Şimdi Ara

BMW E36 3.16/.18/.20 ile ilgili birkac sorum olacak lutfen okuyarak yorum yapiniz :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
1
Favori
38.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • e36 iyi hoş güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SejanRuby

    e36 kasa sanırım 95 ya da 96 yılında makyajlandı, makyajlı kasa almaya çalışın. 3.18is performans olarak 3.20i'ye yakındır, ama sıralı 6 silindirin sesini alamazsınız. 6 silindirli arabayı kullanırken her tünelde gaza basmak isteyeceksiniz motor sesini duymak için :)

    Motoru-yürüyeni temiz olmalı bu en büyük şart. BMW ustası bir tanıdığımdan duyduklarımı aktarıyorum, bu arabaların temizini istiyorsan ve yanlamicaksan otomatik al, derdi. Ayrıca neden bilmiyorum ama arka panzotu delipte hoparlör-bass takan bütün BMW'lere çöp gözüyle bakıyordu. "Arabanın dengesini bozuyo yaaa" derdi, artık kendi düşüncesi mi bi dayanağı var mı bilmiyorum :)

    SejanRuby oncelikle cok tesekkur ederim ilac gibi bir yorum geldi :d

    Motor sesinin tahrik edici olmasini en cok alfa romeo da yasiyordum :d cok tuhaf ve tahrik edici bir motor sesi vardi ozellikle 4bin devirden sonra. 3.20i e36 4-5 km kadar kullandim motor sesi gercekten tatminkar.
    Lakin 3.20i istegimi her seferinde 6 silindirin yaraticagi yakit farki durduruyor :d biri ciksa dese ki tahmini boyle boyle diye keske :d

    Galina tanidik ustaniza katiliyorum :d
    Oyle anfi bass gibi seylerden hoslanmam eger hopoarlor degistirilcekse orjinal gorunmeli ve orasi burasi delinmemeli bence o yuzden orjinal kasetcalari bile olur benim icin sonradan bi teyp belki takarim sorun olmaz o benim icin. Lakin otomatik vites kullanmak pek icimden gelmiyo e yakit da ona gore oynuyo otomatikte. Hem manuelin keyfi de bi baska hani :d
    Ve tekrar belirtmek isterim yanlamak yada firlamalik icin almiyorum ben her ne kadar genc biri olsamda apacilige gerek yok bence :d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O403

    e36 iyi hoş güzel

    Gecenlerde bir 3.20i benzinli kullanma sansim oldu 4-5 km kadar 6 silindirin hakkini veren bir arac gercekten cocuklugumun efsanesiydi. Bizim sokakta vardi simsiyah parlak hemde haftada 3 kere yikardi yaz kis hayran hayran bakardim :d bizde o ara renault 9 vardi. Hey gidi gunler :d simdi bir aksilik yasamazsam eger ben sahibi olucam :d

    Edit: v6 yazmisim 6 silindir yerine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0kancan -- 30 Ocak 2012; 21:36:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: O403

    e36 iyi hoş güzel

    Gecenlerde bir 3.20i benzinli kullanma sansim oldu 4-5 km kadar v6 nin hakkini veren bir arac gercekten cocuklugumun efsanesiydi. Bizim sokakta vardi simsiyah parlak hemde haftada 3 kere yikardi yaz kis hayran hayran bakardim :d bizde o ara renault 9 vardi. Hey gidi gunler :d simdi bir aksilik yasamazsam eger ben sahibi olucam :d

    320i'ler V6 değildir, sıralı 6 silindirlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: O403

    e36 iyi hoş güzel

    Gecenlerde bir 3.20i benzinli kullanma sansim oldu 4-5 km kadar v6 nin hakkini veren bir arac gercekten cocuklugumun efsanesiydi. Bizim sokakta vardi simsiyah parlak hemde haftada 3 kere yikardi yaz kis hayran hayran bakardim :d bizde o ara renault 9 vardi. Hey gidi gunler :d simdi bir aksilik yasamazsam eger ben sahibi olucam :d

