Şimdi Ara

bursada çavdarlı mı , akkoyunlu mu daha iyi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
17.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu konuya yazdıkları birer mesajla kaldılar.Konuyu Akkoyun Karakoyun olayına çevirip gittiler.
    Yönetimin yeni üye alımında msj yazmak için belli bir süre koyması lazım aslında.
    quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_of_fortune

    burası er kaynıyor...
  • konuyu açan kişi olarak tam 1 sene sonra yeni arkadaşların yazdıklarını okudum da somut bir şey söylemediklerini gördüm. Bu süre zarfında akkoyunluya birkaç defa daha gittim. Şunu anladım ki periyodik bakımlarla servisin iyi veya kötü olduğunu anlamak mümkün değil. Bir sorunla karşılaştığınız zaman gösterdikleri alaka ve ürettikleri çözüm sizi tatmin ediyormu önemli olan bu. Bu yüzden çavdarlıyı bırakmıştım. 2-3 senedir çavdarlıda servise gidip memnun olan arkadaşlarımız " şöyle bir sorun olmuştu da şöyle birşey yaptılar da şu yüzden memnunum desinler " de bende öğreneyim.
    Bunu akkoyunlu daha iyidir diye demiyorum. Çünkü onlarla öyle bir diyaloğum olmadı. Sadece triger zinciri ses yapıyordu garanti kapsamında parçalar gelince 1 günde değiştirdiler ve sorun çıkmadı. Hala ikisi arasında çok önemli farklar olduğunu "her ikisiyle de diyalog kurmuş biri olarak" söyleyemiyorum.
    Allah bunların eline düşürmesin diyorum sadece............




  • akkoyunlu yalova yolunda, çavdarlı izmir yolunda doğrumu?
  • Ağustos ayında akkoyunluya ilk servis tecrübemi yasadım yeni aldığım aracımı servise göturdum, 500 YTL servis ucreti çıkardılar bıraz pazarlıktan sonra 450 ye anlaştık. söyledıkleri zamandan once teslim ettiler. Akkoyunluyu tercih sebebim iş yerime yakın olmasıydı 2.defa gittiğimde vites topuzunun asınmasıyla ilgili bir şikayetim vardı belki başka servis kullanıcı hatası veya garanti dısı diyip vites topuzunu değiştirmeyebilirlerdiki sagolsunlar ricamı kırmadılar ve garantiden deri vites topuzyla değiştirdiler ayrıca debriyaj telinden ses geliyordu bi yağmur sonrası fark ettim onuda yağladılar ve sorunumu çözdüler :)

    kısaca servisden memnunum ama bana 6 ayda bir bakıma gelmemi soylediler ki ben 6 ayda 10 bin km yapan birisi değilim artık 10 bin km yı ne zaman doldurursam o zaman gideceğim

    son olarak komple tampon boymasına 800 YTL fiyat cektiler, tampon sokup takma ve düzeltmeyede 250 YTL fiyat olarak fazla geldi Birde yedek parca fiyatı sordugum arkdaş 2 defa biz size donecez diyip geri aramadılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEmperor

    Ağustos ayında akkoyunluya ilk servis tecrübemi yasadım yeni aldığım aracımı servise göturdum, 500 YTL servis ucreti çıkardılar bıraz pazarlıktan sonra 450 ye anlaştık. söyledıkleri zamandan once teslim ettiler. Akkoyunluyu tercih sebebim iş yerime yakın olmasıydı 2.defa gittiğimde vites topuzunun asınmasıyla ilgili bir şikayetim vardı belki başka servis kullanıcı hatası veya garanti dısı diyip vites topuzunu değiştirmeyebilirlerdiki sagolsunlar ricamı kırmadılar ve garantiden deri vites topuzyla değiştirdiler ayrıca debriyaj telinden ses geliyordu bi yağmur sonrası fark ettim onuda yağladılar ve sorunumu çözdüler :)

    kısaca servisden memnunum ama bana 6 ayda bir bakıma gelmemi soylediler ki ben 6 ayda 10 bin km yapan birisi değilim artık 10 bin km yı ne zaman doldurursam o zaman gideceğim

    son olarak komple tampon boymasına 800 YTL fiyat cektiler, tampon sokup takma ve düzeltmeyede 250 YTL fiyat olarak fazla geldi Birde yedek parca fiyatı sordugum arkdaş 2 defa biz size donecez diyip geri aramadılar

    tampon da sorun varsa autoking i tavsiye ederim. kaskonuz bozulmadan sorununuz giderilebiliyor




