Şimdi Ara

Bora için çok mu istiyorum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
3.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cilikka

    arkadasim 7 senelik araba yaa!!! mantikli olalim biraz!!! 16 kim verir ona!! bana ozelliklerini sayarmisin!!
    kac tane hava yastigi var!! ASR varmi!! ESP varmi!! ???
    bak sana sunu soyleyeyim;
    99 boraya 16 mi verirsin yoksa 2004 stiloya 18 mi? ben 2004 stilo aldim 18bin YTL e ve daha 25bin km de!!! ozelliklerini yazayim!!
    8hava yastigi,ESP,ABS,ASR,yol bil,park sensoru,yagmur sensoru, far sensoru,CD calar,cift bolge digital klima,sabit hiz kontrol sistemi, hiz sinirlandirici, opsiyonel olarak guvenlik paketi ve konfor paketi var arabada... ve daha aklima gelmeyen ozellikleri!!!!
    bunlardan hangisi senin arabada var???
    simdi 99 bora 16 vermiolar diyen arkadasim sen olsan 99 ve 100bin km devirmis ve eski kasa olmus bir borami alirsin yoksa 2004 25000kmde daha yeni kasasi cikmamis stilo mu???

    bence bu iki araba arasinda ki fark 2000 ytl den fazla olmali!! o yuzden 99 bora icin 14bin ytl cok bile!!!

    Ben olsam boraya 16 milyar veriririm arkadaşım fırsatçılara arabanı ucuza kaptırma 2. el piyasası bozuksa reno bayi 2000 model broadwaye nasıl 10250 ytl ister?Stilo mu bora mı sorusuna bora derim.Stilo sahibi kardeş senin arabandaki motorla benim 1999 model Palio 1.6'daki motorun aynı olduğunu biliyormusun?Palio,marea,brava,albea,siena,stilo'da kullanılan 1.6 16V 103hp'lik motorların hepsi aşağı yukarı aynı inanmazsan arabam.com'daki testleri incele.Fiat 8 yıl önce bir motor yapmış her arabasına onu takıyor.




  • güzel açıklama


    quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    beyler dikkatinizi çekerim. ben 20000ytl lafini yaz için söylemiştim, zaten şimdisi için söylemiyorum. tam olarak da anlatamadım. bana asıl koyan şey, bu fiyatın böylesine çok düşmesiydi, çok ciddi insana koyuyo, bilmem anlatabildim mi? Hem zaten bütün fiyat verenleri söylemedim. o 16000 fiyat çekenler son kullanıcı. bana 13000 14000 fiyat verenler de oldu utanmadan, ki bunlar eminim galeriler. işte bu yüzden o lafları ettim.

    arabam.com'a ben de koydum aracı, verilen fiyatlar arasında en düşüğü benimki, zaten o yüzden birsürü kişi arıyo, ama tabi arayalar pazarlık payı istiyolar ama, anlayın yani, hakkaten koyuyo...


    Bi de şu var: 7-8 yaşında arbaya kredi alamazsın. mecburen peşin para olacak. birinin elinde 17-18 nakit varsa "gider bankadan 10 milyar kredi çekerim, ayda 350-400 öderim ama 7-8 yaşında arabam olacağına (kazası varmıdır, boyalımıdır, motoru ne durumdadır, bi sorunu var mıdır) SIFIR arabam olur" diye düşünüp bankalar vasıtasıyla sıfır arabaya yöneliyor.

    Türkiye'de araba-alım satım fikri yavaş yavaş değişiyor. Yıllardır araba bir yatırım, para değerlendirme aracı gibi görülüyor, araba alım-satımında prim yapma, 2.el kriterleri en önde göz önünde bulunduruluyordu.

    Oysa otomobil bir ihtiyaçtır. Günlük gereksinimlerini sağlar. Keyfine ve kesene gör bir donanımda alır, en az 5-6 yıl kullanır sonra piyasaya yeni çıkan başka bir modele veya başka bir sınıfa geçmek için satarsın. Bütün uygar ülkelerde (Avrupa, kuzey Amerika vs) durum budur.

    Bu anlayış yerleştikçe 2.el ve sıfır arasındaki makas her geçen gün biraz daha açılacak ve Avrupa seviyesine yaklaşacaktır diye düşünüyorum.

