Şimdi Ara

Boş C Segmentinden Dolu B Segmentine Geçmek (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
2
Favori
3.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Üzerine fazla para vermeden alacağınız seçenek anca bu kadar olur. Bence 2. el güzel bir otomatik alternatif bakın.

  • c sınıfından b sınıfına geçilmez aracınızı satıp alternatif bi araç bakın emsal modellerden

  • Sıfır takıntınız yoksa 2015- 2016 Toledo/Rapid 1.2 TSi

    veya 1.4 tsi dsg düşük km'li olanları City'de bulabileceğiniz çoğu donanımı siz sunacaktır üstelik geniş iç mekan ve neredeyse octavia kadar bagajı da yanında avantajı olacaktır.

  • 2 gün önce manuel 1.2 i20den city e geçtim. benim önceliklerim çocuk olduğu için geniş ve en az sattığım i20 style kadar donanımlı bir araç olmasıydı. bir de sizin gibi otomatik vites kervanına katılmak istedim. elimdeki aracın sırf manuel olduğu için ne kadar zor satıldığını görünce doğru bir karar verdim. zaten satılmadı galerici ile takasa girdim. Aracın donanımlarını aktif olarak kulanmaktayım. Ayağımda platin olduğu için hız sabitleyici benim için olmazsa olmaz. hele cvt şanzıman ve hız sabitleyiciyi bir arada kullanınca çok daha keyifli oldu. sırf arabanın kendi kendine toparlamasını izlemek için hızı düz yolda 140da sabitleyip yokuşa gelmeden yavaşlıyorum, yokuşun başında eskı hıza dönme tuşuna basıyorum ve ayaklarımı toplayıp keyfime bakıyorum. araç istediğim hıza çıkana kadar 4bin 500 devirlere çıkıyor ama çok doğrusal ve sarsıntısız bir şekilde hızlanıyor. 1.2 motorda 4. viteste ıkına ıkına 130 u gördüğüm yokuşu bu araba tek nefeste çıkıyor. daha da hızlanacak ama yokuş bitiyor. city e ilişkin bazı gözlemlerimi aktarayım;


    -uzun yolda sabit kullanımlarda (ister 120 ister 130 olsun hız sabit olsun) dik yokuşlar dışında yol ve motor sesi neredeyse hiç duyulmuyor, bazı arkadaşların belirttiğinin aksine atmosfetik motor diye 130 la giderken 4bin devirlerde sürekli kalmıyor, hızını aldığında 1800 -2000 devirlere dahi inebiliyor (CVT nin etkisi).


    -incelemelerde de hep görmüşsünüzdür citynin en çok övülen noktalarından biri arka koltuk diz mesafeleri. ben 1.90 boyundayım aracı almadan önce bayide test sürüşü yaptım. ön koltuğu kendime göre ayarladığımda arkada baya rahat oturdum. yalnız birşeyi unutmuşum ön yolcu koltuğunu denemeyi. koltukları zeminden 10 cm kadar yükseğe konumlandırdıkları için ön yolcu koltuğuna ayaklarımı kendime yanaştırarak oturduğumda dizlerim konsola değdi. koltuğu geri almak istedim ama sondaydı. böylece arka genişliğin nerden geldiğini anladım:) ayaklarımı ileri uzatınca daha rahat ettim ama yine de i20den dar geldi ön yolcu koltuğu. şoför koltuğu da i20den az geriye gidiyor ancak direksiyon ve pedalların konumu çok sorun teşkil etmiyor. son kasa corollada direksiyon en yüksek ayarda dizlerime dayanmıştı.


    -%70 hız sabitleyici kullanarak 560 km yol geldim (ki motoru açılmamış sıfır araç ile) yol bilgisayarına göre 5.2 lt , fulleyerek aldığım benzinden yaptığım hesaba göre ise 5.6 lt yaktı. kaldı ki hayatımda ilk kez otomatik vites ve cvt kullanıyorum ve aracı yokuşlarda denemek için baya zorladım. yakıt bence çok iyi. hız sabitleyiciye elinizi alıştırısanız hem ayağınız yorulmuyor hem de aracı istediğiniz gibi kolay yönlendiriyorsunuz. parmağınızla arabayı hızlandırmak ve (düz yolda) yavaşlatmak çok büyük rahatlık. i20 de baya alışmıştım benim için avantaj oldu.