    V6 mı yanlışın olmasın




  • Bmw 318is çabuk devirleniyor 220km de hız kesiciye takılır.318i pek zevk vermez ama bütün 1.6 araçları uzun yolda terletirsiniz ama 210km de hız kesiciye girer bir gramda yukarı çıkmaz.320i dedigim gibi 6 silindir 24valve motora sahip insan daha fazla performan bekliyor aynı performansı 318is ile alıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: O403

    e36 iyi hoş güzel

    Gecenlerde bir 3.20i benzinli kullanma sansim oldu 4-5 km kadar v6 nin hakkini veren bir arac gercekten cocuklugumun efsanesiydi. Bizim sokakta vardi simsiyah parlak hemde haftada 3 kere yikardi yaz kis hayran hayran bakardim :d bizde o ara renault 9 vardi. Hey gidi gunler :d simdi bir aksilik yasamazsam eger ben sahibi olucam :d

    320i'ler V6 değildir, sıralı 6 silindirlidir.

    Bir yanlislik yaptim afedersiniz 6 silindir demeliydim v6 yi hangi akla hizmet yazdiysam :d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bmw 318is çabuk devirleniyor 220km de hız kesiciye takılır.318i pek zevk vermez ama bütün 1.6 araçları uzun yolda terletirsiniz ama 210km de hız kesiciye girer bir gramda yukarı çıkmaz.320i dedigim gibi 6 silindir 24valve motora sahip insan daha fazla performan bekliyor aynı performansı 318is ile alıyorsunuz.



    Arac terletme gibi heveslerim olmadi hic bunu 3.20i de alsam 3.18 de alsam farketmicek sadece uzun ve bos yolda tin tin goruntu sergilemesin ya da 5 kisi ve bagaj ile bizim eski corolla 1.4 terra gibi tin tin gitmesin yeter

    Artik hangisinin temizini bulabilirsem onu tercih ediyim. 3.18is dediginiz gibi oncelik almaliyim o zaman
    Ancak hala yakiti hakkinda kimse fikir beyan etmeyecekmi sayin abilerim
    3.18i/is ve 3.20i nin tuketimi hakkinda

    Birde sunu merak ediyorum
    Belirtildigi uzre 95 model ve uzeri alin diye tavsiyelerde bulunuluyo fakat kmsi dusuk temiz kullanilmis 93/94 model buldugumda ille de 95 ve uzeri olsun diye vazgecmelimiyim sizce?




  • selam kardeş
    bende daha yeni 94 model 3.18is aldım 200000 de araba, çokda temizini buldum. 2-3 ustaya gösterdim hepside motorun tıkır tıkır çalıştığını hatta onlarda eski e36 sahibiymiş. onlarınkinden bile daha temiz güzel bir araç olduğunu söylediler bnde aldım:) araç çok güzel bende daha önceden 206 vardı 2004 model ama kesinlike ondan 10 yaş yaşlı olmasına rağmen çok daha konforlu ve kaliteli bir araç. Bmw keyfini alıyorsunuz yani. Ben sana 3.18is öneririm kesinlikle hem yakıt olarak hemde performans olarak, madem öle çok yanlamak falan istemiyorsun benim gibi, al 3.18 performansı zaten çok iyi, 3.20 yle yakıt tüketimi arasında ciddi fark var. Zamanında bende araştırmıştım yakıt olayını. arabada atiker marka sıralı sistem var şehiriçinde 280-300 kuruş yakıyor, gayet hesaplı. Bir sorunda yaratmadı daha bana hiç, geçen gün hararet yaptı ama oda benim yüzümden suyuna bakmadım uzun süredir ondan dolayı:) yani benim tavsiyem 3.18is alman kesinlikle:) hatta arabanın fotolarını koyiyim :)

     BMW E36 3.16/.18/.20 ile ilgili birkac sorum olacak lutfen okuyarak yorum yapiniz :)

     BMW E36 3.16/.18/.20 ile ilgili birkac sorum olacak lutfen okuyarak yorum yapiniz :)




