Şimdi Ara

Bosch SMS68JI06T 8 Program HomeConnect Inox Bulaşık Makinesi ÇATIR ÇATIR ÇATLADI! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
2
Favori
7.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Son durum:

    Gittigidiyor beni 2 ay kadar oyaladı. Bu gün iade işleminizi çözecez yarın ertesi gün.. diyerek.

    Olay yaşandıktan 1 hafta 10 gün sonra tüketici hakem heyetine dilekçe, zorla servisten aldığım hasar raporu, garanti belgesi, fatura ve tabla hasarı ve makinenin su biriktirdiğine dair resimlerle birlikte muracaat etmiştim. THK karşı taraftan savunma istemiş. Bunu duyan Bosch Türkiye beni aradı. Halbuki daha önce defalarla kendileriyle görüşmüştük. "Mahkemeye muracaat etmişsiniz, sonucu beklemeden biz paranızı geri vereceğiz. İBAN numarası verin." dedi. Ertesi gün paramı iade ettiler.

    Tabii ben yine tüm içimdekileri döktüm baya bir rahatladım. Bu arada BOSCH Almanya'ya durumu özetler mahiyette Almanca bir mail de göndermiştim. Oradan Bosch Türkiye'ye söylemişler. Tekrar benimle irtibata geçtiler.

    Şimdi Gittigidiyor, Ado Bilişim (Bosch yetkili bayi satıcı) ve Bosch Türkiye yanına yaptıkları kar kaldı gibi ama şikayetvar, burası ve bir kaç forumda bu yaşadıklarımı paylaştım. En azından bu kadar da olsa rezil olmaları umarım ya akıllanmaları ya da kısa zamanda batmaları için bir katkı sağlar. Ya da en azından bir daha bu çakalların eline düşecek olan kişilerin uyanmasına vesile olur.

    Bundan sonra gittigidiyor ve bosch benim için bitmiştir.

    Makineye ne olduğuna gelince, sözde alacaklar. "Ama aynı ahlaksız servis elemanlarınızı göndermeyin. Evime kesinlikle giremezler. Kapının önünde dahi görsem makineyi balkondan aşağı atarım. Parçalarını aşağıdan toplarsınız." dedim. Servis çok pislik yaptı. Kendi evimin içinde tehdit emtekten tutun da. Şimdi saymak istemiyorum. Bütün yaptıkları çirkeflikleri unutmak istiyorum.

    Buna benzer sorun yaşayanlar olursa özelden ulaşmaları halinde yardımcı olmaya çalışırım.


    Merak edenler firmalara verdiğim cevapları linklerden görebilir:


    www.sikayetvar.com
    Ado Bilişim Sattığı Kusurlu Ürün Değişim Kabul Etmiyor
    https://www.sikayetvar.com/ado-bilisim/ado-bilisim-sattigi-kusurlu-urun-degisim-kabul-etmiyor



    www.sikayetvar.com
    GittiGidiyor Bir Öyle Diyor Bir Böyle!
    https://www.sikayetvar.com/gittigidiyor/gittigidiyor-bir-oyle-diyor-bir-boyle



    www.sikayetvar.com
    Bosch Sms68Jı06T Bulaşık Makinesi Elimizde Kaldı
    https://www.sikayetvar.com/bosch/bosch-sms68ji06t-bulasik-makinesi-elimizde-kaldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 29 Aralık 2019; 8:37:19 >




