Şimdi Ara

BU SAAB'I ALMALIMIYIM ? YAKITI VE VERGİSİ :( (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PNR05

    ya boşver saabı napcen al 97 106 gti mis gibi araba çıkma desen var güç desen var vergi desen 1,6 oh mis



  • Vay be Broadway parasına Saab
    Ben olsam bu aracı alırdım ama 5000 ytlyi çöpe atmaya da karar vererek. 5000 araca verirdim, 5000 de gelecek iki yıldaki masraflarına ama araba gibi araba binerdim
  • Biz saabsızız . Al ve artık bi saabım var de.

    Kardeş ileriyi düşün ve iyi karar ver.Pişman olacağın işe hiç girme,kafanda az da olsa şüphe varsa yanaşma derim.Son karar senin....


    Edit:bu arada yeni rütbem de yakışmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi decrypter35 -- 6 Temmuz 2006; 2:29:16 >
  • Saab konusunda oldukca bilgim var... Ve resimlerden gordugum kadarıyla...

    Bu motorun aynısından bende var... Turboyu cok acmazsan 12 litre civarında yakıyor sehir icinde... Tam sınırda yakıyor yani, daha fazla olsa fazla yakıyor olurdu... aracın 120000 km'de olması pek inandırıcı degil... Benim 94 Saab'da hala orjinal deri var, on sol koltuk haric saglam hala, arac 272.000km'de... Bunun dısında sahibi sana guven telkin ediyorsa, Saab icin soyleyebilecegim seyler belli... Yedek parcası pahalı olur, zor bulunur; ama yedek parcaya kırk yılın basında ihtiyac duyarsın!! O bakımdan normal bir arabadan pek de farklı degildir... Arac bakımlıysa yol tutusu bugunki modern ortasınıf aracların hepsinden daha iyidir, hızlanması zaten iyidir, freni iyidir, karda cok cok iyidir... Seni dusunduren tek sey aracın orjinal km.sinde olup olmadıgı ve bakımlarının iyi yapılıp yapılmadıgı olsun... Sorunlu bir SAAB alırsan cok masrafa girersin diyebilirim... Biraz daha paran olsa temiz, dokunulmamıs bir 900 al diyecegim ama...

    Bu arada bakım masrafları icin sunu soyleyeyim... Benim aracım 210.000 kmye gelene kadar masraf yapmadı... Yani parca bozulmadı... 210.000 de Turbo bozuldu, tamir edildi bugunun parasıyla 1 milyar... 240.000 de 3. vites dislisi arıza yaptı, sanzumanı sok tak dahil 750 milyon da o masraf actı... Bir de gecen kıs aracla bir cukura dustum. On takımdan bir suru parca degisti 550 YTL'ye mal oldu... En son servise gittiginde hava, benzin, yag filtreleri, 4 fren balatası, aracın motor yagı degisti, rot balans ayarı yapılması dahil bunlar 175 yTL tuttu... Tabi balatalar orjinal markası degil mesela... Saab'larda dikkat etmen gereken bir baska unsur, mars motorları... Mars motorları hepsinde aynı ve biraz garip... Normal arabalar gore daha cok temizlenmeleri gerekiyor. Ve saab bu motoru biraz kotu bir yere koymus... Motoru sokup temizleyip geri takmak 100 YTL'ye falan mal oluyor, iscilik masrafı yuzunden... Aracı alırken mars sesine de bi bak derim... Ona gore indirim istersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 6 Temmuz 2006; 8:34:04 >




  • Herhangi bir otomatik şanzıman arızasında ya tamiri mümkün olmaz yada neredeyse araba fiyatını isterler.
  • bence araç hele isveç malı bir araç değil 145 binde 445binde bile motor istemez araba sorunlu yanarsın birader bizden sölemesi
  • 5 milyara araba alıyorsun sorun çıkartmasınıda göze al.
  • Eğer alın teri ile kazanılmış paraysa bırak 5 milyarı 5 lira bile sokağa atılamayacak kadar kıymetli olmalıdır. Eğer 5 milyar bütçe ile araç sahibi olmayı düşünüyorsan benim sana önerim şahin, lada felan olacaktır. Bu tür bi araç bi masraf açarsa kolay kazanılmayan o kağıt parçalarından bir sürüsünü servise vermen gerekecektir.

    Ama diyorsanki ben bu arabaların hastasıyım, başka arabam da var, ben bunu adam akıllı toparlayacağım ve bi hobi aracı olacak o zaman al gitsin.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.