Şimdi Ara

BMW 3.16i f30,Honda Civic 1.5 rs hangisini tercih ederdiniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Cvt aynı güç ve aynı ağırlıktaki bir başka otomatik araçtan daha yavaş değil.

    Cvt civic emsal bir otomatik araçla aynı giderken
    Manuel civic emsal bir manuel araçtan daha iyi gidiyorsa

    Neden cvt kötü diyorsunuz da civicin manueli iyi değil demiyorsunuz o zaman ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cqr52 C kullanıcısına yanıt
    Çünkü şanzımanlar hakkında konuşuyordunuz, araçlar hakkında konuşsaydınız civic manuel daha iyi derdim (demezdim ama örnek olarak söyledim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka araçları karıştırmaya gerek yok, manuel 1.5t civic cvt 1.5t civicten daha çabuk hızlanıyor ama çift kavrama veya zf gibi başarılı tork konvertörlü araçlar da manuel versiyonlardan daha hızlılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FC7AB336F

    Civic, CVT şanzımanla 182 beygir gibi hissettirmez. Performans törpüler, keyif vermez, üretiliş amacı maliyet düşürmektir. Asla bir çift kavramalı ya da tork konvertörlü bir otomatik şanzımanın rakibi olamaz.

    Bence Astra'ya devam edin o arada kupon bir F30 kovalayın.
    Arkadaş da yazmış, çift kavrama istediğiniz araçla deneyelim. Bilmeden yorum yazmayın.

    Cvt ile manuel neredeyse aynı gidiyor videolar var teknik verilerden de görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    arkadaşım cvt'nin performansı törpülediğini bizzat aynı modelin manueliyle karşılaştırarak gösterebilirdim. bence sen kavrama sıkıntısı çekiyorsun. beyin CVT sanırım

    dsg li golfle manuel golfü kıyasla bakalım. bu kadar fark olacak mı? cvt eşşek bir şanzımandır.

    Alıntıları Göster
    Gerçekler çok farklı.

    Cvt gitmiyor diyenler bilmeden yorum yapmayın. Diğer otomatikleri madara etmesini geçtim, manuelle bile neredeyse aynı.










  • Dostum sen daha veri okumaktan bihabersin. önce zeperfs'teki sonra da yayınladığın ilk videodaki ara hızlanma sürelerine bak.

    ilk videodaki 100-200 zamanları 25.6 sn CVT
    22.2 sn ise Manuel
    arada 3.4 sn fark var. kaba hesapla manuel Civic, CVT'ye 10 boy fark atar.
    sıfırdan kalkışa bakarak ikisi de aynı diyemezsin. önemli olan ara hızlanmadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 14 Nisan 2020; 12:17:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    Dostum sen daha veri okumaktan bihabersin. önce zeperfs'teki sonra da yayınladığın ilk videodaki ara hızlanma sürelerine bak.

    ilk videodaki 100-200 zamanları 25.6 sn CVT
    22.2 sn ise Manuel
    arada 3.4 sn fark var. kaba hesapla manuel Civic, CVT'ye 10 boy fark atar.
    sıfırdan kalkışa bakarak ikisi de aynı diyemezsin. önemli olan ara hızlanmadır.
    0-200 ile bir iddiam var mı? 0-180 diyorum her yerde burada yazmamışım.

    Bak izle öyle karar ver dediğime. Gitmiyor dediğiniz cvt manuelle kafa kafaya gidiyor. Çok iyi denilen zf şanzumanların manuele karşı ne hale geldiğine bakalım mı? Civic dizel örneği mevcut. Madara olur.




  • ikinci el araç tercihinde kişilerin araçla ilgili beklentileri farlılık gösterir. eğer sizin için performans önemli ise civic rs seçilebilir. fakat burada bmw f30 316i de gayet yeterli performansa sahiptir hatta beygir gücü olarak kendinden güçlü çoğu aracı alt edebilir. mesela civic rs 0-100 hızlanması 8.2 saniye iken bmw f30 316i'nin 0-100 hızlanmsaı 136 beygirlik bir araç için e oto dergi hızlanma videosunda 8.5 saniye ile oldukça iddialı bir değerdir.
    Direksiyondayoutube
    BMW 316i Otomatik test (0-100 km/h, 100-0 km/h)
    https://www.youtube.com/watch?v=4ds0yjAL8y8&feature=youtu.be


    bazı kullanıcılar için de aracın donanımı ön plana çıkar. mesela sırf araçta şu donanım var, bu donanım var diye gider uyduruk araçlara dünyanın parasını verir. benim için donanım hiçbir zaman ön planda değildir. eğer aracım oldukça güçlü, yol tutuşu yüksek, kaliteli ve üst sınıf bir araçsa varsın elektrikli koltuk olmasın, elektronik el freni olmasın, ön park sensörü olmasın. önemli olan hangi araçta kendimi daha mutlu hissedebildiğimdir.

    mesela ikisi de sorunsuz ve bakımlı araçlar var. biri atıyorum en fulünden sıfır ya da 2019 model bir megane 4 olsun, araçta herşey var, dizel otomatik. fakat diğer tarafta daha yaşlı bir bmw f30 320d var, ikisi de aynı paraya. benim tercihim hiç tereddütsüz bmw olurdu.




  • atla essek karsilastirilmaz
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.