    Ülkemizde her 1000 kişiye düşen otomobil sayısı halen çok çok düşük düzeylerde (ABD'de bu oran %50 yani 500 kişinin üstünde, Avrupa'da 300-400 ortalaması var). bizde ise her bin kişiye 35-40 otomobil düşüyor.

    İnsanlar hala otomobile aç. Bazıları bir otomobil sahibi olmak için 10-15 yıl çalışıyor, veya emekliliğini bekliyor veya gelirine göre çok ağır maddi yükler, borçlar altına giriyor. Bu yüzden otomobil seçimleri kişisel beklenti, zevk ve akıllı bir seçimden çok 2.el fiyatı, prim yapması, az yakması gibi aktardığı maddi kaynağı heba etmeyecek kritelerle alınıyor. Maksat alırken verdiğimiz parayı çıkartmak, kurtarmak.

    Oysa milli gelirimiz ve alım gücümüz biraz daha yüksek olsa otomobilerde diğer tüketim maddeleri gibi 2.eli fazla düşünülmeden alınsa (satarken 2. arabanın 5'te 1'ini karşılasa yeter zihniyetiyle) bugün otomobil piyasası ve 2.el çok daha farklı olacaktı.

    Yani aslında otomobil de tıpkı gelişmiş ülkelerdeki gibi bir çamaşır makinesi, buzdolabı, Tv gibi belli bir dönem ihtiyacımızı karşılayıp, kişisel zevkimizi tatmin ettikten ve eskidikten sonra hemen yenilenebilcek bir tüketim maddesi olmalı. Hangimiz çamaşır makinası ya da buzdolabı alırken 2.elini düşünüyoruz??? 5-6 yıl kullandıktan sonra son teknoloji yenisine peşinata saydırıp elden çıkartıyoruz. Onlarda 0 buzdolabı, çamaşır makinası almaya parası yetmeyen veya sıfır almaya ihtiyacı olmayan (sadece 1-2 yıl için ihtiyaç duyan) öğrenci vs ye ölü eşşek fiyatına satılıyor.

    ABD gibi ülkelerde sıfır araba alınıyor, 3-5 yıl kullanıldıktan sonra sıfırnın 3'te biri 4'te biri fiyatına satılıyor. Bu 2.el arabaları %90 öğrenciler, fazla bütçesi olmayan yeni gelmiş göçmenler, kısa süre ikamet edecek olanlar vs alır. onlarda 3-5 yıl daha kullanır ve sonra bunlar araba mezarlığını boylar!

    Kanada'da yaşarken 4-5 yaşında 6-7 bin dolara Grand Cherokee alma imkanım vardı! O zaman yanıma aldığım 2.el araba kataloğu hala bende duruyor. Geçenlerde elime geçti. Burada üst sınıf, lüks sınıf denilecek arabaları 2. elde komik fiyatlara alabilirsiniz.






  • 2004 model nissan primera tekna 21.500 ytl..
    iyi fiyat ..
    nerede gördünüz ya da nereden buldunuz bu fiyatı..
  • Geçen ay 98 vectra cd, sunrooflu ve 110bin km de 12 milyara verdik. Ederi o idi, daha fazla veren yoktu ve inan ilan vermekten bıkmıştık. Yani eğer senin o arabaya 16 veren varsa bence hiç durma, çağır otur pazarlığa. Ama yok dersenki ben binerim paşalar gibi arabama devam ederim yoluma o zaman başka. Yok işte senin araba o paradan daha fazlasını eder felan diyenlere de aldırma, eğer ki daha fazlasını ediyosa alsın onlar hayrını görsün. Bu devirde ikinci el arabayı satabilmek başlı başına marifet, ha bi de yüksek fiyata satabiliyosan hiç durma. Bence de 99 model bi boranın ederi 15 civarındadır, o paraya rahatlıkla 2001 focuc, civic felan alınıyo ki aşaağı yukarı aynı arabalar hepsi.
  • Knightcop kardes sorularina tek tek cevap veriyim!!!
    1- kimseye satasmak nietim yok!!
    2-sen kim oluyonda senin referansinla gideyim!!
    3-Bora ve stilo farkli sinif araclar deil!! daha bunu bilmiosan niye araba kullanion!! ikiside C sinifi birer arac!! sadece biri sedan biri HB!! Senin eski kasa ve 99model boran sedan
    4-Sana nie bagirip cagirip nara atiyim ki!! seni tanimam etmem!!
    5-Sen arabani passatla karistirdin galiba!! yok arkada kac kisi otururmus!! bagaji kac lt mi!! benim arabaya arkada 3 kisi cok rahat bi sekilde oturuyo!! ve bagajida gayet genis!! arti dielimki senin bagajin daha genis !! ne yapacaksin!! yuk mu tasiyacan!!!
    6-neden tutmadi diosun!! solim benim arabam tek kapi oldugu icin tutmadi!! allah askina sotuyorum turkiyede tek kapi zihniyeti varmi!! zaten tek kapilar tutmuyoki!!
    7-VW mi Fiat mi diosun!!! tabiki VW...Fiat i bende begenmiyorum ki!! zaten senin arabanin markasi ne diyince Stilo diorum!! zaten ben stilo yu fiat in yaptigina inanmiorum o zaman sunu soralim!! 99model Borami!! yoksa Stilo mu!!!
    8- bak arkadasa senin arabanin bi ust sinifi olan vectra CD yi yani en full donanimlisini 12 e vermisler!! seninkinden sadece 1 yas buyuk olanini!!! bunu okudukdan sonra sunu soyliyeyim
    eger vectra CD i 12 e vermislerse senin araba en fazla 9 eder!!!
    tesekkurler!!!
    hee kardesim gonul isterki istedigin fiyata satasin!! insallah 50-60 bin ytl e satarsin

