Şimdi Ara

BRAVO 1.6 LPG STOP ETME lütfen yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba

    98 model bravo 1.6 sx aracım var . Araç atiker lpg li . ( 177 binde lpg 2 sene önce takılmış )

    Herkestede olduğu gibi bendede yolda giderken vitesi boşa atınca araç stop etme eğilimi gösteriyor , bazen toparlıyor genelde stop ediyor .

    Aracı 4-5 ustaya götürdüm , aracın atiker enjektör , bujileri , buji kabloları , devir sensörü (orjinal) değişti. Kelebek , rölanti valfi temizlendi. Ama araç hala stop ediyor.
    Soğukken stop etme olasılığı azalıyor ısınınca daha sık olmaya başladı. Araşın potansiyometri de ek şase kablosu yok gördüğüm kadarıyla , ama lpg enjektör hortumları olduğunca kısa yapılmış.

    Ayrıca bu stop etme olayını bazen hiç yapmıyor ; bazen sıfır araba gibi çok düzgün çalışıyo bazen çok sık yapıyo devir dalgalanıyo ve stop etme olayı.

    Bu yazdıklarımın hepsi araç LPG de iken oluyo bu arada , BENZİNDE EN UFAK SIKINTI YOK STOP ETME , RÖLANTİDE DALGALANMA GİBİ.

    Bu olaylar karşılaşıp çözenlerde yardım bekliyorum. Teşekkür ederim.







  • Lambda sensörüne baktırdınız mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marea klubune bugun uye oldum ancak benzer durum benım polo classicte vardı. krank devır sensoru , egzantrık mıl sensörü, disbrtor varsa mareada tevzii makarası
  • melihaltuntas M kullanıcısına yanıt
    Lambda sensörüne baktırmadım. Oksijen sensörü aracın yakıtı nasıl yaktığı ile alakalı değilmidir . yani rölanti ile alakası olabilirmi
  • Benim araçta hiç benzinde ve lpg de stop etme sorunu olmadı geçenlerde motor düzensiz ve zengin karışım atmaya başladı aynı zamanda hiç stop etmeyen araba stop ediyordu lambda sensörünü değiştirdim bosch hepsi düzelmişti bu ihtimali gözden kaçırma diye belirtmiştim. Birde potansiyometre şase kablo güçlendirmesini baştan yaparsan iyi olur böylelikle çok kurtulan olmuş bu sorunlardan sonucu buraya yazarsan arkadaşlara da tecrübe olur iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız dün aracı fiat servisine götürüp bilgisayara bağlattım tek bir rölanti sensörü arızalı çıktı onuda hemen orjinali ile değiştirdim gene düzelme olmadı

    Oksijen sensöründe arıza kodu vermedi araba.

    Daha şase çektirtmedim şase çekmeyi bilen yok çünkü ankarada bilen varsa ankarada bu işi yapacak adam yazarsa sevinirim.
  • melihaltuntas M kullanıcısına yanıt
    stanbul'da olanlar umraniye oto sanayide bahcekapilim oto, vedat usta var. Oraya goturebilir araclarini.
    Fiat'in ariza tespit makinesine baglayip versiyon guncelleyerek butun problemlerim halloldu. Bosta stop etme, rolantide dalgalanmalar, surekli yuksek devir calisma problemleri yarim saatlik bir bilgisayar isiyle cozuldu tamamen. 130 tl'ye maloldu ki bu hicbisey.
    Enjektorlerin puskurtme sureleri 4.2 olmasi gerekirken benim aracim 6.4 olarak calisiyormus. Fazla puskurtme yaptigindan hem yakit fazla tuketiyor hem de arabayi boguyordu. Onlari da yazilim uzerinden hallettiler.
    Sonuc olarak hicbir parca degistirmeden once ariza tespiti yaptirin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.