  • @Caghdo

    aracınız gerçekten çok güzel
  • Bir iki ufak tavsiyede daha bulunayım, BMW'nin özellikle e30 ve e36'nın yedek-modifiye parçaları sanayilerde doludur. Araçta deri yoktur mesela ya da çok yıpranmıştır, adam gider recaro koltuk yaptırır, m tampon taktırır falan falan. Buna dikkat edin çünkü çok fazla +300.000 kmde ki BMW bu şekilde toparlanıp, 150.000 gibi kmlere düşürülüp satılıyor. Temiz birşey aradığınız için söylüyorum bunları. 3.20i bakıyorsan kmyi çok kafaya takma derim, motor olarak kendini kanıtlamış bir motor. Araba 250.000'de diyip direk pas geçme, bir servise sok arabayı motoruna baktır. Borbet jantlı e36dan uzak dur mesela, sanayi işi egzozluysa yine uzak dur.
  • @Caghdo


    ne kadara aldınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caghdo

    selam kardeş
    bende daha yeni 94 model 3.18is aldım 200000 de araba, çokda temizini buldum. 2-3 ustaya gösterdim hepside motorun tıkır tıkır çalıştığını hatta onlarda eski e36 sahibiymiş. onlarınkinden bile daha temiz güzel bir araç olduğunu söylediler bnde aldım:) araç çok güzel bende daha önceden 206 vardı 2004 model ama kesinlike ondan 10 yaş yaşlı olmasına rağmen çok daha konforlu ve kaliteli bir araç. Bmw keyfini alıyorsunuz yani. Ben sana 3.18is öneririm kesinlikle hem yakıt olarak hemde performans olarak, madem öle çok yanlamak falan istemiyorsun benim gibi, al 3.18 performansı zaten çok iyi, 3.20 yle yakıt tüketimi arasında ciddi fark var. Zamanında bende araştırmıştım yakıt olayını. arabada atiker marka sıralı sistem var şehiriçinde 280-300 kuruş yakıyor, gayet hesaplı. Bir sorunda yaratmadı daha bana hiç, geçen gün hararet yaptı ama oda benim yüzümden suyuna bakmadım uzun süredir ondan dolayı:) yani benim tavsiyem 3.18is alman kesinlikle:) hatta arabanın fotolarını koyiyim :)

     BMW E36 3.16/.18/.20 ile ilgili birkac sorum olacak lutfen okuyarak yorum yapiniz :)

     BMW E36 3.16/.18/.20 ile ilgili birkac sorum olacak lutfen okuyarak yorum yapiniz :)


    Abim allah senden razolsun seninki gibi bir yorum istiyordum tam da.
    Oncelikle hayirli ugurlu olur umarim kazadan beladan uzak keyifle binmeni temenni ederim. Hos bir e36 :)

    Daha once de dedigim gibi bildigim kadariyla piyasada 3.18 is ler az yani daha dogrusu temizini bulmak az fakat dediginiz gibi 3.20 yi yatik tuketmi yuzunden elemeliyim. Bu yuzden onceligimi 3.18is olarak degistirip yine bildigimi yapiyim fakat soyle bir sorum olacak anladigim kadariyla 3 motorla da deneyiminiz var. 3.18is ve 3.18i arasinda cok mu ucurum var hem performans hem de yakit konusunda. Ille de 3.18is mi almaliyim km de kac az yada cok yakar biri digerinden
    Ornegin 5 kisiyle seyahate ciksam 3.18is yerine 3.18i aldigima pisman olurmuyum sizce ?

    Birde alirken dikkat etmem gereken ciddi bir sey varmi? Oncelik zaten motor ve yuruyen aksamim olacaktir.boya yada bikac makul parca degisimi takintim yok.
    Mutlaka surasina bakmalisin diyebilceginiz bir nokta varmi acaba?

    Tekrar cok tesekkur ederim yorumunuz icin ve umarim hic sorunsuz daha gonlunuzce binersiniz.




  • @0403
    teşekkür ederim kardeşim arabayı 16.500e aldım.