  • timucinpusat kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, paranızı almanıza sevindim. Böyle durumlarda allahtan firma merkezi bir şekilde olaya müdahil oluyor ki olmaları da gerekli zaten. Ama GG HepsiBurada bunlar biz size satmadık bir satış platformuyuz diyebiliyorlar maalesef topu satıcıya atıyor veya oyalama taktikleri izliyor tabi bu tarz ürünlerde incik boncukta yapmıyorlar ozmn zaten yok olur giderler.
  • Timuçin bey bende bosh silence 4 seri bulaşık makinesi aldım ama inanılmaz bir gürültüsü var çok sesli çalışıyor servisinden bölge sorumlusu geldi baktı ilgili yerlere bildirdim dedi bende çözüm merkezine mail attım 2 gün sonra tekrar geldi servis pervaneyi değiştirdi ama maalesef halen sorunum devam ediyor çok canım sıkıldı yazdığını yazıyı görünce bana yardım edebileceğinizi düşündüm en azından nasıl bir yol izlemeliyim çünkü bunlar sizde yaşamışsınız biliyorsunuz bol bol sinir bozuyorlar lütfen bana yardımcı olun makine bana 02 ocakta teslim edilmiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Timuçin bey makinemin başka bir model ile değiştirilmesini veya iade etmek istiyorum yardımcı olursanız çok mutlu olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanıyorum siz mağazadan almışsınız. İnternetten alımda iade/değişim daha kolay diye biliyorum yasa gereği.

    Aldığınız yerle ya da Bosch'la tekrar iletişime geçin. Sorunun çözülmediğini belirtin. Çözmek zorundalar. Aksi halde Tüketici Hakem Heyetine müracaat edeceğinizi söyeyin ve işlemleri başlatın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucinpusat

    Son durum:

    Gittigidiyor beni 2 ay kadar oyaladı. Bu gün iade işleminizi çözecez yarın ertesi gün.. diyerek.

    Olay yaşandıktan 1 hafta 10 gün sonra tüketici hakem heyetine dilekçe, zorla servisten aldığım hasar raporu, garanti belgesi, fatura ve tabla hasarı ve makinenin su biriktirdiğine dair resimlerle birlikte muracaat etmiştim. THK karşı taraftan savunma istemiş. Bunu duyan Bosch Türkiye beni aradı. Halbuki daha önce defalarla kendileriyle görüşmüştük. "Mahkemeye muracaat etmişsiniz, sonucu beklemeden biz paranızı geri vereceğiz. İBAN numarası verin." dedi. Ertesi gün paramı iade ettiler.

    Tabii ben yine tüm içimdekileri döktüm baya bir rahatladım. Bu arada BOSCH Almanya'ya durumu özetler mahiyette Almanca bir mail de göndermiştim. Oradan Bosch Türkiye'ye söylemişler. Tekrar benimle irtibata geçtiler.

    Şimdi Gittigidiyor, Ado Bilişim (Bosch yetkili bayi satıcı) ve Bosch Türkiye yanına yaptıkları kar kaldı gibi ama şikayetvar, burası ve bir kaç forumda bu yaşadıklarımı paylaştım. En azından bu kadar da olsa rezil olmaları umarım ya akıllanmaları ya da kısa zamanda batmaları için bir katkı sağlar. Ya da en azından bir daha bu çakalların eline düşecek olan kişilerin uyanmasına vesile olur.

    Bundan sonra gittigidiyor ve bosch benim için bitmiştir.

    Makineye ne olduğuna gelince, sözde alacaklar. "Ama aynı ahlaksız servis elemanlarınızı göndermeyin. Evime kesinlikle giremezler. Kapının önünde dahi görsem makineyi balkondan aşağı atarım. Parçalarını aşağıdan toplarsınız." dedim. Servis çok pislik yaptı. Kendi evimin içinde tehdit emtekten tutun da. Şimdi saymak istemiyorum. Bütün yaptıkları çirkeflikleri unutmak istiyorum.

    Buna benzer sorun yaşayanlar olursa özelden ulaşmaları halinde yardımcı olmaya çalışırım.


    Merak edenler firmalara verdiğim cevapları linklerden görebilir:


    https://www.sikayetvar.com/ado-bilisim/ado-bilisim-sattigi-kusurlu-urun-degisim-kabul-etmiyor


    https://www.sikayetvar.com/gittigidiyor/gittigidiyor-bir-oyle-diyor-bir-boyle


    https://www.sikayetvar.com/bosch/bosch-sms68ji06t-bulasik-makinesi-elimizde-kaldi
    Paranızı almanıza sevindim..
    Merak ettiğim ise yerine hangi makineyi aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sirius_black kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Bosch:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timucinpusat

    Teşekkür ederim.