  • Arabamı akkoyunludan almıştım söylendiği gibi degil çavdarlıdan 500 ytl daha fazla indirim ve üstüne birde 500 ytl takas destegide aldım.
    servis konusuna gelince bayram öncesi adanaya gideceğim için arabanın bi genel kontrolünü yaptırayım dedim evime çok yakın olan çavdarlıya gittim, yaklaşık 45 dakka bekledim ve bunun yarısını plakalıgı degiştirip akkoyunlu adını çıkarmak için harcadılar. araba pis olarak teslim edildi, cam suyum eksikmiş gözümün önünde çeşme suyuyla tamamladılar, ve bir dahaki bakıma onları tercih edersem % 15 indirim yapacaklarını söylediler.
    sonuç olarak hiç memnun kalmadım
    en son kapıları yağlamak için akkoyunluya gittigimde, arabamın içinide dışınıda yıkamışlardı, cam suyum distile su ve orjinal toyota marka su katkısıyla tamamlanmıştı hatta şişeden arta kalanıda bedava vermişlerdi, yine 45 dakka da bütün işlemler bitmişti ve hiç para ödemedim, ve çavdarlı yazan plakalıkta yerinde duruyordu
    SİZCE HANGİSİ GÜVENİLİR.




  • Sağo dostum auto kinge gittim bi kac tamir için ben T Sport Tampon takmayı dusunuyorum onuda serivste boyatmayı fiyatı o yuzden verdim


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEmperor

    Ağustos ayında akkoyunluya ilk servis tecrübemi yasadım yeni aldığım aracımı servise göturdum, 500 YTL servis ucreti çıkardılar bıraz pazarlıktan sonra 450 ye anlaştık. söyledıkleri zamandan once teslim ettiler. Akkoyunluyu tercih sebebim iş yerime yakın olmasıydı 2.defa gittiğimde vites topuzunun asınmasıyla ilgili bir şikayetim vardı belki başka servis kullanıcı hatası veya garanti dısı diyip vites topuzunu değiştirmeyebilirlerdiki sagolsunlar ricamı kırmadılar ve garantiden deri vites topuzyla değiştirdiler ayrıca debriyaj telinden ses geliyordu bi yağmur sonrası fark ettim onuda yağladılar ve sorunumu çözdüler :)

    kısaca servisden memnunum ama bana 6 ayda bir bakıma gelmemi soylediler ki ben 6 ayda 10 bin km yapan birisi değilim artık 10 bin km yı ne zaman doldurursam o zaman gideceğim

    son olarak komple tampon boymasına 800 YTL fiyat cektiler, tampon sokup takma ve düzeltmeyede 250 YTL fiyat olarak fazla geldi Birde yedek parca fiyatı sordugum arkdaş 2 defa biz size donecez diyip geri aramadılar

    tampon da sorun varsa autoking i tavsiye ederim. kaskonuz bozulmadan sorununuz giderilebiliyor