    -tek alışamadığım şey sollama yaparken gaza fazla yüklendiğimde motorun fazla bağırması, 6bin 7bin devirlere çıkınca insanın içi gidiyor motora bişey olacak diye ama sonradan öğrendim ayağınızı gazdan 1 sn çekip geri basınca 4bin devirlere geriliyormuş. birde D modunda f1 kulakçıkların çalışmadığını sanıyordum motorun durumu uygunsa +1 ve -1 vites olarak kullanılabiliyormuş.


    -malzeme kalitesi olarak hissettiğim tek bariz olumsuzluk bagaj içi kaplaması. elimi bastırdığımda göçüyor baya dayanıksız bir malzeme. onun dışında kapı içleri, koltuklar, konsol vs. b sınıfı için bence normal kalitede. torpido kapağı basit geldi.


    -küçük bebeğimiz olduğu için dijital klimanın ne büyük nimet olduğpunu anladık. çocuk ilk defa arabadan terlemeden indi. ben de normalde aşırı terlerim ama hiç terlemedim. ön cam buğu önleme özelliği soğuk havalarda çok işe yarıyor.


    -multimedya ekranı tüm ihtiyaçları karşılayacak düzeyde. parmak izi kalıyor ama ekran koruyucu aldım. çevirmeli ses kısma tuşunu elim arıyor ama yok malesef. kamera kalitesi baya düşük ama iş görüyor.


    -arabanın tipi zevk meselesi bizim hoşumuza gitti. aldıktan sonra arka camın bagaja iniş açısını çok beğendik.


    -anahtarsız giriş ve çalıştırma büyük rahatlık alışması biraz zaman alacak gibi. bagaja yay takmayı düşünüyorum kumandadan basınca tam olarak açılıyormuş.


    -manuelden geçtiğim için 3-4 kere debriyaja basıyorum diye frene bastım hanımın aklı çıktı:)


    merak eden olursa özelden sorularınızı yanıtlayabilirim.





  • C ve D segmentinin arasında at ile eşek yoktur ama B ile C segmenti arasında vardır , genelde bu böyledir marka marka değişmek ile beraber


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün ikame araç olarak 2015 Octavia TDI DSG Ambition verdiler, cidden bomboş araba. direksiyonun üstü dümdüz. araba en minimumda resmen.


    ama işte kocaman. gerek iç mekan gerek bagaj aşırı geniş. bu genişlikten her gün faydalanıyor musun o önemli.


    anahtarsız giriş çalıştırma, carplay/android auto, geri görüş, otomatik klima gündelik hayatı kolaylaştıran şeyler.


    city olmasa bile bence bu özelliklere sahip başka bi modele bakın.

  • Bende ani kararla bu hafta C sınıfı manuel boş 2019 Corolla aracımı satıp test sürüşü bile yapmadan Elite Bayon aldım


    Donanım olarak dağlar kadar fark var doğru mu yaptık hata mı yaptık perşembe göreceğim


    boş araca binmek bir süre sonra sıkıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 22 Şubat 2022; 23:47:32 >
  • senın acından bakarsak otomatık vıtes alman ıcın bır sebep. KEndı acımdan bakarsam otomatık ve dolu araba sevmem tasarım , tuketım ve performansa bakarım. Camlar cevırmelı bıle olsa onemsemem acıkcası. Ha su yenı teknoljılerden otomatık fren sıstemı carpışma onleme vb tarz sıstemler de olsa bunları mutlaka tercıh ederdım

  • yav görende konu sahibini 7 serisi veya s class kullanıyor sanacak. octavia dediğiniz sıradan c bir araç. city'e geçilir, otomatik vites ve yeni olması iyidir.

  • Konuya epeydir bakamadım, tüm yorumlar için teşekkürler. Benim gibi ikilemde kalanlara yardımcı olur umarım. Şu anda ikinci el piyasası çok düşük olduğu için biraz beklemeye karar verdim. Ama yaza doğru sanırım City'ye geçiş yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.