Şimdi Ara

boy 180cm kilo 140 Nasıl bir motor almalıyım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rdvnbzgc

    bence okadar km gitmesi normal motorsikletler en az yakıtı 50 km/h sabit hızla yakar.kullanma kitapçığında öyle yazıyor cbf 150nin.hız olayına gelirsek çin malları göstergede uçuk gösteriyor.ybr gps e göre 3 km/ fazla gösteriyor.ben ybr 125 ile bir depo ile 480 km yol gittiğimi bilirim ama herzaman değil depo 12 litre yani 1 litre ile 40km gitmiş oluyorum ve hızım da düşük hızlar değildi

    tabiki 50 km hız az yakmanın altın kuralı. spor kullanımda 28 ile 30 a kadar düşer.hız olayına gelince ybr nin km saatini mi taksam olurmu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: rdvnbzgc

    bence okadar km gitmesi normal motorsikletler en az yakıtı 50 km/h sabit hızla yakar.kullanma kitapçığında öyle yazıyor cbf 150nin.hız olayına gelirsek çin malları göstergede uçuk gösteriyor.ybr gps e göre 3 km/ fazla gösteriyor.ben ybr 125 ile bir depo ile 480 km yol gittiğimi bilirim ama herzaman değil depo 12 litre yani 1 litre ile 40km gitmiş oluyorum ve hızım da düşük hızlar değildi

    tabiki 50 km hız az yakmanın altın kuralı. spor kullanımda 28 ile 30 a kadar düşer.hız olayına gelince ybr nin km saatini mi taksam olurmu.

    orasını bilemem kardeş ama orjinal km saatini takman gerekir yan sanayi olanlar da çok fazla gösteriyor ybrde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır

    hımmmm.bugün yine denemeye çıktım. 5 liralık benzin aldım 1 litrelik pet şişeye ,970 gram geldi benzin. motor yedeğe düşene kadar gittim. motorun içindeki benzin bitti.pet şişeden çıkarıp döktüm . ve başladım testte . sonuç 48 km gitti bu sefer . motoru biraz devirlendirdim bu sefer 55 max hız .3 ila 4 bin devir arasında kullandım .sonuç şaşırtıcı .cub ile giderken 55 ila 60 da litreye 45 gidiyordu . bu windyde bir gariplik var ,kasası 125 liklere göre ağır motor o kasaya küçük geliyor ama yakıt konusunda gayet iyi şuan .yaz mevsimini merakla bekliyorum neler olacak acaba 55 i görürsem çok iyi olur .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır

    hımmmm.bugün yine denemeye çıktım. 5 liralık benzin aldım 1 litrelik pet şişeye ,970 gram geldi benzin. motor yedeğe düşene kadar gittim. motorun içindeki benzin bitti.pet şişeden çıkarıp döktüm . ve başladım testte . sonuç 48 km gitti bu sefer . motoru biraz devirlendirdim bu sefer 55 max hız .3 ila 4 bin devir arasında kullandım .sonuç şaşırtıcı .cub ile giderken 55 ila 60 da litreye 45 gidiyordu . bu windyde bir gariplik var ,kasası 125 liklere göre ağır motor o kasaya küçük geliyor ama yakıt konusunda gayet iyi şuan .yaz mevsimini merakla bekliyorum neler olacak acaba 55 i görürsem çok iyi olur .

    bu işte bi gariplik var ama hadi hayırlısı :) 1 litreyle 50 km giden motor ne gördüm ne duydum mantıklı düşünmeye çalışıyom bi anlamda veremiyom bakalım nolacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır

    hımmmm.bugün yine denemeye çıktım. 5 liralık benzin aldım 1 litrelik pet şişeye ,970 gram geldi benzin. motor yedeğe düşene kadar gittim. motorun içindeki benzin bitti.pet şişeden çıkarıp döktüm . ve başladım testte . sonuç 48 km gitti bu sefer . motoru biraz devirlendirdim bu sefer 55 max hız .3 ila 4 bin devir arasında kullandım .sonuç şaşırtıcı .cub ile giderken 55 ila 60 da litreye 45 gidiyordu . bu windyde bir gariplik var ,kasası 125 liklere göre ağır motor o kasaya küçük geliyor ama yakıt konusunda gayet iyi şuan .yaz mevsimini merakla bekliyorum neler olacak acaba 55 i görürsem çok iyi olur .

    bu işte bi gariplik var ama hadi hayırlısı :) 1 litreyle 50 km giden motor ne gördüm ne duydum mantıklı düşünmeye çalışıyom bi anlamda veremiyom bakalım nolacak


    evet ama tespit bu . stop edene kadar giderim emin olmak için ,aynı fiyattan alırım ölçüm yaparken .sendeki motor şuan ne yakıyor litreye yada 100 km de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır

    hımmmm.bugün yine denemeye çıktım. 5 liralık benzin aldım 1 litrelik pet şişeye ,970 gram geldi benzin. motor yedeğe düşene kadar gittim. motorun içindeki benzin bitti.pet şişeden çıkarıp döktüm . ve başladım testte . sonuç 48 km gitti bu sefer . motoru biraz devirlendirdim bu sefer 55 max hız .3 ila 4 bin devir arasında kullandım .sonuç şaşırtıcı .cub ile giderken 55 ila 60 da litreye 45 gidiyordu . bu windyde bir gariplik var ,kasası 125 liklere göre ağır motor o kasaya küçük geliyor ama yakıt konusunda gayet iyi şuan .yaz mevsimini merakla bekliyorum neler olacak acaba 55 i görürsem çok iyi olur .