    16 veren kimse cok merak ediyorum!!!!




  • sattin galiba bora yi!!!! sesin cikmadigina gore!!!
    hadi hayirli ugurlu olsun!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    beyler dikkatinizi çekerim. ben 20000ytl lafini yaz için söylemiştim, zaten şimdisi için söylemiyorum. tam olarak da anlatamadım. bana asıl koyan şey, bu fiyatın böylesine çok düşmesiydi, çok ciddi insana koyuyo, bilmem anlatabildim mi? Hem zaten bütün fiyat verenleri söylemedim. o 16000 fiyat çekenler son kullanıcı. bana 13000 14000 fiyat verenler de oldu utanmadan, ki bunlar eminim galeriler. işte bu yüzden o lafları ettim.

    arabam.com'a ben de koydum aracı, verilen fiyatlar arasında en düşüğü benimki, zaten o yüzden birsürü kişi arıyo, ama tabi arayalar pazarlık payı istiyolar ama, anlayın yani, hakkaten koyuyo...


    Bi de şu var: 7-8 yaşında arbaya kredi alamazsın. mecburen peşin para olacak. birinin elinde 17-18 nakit varsa "gider bankadan 10 milyar kredi çekerim, ayda 350-400 öderim ama 7-8 yaşında arabam olacağına (kazası varmıdır, boyalımıdır, motoru ne durumdadır, bi sorunu var mıdır) SIFIR arabam olur" diye düşünüp bankalar vasıtasıyla sıfır arabaya yöneliyor.

    Türkiye'de araba-alım satım fikri yavaş yavaş değişiyor. Yıllardır araba bir yatırım, para değerlendirme aracı gibi görülüyor, araba alım-satımında prim yapma, 2.el kriterleri en önde göz önünde bulunduruluyordu.

    Oysa otomobil bir ihtiyaçtır. Günlük gereksinimlerini sağlar. Keyfine ve kesene gör bir donanımda alır, en az 5-6 yıl kullanır sonra piyasaya yeni çıkan başka bir modele veya başka bir sınıfa geçmek için satarsın. Bütün uygar ülkelerde (Avrupa, kuzey Amerika vs) durum budur.

    Bu anlayış yerleştikçe 2.el ve sıfır arasındaki makas her geçen gün biraz daha açılacak ve Avrupa seviyesine yaklaşacaktır diye düşünüyorum.

    Ülkemizde her 1000 kişiye düşen otomobil sayısı halen çok çok düşük düzeylerde (ABD'de bu oran %50 yani 500 kişinin üstünde, Avrupa'da 300-400 ortalaması var). bizde ise her bin kişiye 35-40 otomobil düşüyor.

