosunuzda 130 binlik 2014 model mercedeste olmayınca sıkıntı olmuyormu? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2014-model-c-180-style-10.500-km-de-hatasiz-315634684/detay

    C'yi geçtim 2015 E serisinde standart değil bixenon rezilliğin daniskası.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-kumru-motors-2015-mercedes-e180-style-hatasiz-ozel-seri-396544487/detay

    bak 2011 a4 te de standart değilmiş bixenonhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-kazasiz-2011-audi-a4-1.8-otomatik-389277695/detay

    bunların hiç biri şahin değil. paran kadar alıyosanız en ucuzunu alıyosanız hatta dahada ucuz diye kaç sahibi olduğunu bilmediğiniz kimin bindiği belli olmayan aracı alıyorsanız bazı şeylerden şikayet etmeyeceksiniz demek ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkma -- 23 Şubat 2017; 19:23:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    1-Arka kapılarda eşya gözü

    2-standart multimedya ekranı

    3-Elektrikli park freni

    4-Saçma sapan bir yere konulmamış cam açma butonu

    5-Soyulmayan şaft tüneli (D sınıfı bir araçta ilk defa şart tünelinin soyulduğunu 320 de gördüm)

    6-En ufak kasiste patinaja düşmüyor yine rakipleri

    7-Konfor (Hayatımda süspansiyonu böyle rezil bir araba görmedim bu sınıfta)

    8-Soyulmayan kapı kolları (Kapı kolu tuttukça soyuluyor)

    9-Geniş iç mekan (Sanırım sınıfının en dar arabası 320dir)

    10-Bi-xenon far. 70-80 milyar piyasası olan 2011 model bir arabadan bahsediyoruz farları sarı. Şahin değil bmw bu rezillikten başka birşey değil sarı far.



    Ben buraya sayfalarca da yazarım kötü yanlarını.

    Üfürükten teyyare olmuş.
    Arka kapıda eşya gözümü yani sebep? civicte arkaya havalandırma koymamışlar haberiniz varmı?
    araba 2006da çıkmış yollara multimedianın standart olmamasımı sıkıntı? 2010 modellerdede 2011 modellerdede biraz fazla verirseniz var multimedia harddiskli falan ekran. hatta mercedesteki gibi ucuz tabletler gibi değil. komple konsol değişiyor.

    mekanik el freni gelenekti zaten f30dada devam etti.
    cam açma butonu nerde? koltuk altında falanmı?

    süspansiyon w205 amg c serisinden sert değil bi defa. yol tutuş konusunda f30dan bile iyi olduğunu söylüyor e90dan f30a geçenler.
    400 torklu araç patinaja düşüyor demek. hmmm

    ya 70-80 milyarlık arabada bixenon yok diyosunuzda 130 binlik 2014 model mercedeste olmayınca sıkıntı olmuyormu? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2014-model-c-180-style-10.500-km-de-hatasiz-315634684/detay

    C'yi geçtim 2015 E serisinde standart değil bixenon rezilliğin daniskası.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-kumru-motors-2015-mercedes-e180-style-hatasiz-ozel-seri-396544487/detay

    bak 2011 a4 te de standart değilmiş bixenonhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-kazasiz-2011-audi-a4-1.8-otomatik-389277695/detay

    bunların hiç biri şahin değil. paran kadar alıyosanız en ucuzunu alıyosanız hatta dahada ucuz diye kaç sahibi olduğunu bilmediğiniz kimin bindiği belli olmayan aracı alıyorsanız bazı şeylerden şikayet etmeyeceksiniz demek ki.


    Piyasadaki e90 320 lerin nerdeyse tamamı sarı farlı. Ama a4 lerin ise neredeyse tamamında xenon mevcut.

    Sağ ön camın açma butonu kapı kolu tutacağının arkasında. Parkur yapmışlar bildiğiniz camı açmak için.



    Ekran opsiyon sonuçta standart değil. Standart olması gerekiyor bu sınıfta.



    El freni gelenek bahane. Saçmalıktan başka birşey değil. C sınıfı bir araba değil sonuçta d sınıfı.



    Süspansiyon eski araçlarım a4-a6 ve şuanki aracım e250 ile kıyasladım bariz sertti ve yine bu 3 araca göre virajda daha güvensizdi. W205 c serisini bilmiyorum.



