|
Bildirim
karbon salinimsiz dediklerine gore yakit buyuk ihtimal hidrojen olacak. gunumuz teknolojisiyle baska alternatif cok zor. supersonik hiza jet yada roket motoru disinda baska bir itici gucle cikmak mumkun degil, bu iki teknolojide birseyleri yakarak bu gucu elde ediyor. yandiginda karbon dioksik salmayacak tek gercekci yakitta hidrojen. jet ucaklarinin ilk zamanlarinda amerika hava kuvvetleri hidrojen kullanmayi ciddi sekilde dusunmustu, keza enerji/agirlik orani en yuksek yakit. gelgelelim depolamasi, guvenligini saglamasida bir o kadar zor. amerikan hava kuvvetleri bu nedenlerden vazgecmisti.
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Bugüne kadar 20 Concorde yapıldı. Yaşanan kazalar burada hepsi düşme değil ama adının çıkması için yeterli http://www.concordesst.com/accident/past.html Uçuştan kaldırılmasının asıl sebebi de işletme maliyeti. 7 kat daha pahalı bir Boeing 747 ye göre. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|