    Bosch:)
  • Aslında Bosch'un bir çok ürünü güzel. Özellikle Almanya üretimi olanlar. Diğerlerinin türk standarlarında olduğunu düşünüyorum.

    Sorun bizim distribütör, satıcı, n11, hepsiburada, gittigidiyor gibi platformlar, pazarlamacı her kimse, alışverişte araya bir Türk karışmışsa (iyileri tenzih ederim) sorun orada başlıyor.
  • timucinpusat kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle kaliteli bir marka. Aksini savunmuyorum. Konuyu yeni okuduğum için yukarıda başınıza bu olay geldiğinde bir daha asla bu markayı tercih etmeyeceğinizi söyledikten sonra aynı markayı almanıza tebessüm etmiştim Hangi modeli aldınız? Ben de bir bulaşık makinesi bakıyorum.
  • Şimdi bu markayı az çok tanıdık iyi yönüyle kötü yönüyle:) Daha önceden de biliyorduk, ürünlerini kullanıyoruz. Başka bir maceraya atılmayalım dedik. Onun için yine Bosch aldık.

    Bosch SMS68JI06T 8 Program HomeConnect Inox Bulaşık Makinesi ÇATIR ÇATIR ÇATLADI!

    Memnunuz şimdilik işini iyi yapıyor. Bu arada aynı tarihlerde aldığım (bir kaç yıl önce) bosch buzdolabı ve bosch çamaşır mak var. Buzdolaplarında Almanya üretimi yoktu. Çamaşır mak ise almanya üretimi. Onda bir sorun yok. Buzdolabı ise ucuz bir model olmamasına rağmen, kapağında boya attı, paslanır gibi oldu habluki daha bir kaç yıllık. İç aksam kırıldı. Diyeceğim o ki Türk'ün eli bir şeye deymişse o murdar oluyor. O derece leş, ahlak yoksunu, sahtekar, kalitesiz, dolandırıcı bir milletiz.

    Misal, 15 gün önce 20 liralık bir ürün aldım n11'den. Beğenmedim daha iyi ambalajla satıcıya iade ettim. Satıcı iadeyi kabul etmek istemedi. Ürün onda param n11'de. N11 paramı vermiyor. 15 gündür üst mercilere ilettik, acil durumunuz, diyerek oyalıyorlar. Biliyorlar ki başlarına bir iş gelmez, müşteri hiç bir şey yapamaz hukuki olarak.
    www.sikayetvar.com
    N11 İadede Zorluk Çıkarıyorlar
    https://www.sikayetvar.com/n11/n11-iadede-zorluk-cikariyorlar


    Gittigidiyor ile ilgili maceram sitede mevcut.
    https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms68ji06t-8-program-homeconnect-inox-bulasik-makinesi-catir-catir-catladi--140850483
    https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms68ji06t-8-program-homeconnect-inox-bulasik-makinesi-catir-catir-catladi--140850483

    Diğer yandan Amazon ile sorun yaşadığımda ya da Aliexpressle anında çözüm buluyorlar. Düşünn bir ürün aldım 108 dolar. Ürünü beğenmedim bir sebepten. Adama diyorum ki ürünü bu şartlarda gönderemem korona dolayısıyla size geri ulaşma garantisi yoktur. Ama ürünü beğenmedim paramı iade edin. Adam hemen 30 dolar geri ödeyelim diyor. Ben yalan söyleyen biri de olabilirdim sırf para koparmak için. Ama hemen böyle bir teklif. Amazon zaten bu tür müş ilişkilerinde süper ötesi hizmeti var. Anında çözüm bulurlar. On binlerce km öteden farklı bir milletten kişiyle farklı bir dille çok kısa sürede sorunu çözersiniz ama bizim sahtekar üç kağıtçı haydut gaspçı satıcılarla aynı dili konuşur aynı topraklar üzerinde yaşarsınız ama illa sizi düdükleyelim diye çalışırlar.

    Hepsinin canı cehenneme. İnsallah bir gün halkın hakkını koruyan bir hukuk sistemi gelir. Şimdi ben kime şikayet edeceğim hakkımı kimden alacağım. Yok öyle bir yer. THH vs falan hikaye.




