Şimdi Ara

BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
11.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bmw 118i Sport £23,225
    Golf 1.4 Tsı 160 £21,910

    Arada 1300£ fark var İngiltere de

    Not:BMW daha 2011 yılında çıkmış taze bir araç.BUnuda göz önünde bulundurun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Şubat 2012; 0:58:17 >
  • değerlenır buralar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Şubat 2012; 0:57:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.

    ben 122ps olanla kıyasladım zaten orta donanımda 18 bin sterlin çıkardı konfigurator

    1.18 ile değil 1.16 ile kıyasladım üstelik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 5 Şubat 2012; 0:59:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.

    ben 122ps olanla kıyasladım zaten orta donanımda 18 bin sterlin çıkardı konfigurator

    1.18 ile değil 1.16 ile kıyasladım üstelik.

    HOcam 122 liği 116 ile kıyaslayacaksın.

    2 sininde en alt donanım versiyonunu fiyatlarını yazıyorum

    GOlf £17,830
    BMW £19,375




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.

    ben 122ps olanla kıyasladım zaten orta donanımda 18 bin sterlin çıkardı konfigurator

    1.18 ile değil 1.16 ile kıyasladım üstelik.

    HOcam 122 liği 116 ile kıyaslayacaksın.

    2 sininde en alt donanım versiyonunu fiyatlarını yazıyorum

    GOlf £17,830
    BMW £19,375



     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)

     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)


    Adil olsun diye dsg lisini koydum üstelik

    BMW manuel vites, otomatik eklsem 1000 sterlin daha koy




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?

    EN başta aerodinami.Yani araç rüzgarı ne kadar iyi arkaya aktarabiliyorsa bu sestende o oranda kurtulur.Tabi tek neden olmadığı için aerosu iyi olan araç kesin sessiz olacak diye birşey yok.

    Bİrde ön cam ve kapı bağlantılarındaki yalıtım kalitesi.

    Şuan aklıma gelenler bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?

    EN başta aerodinami.Yani araç rüzgarı ne kadar iyi arkaya aktarabiliyorsa bu sestende o oranda kurtulur.Tabi tek neden olmadığı için aerosu iyi olan araç kesin sessiz olacak diye birşey yok.

    Bİrde ön cam ve kapı bağlantılarındaki yalıtım kalitesi.

    Şuan aklıma gelenler bunlar.



    Bir de aynalar var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.

    ben 122ps olanla kıyasladım zaten orta donanımda 18 bin sterlin çıkardı konfigurator

    1.18 ile değil 1.16 ile kıyasladım üstelik.

    HOcam 122 liği 116 ile kıyaslayacaksın.

    2 sininde en alt donanım versiyonunu fiyatlarını yazıyorum

    GOlf £17,830
    BMW £19,375



     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)

     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)


    Adil olsun diye dsg lisini koydum üstelik

    BMW manuel vites, otomatik eklsem 1000 sterlin daha koy


    Bmw 116 nın en alt donanımı Se değildir ES dir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?

    EN başta aerodinami.Yani araç rüzgarı ne kadar iyi arkaya aktarabiliyorsa bu sestende o oranda kurtulur.Tabi tek neden olmadığı için aerosu iyi olan araç kesin sessiz olacak diye birşey yok.

    Bİrde ön cam ve kapı bağlantılarındaki yalıtım kalitesi.

    Şuan aklıma gelenler bunlar.



    Bir de aynalar var

    Valla GÖrkem ben aynaları aero olarak bütünüyle söyledim.Yemin ediyorum işi bilen biri söyler şimdi bunu diyordum.Editleyecektim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Şubat 2012; 1:11:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    2 araç arasındaki fark avrupada 4000TL.Üstelik tamamen aynı 2 araç

    Burada ise 25-30 bin fark var...

    4000 sterlin olmasın o

    Hayır

    golf 15 bin sterlinden başlıyor bmw 19 bin sterlinden başlıyor, şimdi configure ettim, aynı derecede donanım olunca net 5000 sterlin farkediyor kendinde deneyebilirsin.

    GOlf 15 binden başlıyorda araç 85 hp.Bmw bu kadar düşük donanım ve motor versiyonu yokki.Araçları eşdeğerleriyle değerlendireceksiniz ki bir anlamı olsun...Yukarıda yazdım işte.

    ben 122ps olanla kıyasladım zaten orta donanımda 18 bin sterlin çıkardı konfigurator

    1.18 ile değil 1.16 ile kıyasladım üstelik.

    HOcam 122 liği 116 ile kıyaslayacaksın.