  • geçen hafta akkoyunludaydım küçük bir kaza sonucu ön tampon ezilmiş ve boyası gitmişti birde kapıda çizik vardı. 2 günde düzeltme ve boyama yapıp iç dış temiz olarak teslim ettiler. 300 YTL.. ödemeyi yaptım daha sonra kaskodan alacağım..
  • Bu güne kadar bu konuda çeşitli cevaplar verilmiş, bir cevap da ben ekleyeyim dedim.
    Bursa'da çalışıyorum.Hukukçuyum.Toyota Corolla Dizel 1.4 D-4D Comfort M/M 2008 model bir aracım var. Araç plakasını da veriyorum. 34 PLC 07
    Aracın 30.000 km. bakımı gelmişti.Biliyorsunuz Bursa 'da iki adet Toyota servisi var.Biri Akkoyunlu, diğeri Çavdarlı. Aracın 20.000 km bakımını Akkoyunlu'ya yaptırmıştım.Bana karşı gayet güzel davrandılar, aracın bakımını yaptılar, temiz bir şekilde arabamı teslim ettiler.Herhangi bir problem de yaratmadılar.Çalışanları da gayet nazikler. Diyecek bir sözüm yok.
    İşyerinde aracı 30.000 km bakımına götüreceğimi söylediğimde, arkadaşlar nereye götüreceğimi sordular, ben de Akkoyunlu'ya götüreceğimi söyledim. Bir arkadaşım Çavdarlı'nın fiyat bakımından daha avantajlı olduğunu söylemesi üzerine Çavdarlı'yı denemeye karar verdim. Çavdarlı'nın telefonunu alıp randevu istemek için google de tarama yaptım ve bu konuda forum olduğunu gördüm. Yazılanların hepsini okudum ve etkilenmedim tabi ki.Aslında içime biraz şüphe de düşmedi değil hani. Yine de Çavdarlıya gitmeye karar verdim ve gittim.
    Çavdarlı'da da gayet güzel bir şekilde karşılandım.Aracım kontrol edildi.Aracın tamponunda göçme vardı, formda işaretlemesi yapıldı. Şirket görevlisi "isterseniz düzeltelim" deyince; Sözkonusu göçmenin epeyce bir zamandır mevcut olduğunu, arac park halindeyken bu göçmenin gerçekleştiğini, kimin tarafından vurulduğunun belli olmadığını, tutanak tutturmadığımı, kaskonun bozulmaması için masrafını kendim karşılayarak yaptırmak istediğimi, aracın 20.000 km bakımı için Akkoyunlu'ya gittiğimi, bu arada sözkonusu göçüğün düzeltilmesini de istediğimi söylediğimde; Akkoyunlu servis yetkilisinin bu göçüğün basite indirgenecek bir göçük olmadığını söylediğini, tamponun sökülmesi gerektiğini, ısıtma yapıldığını, ısıtma ile boyanın kabardığını, kabaran yerin yeniden boyanacağını, bunun da bana en az 250,00-YTL'ye patlayacağını söylediğini, nasıl olsa bir kaza olur, tampon hasar görürse o zaman yaptırırım dediğimi ve yaptırmadığımı söyledim. Bu nedenle tamponu yaptırmayacağımı Çavdarlı servis yetkilisine de söyledim. Şöyle bir baktı. Bana basit bir ısıtmayla hallolacak gibi görünüyor, bir bakalım dedi.
    Neyse aracı bıraktık. Aracın teslim alınacağı saatte gittim, araç hazırdı. Pırıl pırıl temizlenmişti. Bir de ne göreyim; tampondaki göçük de neredeyse tamamen düzelmişti. Hemen servis yetkilisini gördüm ve sordum. Yetkili; fanla basit bir ısıtma yapıldığını, ısıtma nedeniyle genleşen tamponu çekerek düzelttiklerini, üzerindeki çıtayı da yerine yapıştırdıklarını, masraf gerektirecek bir durum olmadığını söyledi. Bu durum tabiki beni çok memnun etmişti.Basit bir ameliye ile sıkıntım giderilmiş, ne kasko bozulmuş, ne de dünya kadar para ödemek durumunda kalmamıştım. Bu nedenle foruma yaşadığım bu olayı yazmaya karar verdim ve yazdım.
    Her iki servisi de deneyen biri olarak kısaca söylemek gerekirse; Her iki servis de birbirinden iyi aslında.Bir kısım arkadaşların bu konudaki karalamalarına bakmayın, gidin, deneyin ve verdikleri hizmeti kendiniz görün diyorum.




