I have investigated the issue and unfortunately, I am unable to assist you with this issue, as we provide only limited support to our players without a premium subscription. Without the proper information needed, we are unable to verify ownership of this account. For the security of this account, we are unable to assist you further. We apologize for any inconvenience that this may cause and thank you for playing Knight Online. -Knight Online Customer Support Team
ticket attım çarım soyuldu diye ama :(
Ben, çıkışı araştırdım, ve maalesef, ben, bu çıkışla sana yardım edemem, bizim, kaliteli bir ödeme olmadan bizim oyuncularımıza sadece sınırlı desteği sağladığımız gibi. Uygun bilgi olmadan ihtiyaç duydu, biz, bu hesabın sahipliğini doğrulayamayız. Bu hesabın güvenliği için, biz, sana daha fazla yardım edemeyiz. Biz, bunun, sebep olabildiği ve şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür edebildiği herhangi bir rahatsızlık için özür dileriz. -Şövalye, internet üzerinde müşteri destek takımıdır
Türkçesi
diyorki premium olmadan sana hic bir sekilde yardim edemeyiz
premiumsuz sadece limitli sayida kullaniciya yardim ediyoruz
yani kisaca charini unut
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme