Şimdi Ara

Bozuk mouse, oyuncu ekipmanı garanti süreci hakkında bilgi [YARDIM]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Elimde 4 tane bozuk mouse var. 2 tane SteelSeries Ikari ve 2 SteelSeries Sensei. 1 tanesi dışında diğerlerinde garanti mevcut. Bu zamana kadar hiç garantiye göndermedim ürünleri. Bazılarının scrool'u çalışmıyor bazıları sağ tuşta tutukluk yapıyor. Emin olamadım mouse garantisinde kullanıcı hatası vs. diye bir şey var mı? Elimde şu anlık iki seçenek var ya bunları teker teker garantiye göndermek ya da bir şekilde tamir etmeye çalışmak. Açıkcası açıp tamir etmeye çalışmak istemiyorum. Benim sorum ise aramızda mouselarını gönderip olumlu dönüş alanlar var mı? Sanıyorum yeni ürün göndermeseler bile mediamarkt, teknosa vs gibi yerlerden alanları hediye çeki ile telafi ediyorlarmış..

    Ürününü garantiye gönderip olumlu ya da olumsuz dönüş alan arkadaşlar buraya yazabilirse bende ona göre ürünlerimi gönderme kararı alacağım. Şimdiden teşekkürler.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.