  • Merhaba Arkadaşlar,Herkese Günaydın

    Benim Aracım 2009 Auris 1.4 Dizel Siyah.Aracımı Akkoyunludan aldım.Herkesin iyi kötü iki servislede muhattaplığı olmuş.Daha aracım 3800 km de ama ilk 1000 km,xenon ve yan etekler arka tampon spoileri ve bagaj spoileri için iki servisede gittim.1000 km bakımını Akkoyunluda yaptırdım.Diger aksesuarlar için araştırma yaparken Çavdarlıyla da görüştüm.Ve Bu aksesuarları fiyattta ciddi bir indirim yaptıkları için Çavdarlıda taktırdım.( Taktırmaz olaydım)Aracı sabah bırakacağımı Akşam üstüne hazır olacağını söylediler
    Randevu aldığım tarihten bir gün sonra aracı servise sabah 9:00 gibi bıraktım.Parçaların boya fırınında olduğunu söylediler Akşam 17:00 gibi hazır olur dediler.Akşam saat 16:30 gibi gittiğimde daha hazır değildi aracın yanına gittiğimde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.Boya demeye şahit ister.Arka bagaj spoileri üzerinde boya akıntıları ve kabarcıklar filan vardı.tabi ben yan etekleri farketmedim bile Düzeltilmesini söyledim .Düzelteceklerine daha cok bozdular.Boyacı zımpara yapıp pasta ile geçeceğini söyledi(Çocuk kandırıyor.)Tabii öle olmadı. Aldı ucurtma boyamayla bi güzel boyamaya çalıştı. boyayı attığı yerin yarısı alacalı oldu ve aracı gece aldığımdan farketmediğim ön camda boya vardı uçmuş herhalde iyi maskelemediğinden(Bu işlemler parçalar arabaya takıldıktan sonra yapılıyor.Takmadan görmedi sanki)Saat 19:00 gibi arabayı teslim ettiler yıkayıp aldım aracı eve gittim ertesi gün işe gittiğimde aracı gündüz tekrar inceledim araç feci haldeydi yan etekler rezalet durumdaydı sanki adam badana yapmış arabaya.heryerden boya akma yapmış.Tabi atladığım gibi arabaya doğru servise(Çavdarlı İş yerime yaklaşık 20 km).Bi ton tartışma itiraz yaparız ederiz Bayramdan sonra gel hallederiz tavırları.Haklısınız olmaması lazım lafları. ama satın alma aşamasında benimle ilgilenen arkadaş ortalarda yok(ki orada servis müdürü?)ben satış danışmanıyla boya formeniyle konuşuyorum.Çözüm arıyoruz neyse bayramdan sonra yaptırmak üzere sözleştik.(Bu arada ilk servise gittiğimde ben aracı Akkoyunludan aldığımdan aksesuar taktırmak istediğimi söylediğimde bi ilgi bi alaka sormayın.Seni bağlama tuzakları.Artık servisede bekleriz.Biz çok iddialıyız vs birsürü laf)Ama ben aracı götürmedim.Çünkü parçalar araca monteli cam macunuyla eğer sökmeye kalkarsan kırabilirsin başıma bir sürü iş.Korktuğum aracın üstünde yapmaya kalkarlarsa arabayı komple boyayacaklarından.Dışarıda yaptırdım bi boyacı arkadaşıma.On numara oldu.en azında artık içime siniyor.Her gördüğümde moralim bozuluyordu.

    Yani arkadaşlar Benim ÇAVDARLIda çok kötü bir tecrübem oldu.İş araba garantide olmadığı zaman yada böyle zevkine iş yaptırmak istediğinizde ortaya çıkıyor.Hangisi iyi hangisi kötü yaşayarak öğreniyoruz.Ama bidaha ÇAVDARLI nın önünden geçmem.Toyota müşteri hizmetlerindende aradıklarında zor alırlar SON DERECE MEMNUNUMU??

    Kusura bakmayın çok kafanızı şişirdim.

    NOT: Ufak tamir işlerini Auto King yapıyor fakat benim sağ ön çamurlukta bi göçük vardı Auto King e gittim punta makinesiyle çekeceklerini daha sonra düzeltip boyayacaklarını söylediler.Ki arabanın boyasında hiç bişey yoktu kaba göçük sadece bende yaptırmadan çıktım Boyacı arkadaşımın Tavsiyesiyle Ertuğrul Abi diye birine yaptırdık boyayı bozmadan eski haline getirdi kimse anlayamaz valla ellerine sağlık en azından orjinallik bozulmadı.Sorunu olan olursa yardımcı olurum.(inşallah olmaz)




  • Geçmiş olsun
  • Sağol arkadaşım Allah bunların eline düşürmesin.
  • Plaka ya da telefon yok mu?
    Aksi halde inandırıcılığınız olmayacaktır...
  • iyice suyu çıktı bu işlerin ama
    bi sürü er çıkmış piyasaya ilk defa yorum yazıyorlar nası da belli oluyor servis elemanı oldukları.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LAWYER16

    Plaka ya da telefon yok mu?
    Aksi halde inandırıcılığınız olmayacaktır...



    ..16................kayıtları serviste var. Kimseden korkumuz yok.Özelden msj atsaydın telde veriridim aracın resimlerinide gösterirdim.Bursadaysan gelir bakardın.Yalan yazacak kimseyi karalayacak halimiz yok.
    (Plakayı kaldırıyorum.okuyan bu zamana kadar okumuştur.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Auris16 -- 13 Ekim 2009; 12:14:02 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmete

    iyice suyu çıktı bu işlerin ama
    bi sürü er çıkmış piyasaya ilk defa yorum yazıyorlar nası da belli oluyor servis elemanı oldukları.