    bu işte bi gariplik var ama hadi hayırlısı :) 1 litreyle 50 km giden motor ne gördüm ne duydum mantıklı düşünmeye çalışıyom bi anlamda veremiyom bakalım nolacak


    evet ama tespit bu . stop edene kadar giderim emin olmak için ,aynı fiyattan alırım ölçüm yaparken .sendeki motor şuan ne yakıyor litreye yada 100 km de

    valla bendeki celik marka cg olan 1 lt ye 30 km gidiyor onu spor kullanıyorum ama kymco yu da pek fazla spor kullanmıyodum oda 30 35 arası değişiyodu 1 lt benzinle bn daha 35 km den yukarısını giden görmedim hondanın cup modeli motoru vardı o çok azdı 35 m gidiyodu bazende geçebiliyodu 40 a yaklaşıyodu bi de bildiğim kadarıyla denemedim ama yeni çıkan ybr 125ler 35-40 km gidiyor normal kullanımda zaten onun dışındada yani 40 50 km gitmesi aykırı bi durum 1 lt benzin yani alt üstü 1 lt 800 mg 1 kilo bile gelmiyor yani 800 gram geliyo mantık dışı bişey gibi geliyo bna 1 litreyle 40 50 55 km gitmek bu saydığım motorlar dışında




  • Merhaba hocam o kadar ağırlıgı nasıl taşıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    bugün hızını ölçeyim dedim. kendi ibresi 100 de takılı kaldı . gps i açtığımda 86 km yi gösteriyordu. cubla arasında 16 km oynuyor. kilo ve boyumun etkisi olduğunu düşünüyorum .

    km bozuk gösteriyor olabilir, jant küçültülmüşse olabilir,orjinalinden ince lastik takılmışsa olabilir fazla gösterebilir.ve kilo boya oranla motorun max öldüm desen yapabileceği hız 80 90 dır sonrasını da gider yokuş aşağı falan ama zararlı olur ömrü kısalır arıza verirse kötü sonuç olabilir fazla basma elinden gelidğince 70 i geçme

    motorun janti orjinal, fakat 100 ü görür diye umuyordum.

    zaten racing tarzı hariç normal bir 150 cc motorsikletin ortalama max hızı 100 dür tabi bizim insanımız herşeyi amacı dışında kullanmayı sevdiği için 120 130 a kadar çıkarır o da çıkar ama yol,esinti giyisi hatta lastik havası gibi faktörler bile buna etki edebilir giysi bol ve genişse rüzgar tutar vücut iriyse rizgar tutar lastik havası azsa yavaş gider rüzgar esiyosa yavaşlatır sizin de kilo biraz fazla olduğundan ve kş günüde rüzgar sert çarptığından düzde falan o hıza çıkmanız biraz zordur bence çıkmayında zaten

    doğru söylüyorsun, bende öyle bir deneyim dedim cup ile arasında kaç km hız oynuyor diye. cup dip gaz ile 70 yapıyor, kanuni ise 86, desene o zaman benim boy ile kiloda zorlanmadan 100 km hıza çıkması için 250 cc lazım sanırım. amacım zaten zorlanmadan 100 yapması.

    hyr 250 liğe gerek yk cbf 150 ile 100 km sabit gitmende bi sakınca olmaz tvs apache rtr 150 de sorunsuz gider 250 lik bir motorla sabit 130 140 gidebilirsin bi zararı olmadan biz arkadaşın suzuki inazuması ile 2 kişi sabit 120 140 arası gittik ara ara 150ye de çıktık 2 mizin ağırlığı 120 kg civarı oluyodu

    hımmm,anladım ,sanırım windy e 150 cc piston atmam lazım .hem yakıt hem sürat için. yada ön dişliyi 1 diş büyütsemmi acaba

    bu seferde çekişten dşer normal gittiğin yokuşlarda vites düşersin ya onu öyle kullan yada biraz büyüğüne geçene kadar böyle idare et yada biraz zayıflamaya bak ilerde sana sorun çıkarır bu kilo malesef


    zayıflamak en iyisi aslında. ön disliyi bir dış büyütürüm,sonuç almaz isem eski haliyle binerim. sende hangi motor var,.

