Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.592
Cevap
112
Favori
753.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tesekkur ederim oktay bey.. :)
  • güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin :D
  • tesekkur ederim hocam daha iyileri sizlerin olur insallah...
  • techzone güle güle kullan aracını. Allah kaza bela vermesin.

    bu arada ucuz modelle ilgili sen haklı çıktın. şubat bitiyor hala bir ses yok. bizim bilgiler asparagas çıktı.

    tekrar hayırlı olsun aracın.
  • tesekkur ederim onur kardesim :)
  • Yazılara sohbetlere yorum katmasamda . Diyologlarınızı takip eden birisi olarak iyi günlerde kullanan inşallah kazasız belasız günleriniz olsun .

    iyi günlerde kullanan . Aracı almak için karar verme arifesindeyisz bilgileriniz yorumlarınızı inanın takip ediyor ve ciddi ye alıyoruz .
  • tesekkur ederim hocam saol :)
  • Techzone hayırlı olsun dostum. Güzel günlerde kullanmanı diliyorum.
    Bende bugün arabanın Bobinlerini değiştirdim ve Enjektörleri temizlettim, arabanın tadını bugün almaya başladım :) senin aldığın hazzı tahmin bile edemiyorum. Tekrar hayırlı olsun..
  • eyw tez tex :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    tesekkurler mehmet kardesim..

    97 model icin biraz fazla bir fiyat.. sonucta 14 yillik arac arabayi goremedigim icin bir sey diyemiyorum fakat orjinal km, kazasiz, belasiz bir aracsa bence 20 21liraya biter.. o modellerde bir iki tane ariza vardir.. serviste cok cuzi rakamlarda degistirilir.. bunlardan biri sunroof tirnaklarinin kirilmasidir.. sunroof cam degildir.. o yuzden biraz daha agirdir ve tirnaklardan biri kirilirsa sunroof tam kapanmaz.. bunun disinda asc+t yabi simdiki adiyla dsc dugmesinin teli ve modulu sikintili olabilir onlarin degisimide soz konusu olabilir ama dedigim gibi cok cuzi rakamlara halledilen seyler bunlar.. onun disinda aracin yipranmisligina da dikkat esin km ile oynanip oynanmamis mi fln kontrol ettirin.. bnm tavsiyem borusan otoya gostermeniz yonunde olacak.. temiz ve kazasizsa 21tlyi hakeder..


    çok teşekkürler abi.arabanın sahibi baya meraklı birisi.borusana götürme şansım pek yok.çünkü şanlıurfadayım ve en yakın borusan servisi bildiğim kadarıyla adanada.burada yıllardan beri gittiğim ustam var ona göstereceğim inşallah.ve arabanız hayırlı olsun tekrardan.sizin gibi BMW hayranlarının böyle arabalara inmesi hakkaten beni çok mutlu ediyoor.inşallah gün gelir bende borusana gider sıfır arabamı alırım.tabi o gün gelirse inşallah 2 davulcu 2 zurnacıyla giderim




  • anteptede var borusan
  • evet yeni gördüm ben sadece bayii var sanıyordum.inşallah fazla masraflı olmazsa oraya da götürürüm.
  • merhaba techzone bey. size bşy sormak istiyorum. hatırlarsanız 530d sipariş vermiştim geçen ay.
    kafama takılan bi sorun var. yardımcı olursanız sevinirim.
    m paketti araç. ama pakette şöyle bir ifade var: M SÜSPANSİYON İPTALİ.
    borusandaki yetkiliye sorduğumda aynen şöyle demişti:
    M SÜSPANSİYON aracı çok sertleştiriyor. bu yüzden iptal edilmiş durumda ve değiştirilemez.
    yerine normal süspansiyon gelecek.
    sizce normal süspansiyon yeterli olurmu? yada görüntüsü M olan bir aracın süspansüyonunun
    M olmaması mantıksız değilmi?
    yoksa borusan haklımı? yani m süspansiyonun olmaması dahamı iyi olur?
    2tb şanzımanı biliyosunuz. orada normal sport ve sport+ seçenekleri var sanırım.
    sadece dinamik drive ile gelen comfort modu yok bildiğim kadarıyla.
    acaba bu şanzıman seçenekleriyle araç sportif ivme kazanırmı?
    yada spor süspansiyonun verdiği keyfi verirmi?
    sizce genel olarak değerlendirirsek süspansiyon nasıl olmalı?
    biraz uzun oldu bu arada kusura bakmayın.