    Hala 2015 f30 ları görüyorum kapak jantlı sarı farlı. Ben bu markayı niye seveyim insanlarla dalga geçiyor herifler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    1-Arka kapılarda eşya gözü

    2-standart multimedya ekranı

    3-Elektrikli park freni

    4-Saçma sapan bir yere konulmamış cam açma butonu

    5-Soyulmayan şaft tüneli (D sınıfı bir araçta ilk defa şart tünelinin soyulduğunu 320 de gördüm)

    6-En ufak kasiste patinaja düşmüyor yine rakipleri

    7-Konfor (Hayatımda süspansiyonu böyle rezil bir araba görmedim bu sınıfta)

    8-Soyulmayan kapı kolları (Kapı kolu tuttukça soyuluyor)

    9-Geniş iç mekan (Sanırım sınıfının en dar arabası 320dir)

    10-Bi-xenon far. 70-80 milyar piyasası olan 2011 model bir arabadan bahsediyoruz farları sarı. Şahin değil bmw bu rezillikten başka birşey değil sarı far.



    Ben buraya sayfalarca da yazarım kötü yanlarını.

    Üfürükten teyyare olmuş.
    Arka kapıda eşya gözümü yani sebep? civicte arkaya havalandırma koymamışlar haberiniz varmı?
    araba 2006da çıkmış yollara multimedianın standart olmamasımı sıkıntı? 2010 modellerdede 2011 modellerdede biraz fazla verirseniz var multimedia harddiskli falan ekran. hatta mercedesteki gibi ucuz tabletler gibi değil. komple konsol değişiyor.

    mekanik el freni gelenekti zaten f30dada devam etti.
    cam açma butonu nerde? koltuk altında falanmı?

    süspansiyon w205 amg c serisinden sert değil bi defa. yol tutuş konusunda f30dan bile iyi olduğunu söylüyor e90dan f30a geçenler.
    400 torklu araç patinaja düşüyor demek. hmmm

    ya 70-80 milyarlık arabada bixenon yok diyosunuzda 130 binlik 2014 model mercedeste olmayınca sıkıntı olmuyormu? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2014-model-c-180-style-10.500-km-de-hatasiz-315634684/detay

    C'yi geçtim 2015 E serisinde standart değil bixenon rezilliğin daniskası.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-kumru-motors-2015-mercedes-e180-style-hatasiz-ozel-seri-396544487/detay

    bak 2011 a4 te de standart değilmiş bixenonhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-kazasiz-2011-audi-a4-1.8-otomatik-389277695/detay

    bunların hiç biri şahin değil. paran kadar alıyosanız en ucuzunu alıyosanız hatta dahada ucuz diye kaç sahibi olduğunu bilmediğiniz kimin bindiği belli olmayan aracı alıyorsanız bazı şeylerden şikayet etmeyeceksiniz demek ki.


    Piyasadaki e90 320 lerin nerdeyse tamamı sarı farlı. Ama a4 lerin ise neredeyse tamamında xenon mevcut.

    Sağ ön camın açma butonu kapı kolu tutacağının arkasında. Parkur yapmışlar bildiğiniz camı açmak için.



    Ekran opsiyon sonuçta standart değil. Standart olması gerekiyor bu sınıfta.



    El freni gelenek bahane. Saçmalıktan başka birşey değil. C sınıfı bir araba değil sonuçta d sınıfı.



    Süspansiyon eski araçlarım a4-a6 ve şuanki aracım e250 ile kıyasladım bariz sertti ve yine bu 3 araca göre virajda daha güvensizdi. W205 c serisini bilmiyorum.



    Hala 2015 f30 ları görüyorum kapak jantlı sarı farlı. Ben bu markayı niye seveyim insanlarla dalga geçiyor herifler.