    İnsanlar hala otomobile aç. Bazıları bir otomobil sahibi olmak için 10-15 yıl çalışıyor, veya emekliliğini bekliyor veya gelirine göre çok ağır maddi yükler, borçlar altına giriyor. Bu yüzden otomobil seçimleri kişisel beklenti, zevk ve akıllı bir seçimden çok 2.el fiyatı, prim yapması, az yakması gibi aktardığı maddi kaynağı heba etmeyecek kritelerle alınıyor. Maksat alırken verdiğimiz parayı çıkartmak, kurtarmak.

    Oysa milli gelirimiz ve alım gücümüz biraz daha yüksek olsa otomobilerde diğer tüketim maddeleri gibi 2.eli fazla düşünülmeden alınsa (satarken 2. arabanın 5'te 1'ini karşılasa yeter zihniyetiyle) bugün otomobil piyasası ve 2.el çok daha farklı olacaktı.

    Yani aslında otomobil de tıpkı gelişmiş ülkelerdeki gibi bir çamaşır makinesi, buzdolabı, Tv gibi belli bir dönem ihtiyacımızı karşılayıp, kişisel zevkimizi tatmin ettikten ve eskidikten sonra hemen yenilenebilcek bir tüketim maddesi olmalı. Hangimiz çamaşır makinası ya da buzdolabı alırken 2.elini düşünüyoruz??? 5-6 yıl kullandıktan sonra son teknoloji yenisine peşinata saydırıp elden çıkartıyoruz. Onlarda 0 buzdolabı, çamaşır makinası almaya parası yetmeyen veya sıfır almaya ihtiyacı olmayan (sadece 1-2 yıl için ihtiyaç duyan) öğrenci vs ye ölü eşşek fiyatına satılıyor.

    ABD gibi ülkelerde sıfır araba alınıyor, 3-5 yıl kullanıldıktan sonra sıfırnın 3'te biri 4'te biri fiyatına satılıyor. Bu 2.el arabaları %90 öğrenciler, fazla bütçesi olmayan yeni gelmiş göçmenler, kısa süre ikamet edecek olanlar vs alır. onlarda 3-5 yıl daha kullanır ve sonra bunlar araba mezarlığını boylar!

    Kanada'da yaşarken 4-5 yaşında 6-7 bin dolara Grand Cherokee alma imkanım vardı! O zaman yanıma aldığım 2.el araba kataloğu hala bende duruyor. Geçenlerde elime geçti. Burada üst sınıf, lüks sınıf denilecek arabaları 2. elde komik fiyatlara alabilirsiniz.



    guzel açıklamıssın ama amerıkan ekonomisi tamamen tuketime dayalı bi ekonomi 4-5 yasındakı grand cherokee nin ztn sıfırı 20 bin dolar .. bızde bu dedıklerının olması ıcın bol üretim bol tüketim olması lazım o da mumkun deıl o yuzden 2. el piyasası hep guclu kalacaktır




  • bence cok istiyorsun hele piyasa bu kadar durgunken . 15500 fln eder bu piyasaya gore en fazla çünkü araba 7 yasında artık
  • bugün arabam.com da 21000 e 2005 altea referance buldum ya piyasanın haline bak.
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=652289
  • Knightcop kardesim verilen ornekleri gordun sanirim!!! benim demek istedigim de bu iste!!!
    2005 model altea 21 diolar!!! sen nasil 99 a 20 istersin!!! saygilarimla!!!
  • aracı satmadım, en son arayan bir kişiyle görüştüm ve 17 olarak ilan verdiğim ve 16 verebileceğini söyleyen bi kişi aradı ve beni tekrar arayacağını söyledi. Birbaşka araçla beraber benim aracı görmeye gelmek için karşıya geçeceğini ve beni arayacağını söyledi. Bekliyorum şimdilik.