  • E39 ve E60 kasa M5 sahibi olan arkadaşlarım vardı, şu anda hala M6 sahibi olan bir arkadaşım var.. özellikle E60 kasa M5'i bayağı bir kullanmışlığım vardır ve M5 hastalığım var aslında.. ne olduğu ortada zaten aracın ancak süspansiyonu gerçekten sert.. şehirlerarası yollarda yola adeta inşaat silikonuyla malzeme yapıştırmış gibi çok çok yüksek hızlarda (220km+'larda) viraja dıştan girerseniz inanılmaz bir yol tutuş sergiliyor.. DSC bile ender olarak devreye giriyor bu durumlarda.. yani M süspansiyonun avantajı bu ama kaputun altında bir canavar olduğu için bu gerekli.. eğer bir M5'e biniyorsanız şehiriçi kullanımlarda süspansiyonun sertliğine kesinlikle katlanıyorsunuz.. (tabii TR koşullarında)..

    fakat 5.30d için M süspansiyon bencede gereksiz.. kaldı ki ben kendi aracımda da M süspansiyon almadım.. yeni M5 daha piyasaya sürülmediği için orjinal M5'in üstündeki süspansiyon ile kendi araçlarımızdaki dinamik sürüş sisteminin arasındaki fark hakkında bir bilgim yok.. ancak E60 M5 ile karşılaştır dersen, bizim SPORT+'daki durumumuz ile M süspansiyon arasında tabiiki sertlik açısından fark var... M5 daha sert süspansiyona sahip..

    ama zaten spor kullanım amacı olmadığı için aracın DSS sistemi %100 tatmin ediyor ve M süspansiyona bencede gerek yok.. ha atıyorum 5.40i - 5.50i fln alsan M süspansiyon al derim ama M süspansiyona 35d 35i 40i ve üstü motorlarda ihtiyaç olur diye düşünüyorum.. tabii tercih meselesidir ayrı konu..
    _______________________________________________________________________________________________________________________________

    bu arada biliyorsunuz arabayı bu haftasonu kullanıp Ankara - İstanbul yapıp sürüş hakkında bilgiler verecektim.. ancak Cumartesi sabahından öğlen saatine kadar bir kontrole gitmem gerekiyordu (sağlık işi).. kontrollerde sedasyon ile yapıldığı için (en basit anestezi şekli) doktorum 12 saat boyunca araç kullanmamı yasakladı.. ama önemli değil sonuçlar sorunsuz çıktı ve onunda ayrı bir mutluluğu var şu anda.. son 1.5 aydır kafama takılan bir şeydi sonunda bitti.. o yüzden bugün yalan oldu.. artık ya haftaya çıkıcam yola ya da önümüzdeki haftaiçi iş içinde İzmit - Hereke Limanı'na gitmem gerekiyor o arada bakalım neler söyleyecek bana 5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 20 Şubat 2011; 3:12:46 >




  • techzone hayırlı uğurlu olsun araban, Allah kaza bela vermesin

  • tesekkurler yasin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaybmw
    merhaba techzone bey. size bşy sormak istiyorum. hatırlarsanız 530d sipariş vermiştim geçen ay.
    kafama takılan bi sorun var. yardımcı olursanız sevinirim.
    m paketti araç. ama pakette şöyle bir ifade var: M SÜSPANSİYON İPTALİ.
    borusandaki yetkiliye sorduğumda aynen şöyle demişti:
    M SÜSPANSİYON aracı çok sertleştiriyor. bu yüzden iptal edilmiş durumda ve değiştirilemez.
    yerine normal süspansiyon gelecek.
    sizce normal süspansiyon yeterli olurmu? yada görüntüsü M olan bir aracın süspansüyonunun
    M olmaması mantıksız değilmi?
    yoksa borusan haklımı? yani m süspansiyonun olmaması dahamı iyi olur?
    2tb şanzımanı biliyosunuz. orada normal sport ve sport+ seçenekleri var sanırım.
    sadece dinamik drive ile gelen comfort modu yok bildiğim kadarıyla.
    acaba bu şanzıman seçenekleriyle araç sportif ivme kazanırmı?
    yada spor süspansiyonun verdiği keyfi verirmi?
    sizce genel olarak değerlendirirsek süspansiyon nasıl olmalı?
    biraz uzun oldu bu arada kusura bakmayın.