    2 sininde en alt donanım versiyonunu fiyatlarını yazıyorum

    GOlf £17,830
    BMW £19,375



     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)

     BMW 1,16 SPORTLINE TESTİ (GOLF TDI DSG HIGHLINE KARŞILAŞTIRMA)


    Adil olsun diye dsg lisini koydum üstelik

    BMW manuel vites, otomatik eklsem 1000 sterlin daha koy


    Bmw 116 nın en alt donanımı Se değildir ES dir...

    Başlığa dikkat sportline 116 yi golf ile kıyaslıyor bende sportline 116 fiyatı çıkarttım




  • bende Golf'ten sonra BMW 116i kullandım, Golf 1.6 tdi düz vites comfortline idi, BMW ise 116i urban line.

    genelde etkileyici hissettiren şey BMW'nin hissiyatı, alçak sürüş pozisyonu, nefis sportif detay dokunuşlar ve iç dekorlar ayrı bir lüks hissi veriyor. iki araca da binince BMW daha elit hissettiriyor, bilmiyorum artık, sağda soldaki plastik kalitesini, sonuçta benzer fiyat seviyelerinde, benzer pazarda rekabet ediyorlar, BMWnin kutudan şapka çıkarmasını beklememek lazım. fakat BMWnin benzer malzemeleri daha estetik bir biçimde işlediği ortada.

    Golf'te darbe emişinde bir kuruluk var, bu BMWde runflatlere rağmen yok. Golfünde BMWnin de süspansiyonu gerçekten çok iyi ayarlanmış, kore hb'lerindeki ayarsızlık yok. bana BMW daha yüksek sınıf hissi veriyor gibi geldi ancak motorun sesi fazla geliyor BMWde, ses yalıtımı Golf gibi değil.

    viraj deneyimi kasmadım ama 116i hızını hissettiriyor, Golf ise Audi A4 gibi, hız hissi yok. düz yolda verdiği güven kesinlikle daha iyi idi. BMW sürekli işe sürücüyü dahil ediyor, biraz hiperaktiflik var (: sonraki versiyonlarda yay-amortisör uyumunu iyileştirirler belki, şuan hala Golf-Focus seviyesinde değil gibi geldi bana ayarı. ama 8 ileri otomatiği deneyimlemek lazım, ben böyle kusursuz vites seçen, bu kadar konforlu bir şanzıman görmedim, 1. vitesi kullanmıyor bile ve yüksek viteslerde tork konvertörünü kullanıyo şehir içinde DSG vites küçültmek yerine, müthiş konforlu ve hızlı. daha önce kullandığım DSG Golf daha tutarsız idi, ama tam gazda da çok süratliydi, hakkını vermek lazım. ayrıca direksiyon, eski 1 serisine göre yumuşak, biraz fazla yumuşak hatta ama tepkileri üst sınıf şaseyi hissettiriyor ve gaza basınca arada oynayan, yanıp sönen Dtc'nin hissi paha biçilmez (: önden kayma var diyolar ama Golfün aksine nokta kadar önden kayma görmedim hatta, tam gaz virajlarda bile arkadan kaymıyor, canın isterse bunu yapıyosun ve inanılmaz duyarlı yürüyen aksam zorlarken, Golfte seçeneklerin belli. BMWde limiti sorgulamanın bir anlamı yok, ama dediğim gibi sekme var biraz viraj içlerinde.

    bagaj, arka koltuklar vb gibi meselelere girmek yok, bence BMW bu konuda çok yol katetmiş, şfat tüneli yüksek falan da salla (: gayet insan oturur oraya az açıversin ayağını. araba komple olarak Golf seviyesine değil belki, iphone 4 galaxy s2 karşısında nasılda Golfte öyle gibi. verdiği keyif, imaj, hissiyat daha etkileyici ama beceri olarak Golf gibi bütün değil, zaten BMW'nin de mükemmelliği amaçladığını sanmıyorum, daha çok etkileyiciliği ve kendini istetmeyi amaçlıyor 1 serisi. kendi yolunu gösteriyor.

    iki aracı incelediğim kadarı ile özetim şu, BMW 1 serisi Golf liginde bir alet değil, daha detay, keyif, tasarım ve lüks üzerine kasış bir araç. hangisini tavsiye edersin komşuna deseler Golf derim büyük ihtimal ama kendim binmek için 1 serisini seçerken bir saniye tereddüt etmem heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Valla GÖrkem ben aynaları aero olarak bütünüyle söyledim.Yemin ediyorum işi bilen biri söyler şimdi bunu diyordum.Editleyecektim.

    Özel olarak belirtmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 5 Şubat 2012; 1:18:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?

    Tasarım / Aerodinamik / Yalıtım





  • Ben bir üniversite öğrencisi olarak fazladan 20 bin TL'ye sahipsem 1 serisini tercih ederdim fakat aynı miktar babam için fuzuli olabilir. Konuda karşılaştırma yaparken aradaki fiyat farkı bu kriterler açısından önemsenmiş ve oldukça objektif bir karşılaştırma yapılmış.
  • Leon bile geçtiğine göre Golf zaten geçer 1 serisini.


