Şimdi Ara

BMW F30 TAHRİK ARIZASI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
226
Cevap
14
Favori
370.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 yıldır sorunsuz kullandığım aracımı bayram arefesinde rutin bakıma soktum. Yağ filtre vs değiştirilip servisten aldıktan 30km sonra bende de tahrik arızası verdi.

    Valvetronik motor denen zımbırtı. Sizin de bahsettiğiniz gibi at arabasına döndü, 10km/h hızı geçmedi, 1km kadar gidebildim sonra çekici ile doğru servise.

    Birkaç hortum vs değişimi ile birlikte orta çaplı bir masraf çıkarttı başıma. 87.000km civarında arabam. Bundan önce de 1 kere turbonun su pompası değişmişti.

    Açıkçası arabayla uzun yol yapmaya korkar oldum. Yola gideceğiz diye bakıma sokup servisten aldıktan 30km sonra arızayı vermesi ile kendimi bir nevi şanslı hissediyorum.

    Parça bu, bilgisi olan varsa sevinirim.

     BMW F30 TAHRİK ARIZASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockhound67 -- 20 Haziran 2017; 22:46:22 >




  • Dün aynı hata başıma geldi. Yağı değiştirdikten yaklaşık 5-10 km sonra uyarı çıktı. Uzun uğraşlar sonucu hatayı tespit ettik. Yağı değiştiren usta yağ filtresini tam oturtamadığı için bu uyarıyı veriyormuş.
  • 2014 f20 dr.ecu yazilim araba 2 hafta once gaz yememeye basladi 60 100 zor cikiyordu yazilimcima gittim valf yirtilmistir dedi baktik yirtilmis deistirgim pierbug marka aldim taktik gaz basarken birr birrrr etmeye basladi sonra yine motor tam guc kunlanamaz demeye basladi buji leri bobinleri deistirdik 10 larca ustaya gittim bilgisayara bagladik defalarca yazilimida cikardik not: motorun ustumdeki turbo kablosunu cekince egcozdan gelen birrr sesi ve tahrik olmuyor takinca tekrar basliyor arkadaslar lutfen yardim edin simdiden tesekkurler
  • vBuuren kullanıcısına yanıt
    Siz de valvetronik adlı parçayı değiştirdiniz mi peki?
    Tam olarak ne tür bir sorun çıktı maliyeti ne oldu detaylı bilgi verebilir misiniz?
  • rockhound67 kullanıcısına yanıt
    Hayır öyle bir parça değişmedi. Motor hafif ısınınca tahrik hatası veriyordu ve ekranda yağ basıncı düşük aracı durdurun diye uyarı veriyordu. Yağ filtresini tam olarak oturtunca hatalardan kurtulduk.
  • Bende de tahrik uyarısı verdi.
    Aracı diagnoza bağladığımızda,
    quote:

    VANOS, egzoz: Kontrol hatası, pozisyona erişilemedi
    hatasını veriyordu.
     BMW F30 TAHRİK ARIZASI

    Bu hatayı Manyetik valften dolayı veriyormuş. Araçta 2 adet manyetik valf var. Vanos, Egzoz hatası verdiğinden 2 numaralı parçada sıkıntı olduğunu söyledi usta.
    Eğer Vanos, Emme hatası verseydi 1 numaralı valfte sıkıntı olacaktı.

    Şimdi gelelim parçaya. Bu parçanın kodu BMW'de 11368610388. Üreticisi Polonyalı Delphi firması.
    Yetkili serviste 200€ fiyat aldım. Piyasada da BMW logolu olana minimum 580 TL fiyat verdiler.
     BMW F30 TAHRİK ARIZASI


    Ama N13 motoru PSA grubu ürettiği için aynı parça Citroen ve Peugeotlarda da kullanılıyormuş.
    Ve parçanın barkod numarası v758776080. Benim araçtan çıkan parçada da aynı barkod numarası vardı.
    Ve Orjinal Peugeot-Citroen logolu parçayı çok daha uygun bir fiyata aldık.
     BMW F30 TAHRİK ARIZASI


    Parçayı taktık test ettik aracı sıkıştırdık yaklaşık 120km yol yaptım henüz bir uyarı vermedi.
    Umarım çözülmüştür.




  • 3.20i ED 2013 aracımda da aynı arıza verdi. Turbo basınç valfi patlamış. Değiştirdim. Düzeldi.

