Şimdi Ara

BU NE BÖYLE YA YARDIM EDİN Bİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu gün hazır açık olan avea hatlardan aldım.İçinde yirmi kntr olması lazım.Görüşmeye felan açık şu an telefon.Fakat 9333 aradağımda türkiyenin en çok konuşturan falan felan diyor ve servis şu an kullanılamıyor diyor.turkcellden kalma alışkanlık *123# yapayım dedim 1 kontur kalmıştır diyor.Bu hat otomatik açık.Yani satan bayinin kendi üzerine önceden açtırmış.Kartı taktırdığımda msj felan gelmedi.İçimde bi şüphe var.Ne yapmalıyım normal bi süreçmi yoksa aldıım yere gideyimmi?



  • quote:

    Orjinalden alıntı: Peredhil

    Arkadaşlar bu gün hazır açık olan avea hatlardan aldım.İçinde yirmi kntr olması lazım.Görüşmeye felan açık şu an telefon.Fakat 9333 aradağımda türkiyenin en çok konuşturan falan felan diyor ve servis şu an kullanılamıyor diyor.turkcellden kalma alışkanlık *123# yapayım dedim 1 kontur kalmıştır diyor.Bu hat otomatik açık.Yani satan bayinin kendi üzerine önceden açtırmış.Kartı taktırdığımda msj felan gelmedi.İçimde bi şüphe var.Ne yapmalıyım normal bi süreçmi yoksa aldıım yere gideyimmi?

    1 kontör harça servis düzelmeye başlar kullanılmaya
  • Bende knt yükledim düzelmişti bi 20 knt at yada 4
  • bende de aynen olmustu 1 kontor harcamadan acılmamıstı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: termal1

    bende de aynen olmustu 1 kontor harcamadan acılmamıstı..

    Önceden Turkcell'de de aynı durum vardı. Şu an var mı bilmiyorum. Önce 8900 mı neydi onu arıyosun dil seçimini yapıyosun sonra açılıyordu servis.
  • evet devam ediyor...Ama bu servis bence hattın ilk açtığının belgesidir...Yeni bir cihaz alındığınızda dahi ilk dil seçimi yapılır...Fabrikadan çıkış yani........


    quote:


    Önceden Turkcell'de de aynı durum vardı. Şu an var mı bilmiyorum. Önce 8900 mı neydi onu arıyosun dil seçimini yapıyosun sonra açılıyordu servis.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FeToBaSkaN


    evet devam ediyor...Ama bu servis bence hattın ilk açtığının belgesidir...Yeni bir cihaz alındığınızda dahi ilk dil seçimi yapılır...Fabrikadan çıkış yani........


    quote:


    Önceden Turkcell'de de aynı durum vardı. Şu an var mı bilmiyorum. Önce 8900 mı neydi onu arıyosun dil seçimini yapıyosun sonra açılıyordu servis.


    Aynı durum AVEA içinde geçerli.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.