    "VW Up, BMW 1 down" başlıklarına hazır olunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Leon bile geçtiğine göre Golf zaten geçer 1 serisini.


    "VW Up, BMW 1 down" başlıklarına hazır olunuz.

    Leon nere geçiyor haluk abi.

    BOşver herkes konu açıyor.Serbest nasılsa ya.Her açılan konuyu ayet kabul edersek ooo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Leon bile geçtiğine göre Golf zaten geçer 1 serisini.


    "VW Up, BMW 1 down" başlıklarına hazır olunuz.

    Leon nere geçiyor haluk abi.

    BOşver herkes konu açıyor.Serbest nasılsa ya.Her açılan konuyu ayet kabul edersek ooo

    Benim Megane da 1 serisinden daha az yakıyor.

    Bagajı daha büyük.

    İçi de daha geniş.

    Direksiyonu tüy gibi hafif.

    Yalıtım olarak dünyalar kadar fark var arada ki teste Janjanla birlikte Anıl - Görkem doluşup benim araçla gittik ve 1 testine birlikte yaptığımız Janjan söyledi o gün Megane bariz daha sessiz diye.

    Bir de daha ucuz.

    Ama eğer kriter bunlarsa Megane de 1 serisinden daha iyi bir araç.

    Kesin geliyor konu Emrahcım. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Konu içeriğindeki kıyaslamalara katılmakla birlikte ilave olarak söyleyebileceğim şu ki:

    - Golf 6 , rüzgar sesini kabine almama konusunda BMW 1 serisinden daha başarılı...

    2 sene Golf 6 kullandım, rüzgar sesi 140 km'den sonra hafif başlıyor ve 219 km hıza kadar hiç rahatsız edici boyuta ulaşmıyordu..

    1 serisinde ise rüzgar sesi 120 km'den itibaren başlıyor ve hız arttıkça bir miktar rahatsızlık verecek şekilde yükseliyor...


    2 aracın karakteristiği arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen Golf gibi normal kabul edilen bir aracın rüzgar sesi konusundaki başarısı gerçekten taktire şayandır...

    Eski bir golf6 yeni bir 3 serisi kullanıcısından bu yorumları duymak; güven verici ve ikna edici..

    1 serisi kullanıcıları da rüzgar sessinden şikayetci, kendi konularında bundan bahsediyorlar...

    rüzgar sesi, ne kadar önemli aslında bir araba için; 140 kM/h hızla gidiyorsun rüzgar sesi yok, daha ne olsun....


    bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim, rüzgar sesini kabine almayı etkileyen unsurlar nelerdir?ben c coupeyi test ettim onda da rüzgar sesi gayet duyuluyordu.bu golfteki olay nedir yere göğe sığdıramıyorlar sessiz diye?

    Areodinamik ve yan aynalardan bahsedilmiş ama eksik kalmış..

    Golf'ün ön camı evlerde kullanılan çift cam mantığında bir yapıda yapılmış..

    2 katman cam düşünün, ikisinin arasında film gibi bir tabaka ilave edilmiş... Böylelikle ön cama çarpan rüzgarın sesi içeriye girmiyor diyebiliriz.. Yan aynlalar da rüzgarı kesicek yapıda ayarlandığından ses büyük ölçüde azalıyor, aracın yanında ve arka camındaki fitillerde de zaten iyi yalıtım yapıldığından rüzgar sesi maximum ölçüde kesilmiş oluyor..



    kim ne derse desin rüzgar sesi konusunda Golf , 1 serisinden çok daha iyi... Hatta işi şu noktaya getireyim, şu an kullandığım e90 kasa 320d bile çok ufak bir farkla Golf ten kötü...

    Çok ilginç hakikaten, yalıtım konusundaki başarısı inanılmaz...

    Tabi direksiyonun fazla yüksek ve yukarı doğru açılı olması, alçak sürüş pozisyonu hevesiyle koltuğu alçalttığınızda ön konsolun ve direksiyonun yüksekte kalması , direksiyon yumuşaklığının bana göre yeterli olmaması beni Golf ten tam anlamıyla uzaklaştırıyor...

    Not: Bu forumda herkes tutturmuş bmw direksiyonu sert olur diye ama üstüne basa basa tekrar söylüyorum, servetronic 'li bir 3 serisinin direksiyonu Golf ten çok daha yumuşaktır... Golfte de servetronik var ama yeterince yumuşak değil.. Gerçi en yumuşak direksiyonu isterseniz Mercedes-Benz kullanmak zorundasınız, bu seferde direksiyon tepkilerinden bir miktar vazgeçiceksiniz..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.