    @okancan
    öncelikle arabanın yürüyen aksamı en önemlisi, ilk ona baktır sonra kaportasın çok mühim bir şey olmadıkça sorun teşkil etmez. mesela benimkinin kaputu boyalı ve sağ çamurluğu değişmiş ama motorunda bir şey yok oraya yüklenmemiş kazada. yani anlıyacağın kaportasına çok takılma zaten 15-16 yaşında arabalar ama halen canavar gibiler:)
    3.18i de alabilirsin kesinlikle performansta çokta farkettirmez, hem 4 kapı olduğundan çok daha rahat edersin ve satışında kolay olur. ama görüntü ve performans olararak kesinlikle temizini bulursan 3.18is derim tabiki. öenmli bir nokta contasına baktır çünkü bir arkadaşın başına gelmiş eski sahibi küçük bir dikiş yaptırmış adama vermiş sonra arabanın ilk hararetinde contayı yakmış 1500lira masraf:S ustaların test kimyasalları var onlarla kontrol ettir.

    iyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SejanRuby

    Bir iki ufak tavsiyede daha bulunayım, BMW'nin özellikle e30 ve e36'nın yedek-modifiye parçaları sanayilerde doludur. Araçta deri yoktur mesela ya da çok yıpranmıştır, adam gider recaro koltuk yaptırır, m tampon taktırır falan falan. Buna dikkat edin çünkü çok fazla +300.000 kmde ki BMW bu şekilde toparlanıp, 150.000 gibi kmlere düşürülüp satılıyor. Temiz birşey aradığınız için söylüyorum bunları. 3.20i bakıyorsan kmyi çok kafaya takma derim, motor olarak kendini kanıtlamış bir motor. Araba 250.000'de diyip direk pas geçme, bir servise sok arabayı motoruna baktır. Borbet jantlı e36dan uzak dur mesela, sanayi işi egzozluysa yine uzak dur.

    Mumkun oldugunca orjinal parcalarinin bulundugu arac satin almaya calisacagim zaten
    Bendeki modifiye anlayisi biraz kittir acikcasi :d
    Lakin aldiktan sonra m tampon ve guzel kaliteli bir deri doseme yaptirmayi arzu ederim. Hos durdugu kanaatindeyim.

    Birde 3.20 den korkuttular beni yakit konusu yuzunden asiri performans duskunu de olmadigim icin 3.18i/is tercihimdir basliktaki yorumlardan sonra mumkunse bu iki secenege yoneldim. Umarim benimde karsima temiz bir bmw cikar.


    Peki sizce 3.18i/is motorlar nasildir o konuda sizin dediginiz 3.20ler gibi kendini kanitlamismidir. Alsam pisman olurmuyum sizce

    Yada 3.20 nin yakitindan bu kadar korkmamali ve 3.20 mi almaliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caghdo

    @0403
    teşekkür ederim kardeşim arabayı 16.500e aldım.

    @okancan
    öncelikle arabanın yürüyen aksamı en önemlisi, ilk ona baktır sonra kaportasın çok mühim bir şey olmadıkça sorun teşkil etmez. mesela benimkinin kaputu boyalı ve sağ çamurluğu değişmiş ama motorunda bir şey yok oraya yüklenmemiş kazada. yani anlıyacağın kaportasına çok takılma zaten 15-16 yaşında arabalar ama halen canavar gibiler:)
    3.18i de alabilirsin kesinlikle performansta çokta farkettirmez, hem 4 kapı olduğundan çok daha rahat edersin ve satışında kolay olur. ama görüntü ve performans olararak kesinlikle temizini bulursan 3.18is derim tabiki. öenmli bir nokta contasına baktır çünkü bir arkadaşın başına gelmiş eski sahibi küçük bir dikiş yaptırmış adama vermiş sonra arabanın ilk hararetinde contayı yakmış 1500lira masraf:S ustaların test kimyasalları var onlarla kontrol ettir.

    iyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim:)

    3.18i ve 3.18is arasinda ne gibi goruntu farkliliklari var acaba cok dikkat etmedim acikcasi birde 3.18is nin 4 kapilisi var degil mi ? Ben var diye biliyorum da