    cilikka arkadaşım, araçlar aynı sınıf yani "C" sınıfı demişsin ama, dediğim gibi sen zaten beni anladın, ne demek istediğimi de gayet ii biliyosun + birisi hb diğeri sedan demişsin. E buna bakarak biz Audi S4 Avant ile Porsche Carrera'yı aynı sınıfta sayabilecek miyiz, nolcak ki, birisi tek kapı sadece, diğeri station wagon. Aracı passatla karıştırmadım ama, tam olarak benim yazdıklarımı okumamışsın anlaşılan. Hala bagajı napcaksın diye soruyosun, ben sana herkesin ihtiyaçlarının farklı olabileceğinden bahsediyorum, yük mü taşıycaksın diyosun. Sen okula gidip gelirken kullanıyo olabilirsin, ama nihayetinde bu araç biraz da aile aracı, malum tek kapı bi araç değil. İnsanların ihtiyaçları diyorum, anlıyosun di mi? Bu arada ben de arkaya 4 kişi ile rahatlıkla oturabiliyorum.
    bilmem tamamını okudun mu topicin ama, başlarda demiştim ki, aracın yazın rahatlıkla 20000 ytlye satılabildiğinden, sonradan değerinin çok düştüğünden falan bahsetmiştim. İşte o yaz döneminde, bizim bi aile dostumuzda 2000 model bi vectra cd vardı ve aracını satmaya çalışıyordu. O dönemde bizim araç hem 99 model hem de 1.6 motor olduğu için sürekli dert yanıyodu " benim aracım hem 2000 model hem de 2.0 motor, ama benim aracıma 16 anca veriyolar, adalet mi bu?" şeklinde söyleniyodu. O fiyatlarda vectranın 2.0 motor olmasının getirdiği bi dezavantaj var alıcının gözünde, hem çok yakacağı düşüncesi, hem de vergi anlamında 1.6 motorlu bir araca göre daha az rabet görüyordu. Ben de biliyorum yani onu.
    Benim aracım tek kapı demişsin, ewt doğru, tek kapılı araçlar daha çok genç insanlar tarafından tercih ediliyor. Ama hep dediğim gibi tamamen tercih meselesi, yani bunun tek kapı zihniyetliye pek de alakası yok aslında. Hep bi kıyaslama yapmaya mücadele ediyorsun, şu mu bu mu diye ama, bu işler böyle yürümüyo. tercih edilene karışamazsın, piyasayı sen belirleyemezsin diyorum ama yok.
    Araçların ikinci el değerleri 0KM değerleriyle doğru orantılı olarak belirlenmiyor dememe gerek yok herhalde, bu zihniyetin çok basit kaçtığının farkındasın galiba, di mi?(bunu bilmiosan sen niye araba kullanion demiyorum bak..) Aman başka yerde de aynı cümleyi kurma, aynı mantığı uygulamaya kalkma, dalga konusu olursun, aman..
    ben de teşekkür ederim, eyvallah...




  • yaa allah askina artik!!! bise bilmiyosun gelip ahkam kesiosun!!! burada bise konusmak istemiyorum!!!
    Bora gormesek bizi kandiracan!!! Boranin arkasina 4 kisi rahatlikla oturuyomusmusmus da!!!! birak allah askina yaa!! 2003 TDI passat vardi bizde!! onda bile 4 kisi oturulamiodu!! nasilda sallamissin!!
    bu arada ben hala soyluyorum!!! stilo ve bora ayni sinif arabalar!!! ikiside C sinifi araclar!!! git istedigin yere sor!!! bunun farkinda deilsen ben sana ne diyeyim!!! yazik yazik!!!
  • sınıf konusunda ne demek istediğimi sen aslında gayet ii anlıyosun da, burda yazmaya biraz çekiniyosun galiba, neyse. Ben passatın da arkasının ne kadar geniş olduğunu gayet ii biliyorum ama kıyaslama yaparkenki kriterlerin neler olduğunu belirtmek için yazmıştım, sen genişlikten kasıtla "3 kişi rahat oturuyorum" diyosun ben de genişlikten kasıtla "4 kişi rahat oturuyorum diyorum" araçlardaki beklenti farklarını ortaya koymak amacıyla. Benim için 3 kişinin rahat oturması bi kıyas değil, yani zaten o rahat rahat oturuyo da, 100 kiloluk elemanlar değil tabiki , 4 kişi de tıpış tıpış rahatlıkla oturuyo demek istiyorum. (rahatlık konusunu fazla abartmıyım da )