  • timucinpusat kullanıcısına yanıt
    Tekrar Bosch almanız beni şaşırttı :) Hayırlı olsun. Burada bayiinin tutumu çok önemli.


    Bundan yaklaşık 10 yıl kadar önce belki daha fazla, Samsung kurutmalı çamaşır makinesi, buzdolabı ve bulaşık makinesi aldık. Üçü de samsung'un en iyi modelleriydi. En son teknolojiler vs ilgimizi çekmişti.

    Üçünün de hayrını görmedik. Buzdolabı hala duruyor aman nazar değmesin onla da çok sorun yaşadık.


    Çamaşır makinesi garantisi bitince bozuldu. Zaten sağlıklı da çalışmıyordu. Asıl bizi yıldıran bulaşık makinesiydi.

    Servisi aradım eve geldi.

    Bana dedikleri karta su kaçmış. Bulaşık makinesinde bulunan karta su kaçmış. Tekrar ediyorum su ile çalışan bulaşık makinesinin kartına su kaçmış.

    Servise aynen söyledim, yazacağız vs dediler gittiler. Sonra ücretli kart değişimi vs dediler. Su ile çalışan cihaza su kaçıyor ve ücretli değişiyor.


    Samsung genel merkezi aradım. İlgilenmediler, sağa sola yazdım biri dönüş yaptı. Hiç unutmuyorum ramazan ayı oruçluyum, saatlerce telefonda dil döktüm. Servis evime gelip resmen beni tehdit etmediği kaldı. Nasıl sakin kalmışım hala anlamıyorum. En son fransadan kart getirdiler. Kartta öndeki beyaz parça ile bütünleşik. Yani benim bulaşık makinem yeni parça ile fransızcaya/ingilizceye döndü. :)


    Sonra bozuldu gitti.

    Bir daha evime samsung beyaz eşya sokmam. TV de hiç almadım, almayı da düşünmüyorum.

    Bir şeyi philips/sony satıyorsa oradayım. Yoksa bosch/siemens vs üzerinden devam ederim. Gerçekten servisler bu ülkede çok kalitesiz olmaya başladı. Kendim de zamanında teknik servis elemanıydım. Müşterinin problemlerini anlayabilmek önemli. Bahsettiğiniz şey gerçekten de sizden kaynaklı değil mesela. Servis burada bunun raporunu tutması lazım.

    Yok internetten alınmış, yok bayiden alınmamış. Sattırmayın o zaman. Sattırmayın 2 seneye batışı imzalayın. İnternet alışverişlerinde garantileri şöyle böyle demeyi biliyorsunuz.

    Yaşadığınız uğraştırıcı süreç beni bile yordu okurken. Umarım sorun yaşamazsınız gerçekten elektronik ürün şans işidir ama bazı markalar şansı çok arttırır.




  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Eyvallah.

    A markası iyidir, b daha iyi, c kötüdür. Neticede ticaret. Ne kadar para o kadar mal. Kimi iyi üretemez, kimi üretmez. Insan yapısı. Hapsi kabul. Asıl sorun:

    1. Vicdanlarımızı (inanan kesim için söylüyorum diğer bir ifadeyle, zifiri karanlıkta bile sahtekarlık yapmaya engel olacak "ALLAH KORKUSU"nu) yitirmemiz, ticaret ahlakımızın yozlaşması

    2. Vicdanın olmadığı, ahlakın yozlaştığı yerde tüketici, üretici, satıcı kim olursa fark etmez, haklıyı koruyacak, hırsıza, hayduta, arsıza, sahtekara, dolandırıcıya zamanında hesap soracak adil, işleyen hukuk sisteminin olmayışı

    İyiler her zaman her yerde vardı, olmaya devam edecek. Onları tenzih ederim. Sattıkları malların kazançları bereketli, aldıkları paranın hayrı bol olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 17 Kasım 2020; 17:14:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3-5 lira daha ucuz olsun diye bayiden değil de internetten alırsanız öyle olur. Hem pastam dursun, hem karnım doysun hesabı. Bunun Bosch'la Arçelik'le alâkası yok. Üstelik cihazınız Profilo üretimi.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.