     BMW F30 TAHRİK ARIZASI BMW F30 TAHRİK ARIZASI




  • Cok faydalı bir konu olmus yazan herkese tesekkurler benim sorum şı arkadaslar.

    Dump-valve ve manyetik valve aynı sey mi acaba ?

    İnanılmaz performans kaybı yasadım aracta ...

    Hava filtresinin turboya giden hortumu değiştiler mavi serviste gene aynı durum oldu bu yazılanları okuyunca kronik parca sorunu oldugunu anladım.Bu arada aracımda racechip var . Obd ile hp olcutugumde eskiden 189 hp cıkarken artık 140 hp cıkıyor arac. Cevap yazacaklara şimdiden tesekkurler ...
  • Arkadaşlar konu hort.

    F30 316 2012 model aracımda motor tahrik ikazı alıyorum ancak motor sogukken ilk çalıştırdığımda araba yürürken gazı kesip stop ediyor motor sıcakken yapmıyor.diagnoza bagladıgımda yakıt basınç seviyesi düşük diyor 1 özel servis yakıt pompasındandır dedi daha sonra baska bir servis ilgisi yok pis yakıttır dedi.araç çekişten düştü.



    Sonuç olarak turbo valfi mi değişeceğiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalcins2000

    Arkadaşlar konu hort.

    F30 316 2012 model aracımda motor tahrik ikazı alıyorum ancak motor sogukken ilk çalıştırdığımda araba yürürken gazı kesip stop ediyor motor sıcakken yapmıyor.diagnoza bagladıgımda yakıt basınç seviyesi düşük diyor 1 özel servis yakıt pompasındandır dedi daha sonra baska bir servis ilgisi yok pis yakıttır dedi.araç çekişten düştü.



    Sonuç olarak turbo valfi mi değişeceğiz?

    Merhaba , geçmiş olsun. Sorun çözüldü mü ?
    Benzer hata benim aracımda da vardı , Manyetik valft değişti sorun çözüldü.
  • Bir daha yasamadım sorunu pis yakıttandı heralde. Teşekkürler ilginize
  • Yalcins2000 Y kullanıcısına yanıt
    Selamlar yakıt pompa rölesini sökün ve içine bakın.Eğer rölede ark oluşumu varsa röleyi değiştirin sorununuz düzelecektir
  • İlginize çok tesekkur ederim ancak araç bir daha sorun yapmadı
  • Yalcins2000 Y kullanıcısına yanıt
    aynı arıza bende de oldu usta egzozu kokladı ne döktün depoya dedi ilk aklıma gelmedi bişe dökmedim usta dedim eve gelince enjektör temizleyici koymuştum 1 hafta önce aklıma geldi aradım söyledim biraz yakıt al geçer önemli bişe yok dedi bir daha da arıza yanmadı
  • 2012 model bmw 116i var Bende de verdi motor tahrik arızasını durduk yere burda yazılanları okudum özel servise götürdüm izmirde 6. Sanayide bilgisayar bağladılar bujilerden biri patlamış sonrada ateşleme bobinlerinden birini değiştirdik düzeldi suanda arıza kaydı gitti çekişide eskisi gibi güzel.

    İzmirde yiğit oto var Bornova da bmw ci diye gittik bizden boch marka buji takıyorum diye beru marka takmış 3 ay sonra patladı bize bu masrafları actı aklınızda olsun gitmeyin oraya.
  • Keşke bu parçanın revizyonlu yani diyaframsız pistonlu modeli yapılmış ondan alsaydınız. Aynı parça audi vw mercedes hepsinde sorun kaynağı. go fast bits gfb firmasinin iyileştirme seti de mevcut.
  • sezer1981sezer kullanıcısına yanıt
    merhaba benzer bir arıza yaşadım bende yakıt pompası değişti düzelmedi. siz nasıl giderdiniz arızayı bilgi verirseniz sevinirim.
  • hburak kullanıcısına yanıt
    Merhaba benim aracımda da stop etme sorunu var yakıt basıncı düşük hatası veriyor bilgisayarda siz hangi valfi değiştirdiniz. Yüksek basınç pompası değişecek dediler serviste. yakıt pompası değişince düzelmedi çünkü. Yardımcı olursanız sevinirim
  • ekavruk E kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ben de stop etme sorunu yoktu. Yanlızca motor soğukken tahrik arızası veriyordu.
  • hburak kullanıcısına yanıt
    Anladım. Teşekkür ederim yinede
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.