    Conta isini hic duymamistim ogrendigim iyi oldu dikkat ederim alirken mutlaka

    Cok tesekkur ederim yorumlariniz icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SejanRuby

    Bir iki ufak tavsiyede daha bulunayım, BMW'nin özellikle e30 ve e36'nın yedek-modifiye parçaları sanayilerde doludur. Araçta deri yoktur mesela ya da çok yıpranmıştır, adam gider recaro koltuk yaptırır, m tampon taktırır falan falan. Buna dikkat edin çünkü çok fazla +300.000 kmde ki BMW bu şekilde toparlanıp, 150.000 gibi kmlere düşürülüp satılıyor. Temiz birşey aradığınız için söylüyorum bunları. 3.20i bakıyorsan kmyi çok kafaya takma derim, motor olarak kendini kanıtlamış bir motor. Araba 250.000'de diyip direk pas geçme, bir servise sok arabayı motoruna baktır. Borbet jantlı e36dan uzak dur mesela, sanayi işi egzozluysa yine uzak dur.

    Mumkun oldugunca orjinal parcalarinin bulundugu arac satin almaya calisacagim zaten
    Bendeki modifiye anlayisi biraz kittir acikcasi :d
    Lakin aldiktan sonra m tampon ve guzel kaliteli bir deri doseme yaptirmayi arzu ederim. Hos durdugu kanaatindeyim.

    Birde 3.20 den korkuttular beni yakit konusu yuzunden asiri performans duskunu de olmadigim icin 3.18i/is tercihimdir basliktaki yorumlardan sonra mumkunse bu iki secenege yoneldim. Umarim benimde karsima temiz bir bmw cikar.


    Peki sizce 3.18i/is motorlar nasildir o konuda sizin dediginiz 3.20ler gibi kendini kanitlamismidir. Alsam pisman olurmuyum sizce

    Yada 3.20 nin yakitindan bu kadar korkmamali ve 3.20 mi almaliyim

    Ben olsam 3.20i alırdım. Bence satarkende daha rahat satarsınız. Ara motor almayın mantığı var ülkemizde. Yakıt olarak sadece tahminen söylüyorum, 3.18is'den 3 lt fazla yakar en fazla. Babamda 5.20i vardı, 98 model. LPG'de 15 lt civarında yakıyordu. 3.20i'de ağırlık farkından dolayı 13-14 lt yaksa, ortalama 35-40 kuruş yapar. Ve bence 6 silindire değer.

    Edit: Şu an teknik verilere baktım, 3.20 çin 12.5, 3.18iS için 11.4 yakıt tüketimi veriyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SejanRuby -- 31 Ocak 2012; 0:19:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caghdo

    @0403
    teşekkür ederim kardeşim arabayı 16.500e aldım.

    @okancan
    öncelikle arabanın yürüyen aksamı en önemlisi, ilk ona baktır sonra kaportasın çok mühim bir şey olmadıkça sorun teşkil etmez. mesela benimkinin kaputu boyalı ve sağ çamurluğu değişmiş ama motorunda bir şey yok oraya yüklenmemiş kazada. yani anlıyacağın kaportasına çok takılma zaten 15-16 yaşında arabalar ama halen canavar gibiler:)
    3.18i de alabilirsin kesinlikle performansta çokta farkettirmez, hem 4 kapı olduğundan çok daha rahat edersin ve satışında kolay olur. ama görüntü ve performans olararak kesinlikle temizini bulursan 3.18is derim tabiki. öenmli bir nokta contasına baktır çünkü bir arkadaşın başına gelmiş eski sahibi küçük bir dikiş yaptırmış adama vermiş sonra arabanın ilk hararetinde contayı yakmış 1500lira masraf:S ustaların test kimyasalları var onlarla kontrol ettir.

    iyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim:)

    3.18i ve 3.18is arasinda ne gibi goruntu farkliliklari var acaba cok dikkat etmedim acikcasi birde 3.18is nin 4 kapilisi var degil mi ? Ben var diye biliyorum da

    Conta isini hic duymamistim ogrendigim iyi oldu dikkat ederim alirken mutlaka

    Cok tesekkur ederim yorumlariniz icin

    3.18is olarak 4 kapı ve coupe var.
    3.18i sadece 4 kapılarda var.