    sayin oktaybmw;

    borusan neredeyse getirdigi tum m paket araclarin m spor suspansiyonlarini iptal ediyor.. aslina bakarsaniz ingilizlerin bile "bu m suspansiyon alman yolllarina gore; bizim yollara gore degil" dedigi bir suspansiyon bu.. zaten runflat lastikler yuzunden sert surusu olan bir arac bmw.. dolayisiyla borusanin dogru bir is yaptigini dusunuyorum
    ben.. sizin yapacaginiz sey adaptif suspansiyon siparis etmek aracla beraber.. o sport+, sport, normal ve comfort secenekleri o zaman bir anlam kazaniyor..

    ikinize de aracinizi kazasiz belasiz kullanmanizi dilerim..




  • geçmiş olsun techzone bey.
    ilgilendiğiniz için teşekkürler size de cemusus beye.
    öyleyse olduğu gibi kalması mantıklı.
    ama araçta dds veya adaptif drive yok.
    dinamik drive ve adaptifi sorduğumda yaklaşık 6000 euro demişti borusan.
    ve yine onlar bana bu opsiyona gerek yok demişlerdi.
    çünkü normal, sport ve sport+ opsiyonları olucak zaten sadece comfort modu olmuycak demişti.
    adaptif drive konusunu da hiç açmamışlardı bile.
    yani dds-adaptif olunca 4 farklı süspansiyon tipi oluyorda , olmayınca tek süspansiyon tipi olup 3 farklı
    şanzıman tipimi oluyor?
    araç siparişi vereli 1 ay oldu.
    m süspansiyon yok, dds adaptif drive yok. normal süspansiyon var.
    sizce bu durum çokmu kötü olur, yani değişiklik durumu varsa 6000 euro ekleyip dds ve adaptif ekletmelimiyim? yoksa çok faretmez bu şekilde de sport+ moduyla tatmin edermi?
    (tatmin derken tabi bi m5 i kastetmiyorum. o bambaşka bşy. sadece dds ve adaptif eksikliği büyük bir kayıpmı olur?)




  • sayin oktaybmw;

    bildigim kadariyla adaptive damper control yoksa sport+, sport ve normal modlari sadece sanziman ve traction control icin etkili.. adaptif suspansiyonu da alinca bu pakete suspansiyon kontrolu dahil oluyor.. 6000 euro sizin araciniz %84 otvli oldugu icin sanirim.. bu ozellik 7 serilerinde standart ancak 5 serisinde gercekten mucizeler yaratiyor.. yanlis anlamayin tabi araciniz su anda zaten e serisi, xf ve a6 dan cok daha konforlu ve sportif suruse sahip bir arac.. secim sizin..
  • yalniz siparisi verdiginiz icin artik geri donusu olmayan bir yoldasiniz cunku araciniz uretimde. Ustune bir sey ekletemez ya da sectiginiz opsiyonlardan birini cikartamazsiniz... ben dinamik surus kontrolunun faydasi oldugunu dusunuyorum.. cunku bu sistem sadece vites gecislerinin daha kisa surede ve daha sert bir sekilde degismesini saglamiyor.. suspansiyon sertligi ile de oynuyor.. ve comfort modda araci biraz sert kullanirsan onden kayma egilimi gosteriyor.. sport+ da ise bundan eser yok.. 5.30d'e dinamik surus kontrolu bence kesinlikle lazimdi.. saglik olsun...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.