    Bence ilanlara bi daha bakın ama ucuzdan pahalıya sıralatıp bakmayın. paranız kadar araç alıyorsanız donanımdan şikayet etmeye hakkınız yok.
    ekran 2012de standart olmuş bu arada. 3-5 fazla verince standart olarak geliyor yani yine para olayına geliyoruz.
    a4 a6 ve e250ye göre tabiki daha sert olacak. bmw geçmişten beri sportif sürüş odaklı araçlar üretiyor. a6da e250de e segmentinin tabiri caizse makam araçları. bunlarla kıyaslayıp sertti demek...
    arkadan itişli 50-50 ağırlık dağılımı olan bir aracın önden çeker bi audiden kötü yol tuttuğunu iddia etmenize bişey diyemiyorum.

    2015 f30da halojen far yok kapak jantta yok hatta 2014 olanlardada yok.

    türkiyede d segmentinin en az yakan en iyi performans sunan motoru olan, arıza durumu en düşük olan zfnin taş gibi şanzımanı olan, sürüş dinamiklerinde en üste oynayan aracı sarı farlı alıp farını eleştirmek, ekransız alıp ekransız oluşunu eleştirmek biraz garip geldi bana.




  • BMW ile Honda'yı kıyaslamışlar daha neleri göreceğiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kkma K kullanıcısına yanıt
    1- e90 lar 6 ileri otomatik şanzıman. Zf değil diye biliyorum

    2-RY plakalı kaç tane f30 gördüm sarı farlı kapak jantlı. Hatta birkaçının resmi bile mevcut dükkandaki bilgisayarımda.

    3-Para sıkıntım yoktu,ucuzdan pahalıyada sıralamadım. Sunroof olmasaydı e90 büyük ihtimalle elimde patlardı satamazdım. 1.5 ay ilanda durdu 85 yazmıştım 78-79 civarına da sattım. Fiyatlarıda en ucuzdan pahalıya sıralamıyorum direk benimkinin aynılarının piyasasına bakıyorum 85-90 arası yazıyorlar 80-85 e de gidiyordur tahminimce. 160 bindeydi ben sattığımda araba. Şanzıman değişmişti 2 kez (Bursa teknik otoda)



    Beni bu arabadan soğutan binlerce neden var. Babamın x5 i vardı 1 ay olmadı satalı daha x5 güzel araçtı ama e90 kesinlikle sınıfının arabası değil.



    Bmw de 2003 sonrası beğendiğim birkaç araç var biri x5 biri 2017 yeni kasa 5 serisi bir diğeride mevcut 7 serisi.



    F30 benim için f/p arabası idi 320ied varken seviyordum da 40.yıl donanımlı 320ied'leri o motoruda kaldırdılar artık hiçbir şekilde alınmayacak bir araba gözümde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    1- e90 lar 6 ileri otomatik şanzıman. Zf değil diye biliyorum

    2-RY plakalı kaç tane f30 gördüm sarı farlı kapak jantlı. Hatta birkaçının resmi bile mevcut dükkandaki bilgisayarımda.

    3-Para sıkıntım yoktu,ucuzdan pahalıyada sıralamadım. Sunroof olmasaydı e90 büyük ihtimalle elimde patlardı satamazdım. 1.5 ay ilanda durdu 85 yazmıştım 78-79 civarına da sattım. Fiyatlarıda en ucuzdan pahalıya sıralamıyorum direk benimkinin aynılarının piyasasına bakıyorum 85-90 arası yazıyorlar 80-85 e de gidiyordur tahminimce. 160 bindeydi ben sattığımda araba. Şanzıman değişmişti 2 kez (Bursa teknik otoda)



    Beni bu arabadan soğutan binlerce neden var. Babamın x5 i vardı 1 ay olmadı satalı daha x5 güzel araçtı ama e90 kesinlikle sınıfının arabası değil.



    Bmw de 2003 sonrası beğendiğim birkaç araç var biri x5 biri 2017 yeni kasa 5 serisi bir diğeride mevcut 7 serisi.



