Şimdi Ara

Bu kadarına da pes

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovodan aldığım Lenovo p2 marka telefon arızalı geldi. Teknik servise gönderdiğim zaman ürün değişim formu gönderdiler(telefon serviste kaldı).

    Bu ürün değişim formunu aldığım yere vereceğim karşılığında para iadesi alacağımı söylediler.

    Yaklaşık 1 hafta önce hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım.

    Ama iade için ürünü istediklerini söylememe rağmen telefonda bana mail atma gerektiğini. mail atığımdaysa
    "Merhaba Mustafa,

    Konuyla ilgili olarak 0 212 912 0134'ü arayarak bilgi alabilirsin.

    İyi günler" diyorlar. neredeyse 2 ay telefonsuz kaldım. Ürünleri bozuk olduğu gibi bozuk olan ürüne de el koydular.

    Önceden ürün bozuk olduğunda yapmayan teknik servislere kötü derdim. Ama lenovo bunu bir seviye üste taşıdı ürünü tamir etmediği gibi bozuk ürüne de el koyuyor.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.