arkadaşlar forumdaki konulara göz gezdirdim ama net bir cevap bulamadım..eski ütüm tefaldi. yeni bir ütü almak istiyorum.eşim ve ben memuruz.sizin yorumlarınızla ya güçlü buhara sahip normal bir ütü alıcam ya da buhar kazanlı ama 400- 450 liraya kadar anca alabilirim. philips'le yaşadığım durum dolayısıyla biraz soğudum aslında;tefalinde satış sonrası sıkıntılarını okuyorum. şunu kesinlikle biliyorum ki bir kişinin beğendiğini diğeri beğenmeyebilir ya da şans işi birinin kötü dediğine diğeri iyi diyebilir.. kullananların tavsiyeleri benim için yine de çok önemli..en önemli isteğim su damlatması..bıktım artık ütü yaparken damla damla leke kalmasından..
dedigin fiyata kazanlı ütü zor bence bende son dönemde ütü arayışına girmiştim bu ütüyü aldım ama aklım bunda kaldı pahalı diye alamamıştım. marka konusuna gelince philips den neden sogudun bilmiyorum ama ben bu markayı kullanıyorum ve memnunum
Arkadaşım PHILIPS ten kesinlikle uzak durun. Niye derseniz şu hikayeme kulak verin lütfen.Bir kucak para ödeyip, dönemin en son modellerinden (9240) olan ürünü tam 25 ay önce satın aldık.Garantisinin 24 ay olduğunu hatırlatmakta yarar var. Ürün Garanti süresinin tam bitiminde 25. ayda arızalandı. Servise gttiğimizde bize çıkartılan parça değişim listesi ve toplam tamir bedeli tam 245 TL idi. Yani ürünün web den satın alınabileceği fiyatın nerde ise yarısı kadar tamir bedeli...Üstelik değişim yapılması gereken parçalara göz attığımızda 1) Elektronik kart 2)Power düğme ışığı 3)Buhar taşıyıcı hortumu...Bu son parçaya dikkat !!! Hadi anladık ,ilk ikisi elektronik malzeme bu bile makul bir arıza süresi değil ama neyse....Peki 3. Parçaya ne demeli ? Buharlı ütü satıyorsunuz ve ütünün en önemli parçalarından neredeyse ütü ile ile bir eskimesi gereken hortumu 2 yıllık bir ömre sahip. Bu konuda Tüketici Danışma Hattına yaptığımız müracaatlarda servislerinin NOTERLİĞİNDEN ÖTEYE GEÇMEYEN ve üzgünüz le biten cümlelerden başka hiç bir yardım alamadık.Usulen kurulmuş ve kurumsallık çağrıştırmak amacından öte hiç bir fonksiyonu olmayan bir birim.Şu anda ne mi yapıyorum? PHILIPS in 25 ay önce piyasanın en pahalısı olarak aldığım ürününü depoya atıyorum. Benden istedikleri SERVİS BEDELİNİN DAHA DA ALTINA bir fiyata hemen hemen aynı spefikasyonlara sahip YERLİ BİR ÜRÜN alıyorum.H.Burada.Com dan siparişimi verdim bile.Hem 6 Ay deneme ve kayıtsız iade/değişim garantisi var ,hem YURDUM MALI.... 2 Yıl garantisi...Hemde bir çok kullanıcının olumlu yorumu ve menmuniyeti. Buda bana çok iyi ve zamanında bir ders oldu.PHILIPS'in her türlü ürününü yaşantımdan çıkartıyorum. Ha ! Bu arada 23 Yıllık evliyiz. Eşim çalışan bir Bayan Evlilik yaşantımızın 21 yılını 2 adet klasik buharlı ütü ile geçirdik.(Ki, şu anda bu emaktarı yeniden devreye aldık.) her türlü eşyasını son derece bilinçli ve ekonomik kullanan genel bir yapımız vardır.Bu güne değin 2. değişimini yaptığımız Beyaz ve k.rengi eşyalarımızda bir çok kez arıza yaşadık , ancak hiç birinde bu kadr pişkin ve tüketicisini hiçe sayan bir anlayışla karşılaşmamıştık.