    F30 benim için f/p arabası idi 320ied varken seviyordum da 40.yıl donanımlı 320ied'leri o motoruda kaldırdılar artık hiçbir şekilde alınmayacak bir araba gözümde.



    bakın 1.5 yıl kullandığınız aracın şanzımanını bilmiyorsunuz zf olduğunu.

    ben size 2015 e serisi gösteriyorum sarı farlı siz hala f30da sarı far var diyosunuz.
    yıllardır takip ederim yıllardır gruplarında takılırım 2 kereyi geçtim şanzımanı değişen e90 görmedim. siz belasına çatmışsınız sonra arabadan nefret etmişssiniz. şaft tüneli soyulmak nedir?
    x5tede aynı şanzıman var mesela onun bozulmamış olması tesadüfmü mesela?
    3 silindirli 136lık f30 alınmaz zaten. yürümeyen arabaya o para verilmez. aynı şey 1.6 dizel 136 beygir c200d içinde geçerli.
    80-85e bi eski kasa fb7 satıyolar
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2016-model-ilk-sahibinden-sifirdan-farksiz-full-ekstrali-393757190/detay

    100 binlik civicten bahsediliyo burda 100 bine ekranlı tertemiz bixenonlu sunrooflu e90 320d alınır.




  • 2017 civic tabikide ayni parayi vereceksem niye yas almis masraf cikarmaya baslayacak eski nesil bir araca vereyim ki her ne kadar daha konforlu olsada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW varken civic e bakılmaz
    Hele hele 10 binlira fark ile 1.5 turbo motoru çıkacakken atmosferik motor asla almam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kkma K kullanıcısına yanıt
    X5 te 8 ileri şanzıman var hocam aynı değil

    320 deki 6 ileri idi

    Ve x5 100 bin olmamıştı daha km si 100 bini geçince ne yaşatçağı belli değil yani bva/cvt dışında hiçbir şanzımana güvenemiyorum ben 100 binden sonra.



    80-85e eski kasa satanlar ayrı kafada zaten. Ben hondaları genel anlamda sevmem. Ama 100 bin lirayıda bilmediğim etmediğim 6-7 yaşında dizel otomatik bir arabayada vermem açıkçası. Ne olduğu belli olmuyor sonra.



    2015 e serisinde far rengi ayarlanabiliyor İntelligent Led Light System mevcut bunlarda. Direksiyon üstündeki OK tuşuna basıp aydınlatma menüsünden rengi ayarlayabiliyorsunuz. Sizin gördüğünüz sarı farda aslında led fardır büyük ihtimalle. Rengini değiştirmişlerdir menüden. Warm white diye geçer o renk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    X5 te 8 ileri şanzıman var hocam aynı değil

    320 deki 6 ileri idi

    Ve x5 100 bin olmamıştı daha km si 100 bini geçince ne yaşatçağı belli değil yani bva/cvt dışında hiçbir şanzımana güvenemiyorum ben 100 binden sonra.



    80-85e eski kasa satanlar ayrı kafada zaten. Ben hondaları genel anlamda sevmem. Ama 100 bin lirayıda bilmediğim etmediğim 6-7 yaşında dizel otomatik bir arabayada vermem açıkçası. Ne olduğu belli olmuyor sonra.



    2015 e serisinde far rengi ayarlanabiliyor İntelligent Led Light System mevcut bunlarda. Direksiyon üstündeki OK tuşuna basıp aydınlatma menüsünden rengi ayarlayabiliyorsunuz. Sizin gördüğünüz sarı farda aslında led fardır büyük ihtimalle. Rengini değiştirmişlerdir menüden. Warm white diye geçer o renk.

    2010'a kadar olan x5'ler 6 ileri idi onu kastetmiştim.
    100bin çok kritik bi km değil. sırf hızlı kalkıcam diye aynı anda fren gaz yapıp kalkanlar var bu gibi tipler arabaların canına okuyor. sonra ikinci el alanlar sorunlarıyla uğraşıyor. ikinci elde araç seçimi önemli. gerçi sıfırlardada ne sorunlar okuyoruz o daha ayrı mevzu.




  • kkma K kullanıcısına yanıt
    Ha anladım. Bizdeki 2014 modeldi 8 ileri versiyon.

    2. El bilmediğim bir arabayı artık cesaret edip alamam ben garantisi yoksa. Şuan babamın arabasını sattığımız için benim arabamı ona verdim. Büyük ihtimalle de onda kalır öyle o araba kendime alırım ben. Sıfır alırım büyük ihtimalle. Benim için en kötü sıfır en iyi 2. Elden daha iyi. Ama eş dost tanıdıktan 2. El bir araba bulursam bildiğim için arabayı neden almayayım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saçmalığa bak. 2 yıl 320d kullandım. kardeşimde de 316i vardı

    1. arka kapıda eşya gözü yokmuş. bahaneye gel.