    bende bi kymco ck 125 bide cg motor var çelik marka 2 side 150 cc lik ama kymco yu sattım sayılır

    hımmmm.bugün yine denemeye çıktım. 5 liralık benzin aldım 1 litrelik pet şişeye ,970 gram geldi benzin. motor yedeğe düşene kadar gittim. motorun içindeki benzin bitti.pet şişeden çıkarıp döktüm . ve başladım testte . sonuç 48 km gitti bu sefer . motoru biraz devirlendirdim bu sefer 55 max hız .3 ila 4 bin devir arasında kullandım .sonuç şaşırtıcı .cub ile giderken 55 ila 60 da litreye 45 gidiyordu . bu windyde bir gariplik var ,kasası 125 liklere göre ağır motor o kasaya küçük geliyor ama yakıt konusunda gayet iyi şuan .yaz mevsimini merakla bekliyorum neler olacak acaba 55 i görürsem çok iyi olur .

    bu işte bi gariplik var ama hadi hayırlısı :) 1 litreyle 50 km giden motor ne gördüm ne duydum mantıklı düşünmeye çalışıyom bi anlamda veremiyom bakalım nolacak


    evet ama tespit bu . stop edene kadar giderim emin olmak için ,aynı fiyattan alırım ölçüm yaparken .sendeki motor şuan ne yakıyor litreye yada 100 km de

    valla bendeki celik marka cg olan 1 lt ye 30 km gidiyor onu spor kullanıyorum ama kymco yu da pek fazla spor kullanmıyodum oda 30 35 arası değişiyodu 1 lt benzinle bn daha 35 km den yukarısını giden görmedim hondanın cup modeli motoru vardı o çok azdı 35 m gidiyodu bazende geçebiliyodu 40 a yaklaşıyodu bi de bildiğim kadarıyla denemedim ama yeni çıkan ybr 125ler 35-40 km gidiyor normal kullanımda zaten onun dışındada yani 40 50 km gitmesi aykırı bi durum 1 lt benzin yani alt üstü 1 lt 800 mg 1 kilo bile gelmiyor yani 800 gram geliyo mantık dışı bişey gibi geliyo bna 1 litreyle 40 50 55 km gitmek bu saydığım motorlar dışında

    sendeki çeliğin daha az yakması lazım hava ayarı yaptırsan emin ol 45 i öldürür. çünkü senin cg bendeki windyden daha hafif kasası var. ayrıca çelikler atiktir. onda hava ayarı bozuk olabilir. zengin karışımla çalışıyordur motorun . benim windyde de anormallik dönüyor ya teste devam ediyorum her fırsatta. ama sonuç aynı hep . bu arada hangi şehirde kullanıyorsun motoru ,ben adanadayım bizim buralar düz yol geneli,tek tük rampa var. bu bence en büyük faktör yakıt konusunda .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makavel1

    Merhaba hocam o kadar ağırlıgı nasıl taşıyorsun

    merhaba,taşıyoruz bir şekilde, bisiklet sağolsun
  • O fiyata anca cg tipi motorlar alirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adana düz evet belki o yüzden az yakıyordur burdada tek tük düzlük var full yokuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    adana düz evet belki o yüzden az yakıyordur burdada tek tük düzlük var full yokuş

    ondan dolayı senin cihaz yakıyordur. ama yinede hava ayarını bir kontrol ettir ne olur n olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    adana düz evet belki o yüzden az yakıyordur burdada tek tük düzlük var full yokuş

    ondan dolayı senin cihaz yakıyordur. ama yinede hava ayarını bir kontrol ettir ne olur n olmaz.

    bizim meslek zaten motorsiklet tamiri şu an yani benim bulunduğum yerde bi motor 30 km gidiyosa baya iyi demektir 35 de süper daha üstüde yok 35 i de tek kişi binmeyle ortalama 4-5 bin devirde tek kişi cup tarzı motorlar yakıyo bi de yeni ybr 125 ile bws 125 bws de enjeksiyonlu zaten tabi bi de bazı scotter ler ben hem biraz spor kullanıyorum hemde burda düzlük bulmak çk zor devmlı 1 km düz giden yol sınırlı hep 100-200 mt ye bir ya yakuş iniyo ya çıkıyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet6630

    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    adana düz evet belki o yüzden az yakıyordur burdada tek tük düzlük var full yokuş

    ondan dolayı senin cihaz yakıyordur. ama yinede hava ayarını bir kontrol ettir ne olur n olmaz.

    bizim meslek zaten motorsiklet tamiri şu an yani benim bulunduğum yerde bi motor 30 km gidiyosa baya iyi demektir 35 de süper daha üstüde yok 35 i de tek kişi binmeyle ortalama 4-5 bin devirde tek kişi cup tarzı motorlar yakıyo bi de yeni ybr 125 ile bws 125 bws de enjeksiyonlu zaten tabi bi de bazı scotter ler ben hem biraz spor kullanıyorum hemde burda düzlük bulmak çk zor devmlı 1 km düz giden yol sınırlı hep 100-200 mt ye bir ya yakuş iniyo ya çıkıyosun

    hımmmmnm, anladım,o halde cihaz iyi yakıyor senin. şehirden dolayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samet6630 S kullanıcısına yanıt
    bu boyutlarla en iyisi yüksek ccli bir chopper
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.