    Bu arada senin önceki yazılarına ve benim ilk yazdığım yazıya tekrar baktım ki "ben bu aracı çok rahatlıkla 20000'e satıyodum" demişim, bunun bi köşesine "yazın" yazmayı unutmuşum. Sanırım başta da bazı eleştiriler bu yüzden geldi. Ben şu anda kesinlikle aracı 20000'e satmaya çalışıyo falan değilim, "nasıl bu araca 20000 istersin" demişler hep, şu an için haklısınız, ben de onu yanlışla o şekilde yazmışım, piyasanın ne olduğunun gayet farkındayım. 20000 konusu yanlış anlaşılmıştır.
    Teşekkürler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cilikka

    yaa allah askina artik!!! bise bilmiyosun gelip ahkam kesiosun!!! burada bise konusmak istemiyorum!!!
    Bora gormesek bizi kandiracan!!! Boranin arkasina 4 kisi rahatlikla oturuyomusmusmus da!!!! birak allah askina yaa!! 2003 TDI passat vardi bizde!! onda bile 4 kisi oturulamiodu!! nasilda sallamissin!!
    bu arada ben hala soyluyorum!!! stilo ve bora ayni sinif arabalar!!! ikiside C sinifi araclar!!! git istedigin yere sor!!! bunun farkinda deilsen ben sana ne diyeyim!!! yazik yazik!!!


    Biz Uno'ya 7 kişi bindik, 4 arkada 3 önde. Ben sürüyordum, diğer 6 kişi ise aile mensupları idi. Ama bizimki öyle "vosvosa 35 kişi bindi 50 metre sürdüler, dünya rekoru kırdılar " türünde bişi değildi. O halimizle Urfa-Bingöl-Van-Diyarbakır-Urfa güzargahını almıştık. Bilmem kaç yüz kilometre yol yapmıştık. Kimsede öyle aman aman rahatsız olmadı. O zamanlar şu bahsettiğiniz Bora bende olsaydı ohoooooho



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 16 Nisan 2006; 15:33:50 >




  • yaa kardes ben rahat rahat 3 kisi oturuo derken arkanin 3 kisilik olmasindan dolayi dedim!! senin gibi kassam arkaya 4 de oturur 5 de oturur!!! simdi nasilda kiviriyosun rahati biraz abarttim die!!!
    birak allah askina yaa burdakilerin hic biri cocuk deil ve isten anlamaz deiller!! sen bize yutturamazsin bu solediklerini !! git cocuklara anlat bu masallari!! ben sana diom ki passat vardi bizde arkaya 4 kisi oturunca rahatsiz olunuyodu!! sen bora da arkada 4 kisi rahat oturuluyo diosun!!!

    cok komiksin!!!
  • unutmadan!! bi arabanin oturma kapasitesi vardir!! eger dikkat etmissen ruhsatta yazar!! bora da normal insallar icin arkada 3 onde ise 1 kisilik yolcu kapasitesi vardir!! sen ise arkada 4 kisi oturur diosun!!! yukarda ki elemanin dedigi gibi vosvosa 35 kisi binmis!! itiyosan sen bi dene senin bora ya kac kisi sigar




  • hadi tamam senin dediğin gibi olsun, tamam lan istediğin gibi olsun;
    * arkaya en fazla 3 kişi sığıyo (iki kişi rahatlıkla oturuyo)
    * bagajı nereme sokjam, ne işe yarar, ticari araç mı ki bu
    * borayla stilo aynı sınıf araçlar
    * fiyatların doğrusal azaldığını düşünerek bora en fazla 9000 YTL eder
    * Bora mi yoksa Stilo mu; tabi ki STILO (fiat değil ama)

    son olarak da,
    * guinness elemanlarını çağırıp noter huzurunda bir arabaya en fazla kaç kişi binebilir dünya rekorunu kırcam...

    Eyvallah...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    * borayla stilo aynı sınıf araçlar



    Arkadaslar, teknik bir kısmı açıklığa kavusturalım, tartışmaya gerek yok.

    Bora ile Stilo aynı sınıfta araçlardır. İkisi de C segmentindedir.

    http://www.wilkens-verlag.de/studie/WilkensVerlag_CarSegments2005.pdf

    veya başka bir link

    http://www.mprekeivis.lt/Segments.htm
    "lower medium" sınıfına tıklarsanız stilo ile borayı görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 17 Nisan 2006; 1:40:42 >




  • Knightcop kardes!! bak ne diolar!! stilo ile bora ayni sinif arac diolar!!
    G...T oldun sus
  • bu arada unutmadan!! senin borayi birak!! seninkinin yeni kasasi olan jetta da bile stiloda ki donanimlar yok!! ok!!
    hayatinda hic stilo ya bindin mi!! once gor sonra stilo icin ufak de!!
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.