    3.18i 1.8lt 115hp
    3.18is 1.9lt 140hp

    Görüntü olarak farkları yok.




  • Memlekette doğan şahine renoya haşat denmez bunlara haşat denir. Böyle tuhaf bir huy vardır. Parçalarını reno-sahinle kıyaslarlar bu sebepten pahalı derler. Bakımsız araç alıp çok arıza çıkarıyor derler. Vs vs bunları kafanıza takmayın. Evet 3.16 çok yakar , gitmez. 3.18is ler i lerden daha fazla yakar , daha atiktir. Yanlış bilmiyorsam max hız aynı tek fark o hıza çıkma süresi. 3.20i ile arada büyük yakıt farkları bulunacağını düşünmüyorum , 6 silindire değer bence. Ve bunların yanında 3.18lerde rölantide durmama , stop etme gibi problemlerin zamanla baş gösterdiğini duymuştum. bmwteam.net adlı adreste çok daha detaylı bilgiler edinebilirsiniz..

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeolojici -- 31 Ocak 2012; 0:41:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SejanRuby

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0kancan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SejanRuby

    Bir iki ufak tavsiyede daha bulunayım, BMW'nin özellikle e30 ve e36'nın yedek-modifiye parçaları sanayilerde doludur. Araçta deri yoktur mesela ya da çok yıpranmıştır, adam gider recaro koltuk yaptırır, m tampon taktırır falan falan. Buna dikkat edin çünkü çok fazla +300.000 kmde ki BMW bu şekilde toparlanıp, 150.000 gibi kmlere düşürülüp satılıyor. Temiz birşey aradığınız için söylüyorum bunları. 3.20i bakıyorsan kmyi çok kafaya takma derim, motor olarak kendini kanıtlamış bir motor. Araba 250.000'de diyip direk pas geçme, bir servise sok arabayı motoruna baktır. Borbet jantlı e36dan uzak dur mesela, sanayi işi egzozluysa yine uzak dur.

    Mumkun oldugunca orjinal parcalarinin bulundugu arac satin almaya calisacagim zaten
    Bendeki modifiye anlayisi biraz kittir acikcasi :d
    Lakin aldiktan sonra m tampon ve guzel kaliteli bir deri doseme yaptirmayi arzu ederim. Hos durdugu kanaatindeyim.

    Birde 3.20 den korkuttular beni yakit konusu yuzunden asiri performans duskunu de olmadigim icin 3.18i/is tercihimdir basliktaki yorumlardan sonra mumkunse bu iki secenege yoneldim. Umarim benimde karsima temiz bir bmw cikar.


    Peki sizce 3.18i/is motorlar nasildir o konuda sizin dediginiz 3.20ler gibi kendini kanitlamismidir. Alsam pisman olurmuyum sizce

    Yada 3.20 nin yakitindan bu kadar korkmamali ve 3.20 mi almaliyim

    Ben olsam 3.20i alırdım. Bence satarkende daha rahat satarsınız. Ara motor almayın mantığı var ülkemizde. Yakıt olarak sadece tahminen söylüyorum, 3.18is'den 3 lt fazla yakar en fazla. Babamda 5.20i vardı, 98 model. LPG'de 15 lt civarında yakıyordu. 3.20i'de ağırlık farkından dolayı 13-14 lt yaksa, ortalama 35-40 kuruş yapar. Ve bence 6 silindire değer.

    Edit: Şu an teknik verilere baktım, 3.20 çin 12.5, 3.18iS için 11.4 yakıt tüketimi veriyor..

    Eger gercekten arada 1-3 litre oynuyorsa 3.20 daha iyidir ama gene de almadan once iyice sorustururum kullananlari bulup oyle karar veriyim nasilsa daha zamanim var o kadar ugrastirdim sizi de cok tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.