    Burada yazılan bazı yazılarda bazılarının servislerden birinin adamı olduğu aşikar fakat insanlar er olarak başlıyor sonra yükseliyor.
    Msj sayısıyla orantılı tabii ki ancak ilk defa Toyota sahibi olmuş birininde er olması normal ama sapla samanı ayırmak lazım hani servis elemanımı gerçekten araç sahibimi diye.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Auris16


    quote:

    Orjinalden alıntı: drmete

    iyice suyu çıktı bu işlerin ama
    bi sürü er çıkmış piyasaya ilk defa yorum yazıyorlar nası da belli oluyor servis elemanı oldukları.

    Burada yazılan bazı yazılarda bazılarının servislerden birinin adamı olduğu aşikar fakat insanlar er olarak başlıyor sonra yükseliyor.
    Msj sayısıyla orantılı tabii ki ancak ilk defa Toyota sahibi olmuş birininde er olması normal ama sapla samanı ayırmak lazım hani servis elemanımı gerçekten araç sahibimi diye.


    Lafım size değil di hatta size karşı başka bir arkadaşın yazdığı yazıya kızarak yazdım. İnsanların seceresini istemek pek hoş olmuyor ayrıca burda hiçbirimizin yalan yazmak gibi bir derdi yok. Hepimiz yaşadığımız olumlu yada olumsuz olayları paylaşıyoruz, okuyan insanlarda tercihlerini ona göre yapıyorlar. Zaten bursada sadece iki servis var her toyota sahibi mutlaka bi vesileyle ikisinede gitmiş oluyor.




  • önemli değil zaten yazanların yazdıklarından belli oluyor ben plaka isim tel adres iş adresi hepsini veririm.
    zaten servis hatalı olduklarını biliyorlar kimse
    hiçbir şekilde savunamaz yapılanı.Yani mal meydanda araba ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Auris16 -- 23 Aralık 2008; 22:07:16 >
  • Çavdarlı servisinin elemanı olduğum iddianız hiç hoş değil. Ben bu foruma ilk defa Çavdarlının adres bilgilerini ararken rastladığımı önceki yazımda belirttim. Çavdarlıdan memnun kalınca bir yazı da ben yazdım. Olay bundan ibaret.
    Çavdarlının servis elemanı olmadığımı kanıtlamak zorunda değilim, siz de Akkoyunlunun servis elemanı olmadığınızı kanıtlamak zorunda değilsiniz. Yazımı yazarken farkındaysanız birinin lehine diğerinin aleyhine olmayacak şekilde yazdım.Bundan böyle bu forumda yazmayacağım.Zaten işim başımdan aşkın.
    Bursa Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nün avukatıyım.Tel:0 224 272 41 10 Dahili/120 Av. Sabit YAKŞİ
  • (Çavdarlı servisinin elemanı olduğum iddianız hiç hoş değil. Ben bu foruma ilk defa Çavdarlının adres bilgilerini ararken rastladığımı önceki yazımda belirttim. Çavdarlıdan memnun kalınca bir yazı da ben yazdım. Olay bundan ibaret.
    Çavdarlının servis elemanı olmadığımı kanıtlamak zorunda değilim, siz de Akkoyunlunun servis elemanı olmadığınızı kanıtlamak zorunda değilsiniz. Yazımı yazarken farkındaysanız birinin lehine diğerinin aleyhine olmayacak şekilde yazdım.Bundan böyle bu forumda yazmayacağım.Zaten işim başımdan aşkın.
    Bursa Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nün avukatıyım.Tel:0 224 272 41 10 Dahili/120 Av. Sabit YAKŞİ )


    Ben sizin için söylemedim, ki sizin yazınızıda beğenmiştim tarafsız her iki serviside denemiş diye.Aynı tutumu bende sergiledim.İki serviside denedim başıma geleni yazdım.Yazdıklarımdan üstüne alınacağın bişey yok sadece sonraki cevabında"( Plaka yokmu Tel yokmu") soruna cevab verdim.Alınganlık yapmışsınız.Kusura bakmayın.

    Forumda yazıp yazmayacağınız size kalmış ama burada insanlar fikirlerini ve tecrübelerini paylaşıyor.Herkesin aynı türde düşünmesini ve aynı düşünceleri paylaşmasını bekleyemezsiniz.Gerisi size kalmış.İyi Çalışmalar




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.