    2. 2011 kaç tane araçta standart multimedya. paran varsa dolusunu al en kralı var mulimedyanın

    3. elektrikli park freni 3 serilerinde olmaz. istersen 2017 al. elektrikli park freni istiyorsan B sınıfı bir araç ta alınabilir.

    4. saçma senin düşüncen. cam açma butonu kapıda kol dayamalarda. tüm kaliteli araçlarda koldayamada yer alır cam açma butonu. broadway de ortada git ondan al.

    5. e90 larda şaft gizlidir. soyulma nerden çıkmış. bmw lerin hiç birinde görmedim.

    6. atmosferik tork fakiri honda patinaja düşmez. ama tork canavarı 320d o esp yi kapatırsan yanlama makinesine dönüşüyor. bu da aracın gücünden kaynaklı. arkadan itişin zevki orda.

    7. boş. yorum yapmaya gerek yok. sportif süspansiyon.

    8. naylon plastiğinden değil yumuşak plastiktir bmw kapı kolları soyılmaz.

    9. darlık genişlik göreceli konu. dar gelebilir.

    10. bi xenon farlar ledlerden daha iyi aydınlatır. ayrıca 2017 E serisi mercedeste bile xenon far standart değil. premium markalarda parana göre araba alırsın. boş araba alıp markayı kötüleyen kendini bilmezler de var.

    japon oyuncağıyla almanın en sportif sedanını kıyaslamakla madara olmuşsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 23 Şubat 2017; 23:44:23 >




  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Evet arka kapılarda eşya gözü yok. Tofaşlarda da yoktu hatırladığım kadarıyla. Nede olsa aynı mokun laciverdi diye koymamışlar

    2011 c serisinde a4 te standart mesela ekran. Bmw de değil

    Elektrikli park freni 3 serisinde olmazmışmış saçmalık akıyor cümleden. Yok sonuçta eksiklik mi bu evet rakiplerinde var mı evet var

    2 yıl binmişsin ama cam açma butonunun yerini farkedememişsin. Kaliteli arabalarda güzel bir yerde olur ama e90larda sağ cam açma butonu ebesininkinde. Kapı kolu tutacağının arkasında. Bunu tasarlayan mühendisin beynini seveyim. Labirentten geçiyorsun sağ ön camı açmak için

    Şaft gizli mi ? Arkasına hiç binmemişsin herhalde. Utanmazsalar tavana çıkaracaklar şaft tünelini. Ve adi malzeme soyuluyor çabucak

    Yumuşak plastik merdiven altı üretim olsuğu için 1 senede soyuluyor. Arabayı aldığımda kapkaraydı değiştirmiştim serviste sattığımda yine kapkara olmuştu soyulup.



    Sportif mportif süspansiyonları kötüydü arabanın. Sonuç beni bağlar isterse sportif olsun isterse olmasın sonuç olarak kötüydü. Mesela 5 serisi ile çok yolculuk yapmadım ama benim 2015 a6 dan daha yumuşak bir süspansiyonu vardı daha bir hoşuma gitmişti. Ama e90 açık ara sınıfının en kötü süspansiyonuna sahip araba.





    Evet bixenonda ledde iyi aydınlatır ama e90 daki sarı far asla. Dibini aydınlatamıyor daha tofaş brodway farı gibi.



    Elmanın en sportif sedanı ?!? Rs s ve m serilerinden bihabersin herhalde sıradan bir d sınıdı premium arabaya en sportif sedan demekle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O değilde ilk mesajda benim takıldığım 2011 model ve 75000 km bmw 320 dizel bulunma ihtimali. Oyle ilanlar varsa bile çok büyük ihtimalle km bir değil birkaç kez düşürülmüştür bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitmişsin apaçinin birinden en boş paket hurdaya dönmüş bmw almışsın burada markayı karalamaya çalışıyorsun. boşuna uğraştığını herkes söylüyor. kendi kendine çaba gösteriyorsun.

    kendini tatmin et git. başka bir şey demeye gerek yok sana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 24 Şubat 2017; 22:25:51 >
  • konuyu açan olarak. 2012 model f20 116i aldım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.